למה רצח האשכנזיפט הנאצי אייכמן רבין נחשב הטראומה הכי גדולה של "ישראל" לפי אותם אנשי שמאל מוכרים אשכנזים?

למה זה יותר חמור מהטבח השביעי לעשירי עבורם, למה זה יותר טראומטי מכל הפיגועי טרור הרצחניים הברברים של אויבנו המוסלמים מאז ראשית ההתיישבות היהודית בישראל ועד היום?

למה זה יותר חמור מהדם של המון מזרחים מהפרירפיה שנרצחו, נשדדו, הוכו באלימות, הושפלו או נשים מזרחיות ודתיות שנאנסו והוטרדו על ידי הנשק הביולוגי המוסלמי, הבדואי והאריתראי של הנאצים השמאלנים האשכנזים הבוגדים?

למה זה יותר טראומטי עבורם מאשר רצח רחבעם זאבי, רצח הרב מאיר כהנא?

או בכלל, למה מוות של כל אזרח יהודי חף מפשע יותר חמור ממותו של האשכנזיפט רבין

גם האמתלה ההזויה שזה בגלל שחוסל ראש ממשלה היא מהשפה ולחוץ, תירוץ חלש ועלוב שלא משכנע אף אחד, שהרי ראינו כמה הם היו שמחים להרוג את נתניהו ולא שאני חסיד של אשכנזיהו בעצמי.

ובכלל, לפי הדמוקרטיה הליברלית שהם מתיימרים להחזיק בה, כל האזרחים אמורים להיות שווים בפני החוק, ודם של ראש ממשלה לא יותר סמוק מדם של אזרח יהודי מן השורה.

ובכל זאת, אותם בוגדים/שמאלנים אשכנזים דאגו לעשות עצרת כל שנה למלך/הרייכסטאג הגרמני האשכנזיפט שלהם מר אייכמן אדולף אייזיק רבין לאחר שהתת אדם הזה עשה את שואת אוסלו.

אז נשאלת שאלת המיליון דולר, למה זה נחשב האירוע הטראומטי ביותר עבור מדינת ישראל לפי טענתם של אותם רודנים נאצים אשכנזים קייקס תומכי דיקטטורת האפרטהייד הגיס חמישי של בגץ האשכנאצי?

לפני שאני אתן לכם את התשובה, אני אתן לכם רמז שיעזור לכם אולי להגיע לפתרון של החידה בכוחות עצמכם.

צריך מילון אבן אשכנזישטן לכל אמרה של שמאלן אשכנזי, כאשר הם אומרים "האירוע הכי טראומטי של ישראל", צריך לתרגם את זה ל "האירוע הכי טראומטי לאשכנזים השמאלנים תומכי בגץ"

 

ועכשיו לפתרון המלא של החידה, אמנם החיסול של הבוגד הנאצי האשכנזיפט רבין לא שינה כחוט השערה שום דבר בחברה, השמאל תמיד שלט פה ועדין שולט פה ורק מגביר את אחיזתו דרך דיקטטורת בגץ והרפקליטות, וראשי זרועות הבטחון שלהם בצבא, בשבכ ובמוסד.

ובכל זאת, צריך להבין שהקייקס האשכנזים הם  גזע מאוד פחדני.

נכון הם אכזרים, סדיסטים, חסרי מצפון, שטניים, רודנים, שקרנים ונוכלים, וצבועים ומתחסדים, ועוצמתיים בכוחם להרע ולהרוס, אך יש להם עקב אכילס בכל זאת, הנקודת תורפה של המקקים האלו היא הפחדנות, הם לא מקדשים אף פעם את החיים הם מקדשים את הפחדנות, הם מפחדים מאוד מהמוות, הם חסרי אמונה וריקנים מכל תוכן רוחני, הם עם של מתרוממים גלותיים וחומרניים.

החיסול של אייזיק רבין יצר תקדים מסוכן, שבו לראשונה, הפרענק מסמן את הרודן הנאצי הבוגד האשכנזי כמטרה, במקום רק את הפרוקסי/נשק-ביולוגי המוסלמי שלו. 

זה מאוד מבהיל את האשכנזים, והרי לא פעם יצא לנו לשמוע פליטות פה של אשכנזים מוכרים מהשמאל, ששיתפו את חלום הבלהות שלהם, תחזית הקודרת האפוקליפטית שמא המזרחים יבינו שהאויב זה הם האשכנזים, ויקומו וישחטו אותם ויעשו להם שואה 2. ברגע שיהיה טרור של יהודים מזרחים נגד השמאל האשכנזי, הם לא יוכלו לשאת את זה, הם יקפלו את הזנב מהר מאוד ויאלצו לוותר ולהכנע, זה ישים קץ לדיקטטורת האפרטהייד הגיס חמישי של בגץ האשכנאצי שלהם, וזה, מאוד מפחיד אותם.

לכן, זו הסיבה שחיסולו של הנאצי רבין מדיר שינה מעינהם. מי יתן והסיוט שלהם יתגשם, בעגלא ובזמן קריב ונאמר אמן!