לפעמים שנגמרים הטיעונים לאותם בוגדים רודנים שמאלנים תומכי דיקטטורת האפרטהייד הגיס החמישי של בגץ, הם מנסים להצדיק את הבגידה, הרודנות, הגזענות, הדיכוי והאפרטהייד באמצעות זה שהם ייסדו את המדינה.

כאלו אם אתם ייסדתם את המדינה אז זה נותן לך זכות ובעלות על החיים של המזרחים,מותר לך להמשיך לעשות רצח עם למזרחים באמצעות נשק ביולוגי מוסלמי ואריתראי, מותר לך לדכא ולאפלות לרעה מזרחים, מותר לך לבגוד, מותר לך להמשיך להיות נאצי, ואסור לבקר אתכם בכלל על זה שאתם מתרוממים, פחדנים, צבועים, מתחסדים, בזויים, שקרנים, נוכלים,גיס חמישי, וכו, אפילו אם אלו עובדות שאין עליהן עוררין, מותר לכם, שהרי אתם בניתם את המדינה. אז הכל כשר. יש לכם פריוולגיה להמשיך להיות פריוולגים על חשבון אחרים.

וחלילא,  גם לאתגר את הפרה הקדושה של השואה, ולטעון שהשואה לא התרחשה בואקום, שאשכנזים לא היו חפים מפשע בעצמם, על זה יכניסו אותך מיד לכלא של הגולאג האשכנזי, שהרי לקחת להם את הזכות ההיסטורית של אותם חזירים פריוולגים לבנים להרגיש קרבנות בגלל שהם יצאו לוזרים במלחמת העולם השניה, על אף שהם בעצמם גרמו לרצח של מיליונים במחנות ריכוז של הבולשיביקים, בגדו בגרמניה ובאירופה, ולמעשה היו חלאות אדם בדיוק כמו שהם היום, ואחרי שהם הפסידו הם שיחקו את הקרבן, אמת, גרמניה בסך הכל הגנה על עצמה, מיליארד אירופאים לא טועים, ולא סתם בעטו אותם מכל מדינה באירופה, לא סתם האנטישמיות שזו מילה מכובסת לאנטי-אשכנזיות, אם כל העולם שונא אותך יותר הגיוני שמשהו בכך מגעיל ורקוב מאשר העולם דפוק, ולא המסקנה הנרקיססטית המגלומנית המנותקת ההזויה של אותם אשכנזים המנותקת מהמציאות, שרוצים להאמין שזה ששונאים אותם זה בגלל שהם נעלים יותר, כלומר העולם דפוק אנחנו בסדר.

הפרה הקדושה של השואה של האשכנזים בעצם רוצה לנרמל את הזכות הדמוקרטית שלהם לבגוד ולהשאר בעלי מנטליות של קייקס, אכן שמאל זו אידיאולוגית בגידה בהגדרה, זה שהיא חוקית בישראל ובמערב זו תקלה. התירוץ של דעה שונה לא תקף כי זה לא רק דעות זה גם מעשים, וגם אפשר להגיד שנאציזם ותמיכה בפדופיליה זה לא משהו שיתקבל בברכה על ידי אותם שמאלנים אשכנזים רק בגלל שגם עליהם אפשר לומר בהתממות שזה גם רק דעות שונות בסופו של דבר.

אמנם אותם אשכנזים בדמגוגיה יגידו שאנחנו רוצים להדמות למדינות מערביות ולא לארצות נחשלות כמו מדינות מוסלמיות שהן אמנם לאומניות אך נחשלות. זה טיעון איש הקש, שהרי לא לרצות להדמות למערב זה לא מחייב להדמות למדינה מוסלמית, המשוואה המלאכותית שהם יצרו בין לאומנות לנחשלות זה יותר גרוע בהרבה אפילו מהכשל לוגי הנפוץ של בלבול קרלציה עם סיבה ותוצאה, יותר גרוע כי רוב האנושות זה לא המערב, ולכן רוב מדינות העולם הן לאומניות, כולל סין שהיא מעצמה עולמית שמאיימת מאוד על ארה"ב טכנולוגית וצבאית, כולל יפן וסינגפור, שאלו מדינות גם דמוקרטיות שמרניות, עם איכות חיים טובה, כך שגם הטיעון שאנחנו לא רוצים להיות כמו סין במשטר חשוך לא תקף. ואפילו המדינות המוסלמיות לא כולן נחשלות, איראן וטורקיה הן מדינות עם יכולת סייבר גבוהות, פיתוחים, יכולת ייצור עצמי גבוהה, וסוג של אימפריות קטנות למעשה. אפילו המערב שאשכנזים כל כך אוהבים להדמות נעשה רב תרבותי ואנטי-לאומני רק ב100 שנים האחרונות, לפנכן גם המערב כולו היה לאומני במשך רוב ההיסטוריה שלו, ארה"ב הוקמה כמדינה לאומנית, לא סתם לאומנית אלא נאצית, לא זו בלבד שבמגילת העצמאות שלה היא הוכרזה כמדינה שבה זכות ההגירה היא רק עבור הגזע הלבן, אלא שגם הוקמה בגלל ג'נוסייד שעשו לילידים האינדיאנים, ולקחו שחורים כעבדים.

לכן זה שהמערב גם היום מוצלח, זה לא בגלל האנטי-לאומנות כי הוא תמיד היה מוצלח גם שהיה לאומני, הטכנולוגיה פשוט אף פעם לא נעצרת, אז זה שהיום היא יותר מתקדמת מאשר היא היתה לפני 500 שנה זה לא בגלל שרב תרבותיות = יותר הצלחה, זה בגלל שהטכנולוגיה רק מתקדמת, אם כבר יותר הגיוני שהמערב מוצלח למרות הרב תרבותיות ולא בגלל.

אני רוצה להדמות למערב רק טכנולוגית, אני לא רוצה להדמות למערב בכל מה שקשור לפרוגרס המנוון. אין לזה מקום בארץ היהודים ואין לזה מקום עוד יותר במזרח התיכון המטורף שבו אנחנו נמצאים.

כמו שלא צריך לזרוק את התינוק עם המים, לא צריך לקחת את התינוק עם המים, זה שיש משהו שערבים נורמלים בו כמו לאומנות, זה לא אומר שאני לא אהיה לאומן בגלל שאז אני כמו ערבי כי ערבים גם אוכלים ונושמים, אז בואו לא נאכל ולא נשתה כדי לא להדמות לערבים. וכמו שלא רק ערבים אוכלים ושותים, אז ברור שלא רק הערבים הם לאומנים, אלא רוב העולם, כולל מדינות מתקדמות ומשגשגות.

אנטי-לאומנות זה נגד הטבע, כי הבררת מחדל של הטבע זו לאומנות, כמו ששמים את טובת המשפחה על פני אנשים זרים, אז גם העם צריך להיות על פני אנשים זרים, וכמו שביתו הוא מבצרו של האדם, גם הארץ היא ביתו המורחב של העם, ואנשים באופן טבעי וצודק לא רוצים שיציפו את ארצם בזרים. אינסטינקט הישרדותי בריא.

רב תרבותיות רק גורם סבל מיותר, כאוס, חוסר יציבות, מתחים עדתיים, מלחמות פנימיות, וכאב רב שהיה יכול להמנע. גם השקר "שהשוני זה עוצמה" הוא דמגוגיה עלובה של אשכנזים, מגוון זה טוב בדעות שונות, אבל רק בתנאי שיש לכולם מטרות ומניעים זהים, בפועל מה שקורה ברב תרבותיות זה שיש מטרות שונות ואפילו הפוכות, וזה מתכון לחרבן.

גם השקר הנוסף שלאומנות גורמת להרג ולכן רב תרבותיות הוא הפתרון לא עומד במבחן המציאות, שהרי הבולשיביקים גרמו למוות רב יותר מאשר הנאציזם, וגם עובדה שרוב המדינות הן לאומניות מאז ומעולם,כולל המערב, כך שאין הגיון לקחת רק את גרמניה הנאצית כדוגמא.

 לאומנות אכן יכולה לגרום להרג המוני של האויב, כמו האויב המוסלמי, אבל זה מעולה, אני רוצה להשמיד את האויב, האלטרנטיבה שישמידו אותנו, כמו שהיה בטבח הקודם, חיים של האויב לא חשובים.

לכן לאומנות זו לא רק הברירת מחדל של הטבע, זה גם הדבר היחיד שמוסרי נכון וצודק.

וגם אותם אשכנזיפטים שמטיפים וכופים את הרב תרבותיות על המזרחים, לא באמת מאמינים בזה בתת הכרה, ולא משמשים דוגמא ומופת לכך בעצמם, שהרי הקיבוצים שלהם וכך גם ערי המרכז שלהם נקיים לבנים, אין שם אריתראים ואין שם מוסלמים, הם מאוד בעד דו קיום ורב תרבותיות רק על חשבון המזרחים.

כפי שהם הביאו את האריתראים לדרום תא ולא בצפון תא(במטרה שזה יגרום לעזיבה של מזרחים, וכך אחוז המזרחים בבחירות למועצת העיר ת"א מעוז השמאל יצנח אוטומטי)

כפי שהבדואים מקבלים דירות בחינם באזור הנגב איפה שהמזרחים גרים,ולא אצלם במרכז.

כי הם נשק ביולוגי לצורך הדברת מזרחים לא בגלל שהם באמת אוהבים מוסלמים או אריתראים, ראינו לאחרונה אפילו הפגנה כהניסטית שהובילו אנשי שמאל בכירים בקיסריה נגד לאפשר לערבי לקנות דירה בחינם.

לכן רב תרבותיות זה בעצם רצח עם, במקרה שלנו רצח עם למזרחים, זה הכל מהונדס במטרה לדלל את ישראל השניה, אכן האירוניה הגדולה שהנאצים הכי גדולים הם אותם אשכנזים גרמנים שקוראים למזרחים שהם מדכאים נאצים או בבונאצים, הם הנאצים הכי שפלים יותר גרועים מהנאצים הגרמנים, כי לפחות הנאצים הגרמנים היו מספיק גברים והגונים לעשות את העבודה המלוכלכת בעצמם, ולא כמו שהנחשים האשכנזים הבזויים והמטונפים עושים את זה בצורה פחדנית, קוקסינלית, מאחורי הקלעים, במסווה של רב תרבותיות והומניות מזוייפת.

אבל אי, מי אני שאשפוט, הרי מותר להם, הם בנו את המדינה, צריך להגיד להם תודה שבזכותם יש לנו מדינה אחרי הכל לא?

כמובן נתעלם שזה טיעון סימטרי, כמו שבלי אשכנזים לא היה מדינה, גם בלי מזרחים לא היה מדינה, והם לא עשו למזרחים טובה בכך שהם העלו אותם, זה פשוט לא היה להם ברירה, מי היה קופץ למיזם של ליישב מדבר חולות והישרדות קיומית בלב המזרח התיכון? בטח לא נורווגים היו קופצים על הרעיון, ואפילו לא אנשים ממדינות נחשלות.

נתעלם גם מכך שהיו מזרחים בישראל הרבה לפני העליה ההמוניה ב1951 ואפילו לפני האשכנזים מהדור של החלוצים הראשונים, והם הקימו שם ישובים עוד לפני שהאשכנזים התחילו ליישב את הארץ.

נתעלם מכל זה ונעלה על השאלה הפשוטה, האם אותם אשכנזים שכל הזמן אומרים שהם בנו את המדינה, באמת אלו שבנו את המדינה?

אני יודע שאשכנזים רוצים לטעון שהם הקימו את המדינה אך זה לא נכון

האשכנזים שבנו את המדינה הם החלוצים שהיגרו במאה ה19 זה דור בן גוריון ומפאי, כל האשכנזים שיש היום בישראל הם לא מייסדי המדינה הם צאצאים לאשכנזים שעלו לכאן כסבונים שברחו מהשואה ב1951, הם אותו גזע שבן גוריון ואחרים מהאשכנזים הצברים אמרו עליהם שהם יהרסו את המדינה, שהם החוליה החלשה, שהם גלותיים פחדנים מושחתים בוגדנים וחלשים ומנוונים מוסרית ומנטלית, וצדקו, כה רבה היתה הגזענות של האשכנזים המפאינקים החלוצים אל העליה המונית של הסבונים האשכנזים שעלו ב1951 כך שראו אותם כיותר נחותים מהיהודים שעלו מארצות ערב


ולמעשה כל האשכנזים שאנחנו רואים היום בקפלן ובתל אביב מהדור הצעיר הם אפילו לא הדור של הסבונים שעלו ב1951, אלא צאצאי מסתננים גויים, או גויים רפורמים שעלו מארה"ב,קנדה, רוסיה ואוקראינה משנות ה90 ואפילו ה2000,

אין להם שום קשר למייסדי המדינה והם מנחסים לעצמם קרדיט שלא מגיע להם, הם מסתננים גויים אפילו לא יהודים ברובם