האמת הפשוטה היא שכל העם, או לפחות רובו המוחלט ביותר התאחדו כדי להלחם נגד הרומאים. לא היה שם שמאלנים ובוגדים כמעט בכלל

בטח לא בכמות המפלצתית שיש לנו כאן בישראל שבה 50% כמעט מאזרחי ישראל הם מצביעי שמאל, למי שיש ספק שמאל זו אידיאולוגיה שכל מהותה זה להכשיר בגידה באופן חוקי.

לכן כל מי שהוא שמאלן הוא בהכרח בוגד.

הכי דומה וקרוב למה שהיו דומים מלחמות שבטים/מלחמת אחים של העם היהודי התנכי, זה מסוג המלחמות שיש בין שיעים לסונים, או הגיה'ד האיסלמי לדעש למשל.

כמובן שזה לא מזכיר בשום אופן את המצב שקיים בישראל, כי אשכנזים, לפחות השמאלנים שמבינהם, לא מזכירים יהודים שמים תנכיים מזרח תיכוניים משום בחינה, לא חיצונית, לא מנטלית, ולא תרבותית, הם קופי האירופאים הפרוגרסיבים במערב, שתי טיפות וויסקי כמוהם, המנטליות הצבועה, המתחסדת, הקוקסינלית,  המכילה של האויב, הפחדנית, והפרוגרסיבית היא לחלוטין חייזרית למזרח התיכון, לא רק בהווה אלא עוד יותר בעבר.

אצל היהודים התנכים מימי בית שני לא היה שום דבר שמזכיר את החולי המערבי שייבאו לכאן האשכנזים, כמו הכנסת חייזרים מסודן ואריתראיה, פמיניזם, מצעדי גייז, הפגנות נגד הכיבוש, מסירת שטחים תמורת שלום, שנאת היהדות, העדפה מתקנת לאויב, מדיניות ההכלה ועוד רעות חולות הזויות קוקסינליות מבית היוצר של הגרמנים השמאלנים האשכנזים.

המנטליות של האשכנזים תהיה עבמית וחייזרית להחריד לכל היהודים התנכים ללא יוצא מהכלל.

לכן לא משנה מי אלו היו אותם שורפי האסמים, שהבנתי שהיו אחוז קטן למעשה, הם לא היו הקפלניסטים האשכנזים שאנחנו רואים, ולא מזכירים אותם בשום דרך.

ישראל חרבה מסיבה פשוטה ביותר, כי אין לך כמעט סיכוי לנצח אימפריה כמו הרומאים, שהיתה שקולה בכוחה למה שארה"ב או סין היום.

גם אם נתעלם מהעובדה שכל העם התאחדו כדי להלחם ברומאים, ולא היה אצלם שמאלנים אשכנזים בוגדים שמפגינים נגד המלחמה, וגם אם נתעלם מכך שהאשכנזים השמאלנים לא מזכירים יהודים תנכים בשום צורה, לא חיצונית ולא מנטלית. וגם אם נעמיד פנים שהיתה מלחמת אחים שגרמה לחרבן הבית, גם אז מנין אנחנו יהודים שבלי המלחמת אחים לא היה נגרם חרבן בית בכל מקרה?

 

זה שהמוסלמים אויבים שלנו, לא עושה את השמאלנים הבוגדים הנאצים החזירים הרודנים הפחדנים השפלים האשכנזים אויבים פחות גרועים, כי הם אויבים יותר גרועים אפילו מהמוסלמים.

ולכן בדיוק כמו שלהתאחד עם החמאס/מוסלמים לא יתן לנו נצחון, כי אנחנו אמורים להלחם באויב לא להתאחד אתו, ובדיוק כמו שהכלת האויב כמו שעושה צה"ל האשכנזי זה דבר פסול שיכול לגרום לחורבנה של ישראל, כך גם התאחדות עם האויב השמאלני האשכנזי או הכלת האויב השמאלני האשכנזי, הם לא תורמים לנו לנצחון על אויבנו החיצונים המוסלמים, ההפך, אם כבר הם רק יותר מגבירים את הסיכוי לחורבן הבית ה3, כי השמאלנים הנאצים האשכנזים הבוגדים, הם ראש התמנון, הם הסיבה שהפרוקסיס המוסלמי שלהם מנצח אותנו, הם מסרסים אותנו, הם תומכים באויב, בלי למגר אותם לעולם לא נוכל להתפנות כדי להלחם באויב המוסלמי, לכן האויב השמאלני האשכנזי הוא האויב הכי מר ונורא.

גם אם בהנחה שהשמאלנים האשכנזים האלו הם באמת יהודים, אז? אז זה אומר שהם פחות אויבים? זה אומר שאסור להלחם נגדם אפילו אם הם בוגדים, רוצחים, נאצים, ורודנים?

הרי גם בני סלע יהודי, עובדה שהכנסו אותו לכלא, אף אחד לא היה חושב לשחרר אותו ללא  עונש רק כי הוא יהודי, ההגיון הוא פשוט, כי הוא יהודי שפגע ביהודים אחרים, אז צריך לפגוע ביהודי הזה כדי שיפגעו פחות יהודים בסך הכל.

אז בדיוק על אותו משקל, אותם שמאלנים בוגדים רודנים אשכנזים פוגעים בהמון יהודים אחרים, במיליוני יהודים אחרים, הם רוצחים ופושעים שפלים ומתועבים, לא פחות מאשר אייכמן רוצח שפל, הם מקיזים את דמנו ודמי ילדנו, אז לכן זה לא מוסרי ולא צודק לא לפעול נגדם באלימות רק בגלל שהם יהודים(ואני טוען שהם גם לא יהודים)

יהודים תנכיים היו מוצאים להורג יהודים בוגדים, בדיוק כמו שערבים מוצאים להורג משתפים מוסלמים, אצלנו משתפ רק זה חוקי, פשוט קוראים לזה שמאלן במקום בוגד, ככה זה "בדמוקרטיה" מערבית.

ואם תרצו לומר שככה מתנהגים ערבים ואנחנו לא רוצים להיות כמוהם, אז אני אומר, שגם ערבים נושמים אוויר ואוכלים ושותים, אז בואו נפסיק לאכול לשתות ולנשום רק כדי לא להיות כמו הערבים.

בית המקדש 2 לא חרב בגלל מלחמה בשמאלנים קפלניסטים אשכנזים, כי העבמים הרפורמים הגרמנים המומרים האלו לא היו קיימים אז, היהודים התנכים הזכירו את המזרחים, והסרטן השמאלני הזה הוא כולו באשמת אשכנזים,  מהד.נ.א שלהם זה בא, לא מאתנו.

אבל מה שבטוח, שבית המקדש ה3, אם הוא יחרב, זה בגלל הכלת האויב השמאלני הרודני, ולא בגלל מלחמת "אחים" עם הלא אחים האויבים האלו.