אמרה ידועה מפורסמת, שכדי לעשות רצח עם, קודם תפרז את האזרחים מנשקם, דיקטטורת השמאל בישראל באישורו של שמאלניהו, משאירה את היהודים חסרי הגנה, דווקא במדינה הכי מוכת טרור ואיומים, ועוד משקרים שזה לטובתנו.

פעם אחת המדינה מפקירה אותנו על ידי כך שהיא מפזרת את התנינים המוסלמים חופשי בשטחי ארץ ישראל, במקום לגרש אותם ולטרנספר אותם, עוד נותנים להם לבנות בחינם.

ופעם שניה המדינה רוצחת ומפקירה אותנו על ידי כך שהיא עוקרת לנו את השינים כדי שלא נוכל להגן על עצמנו אל מול אותם תנינים, כלומר לוקחת לנו את הנשקים או מונעת מאתנו להתחמש בנשקים.

כמובן ששום תירוץ הגיוני אינו מתקבל על הדעת, אין תירוץ שיכול להצדיק את המדיניות המתועבת הפושעת הזו של משטר שמפרז את האזרחים מנשקם במדינה כל כך מוכת טרור ומלחמות.

ולכן כפי שמצופה, התירוצים שהאויב השמאלני הרודני הבוגדני האשכנזי ממציא הם נמוקים הזויים ומופרכים מיסודם, וכל פעם משתנים ומוחלפים באמתלה שונה ומשונה, כי כטבעם של שקרנים, ברגע שהאמת לא חשובה, אז אין חשיבות באיזה שקר תבחר, כי יש הרבה שקרים, אמת יש רק אחת. 

זה מזכיר לי שבמבחן אמריקאי כלשהו, המורה ביקש לתקן בשאלה מספר X, כך שתשובה מספר 3 בשאלה תהפוך לתשובה  מס 2, ומכאן שתשובה מס 2 תהפוך לתשובה מס 3, כלומר להחליף בינהן בסדר.

 אותו מורה בעצם חשף שתשובות 1 וד4 לא נכונות, ובכך הגדיל את הסיכוי לענות נכון על השאלה, וזה בגלל שהתשובה הנכונה היא או תשובה 2 או 3, אחרת לא היה שום צורך להחליף בינהן כדי לתקן, זה בגלל שאין חשיבות לתקן תשובה שקרית, כמו שאמרתי,  יש הרבה שקרים, אמת יש רק אחת. 

 

לכן אם אתם רואים תירוצים שכל יומים מתחלפים לתירוץ אחר לגמרי,זה צריך להדליק נורה אדומה מהבהבת שיתכן שמחרטטים ומשקרים לכם. במיוחד אם התירוצים נראים מופרכים והזויים.

וזה בדיוק מה שאנחנו עדים לו לגבי התירוצים שהאויב השמאלני האשכנזי ממציא כדי להצדיק את הפירוז שהם עושים לאזרחים יהודים מנשקם.

בהתחלה התירוץ היה "חשש מגניבת נשקים", יותר מאוחר החליפו את זה לתירוץ הזוי ומופרך אחר לגמרי של "חשש מאלימות נגד נשים" והזיות אחרות מהסוג הזה.

התירוצים האלו כל כך fucked up מכל כך המון סיבות שאני מרגיש בושה שאני צריך להתייחס לזה, אך אחרי שראיתי את העיתונאית הימנית מערוץ 14 בשם ליטל שמש בעצמה נפלה בפח של התירוצים האלו, מתברר שיש יותר מדי אנשים שהמובן מאליו לא מובן להם, ובמילים פחות מכובסות, אנשים אדיוטים ברמות מתסכלות ללא קשר לאינטליגנציה הכללית שלהם.

 

נתחיל מהחשש מגנבת נשקים, כבר אמרו את ההסברים הללו לפני, הגנבות נשקים היו מבסיסי צה"ל בעיקר ברוב המוחלט ביותר של המקרים, אז מה הקשר בין זה לבין ההנחיה ההזויה שמורה לקחת את הנשק מהחיילים עצמם?

כמובן שהיו מקרים של מפגעים שגנבו נשק מחיילים, בדרך כלל חיילות, וביצעו בנשק פיגוע, המקרים האלו זניחים סטטיסטית, וכמות האנשים שנצלו בזכות זה שהיה להם נשק הרבה יותר גדול מכמות האנשים שנהרגו בגלל גנבת נשקים בפער עצום. כך שבמבחן עלות מול תועלת, התועלת מנצחת באופן מובהק ביותר, שאינו בר השוואה ומביך להשוות בכלל. יש מקרים של נהגי אמבולנס שדרסו בטעות אנשים, אז היינו בגלל זה עושים חוק לאיסור ניידות טיפול נמרץ? ברור שהתועלת מהצלת חיים יותר גבוהה מהמקרים הנדירים של נהגי אמבולנס שדרסו אנשים, זה בדיוק אותו סדר של חוסר פרופורציה בין העלות של מקרים של גנבת נשקים מבן אדם פרטי לבין האנשים שנרצחו בגלל שלא חילקו להם נשקים.

ואם יש בעיית נשקים, שיטפלו במוסלמים שגונבים נשקים, במקום להעניש את האזרחים ולהפקיר אותם בכך שהם גוזלים להם את הזכות הבסיסית להגנה עצמית.

גם היו מקרים של גנבת רכבים על ידי מוסלמים, ובחלקם אותו אויב מוסלמי השתמשו ברכבים כדי לעשות פיגועי דריסה נגד יהודים, אז מה? אז נשלול את הרשיון רכב לאנשים עכשיו כדי למנוע מקרים של דריסת יהודים? איפה הגבול? איפה השפיות? 

 

לא יודע, אבל הטבח המחריד שבו שחטו שרפו וערפו 1500 ישראלים ביום אחד, והטרור הנצחי שמלווה אותנו מאז שאנחנו כאן ועד היום, קצת יותר מטריד מהחשש לגנבת נשקים, אבל רק קצת.

 

עכשיו נעבור לתירוץ ההזוי והמקומם השני בשמושו של אותו אויב שמאלני אשכנזי שקרן, של "אלימות נגד נשים במשפחה"

 

באותו אופן שגבר אלים מחליט להרוג את אשתו עם נשק חם, הוא יכול גם לדרוס את אשתו, הוא יכול גם לדקור את אשתו, אז מה? אז בואו נשלול רשיון נהיגה מאנשים ובואו נפסיק למכור סכיני מטבח גם? 

 

יודעים מה עוד מסוכן לנשים? טרוריסטים ערבים, או אנסים מוסלמים, ונשק יכול להציל את החיים שלהן במקרים האלו.

 

את הנשק הזה כמובן לוקחים גם מנשים, כך שאפילו במקרה של בעל אלים, יתכן שאותו נשק היה מציל אותה גם.

ואחרון חביב, אם אישה מתלוננת על בעל אלים שמאיים עליה, אפשר לשקול שלילת נשק לאותו בעל באופן נקודתי, אך אין שום הצדקה לענישה קולקטיבית של כל עם ישראל בהפקרתו והשארתו חסר הגנה. אין שום הצדקה לשלילת הזכות הבסיסית להגנה עצמית במדינה מוכת טרור ומלחמות.

 

 

אז עכשיו שירדתי לרמה הנמוכה, והמביכה של להסביר את המובן מאליו, למה שלצערי לא מובן מאליו ליותר מדי אימבצילים במדינה, וניתחתי לפרטי פרטים למה אלו אמתלות הזויות מופרכות וחסרות הגיון, נותרה השאלה, האם האויב השמאלני האשכנזי ושמאלניהו הפושע שאשרו את המדיניות הזו באמת פעלו בתום לב וטיפשות?

 

הרי ברור שמדיניות פושעת ומתועבת זו של פירוז אזרחים תרם רבות לטבח של השביעי לעשירי שקרה במשמרתו של שמאלניהו, וגם עד עכשיו למעשה, משאירים את רוב אזרחי ישראל ללא נשקים וללא הגנה למרות הטבח.

 

וברור שהאויב השמאלני האשכנזי  כקולקטיב לא יכולים להיות באמת עדר של מפגרים חסרי מוח, וכמובן שהם אינם תמימים ואינם פעלו בתום לב, מדובר בבגידה, ברצח אזרחים מכוון, בהפקרת אזרחים מכוונת.

האויב השמאלני האשכנזי פירז אותנו מנשקים משתי סיבות עיקריות

 

1)המוסלמים הם הפרוקסי של האויב השמאלני האשכנזי נגד ישראל השניה,  האויב המוסלמי שורץ בעיקר באזורי הפריפריה ועיירות הקיפוח, והאויב השמאלני האשכנזי במשך כמה עשורים משתמשים במוסלמים כנשק ביולוגי כדי לרצוח את ישראל השניה, ולכן הם מעודדים טרור מוסלמי נגד ישראל השניה, העידוד לטרור מתבטא , בחוסר ענישה או ענישה מקלה לפשיעה חמורה של האויב המוסלמי, בהטיית המאזן הדמוגרפי לטובת המוסלמים על חשבון ישראל השניה, שמושגת על ידי ההעלמת עין מבנייה לא חוקית של מוסלמים בפריפריה או לחילופין הכרה בישובים מוסלמים באופן חוקי על חשבון עיירות הקיפוח והפריפריה ובסבסוד מטורף של מחיר הדירות לצרכן לקונה המוסלמי באופן שאנחנו רק יכולים לחלום עליו בחלומות הכי ורודים שלנו. אך כדי שהרצח עם של ישראל השניה יהיה מושלם, זה לא מספיק לאויב השמאלני האשכנזי רק לחמש אותם בנשקים ולדאוג להם לפרות ולהתרבות על חשבוננו ובאזורנו בפריפריה, לא מספיק טוב, אפשר לעשות את זה יותר מושלם, וזה לקחת לנו את הנשקים, כדי שנהיה מופקרים, כדי שנהיה עוד יותר לא בטוחים וחסרי הגנה, וזה מה שהם עשו ועדין עושים.

 

2)האויב השמאלני הנאצי האשכנזי הבוגדני הם אויב מתועב ושפל ואכזר, אך גם פחדני ביותר על גבול הפרנואידי, ולכן הם מפחדים שיהיה לישראל השניה נשק, כי אנחנו עלולים להשתמש בו נגדם.

ואמנם בצדק הם אמורים לפחד אחרי כל הפשעים של הגזע הרקוב הרודני הנאצי הבוגדני השפל שלהם, והם אכן מפחדים ממרד והתקוממות עממית של ישראל השניה נגד מונופול החוק שלהם, נגד דיקטטורת האפרטהייד שלהם, הם עוד לא התאוששו מחיסולו של אייכמן רבין על ידי יגאל עמיר השם יקום מעצרו,  וחלקם סובלים מנדודי שינה שמא יום אחד המזרחים יתפכחו ויתחילו לנקום, ובמקום להסתפק רק בקריאות מוות לערבים, הם חוששים שמא הפרענקים יחליפו את זה בקריאות של מוות לאשכנזים או לכל הפחות מוות לשמאלנים, הם בחרדה שמא יום אחד יבואו מזרחים עם גרזנים ורובים ויתחילו לטבוח בחזירים קפלניסטים, או בכל מיני אישים בכירים ידועים בשמאל  האשכנזי, זה מטריד את מנוחתם וגורם להם לחיל ורעדה פחד ומורא. והרי דוד ברוקס שיתף בעבר את חזונו הקודר שמא יום אחד מזרחים עלולים להתחיל לסמן את השמאלנים/בוגדים האשכנזים כאויב ולפגוע בהם, והיו עוד הרבה אשכנזים אנשי ציבור מוכרים בחוגי השמאל שביטאו דאגה דומה כפליטת פה, פליטת פה כמובן, שהרי למה לתת רעיון טוב לישראל השניה, אבל גם השמאלנים עושים טעויות לפעמים. וכבר שמענו את חלוץ המזרחי המשתכנז בכנס הרפורמים אומר "הפלנגות של בן גביר כבר חמושים".