כשחושבים על ארגוני שמאל קיצוני של הקרן לישראל החדשה, ישר קופץ בראש ארגונים מוכרים הידועים לשמצה ובצדק, כגון, התנועה לאיכות (הגמוניית) השלטון, עומדים ביחד, א.ס.ף, עדאלא, ויצו, נעמת, בצלם, שלום עכשיו, ארבע אמהות/אשכנזיות, אחים לנשק/נזק, המרכז הישראלי לדמוקרטיה/להגמוניה אשכנזית, וכו'

מה שאני מתערב שכמעט אף אחד מכם לא ידע, זה שאחד הארגונים הכי שטניים ששייכים לקרן לישראל החדשה, זה הסוכנות היהודית, שצריך להקרא למעשה הסוכנות האשכנזית השמאלנאצית

קרוב לוודאי שכולכם או כמעט כולכם הייתם עד עכשיו שווי נפש לגבי השם, זה לא הדליק אצלכם שום נורות אזהרה או אותות מצוקה, ויתכן שאולי אפילו חשבתם על הארגון באור חיובי, בכל זאת הארגון נושא את השם "יהודי", אז השמוש בסמלים עושה את הקסם שלו. בדיוק כפי שאחים לנזק שקוראים לעצמם אחים לנשק, הצליחו להטעות בעבר.

זו טקטיקה ידועה רבת שנים של אשכנזים של גנבת סמלים ותחפושת. כמו שהם התחפשו למזרחים בקשת הדמוקרטית המזרחית, שאין לה שום קשר אמיתי למזרחים ולאינטרסים האמיתיים של מזרחים,. וכמו שהם התחפשו למשפחות החטופים או לצבא באחים לנשק/נזק וכמו שהם מתחפשים לרבנים ברבנים למען זכויות (תתי) אדם, או לרופאים ברופאים למען זכויות (תתי) אדם, אז הפעם הם מתחפשים לזהות היהודית,.

אף אחד במדינה לא שם לב וכולם רדומים, אבל במשך שנים פועלת מתחת לאף שלנו תכנית אסטרטגית גזענית שעובדת כמו מכונה משומנת, של השמאלנים הגזענים האשכנזים

לתכנית קוראים פרויקט נתיב, ומטרתה היא להחליף את ישראל השניה של המזרחים בהמון אירופאים גויים.

כמובן אל דאגה, אין לכם מה לחשוש, הם כולם גיורים, ולכן "יהודים כשרים"(בצניות כמובן), נו אוקיי הם אמנם במקרה דואגים לייבא אותם מאירופה וארצות המערב בעיקר, כי הם רוצים עוד חזירים לבנים פריוולגים אשכנזים כמוהם שיצביעו לשמאל.

ובמקרה כל המנהלים של הפרויקט הם איך לא, אשכנזים, מהסוג החילוני ליברלי אפילו אתאיסטי ורפורמי, אשכנזים גזענים מטונפים מהסוג של מחנה של השמאל הקיצוני ביותר כמו העבודה,

אבל למה שחלילא נחשוד שמדובר פה בעוד ארגון שמאלנאצי קיצוני עם מטרות זדוניות ושפלות שפוגעות בצביון היהודי? הרי בכל זאת גיורים נחשבים יהודים לפי ההלכה?

גם אם הם גיורים כשרים לפי ההלכה, ברור שהמטרה היא גזענית, להביא עוד אירופאים אשכנזים כמוהם, וזה גם יתרום לכח האלקטורלי של השמאל בארץ.

אלא שזה אפילו יותר גרוע ממה שחשבתם, שהם גם לא גיורים כשרים לפי ההלכה, הפרוייקט נתיב שעובד תחת הסוכנות היהודית/אשכנזית, עובד בשיטה מיסיונרית, הוא מחפש בכוח לגייר.

ורשום שם במפורש שהוא מקבל גיורים מכל סוגי הזרמים, כלומר כולל גיור רפורמי, קונסרבטיבי. כולל את המשפחות של אותם גיורים רפורמים גם אם הם נוצרים.

ובעצם מדובר בגיור אזרחי, בדיוק כמו נישואים אזרחים אז עכשיו האשכנזים הגזענים השמאלנאצים המציאו קומבינה חדשה בשם "גיור אזרחי" רק כדי להשתמש בזה כתירוץ להביא לכאן עוד מסות של אירופאים ורודים כמוהם.

התורמים של הארגון הם הפדרציה "היהודית" באמריקה, כמובן האשכנזים באמריקה הם ברובם רפורמים, שמאלנים פרוגרסיבים קיצונים, למעשה מדובר בזבל אנושי הכי גדול, האשכנזים המקקים באמריקה ובשאר המערב הם האויב הכי גדול של ישראל והעם היהודי,ועזבו שחלק גדול מהם אפילו לא  אשכנזים אלא גיורים רפורמים חדשים.

 

 

הנה המנהיגים של הארגון

 

 

 

 

אתם יכולים לראות בעצמכם מה הקשר של החזירים האשכנזים הרודנים הגזענים השמאלנאצים הקפלניסטים האלו ליהדות ולאהבת העם ובעיקר לאהבת ישראל השניה.

 

שימו לב שמדובר בפרויקט מיסיון גם 

 

 

 

כמובן הם לא מסתפקים רק בלגייר אותם גיור אזרחי מיסיונרי אלא גם מתוך מטרה גזענית להביא לנו אותם לכאן לארץ כדי להחליף את ישראל השניה באירופאים לבנים, שיהוו כוח דמוגרפי ותגבורת נוספת לשמאל האשכנזי בארץ.

בדיוק כמו שהם עשו שימוש ציני במצוות פדיון שבויים, הפעם הם עושים שימוש ציני בחלק ביהדות של קיבוץ גלויות.

זה בזמן שמשקרים לנו שהסיבה ליוקר מחירי הדירות זה היצע וביקוש, ורוצים לעקר מזרחים ודתיים כדי לדלל את הכמות שלנו באוכלוסיה, אבל זה עדין לא מפריע להם איכשהו להביא לכאן מסות של עליה נוספת כדי לחנוק אותנו בעוד צפיפות, העיקר להכחיד אותנו יותר מהר.

 

 

 

קיבוץ גלויות כבר היה ברגע שחזרנו לארץ בשנות ה50,  אין שום צורך או הגיון לעשות כל 3 שנים קיבוץ גלויות מחדש, ובטח שבקיבוץ גלויות לא כתוב ליצור שבטים חדשים של יהודים, חלקם בגיור רפורמי או אזרחי, כדי להביא אותם אחר כך לארץ, ואז להשתיק את מי שמתנגד בטענה של "מהההההה קיבוץ גלויות"

אבל כמובן הכל כשר ברגע שמדובר במטרה הגזענית של הנאצים האשכנזים הקפלניסטים השמאלנאצים להביא "אוכלוסיה איכותית" ארית עליונה ולגייס עוד קולות לשמאל.

 

 

 

למי שהוא מזרחי או אפילו אשכנזי אך לאומן מהציונות הדתית שלא אכפת לו שמיביאים לכן מסות של אירופאים חייזרים מגזע אחר ותרבות זרה מתוך מטרה גזענית למחוק את ישראל השניה, ומנחם את עצמו בכך שבכל זאת מדובר בגיורים,ומבחינתו גיור הוא יהודי. אז פה יש הוכחה שלא מדובר בגיור אמיתי וכשר, שכן רשום פה במפורש שהם מקבלים מכל הזרמים, כלומר גם גיור רפורמי.