הרצח עם הדמוגרפי נגד מזרחים ודתיים נמשך כבר עשרות שנים בכל הארץ, בדרום הבדואים מתפשטים,וכך גם הערבים בפריפריה על חשבון המזרחים, אך למה היה כה דחוף לשמאל האשכנזי למחוק את דרום תל אביב בזבנג וגמרנו?

למה היה דחוף כל כך להביא כמות אדירה של מהגרים זרים מאפריקה ולרכז אותם דווקא במקום אחד בדרום תל אביב?

צריך להבין שיש פה שתי אסטרטגיות שונות, אסטרטגיית הג'נוסייד לטווח ארוך, ואסטרטגיית הזבנג וגמרנו של הטווח הקצר שספציפי לדרום תל אביב.

הרצח עם של המזרחים, והדתים של ישראל השניה הימנים, הוא לא דבר שאפשר לסיים בזבנג וגמרנו, שינוי דמוגרפי כזה מצריך המון זמן, איך תעלים ביום אחד כמה מיליוני אזרחים

אבל כבר עושה רושם שהמזרחים אכן מיעוט הולך ונעלם, על אף שאי אפשר להסתמך על המקור של הלמ"ס כגוף אשכנזי שמאלני מושחת, וגם הלמ"ס אפילו לא טורח לפרסם את זה ומעוות את ההגדרה של מזרחים ואשכנזים,פלוס ממציא גזע חדש בשם "צבר" שאין לו שום משמעות אמיתית. 

בכל זאת, ניתן לשער שאחוז המזרחים במדינה עומד על בערך כ 20%, אפשר להעריך את זה על סמך כמות המנדטים שקיבלו מפלגות מזרחיות כמו עוצמה יהודית של בן גביר וש"ס שבקושי מגרדות את ה20 מנדטים, יתכן שמספר לא קטן של מזרחים גם מצביע לליכוד, אך רוב מצביעי הליכוד הם דווקא ממוצא אשכנזי או רוסי שמזדהים עם הימין הליברלי החילוני, זה שהליכוד בראשות בנימין אשכנזיהו שמאלניהו מתנהל בפועל כמו מפלגת שמאל קיצוני זה עניין אחר ולא אפתח אותו כאן

אם כן 20% מזרחים לעומת 60% מזרחים מקום המדינה, ועל אף שבאופן טבעי מזרחים נוטים להביא יותר ילדים מאשכנזים, זה מצביע על ירידה דרסטית שלא נגרמה באופן טבעי, אלא על ידי מדיניות טיהור אתני מכוונת, שהושגה באמצעות ההגמוניה שיש לרשות מקרקעי ישראל(ר.מ.י) השמאלנית על האדמות, פלוס ההגמוניה שיש להם על מדיניות ההגירה.

לא משנה מה קצב הילודה שלך, אם מגבילים לך את השטח אדמה בו אתה יכול להתגורר, תמיד יהיה לך סף מאוד מוגבל לכמה תוכל להתרבות, ולכן ההשפעה של אדמה על דמוגרפיה היא קריטית.

זאת ועוד מדינת ישראל השמאלנית האשכנזית דואגת שמוסלמים , בדואים וערבים, יוכלו לגנוב אדמות או להשיג דירות במחיר בדיחה שאתם רק יכולים לחלום, ללא מיסים וארנונה ומים, ומאחר שהישובים של המוסלמים הם באזורים סמוכים ליד הפריפריה.  זה מגביל את שטח המחיה של המזרחים עוד יותר , ולכן גם זה תרם לירידה הדרסטית בדמוגרפיה של המזרחים לאורך השנים.

יוקר המחיה אף הוא מדיניות מכוונת של מדינת ישראל, וגם זה נועד לפגוע במזרחים בפריפריה, מכוון שהאוכלוסיות המוחלשות הכי נפגעות מכך, ומאחר שהכל יקר, אז גם להקים משפחה זה עסק מאוד יקר, וככה מזרחים פחות מתרבים.

מתי כן ר.מ.י  משחרר קרקעות לצורך הקמת יחידות דיור חדשות, ומתי מחירי הדירות פתאום צונחים במהירות שיא? מתי שהשמאל האשכנזי רוצה לקלוט מיליוני מהגרים מאוקראינה, רוסיה, קנדה, אמריקה, ועוד מהגרים לבנים אירופאים ממדינות המערב, כתגבורת דמוגרפית לשמאל.

אז כשיש שלטון טוטאליטרי דיקטטורי של השמאל במשך עשרות שנים, שרק הולך ומתחזק, אין זה מפתיע שבמקום להיות הרוב המוחלט במדינה, אחוז המזרחים לא רק שלא נשאר סטטי אלא ירד דרמטית.

עם זאת, דרום תל אביב זו  עיר קטנה, ביחס לגודל של כלל ישראל, התרומה של המזרחים בעיר זו לדמוגרפיה הכללית של מזרחים יחסית זניחה, ולכן הטיהור אתני שעשו במהירות הבזק לתושבי דרום תל אביב עם הסודנים והאריתראים, לא יכול להיות מוסבר באופן מלא כחלק מאותה אסטרטגיה ארוכת שנים שנועדה לדלל את כמות המזרחים והדתים במדינה, שהרי מדוע היה כה דחוף ובהול לשמאלנים להביא כמות אדירה של נתינים זרים מאפריקה לתוך דרום תל אביב? 

התשובה:

 

תל אביב היא המעצמה והמפקדה הראשית של הקפלניסטים, אחוז ניכר בקרב אנשי השמאל הבכירים בארץ נמצאים בעיר זו, וכן אחוז ניכר של ארגונים, עמותות, מוסדות, ותשתיות של אנשי שמאל נמצאים בעיר זו אף כן, אפשר לראות אותה כמו עיר הבירה של השמאלנים. לכן עיר זאת היא נכס אסטרטגי לשמאל ששולט במדינה, זה מעוז השמאלנים בארץ.

דרום תל אביב וגם יפו, שתי אלו ערים ששייכות למועצת העיר תל אביב, כלומר שראש העיר רון חולדאי הוא גם ראש העיר של יפו ודרום תל אביב, לכן באופן טבעי, זה אומר שתושביה היהודים של יפו ודרום תל אביב יכולים להצביע בבחירות לרשויות המקומיות של העיר תל אביב, ומאחר ותושבי דרום תל אביב ויפו היהודים תמיד השתייכו למחנה הימני, המזרחי, המסורתי בעיקר, אז הם יכולים להשפיע על הצביון של העיר תל אביב, וזה כמובן מאוד מסכן את הצביון השמאלני הפרוגרסיבי שהאשכנזים השמאלנים מעוניינים לשמר בתל אביב, לכן זה היה דחוף מבחינתם לשלול את זכות ההצבעה מאותם מזרחים בדרום תל אביב ויפו, כדי שלא יצביעו לראש עיר ימני שמרני. 

כמובן שמעשה כזה אינו יעלה על הדעת, זה היה גורם לכל העולם להכיר בישראל כמדינת אפרטהייד נאצית שמדכאת מזרחים, ואף כנראה מצית מלחמת אזרחים בתוך ישראל. אז השמאלנים האשכנזים החליטו לעבוד בשיטה של "הבא נתחכמה לו פן ירבה", הביאו מלא חייזרים מסודן ואריתראה לדרום תל אביב,כי אם אי אפשר לשלול את זכות ההצבעה מהמזרחי,אז אפשר פשוט להחליף אותו במקום.

ביפו לא היה צורך להביא סודנים, כי זו היתה עיר מעורבת מלאה במוסלמים, אז מה שרון חולדאי החליט לעשות במקום, זה להטות את המאזן הדמוגרפי בעיר יפו לטובת המוסלמים על חשבון המזרחים בעיר, וכך התווה מדיניות מפלה פושעת בוגדנית נגד יהודים מזרחים בעיר יפו, בכך שקבע שמזרחים יצטרכו לשלם יותר עבור דירה מאשר מוסלמי והשאר היסטוריה, היסטוריה טראגית עצובה ומרתיחה יש לציין.

 

האם יש דרך לתקן את הנזק שנגרם על ידי הנאצים האשכנזים השמאלנים הגזענים האנטישמים הרוצחים הרודנים? 

 

כן אני תמיד אומר שהפתרון לכל דיקטטורת אפרטהייד זה מאבק אלים, ולכן אני מאוד תומך בטרור של מזרחים ודתיים נגד אשכנזים שמאלנים, אני תומך באינתיפאדה יהודית, בפיגועים חוזרים ונשנים כלפי אותם שמאלנאצים גרמנים אשכנזים, רצוי פיגועים כמה שיותר ברברים, אכזריים, וסדיסטים, כולל כלפי משפחות של אשכנזים שמאלנים, כולל תינוקות ונשים כמובן,  צריך מאות אלפי שהידים מזרחים יגאל עמירים. האויב הוא חצי מהעם(מצביעי השמאל הם חצי מהעם), ורק אלימות וטרור זה הפתרון, אין שום פתרון אחר במצב הזה.

 

לכל אלו שחושבים שאסור לקחת את החוק לידים, או שמזדעזעים ממה שאני רושם וחושבים שאני קיצוני ומטורף, אז מטורף אני לא, קיצוני אולי כן, אבל קיצוני זו לא מילת גנאי, ולדיקטטורת אפרטהייד נאצית קיצונית זה מחייב פתרון עוד יותר קיצוני.

אם אתם חסידי הממלכתיות, שבונים על מערכת החוק, ומתעקשים שצריך לשנות ולהזיז דברים באופן חוקי, או חושבים שהממשלת ימין שבחרתם תציל אתכם איכשהו

 הרשו לי לנפץ לכם את הבועה שאתם חיים בה,

המדינה לא תשמור עליכם, יש פה שלטון טוטאליטרי של השמאל, וגם בנימין שמאלניהו הוא שמאל בעצמו, החוק הוא לא ערך קדוש או עליון, בגרמניה הנאצית לא היינו מכבדים את החוק, אז אין סיבה שבישראל השמאלנאצית של 2024 נכבד את החוק

 

תזכרו שההפרות זכויות אדם הכי חמורות היו בגלל ציות לחוק לא בגלל אי ציות לחוק

 

ובכל זאת, לא כולם מוכנים  להקריב או ללכת לכלא, לא כולם מוכנים להיות שהיד/הרוגי-מלכות, אז מה אפשר לעשות חוץ מטרור ואלימות נגד שמאלנאצים אשכנזים?

 

כמובן שאפשר לנסות בעוד דרכים נוספות דיפלומטיות מלבד טרור ואלימות, אבל הן לא תחליף לאלימות וטרור, שוגה באשליות מי שחושב שהוא יצליח להביס מערכת בירורקטית נאצית של דיקטטורת אפרטהייד כזו מסועפת ומסורבלת של אשכנזים שמאלנים שמהווים אפילו את הרוב במדינה, ואף מקבלים תמיכה וסיוע מהאחים האשכנזים שלהם במערב ובארה"ב, גם אם יהיו נצחונות טקטים קטנים, זה תמיד יהיה מעט מדי מאוחר מדי.

אבל מה שחשבתי לגבי דרום תל אביב ויפו, שאפשר לדאוג שהסודנים שם כן יקבלו אזרחות, ולדאוג לאסלם אותם(אם הם לא כבר עכשיו מוסלמים), כדי שהם יחד עם הקולות של המוסלמים ביפו יצביעו למועמד מוסלמי שיתמודד בבחירות המקומות לרשות מועצת העיר בתל אביב, צריך כמובן לדאוג שיהיה גם מועמד מוסלמי כזה, כי עדיף תל אביב מוסלמית מאשר תל אביב שמאלנית אשכנזית.

אבל שוב אל תבנו על זה יותר מדי,. רק טרור נגד נאצים זה הפתרון.

 

טרור זה גם הדבר הכי משתלם נגד אשכנזים שמאלנים, וזו השפה היחידה שהמקקים הגויים המערבים הנחותים הקייקס האלו מבינים, ולמי שעוד יש ספק, תראו את כל ההתפרעויות בקפלן והנכונות לשחרר אלפי רוצחים מחבלים,לסגת מצפון הרצועה והסכם כניעה מביש לחמאס/מוסלמים, וזה לא דבר חדש, כל הרעיון של שטחים תמורת שלום, או זיין את אמא שלי ואחותי תמורת שלום, זה כל המנטליות של האשכנזיפטים, הם גזע אכזר שפל בהמי חזירי פחדני חסר מוסר וחסר מצפון, ולכן כדי לחיות טוב עם עצמם הם קראו לחוסר מוסר שלהם מוסר ובכך המציאו "מוסר" מזוייף שלהם, והוא מוסר הפחדנים או מוסר המתרוממים או מוסר העבדים האשכנזים, שבו לתמיכה בטרור שלהם נגד יהודים ולבגידה ולפחדנות ולכניעה לטרור למוסלמים הם קוראים עכשיו זכויות אדם, והם הגיעו לשלב כה מתקדם בהדחקה הפסיכולוגית שהם כבר התחילו להאמין לשקרים של עצמם במקום להבין שהם גזע רקוב נחות מטונף ושפל, שפשוט שבויים בתסמונת שטוקהולם, וקוראים לתסמונת שטוקהלם הזו מוסר.

 

ככה הפסיכולוגיה של המקקים האשכנזים השמאלנאצים עובדת

 

הוא רוצח לי הוא הורג לי, אני קייק פחדן ולא מעז להלחם בחזרה, אז אני אשכנע את עצמי שאם הוא כועס סימן שרע לו, סימן שהגזמתי, ואני אתן לו מה שהוא מבקש, גם אם זה לזיין את אשתי אחותי ושטחים תמורת שלום

 

לעומת זאת, אם אתה מישראל השניה, ואתה אדיב, נחמד, הגון, ישר, אוהב ישראל, פטריוט, תורם את כל כולך, מקריב למען המדינה, ומנסה בדרך של הגיון, צדק, ושכנועים לקנות את לבו, הוא רק יחרבן עלך בפנים, ישרוף כבישים ומכוניות בגלל שניסת להזיז לחזיר הזה את הגבינה, תמיד יצדיק את דיקטטורת האפרטהייד והאכיפה הבררנית שלו, ועוד יאשים אותך

 

במקום להיות גיבור על האויב הוא יכול להיות רק גיבור על האוהב

 

אז הגיע הזמן שגם אנחנו נהיה אויב! תזכרו זה משתלם, וזה הפתרון היחיד!