הגדרה של ימין:

לאומנות, ספציפית לישראל זה אומר מדינה יהודית ולא מדינת כל אזרחיה, זה גם אומר שזכויות האויב לא חשובות, ושעזה ויהודה ושומרון שלנו וצריך לעשות טרנספר למוסלמים


הגדרה של שמאל:

מדינת כל אזרחיה, נגד מדינה יהודית,זכויות האויב חשובות לא פחות מזכויות העם ואפילו יותר, מוסר מערבי שמחליף את המוסר היהודי והייתי אומר מוסר מערבי פרוגרסיבי שמחליף את המוסר האוניברסלי גם כי המוסר האוניברסלי האמיתי זה לאומנות, כי זו הברירת מחדל של הטבע

 

 

על סמך ההגדרות האלו שמובנות לכולנו אינטואיטיבית,  צריך להיות מובן שחור על גבי לבן, ששמאל זו אידיאולוגית בגידה רק מעצם הגדרתה, ולכן שמאל זו לא אידיאולוגיה לגיטימית, זו אידיאולוגיה פושעת, כי אין לגיטימציה לבגידה, מחלוקת על הדרך לגיטימית, מחלוקת על המטרה לא לגיטימית, סיעור מוחות של איך לנצח את האויב זה מבורך, פה מדובר אבל באשכנזים(בעיקר אשכנזים) שמתנגדים לנצחון על האויב, זה לא רק דעות שונות זה מעשים של בגידה, להצדיק רצח יהודים זה גם יכול להחשב דעה שונה. האם זה מותר?

הכניסו לכם טוב טוב לראש,שמאל זו אידיאולוגיה לא לגיטימית,גם אם דמוקרטיה היתה ערך עליון,אם נאציזם אסור בדמוקרטיה, אז שמאל שזה גיס חמישי מעצם הגדרתו עוד יותר חייבת להיות פסולה אסורה ולא לגיטימית, השמאל האשכנזי הגרמני בארץ זו אידיאולוגיה אנטישמית נאצית שרוצחת מזרחים בכוונת זדון על ידי הפרוקסי המוסלמי שלהם

אחרי שאותם נאצים שמאלנים (רובם אשכנזים) בוגדים ותומכים בטרור נגד יהודים, הם לפתע מעמידים פני תם או משחקים את הקרבן, מוכר לכם שהם במניפולציה פסיכולוגית והנדסת תודעה כבר יורים על אוטומט את המשפטים הבאים?

"אבל בסך הכל דעה שונה, מותר לחשוב אחרת, מגוון דעות זה טוב, לא כולם חייבים לחשוב אותו דבר, בלה בלה בלה"

לצערי יש המון דיבילים מפגרים בישראל בקרב הימין, המילים האלו משפיעות עלהם כמו קסם, אבל בואו נחשוב רגע.

האם כל דעה היא באמת לגיטימית? גם תמיכה באונס או פדופיליה זו דעה שונה, גם נאציזם אפשר להגיד שזה בסך הכל דעה שונה, ברוב הדמוקרטיות המערביות נאציזם אסור, על אף שזו רק דעה שונה, ובכל הדמוקרטיות המערביות לא יאפשרו אף אידיאולוגיה שתומכת בפדופיליה כרעיון, אפילו אם זו רק דעה שונה.

ומה זה בעצם שמאל? אפשר לקרוא לזה דעה שונה, אבל זה גם תמיכה בטרור, תמיכה באויב, בגידה, וכל אלו אפשר להגיד שהם דעה שונה, בדיוק כמו שתמיכה בפדופיליה ונאציזם אלו דעות שונות.

ואלו לא רק דעות, אנחנו רואים טוב מאוד שזה מעשים,הבגידה של השמאל האשכנזי בא לידי ביטוי במעשים נפשעים של תמיכה באויב בפועל, כמו אכיפה בררנית, אפלית יהודים, רדיפה משפטית, דיקטטורה נאצית שמאלנית,משטר אפרטהייד שבו יש אזרחים סוג ב ואזרחים סוג אלף, ורצח של המון יהודים מישראל השניה בגלל התמיכה של השמאל האשכנזי באויב המוסלמי.

השמאל האשכנזי המערבי המציא מושגים חדשים שלגמרי זרים ליהודים מזרחים, כמו המילה "מרכז"

אין מרכז, יש ימין שזה אומר לאומנות שזה בעד האינטרסים הלאומיים, ויש שמאל שזו אידיאולוגית בגידה כי בהגדרתה אומרת שלפעמים צריך להתפשר על הזכויות הלאומיות לטובת זכויות האויב

עכשיו שמאל מתון שזה מרכז זה בעצם אומר לבגוד בקטנה, כלומר לפעמים להיות לטובת האויב ולפעמים לטובת האינטרסים הלאומים, ושמאל קיצוני זה בעצם יותר ארדקור לטובת האויב


במילים אחרות להגיד שמאל מתון או מרכז זה כמו להגיד בוגד מתון או פדופיל מתון או נאצי מתון, זה ששמאל אידיאולוגיה חוקית זה פשע, יש סיבה שברוב המדינות בעולם אין שמאל, זה לא קיים, למה זה לא קיים? כי זה נחשב בגידה ותולים אנשים על זה

וזה הדבר המוסרי, הצודק, הנכון, והשפוי לעשות


 באופן כללי רוב המוחלט של המדינה צריך להיות יהודים, זו לא מדינת כל אזרחיה, זה לא תקין שיש פה המון גויים, ועוד יותר לא תקין שלגויים האלו לחלקם יש יותר זכויות מיהודים, צריך להיות להם פחות זכויות מיהודים, אפילו לא זכויות שוות אלא פחות זכויות, כן, כי ישראל אמורה לעשות העדפה מתקנת ליהודים, זה המטרה של הציונות

לגבי המוסלמים הם כולם אויב ללא יוצא מהכלל, כולל הבדואים, על אף שחלקם משרתים בצבא, ולגבי האויב יש רק דרך אחת שצריך לנהוג בו

לגרש את כולם מארצנו, זה אומר בניגוד לזר שאינו יהודי שאמור לקבל פחות זכויות מיהודי, במקרה של מוסלמים אפילו לקפח את זכויותיהם זה אינו מעשה מספיק לאומי ומוסרי

כי אויב הורגים או מגרשים, אין שום דבר מוסרי בלאפשר לאויב המוסלמי הרצחני להתקיים בתוכנו

 

 

שאל אותי מקק שמאלן נאצי בוגד ומתחסד אשכנזי, למה אני שונא בדואים על אף שחלקם שירתו בצה"ל ונפלו על הגנת המולדת

 

עניתי לו כך



יותר מאוחר הוא שלח לי  את התגובה הזו

 

עניתי לו כך

 

אחד אחר שחושב שהוא כהניסט בלי שהוא מבין את מהות האידיאולוגיה הכהניסטית השאיר לי את התגובה הזו

 

ולתגובה זו עניתי כך

זו מדינה יהודית לא מדינת כל אזרחיה לאומיה ודתותיה, אין בעיה שיהיה מיעוט קטן של גויים, אבל גם אז, לא מוסלמים, אי אפשר לחיות בדו קיום עם מוסלמים, כי בדת שלהם כתוב להרוג יהודים ולכפות את דת האיסלאם

 

מי שמצביע שמאל תומך באפרטהייד ורצח עם של יהודים מישראל השניה

 

יש סיבה שהשמאלנים האשכנזים כל כך נבהלים כשקוראים להם בוגדים, כי זו האמת, והם יודעים את האמת הזו, בין אם במודע ובין אם בתת הכרה.

הרבה פעמים אני שומע אנשים ימנים חלביים, בעיקר אשכנזים ימנים, שאומרים לי שלא כל השמאלנים האשכנזים פועלים ממניעים זדוניים, שחלק גדול מהם באמת ובתמים מאמין באידיאולוגיה הזו, והם נאיבים, וחושבים שאפשר לחיות בדו קיום עם המוסלמים, כביכול גורם לזה להראות כאלו הם תינוקות שנשבו.

ואני אומר שאין סתירה בין השנים, אין סתירה שחלק מהשמאלנים באמת מאמינים באידיאולוגיה, לבין העובדה שהם לא יותר מוירט'ו סיגנלינגס מתחסדים חלאות אדם ובוגדים, שהרי זו העבודה של השטן, בשלב מסוים, חלקם כבר הצליחו לשכנע את עצמם בשקרים של עצמם, באופן שהם מאמינים לשקרים של עצמם, כך שאפילו כלפי חוץ הם מקרינים את הרושם שהם באמת ובתמים מאמינים בזה, אבל בתת הכרה, אפילו האלו שמאמינים לשקרים של עצמם, לא באמת מאמינים 100% לשקרים של עצמם. 

והרי מה ההוכחה הכי טובה לכך? תראו מה קרה לא מזמן בקיסריה כאשר ערבי קנה שם וילה באופן חוקי, היתה שם הפגנה אלימה ממש ברוח כהניסטית רק של אנשי שמאל אשכנזים, נגד לאפשר לערבי לקנות דירה באופן חוקי באזוריהם.

גם לא עושה רושם שהקיבוצים והישובים הקהילתיים של השמאלנים האשכנזים משמשים דוגמא של אות ומופת לרב תרבותיות, שהרי אף ערבי או סודני לא גר שם מעולם, בקושי מזרחים יש שם אפילו.

אבל כל זה לא עצר את אותם נאצים שמאלנים לבנים אשכנזים פריוולגים חזירים צבועים, לקרוא לאיתמר בן גביר השחור "גזען", לקרוא לציבור המזרחים "גזענים", לקרוא ללה פמיליה המזרחים "גזענים", לקרוא לכהניזם "נאציזם", לקרוא לכל דבר ימני "נאצי" או "עליונות יהודית", וזה גם לא עצר אותם לעשות חוקים נגד התבטאויות גזעניות של אנשי ימין נגד האויב המוסלמי, זה לא עצר אותם גם לחולל את אותה אנדרלמוסיה וסערה תקשורתית וציבורית בעקבות התבטאות של הרב המזרחי מרדכי אליהו שאמר בצדק שאסור להשכיר דירות למוסלמים.

כי אתם מבינים, השמאלנים האשכנזים מאוד בעד דו קיום, מאוד בעד רב תרבותיות, אבל רק אצלכם בפריפריה ובעיירות הקיפוח, שאתם המזרחים תחנקו ותסבלו מהטרור והפשיעה האלימה והחוסר בטחון בצל השכנות והדו קיום היפה עם השכנים הערבים, הבדואים, או הסודנים והאריתראים, אבל לא אצלם, אצלם הם ידאגו שהכל ישאר נקי ולבן.

אצלכם זה טוב, כי הם רוצים שתמותו, המוסלמים זה הפרוקסי שלהם נגד ישראל השניה, כי גם אנחנו אויבים שלהם, לא רק המוסלמים.

לכן כאשר אתם מכנים אותם בוגדים, פגעתם בעצבים חשופים, חשפתם למעשה את כל מהות האידיאולוגיה של השמאל, לא מוסר, לא זכויות אדם, חוסר מוסר, זכויות האויב, אפרטהייד בגידה ורצח עם נגד מזרחים, על ידי רודנים אריסטוקרטים חזירים לבנים, זה האמת, וכל האמת הזו אפשר לסכם במילה אחת, "בוגדים".

אותם שמאלנים אשכנזים וירט'ו סיגנלינגס שכבר הצליחו לשקר לעצמם ולשכנע את עצמם אפילו שהפשעים העוולות וההתחסדות שלהם זה מוסרי וזכויות אדם, בין רגע מתפחלצים כאשר שלפתם כמו נשק מהמותן את המילה "בוגד", או "בוגדים", כי הערתם להם את התת מודע, שמתם להם מראה מול הפנים המכוערות. הרי הם במשך שנים חיו בהדחקה שהפנים שלהם יפות, ובין רגע הם מודעים לאמת הגסה והקשה, שפניהם מכוערות, שהם לא יפים, שהם הכי חלאות שיש,והכי מכוערים שיש, וזה מחרפן אותם ביותר.

ואם משהו מחרפן את אותו רודן אריסטוקרט אשכנזי, מה הוא עושה? הוא עושה חוקים נגד זה, כך הם עשו חוקים נגד שמוש במילה בוגד, והרי למה לא, המדינה של סבתא שלו.

 

הבעיה היא אבל לא במי שמסית נגד בוגדים שמאלנים, הבעיה בכם שאתם בוגדים, הבעיה היא גם לא במי שהורג בוגדים או הורג שמאלנים, הבעיה היא רק בכם שאתם נאצים בוגדים ושמאלנים.

לכן במקום להאשים שמסיתים נגדכם ואומרים לכם נאצים בוגדים, מה דעתכם פשוט להפסיק להיות נאצים רודנים ובוגדים?

 

להסית נגד שמאלנים זה לא שונה מלהסית נגד פדופילים, להסית זה בסך הכל להגיד את האמת, כי לא צריך יותר מלהגיד את האמת בהקשר של בוגדים כדי לגרום לכך שהדבר עלול להוביל להרג שמאלנים, אבל באותה נשימה, גם להאשים פדופיל בפדופיליה יכול לגרום אותו דבר, יכול לגרום לאנשים להרוג את אותו פדופיל, אף אחד עדין לא היה אומר שזו הסתה, כי צריך להאשים פדופיל בפדופיליה, באופן זהה לכן, אין שום בעיה מוסרית להסית נגד שמאלנים, כי זה להסית נגד בוגדים, זה בסך הכל אומר לומר את האמת, לומר את האמת שהם בוגדים.

האבסורד שהם מאשימים אותנו בהסתה, במקום להפסיק להיות בוגדים. 

לא רק שמותר ואף חובה מוסרית להסית נגד בוגדים נאצים שמאלנים, מותר וצריך גם להרוג אותם!