זה מאוד לא תקין פוליטית, וגם הימין מעדיף לטמון את הראש בחול, אבל רודני בג"ץ לא באמת מייצגים מיעוט קטן ושולי בחברה, הקפלניסטים לא באמת חלק קטן ולא מייצג. קרוב לחצי מהעם הם נאמני ותומכי בג"ץ.

ואם זה נראה לכם נתון מופרך, אז זה מראה כמה ההנדסת תודעה של הימין הממלכתי שבשה לכם את ההגיון הבריא. כי בשתי שניות אני מוכיח לכם שזה לא מיעוט קטן וזניח.

כמה מנדטים יש לשמאל עכשיו בכנסת? באחוזים זה קרוב ל50% מהקולות של הישראלים, ולא, לא כללתי ערבים.

והסקרים נראים פחות או יותר זהים לאורך כל השנים, וגם לפי סקרי המנדטים האחרונים האחוזים נשארו דומים.

אז כן, אפשר לומר שרוב העם מצביע ימין, כי מעל 50% מהקולות זה של הימין, אבל גם 54% זה נחשב על פי ההגדרה היבשה רוב, לכן המילה רוב היא זריית חול בעיני הציבור בהקשר הזה.

כי זה יוצר אצלנו את האשליה שרוב זה מעל 90% מהעם, וכאלו תומכי בג"ץ והקפלניסטים המופרעים זה איזה מיעוט אנרכיסטי נדיר של 2% , 5% ולא יותר מזה. 

בפועל, המיעוט של השמאל, הוא מיעוט עצום, מעל 45% מהקולות, שזה קרוב לחצי מהעם, מדובר באזרחים שמצביעים למפלגות שמצהירות בגלוי קבל עם ועדה כי הן תומכות בבג"ץ, המשמעות היא שקרוב לחצי מהעם הם נאמני בג"ץ ביודעין! כלומר חצי מהעם הם שמאלנים בוגדים אויבים. 

ולמה שזה יפתיע?שלטון דיקטטורת השמאל, שלפעמים נקרא הדיפ סטייט, או שלטון הפקידים, הוא לא נחת יש מאין מהשמים. האנשים האלו צמחו מהעם.

ידוע שעל כל ג'וק שגילת בבית, יש עשרות אלפי ג'וקים שלא ראית, יש לפחות אלף אנשי שמאל בכירים שאפשר למנות, מאחר ורוב השמאלנים לא מגיעים להיות בכירים, אז תכפילו את זה בכמה אלפים, והרי שתקבלו שמעל 3 מיליון אזרחים "יהודים" הם תומכים בשמאלנים הבכירים האלו.

לכן הבעיה היא לא רק היועמשית בהרב מיארה, ולא רק יאיר לפיד, ולא יואב גלאנט, ולא ענת מטר, ולא עמירה הס, ולא אהוד אולמרט, וגדעון לוי, ואהוד ברק, ולא אברום בורג, ולא אסתר חיות, ולא רק בועז פוגלמן וכו., אלא מדובר במיליונים של בוגדים שמאלנים אויבים.

ואם הייתם עושים סקר עדות בקרב תומכי השמאל האלו, הייתם מגלים שאחוז עצום מתוכם, הרוב המוחלט למעשה, הם ממוצא אשכנזי, לפחות אשכנזי באופן חלקי. 

המסקנה צריכה להיות פשוטה להחריד, ישראל היא דיקטטורה שמאלנית, בגלל הדמוגרפיה, לא בגלל קומץ אנשים שחטפו את השלטון. וזה אמנם נכון בהחלט שהשמאלנים האשכנזים חטפו את השלטון בכוח עוד משנות ה70, ומאז רק חיזקו עוד ועוד את ההגמוניה שלהם לרמה המפלצתית של היום, אבל כל זה לא היה מתאפשר לולא היה להם כוח דמוגרפי עצום בקרב העם שמתקרב ל50% וזה פחות או יותר גם אחוז האשכנזים.

זה אומר שאם נביא לפה עוד מסות של מהגרים שמאלנים אשכנזים מארה"ב קנדה ואוסטרליה ובריטניה רק בגלל יהדותם, לא תהיה לנו תקומה יותר.

אם היתה לנו תקווה איכשהו בגלל ערוץ 14, ובגלל שיש עכשיו סוף סוף עמותות של אנשי ימין, אז גם התקווה האחרונה שנשארה לנו לשים קץ לדיקטטורת השמאל ארוכת השנים תאבד במקרה שיביאו לפה גלי הגירה של אשכנזים מהמערב.

 אסור בתכלית האיסור להביא לכאן עולים אשכנזים מארה"ב ושאר ארצות המערב, הם האויב והסרטן הכי גדול, מספיק יש לנו מהסרטן הקפלניסטי הזה כאן בארץ, מספיק סבלנו מהם מרורים, חסר לנו רק עוד בוגדים חזירים פריוולגים שמאלנים גזענים רודנים אנטישמים כאלו

אלו עוכרי ישראל הכי גדולים, בדקו. רובם פעילים בארגונים של אנתיפא, bds, Jewish voice for peace,  בדיוק כמו הזבל הקפלניסטי שיש לנו כאן בארץ

זה תורם לדמוגרפיה של השמאל, וגם ככה חצי מהמדינה מצביעה למפלגות הנאציות של השמאל, במקום לדלל את האויב השמאלני זה רק יתגבר אותו, איזה חלם!

בנוסף, רובם אפילו לא יהודים בכלל,  כי המון מ"יהודים" באמריקה הם "גיורים" רפורמים

אסור להביא לכאן עוד עולים, חאלס ישראל היא לא מדינה רב תרבותית פרוגרסיבית עם גבולות פרוצים, לא אכפת לי אם קוראים לחייזרים האלו יהודים ולא אכפת לי גם אם הם באמת יהודים, היה קיבוץ גלויות בשנות ה50, לא צריך כל שלוש שנים להמציא מחדש את "הקיבוץ גלויות" ולהביא לכאן עוד מסות של חייזרים מהגרים
מספיק צפוף פה, ולא אמרתם שהדירות יקרות בגלל שאין מקום? אז פתאום יש מקום להעמיס עוד?
וברור שרוב המהגרים האלו הם לבנים מארצות המערב ויהיו כוח דמוגרפי ואלקטורלי לשמאל
הזיה שחלק גדול מהימין תומך בעליה הזו, זו עליה שמשרתת את השמאל הישראלי, לכן הם יותר מכולם היו צריכים להתנגד לזה, אבל אנשים איבדו את השכל לגמרי

 

מצער שאפילו בימין האמיתי, אנשים לגמרי עיוורים לסכנה, למשל  התחלחלתי ונחרדתי לראות את התגובה הזו של דוקטור מיכאל בן ארי הכהניסט

 

 

וזו התגובה שהשארתי לו