לא פעם שמעתי הרבה אשכנזים שמאלנים שאומרים בלעג גזעני על השר בר גביר "שר הפיתות", בנסיון להמעיט בערכו, תרומתו, וחשיבותו

זהו לעג גזעני לא רק כלפי בן גביר אלא כלפי מזרחים בכלל, וגם במידה רבה נגד כל הימין, ללא קשר לעדות, כי אותם מלעיזים לועגים לכל איש ימין, גם לסמוטריץ' האשכנזי.

וגם לרב מאיר כהנא, כי מעבר לגזענות זה גם עניין של אג'נדה פוליטית.

אך לא פעם יצא לי לשמוע, גם מאנשי ימין, רוסים ימנים, או אשכנזים ימנים, שאף הם משמיצים בלעג גזעני את השר בן גביר בתואר השמאלני "שר הפיתות"

חלק מהם אנשים שהיו חולמים שפוטין יהיה ראש ממשלת ישראל, כי פוטין היה מחסל את הבעיה המוסלמית. וזה מעורר סימני שאלה רבים.

אם אתם בסך הכל בסופו של דבר כן לאומנים, וכן ימנים, אז מה כל האנטי הגזעני נגד השר בן גביר שגובל בגזענות נאצית אנטישמית שלא מביישת את הקפלניסטים?

יותר מפליא, שאותם גזענים אשכנזים ימנים שמתגזענים על בן גביר ומזלזלים בו, תומכים בסופו של דבר בח"כ הכושל אביגדור ליברמן, שחוץ מדיבורים, ונוכלות פוליטית, לא תרם כלום מעולם.

ואם זה לא חמור מספיק, אותו רוסי גוי גזען שונא יהדות בשם ליברמן, בגד עם מפלגת השמאל הקיצוני של לפיד, והאחים המוסלמים, בבגידה מכוערת שלא ניתן לסלוח ולמחול עליה.

אני אפילו לא יכול לדמיין מה היה קורה אם השר העיראקי בן גביר היה בוגד 1/100 כמו שהזבל ליברמן הרוסי הפריוולג הלבן היה עושה, ואיזה עלהום היה עושים לו, ואיך היו כותשים אותו יומם וליליה

כי אם בהפוך על הפוך, משחירים מהלך מדיני טוב שבן גביר עשה בהקשר של החמרת תנאי הכליאה למחבלים,באמצעות הכינוי "שר הפיתות", אז תכפילו את זה פי מיליון על איזה הטחת עלבונות והשמצות בן גביר היה סופג אלולא היה עושה משהו שבאמת ראוי לגינוי, קל וחומר משהו של בגידה מכוערת ושפלה ביותר כמו שעשה הנוכל הפוליטי האנטישמי החרא ליברמן.

כי באמת סליחה שאני שואל

אבל מה איווט ליברמן עשה בחיים שהופך אותו למתאים להיות שר בטחון יותר מאיתמר בן גביר למשל?

 

האפס המוחלט הזה היה ג'ובניק ואפילו לא היה קצין בדרגה הכי זוטרה, והשתחרר בשירות מקוצר

מבחינת השכלה ידע וכישורים, הבן אדם הזה אפס מוחלט, יש לו תואר ראשון אחד בקושי במדעי הדשא


ועל זה שהוא ישב עם האחים המוסלמים בכנסת, והוא בסך הכל פוליטיקאי לא אמין,  זה עושה את הכל אפילו הרבה יותר גרוע

אז באמת מאיפה כולם מרגישים באינטואיציה שאחד כמוהו יותר אחראי ומתאים מבן גביר? מדובר בכלומניק מוחלט שלא יותר מתאים מהומלס לכהן כשר בטחון

זה נטו בגלל שהוא רוסי אשכנזי ומדינת ישראל היא המדינה  הכי גזענית בעולם, שכל מי שהוא קצת שחום ואין לו פנים של בולדוג רוסי או של ווזווז אשכנזי אוטומטית הוא נראה פחות מתאים

 

מתברר שבסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר בעדתיות ונאמנות לשבט ולגזע.

אותם נאצים אשכנזים צבועים שמעמידים פנים שאין לזה שום חשיבות,ושזו סתם בכיינות, ושהעדה לא חשובה ורק גזענים מתעסקים בזה, הם האנשים הכי גזענים בעצמם, והגזענות מנחה אותם בכל תהליך של קבלת החלטות, אפילו אם הם לא לגמרי מודעים לכך, לכן הגיע זמן לשים קץ לצביעות הזו אחת ולתמיד.