שתהיו בעניינים יוקר מחירי הדירות זה בכוונה ככה, שלא יבלבלו את המוח על היצע וביקוש כי אתם תראו איך הם ישחררו דירות בחינם כאשר יבואו עוד גויים אירופאים אשכנזים לארץ, יוקר מחירי הדירות זה כדי להכחיד את המזרחים במדינה, המזרחים כבר עכשיו מיעוט הולך ונעלם, חצי מהעם כמעט הם נאצים אשכנזים גרמנים שמאלנים

או אפילו יותר מחצי מהעם אם אתה מחשיב את הגויים הרוסים שהם לא בדיוק בצד שלנו המזרחים בלשון המעטה

 

ראינו לשערבים אין להם בעיה להקצות אדמות ודירות בחינם, או כמעט בחינם, ללא מס וללא ארנונה, אז שלא יבלבלו לכם את המוח בתכניות כלכליות בערוצי המדיה על היצע וביקוש או טיעונים הזויים אחרים מופרכים, עובדים עלכם בעיניים, משקרים עלכם, ולא רק השמאל האשכנזי משקר עלכם, גם הימין האשכנזי המזוייף בתכנית הכלכלית של ערוץ 14 שיקר אתכם.

 

יוקר המחיה נועד לפגוע בעיקר באוכלוסיות המוחלשות, כלומר המזרחים, הם מביאים דירות בחינם לערבים, אבל אנחנו לא נוכל לקנות דירה בחיים, אין כסף לחיות אז להביא ילדים?

וככה המזרחים לא רק שיהיו עסוקים בעבודה קשה ולא יהיה להם זמן למרוד(ואל תשכחו את האכיפה הבררנית שעוד יותר מוציאה את הרוח מהמפרשים), זה גם ידלל אותם מספרית ודמוגרפית. וזו המטרה של השמאל

הם מעודדים טרנספר מרצון למזרחים באמצעות דרכונים לספרד ופורטוגל, וגם דאגו וממשיכים לדאוג למרר לנו את החיים במטרה שנרצה לעזוב, עוד סיבה למה הם מפקירים את הדרום לירי קבוע של רקטות עשרות שנים, ולמה אין להם רצון אף פעם להכריע ולמגר את האויב המוסלמי בתוך ארצנו, התיישבות יהודית בחבלי ארץ ישראל כמו עזה ויהודה ושומרון זה נזק לשמאל האשכנזי, חלוצי התחנלויות זה עוד כוח אלקטורלי לימין, אבל לכם הם יגידו די לכיבוש, ואני אשיב מתסכלים לכיבוש של תל ביוב(שיח מוניס) בעיניים.

בנוסף הם זרקו את כל המוסלמים אצל עיירות הקיפוח, לצד המזרחים, ונתנו להם שם להתפשט חופשי על ידי העלמת העין, נתנו להם לבנות שכונות וערים שם בחינם, ללא מס ללא  ארנונה
גם בזמן שלוקחים לנו נשקים להם הם נתנו נשקים, שוב על ידי העלמת עין מכוונת מהתחמשות שלהם, והשופטים האשכנזים משחררים בדואים וסודנים וערבים שביצעו שוד אלים או פשע אלים חמור נגד מזרחים בפריפריה במטרה לעודד טרור נגד מזרחים, הם הפרוקסי שלהם נגדנו, וגם איפה שיש יותר מוסלמים, ככה יש פחות מזרחים ודתים, ככה הם מכחידים אותנו

הם עשרות שנים מפקירים את הדרום לירי רקטות, ולאלימות של הבדואים והסודנים, במטרה להחליש אותנו עוד יותר, הם מונעים קידום למזרחים גם באמצעות נפוטיזם והדרה, כמו שהם עושים בבג"ץ, בצה"ל, ובכל המוסדות הציבוריים במדינה

וגם מונעים השכלה ופיתוח כלכלי לפריפריה, את כל מקומות העבודה והאוניברסיטאות הם ריכזו רחוק מהפריפריה כדי שוב להחליש אותנו עוד יותר

וגם השתלטו על אדמות רבות באמצעות הקיבוצים וישובים קהילתיים כדי להכחיד אותנו המזרחים ביתר שאת, קיבוצים וישובים קהילתיים של אשכנזים זה אפליה על בסיס גזעני שלא יהיה לכם שום צל של ספק ולא יבלבלו לכם את המוח, זה חוקי ג'ים קרואו של העידן החדש נגד המזרחים.

לא משנה מה קצב הילודה של המזרחים, אם אין לך שטח אדמה, אז יש גבול לפוטנציאל המירבי שלך לגדול דמוגרפית, אז הם עוזרים למוסלמים ולערבים ולבדואים להתפשט בצפון ובדרום על חשבון מזרחים, כדי שמזרחים לא יוכלו לגור באדמות האלו, וזה פוגע קשות בדמוגרפיה של היהודים המזרחים, ומצד שני, אותם אשכנזים גרמנים נאצים שמאלנים השתלטו על אדמות רבות בהם אין כניסה למזרחים, והם הקיבוצים והישובים הקהילתיים, והקיבוצים זה לא רק האזורי מגורים שבהם הם מתגוררים כמו פריוולגים בווילות גדולות, זה גם אדמות רבות אחרות שלא קשורות בכלל לקיבוץ אבל הם בשליטת אותם קיבוצים, הם מחזיקים באדמות האלו כדי לדאוג שאתם המזרחים לא תוכלו להקים שם מיזמי מגורים ולהתגורר שם.

רשות מקרקעי ישראל, זה גוף בשליטה מלאה של אותם אשכנזים שמאלנים, ואף הם דואגים לא לשחרר קרקעות לצורך הקמת יחידות דיור עבור יהודים מזרחים מהפריפריה ועיירות הקיפוח,

וארגוני השמאל ובעיקר הארגונים של הירוקים עותרים לבגץ השמאלני האשכנזי, וזה בתמורה כל פעם פוסק נגד קבלנים ויזמים שמנסים להקים מיזמים של נדלן עבור מזרחים, כל פעם בגלל אמתלות הזויות אחרות, אבל הנפוצה שבהם היא שימור אקלים וסביבה ירוקה, כמובן שזה מאבד את התוקף כאשר בדואים או ערבים בונים, או כאשר שמאלנים אשכנזים מהקיבוצים בונים,רק כאשר מזרחים רוצה את הזכות לקורת גג, חל פתאום הדין של שימור אקלים.

גם ככה ישראל היא מונופול וקרטל של תאגידי ענק שרובם המוחלט אשכנזים, ולכן מעבר לאינטרס האידיאולוגי שלהם שיהיו פחות מזרחים ודתים במדינה, זה גם אינטרס כלכלי שלא יקומו להם מתחרים שינגסו לחזירים הגרמנים האשכנזים השמאלנים בעוגה, לכן התייקרות המחירים משרתת אותם בעיקר, כי זה תמיד פוגע הכי הרבה בעסקים הקטנים, והרי אם אין לך ירושה שמנה מההורים, הדרך היחידה להצליח להיות תאגיד או מולטי מיליארדר בעצמך זה להתחיל קודם מעסק קטן,  ואם אתה מזרחי תושב פריפריה, אתה לא רק עסק קטן, אתה גם אוכלוסיה מוחלשת מדוכאת ומופלת, שמתגוררת בהזנחה והפקרה חברתית, כלכלית, ובטחונית, אז זה כנגד כל הסיכויים להצליח להתעשר ולהתקדם במצב כזה, ככה האשכנזים שומרים גם על המונופול הכלכלי שלהם, ובעקיפין גם על המונופול הדמוגרפי, ההשכלתי, ולכן גם השלטוני שלהם. 

גם קצב הילודה של המזרחים הוא בלאו הכי קטן בהרבה ממה שהיה יכול להיות, בגלל שאם הכל יקר, אז אין כסף לגדל משפחה מרובת ילדים, ושוב מי שהכי נפגע מיוקר המחיה זה האוכלוסיות המוחלשות של המזרחים בפריפריה ובעיירות הקיפוח.

היום גם יזמים לא ירצו להשקיע בפריפריה, כי מי ירצה להשקיע איפה שיש מלא בדואים ומוסלמים? זה רמז לעוד סיבה למה הפרוקסי המוסלמי מאוד שימושי לאשכנזים הנאצים מקפלן

חוץ מזה שהם גם כוח אלקטורלי עבורם, ככה הם נבחרו במפלגת השינוי הקודמת

האמת העצובה היא שהשמאל האשכנאצי זה לא מיעוט קטן ושולי , תראו את תוצאות הבחירות הקודמות ואת הסקרים האחרונים, כמעט חצי מהעם מצביע לשמאל, ופה החשבתי את הליכוד כמפלגה ימנית, על אף שהיא ימין מזוייף, ליכוד היא שמאל בארון, ואחוז רב מקרב מצביעה הם בכלל רוסים ואוקראינים גויים, זה רק ממחיש לכם כמה התמונה היא עגומה בקשר לדמוגרפיה המזרחית, וכמה אנחנו באמת מיעוט הולך ונעלם.

לכן האויב הוא לא רק קומץ קיצונים פה ושם, האויב הוא קרוב לחצי מהעם לפחות, חצי מהעם שהם אשכנזים שמאלנים נאצים פריוולגים גזענים בוגדים גויים מאזורים כמו תל אביב, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, הרצליה, פתח תקווה, חיפה, כפר שמריהו, רמת גן, גבעתיים, ביתן אהרון, סביון, ועוד ערים דומות, פלוס מאות קיבוצים שונים הפזורים על פני הארץ וכן ישובים קהילתיים שנבנו רק עבור אשכנזים שמאלנים דוגמת מושב אורנים למשל.

זה בסדר לא צריך לפחד ולא צריך להעמיד פנים שכאלו הקפלניסטים הם רק מיעוט קטן וצעקני, אפשר להודות בלי לחשוש שמדובר בקרוב לחצי מהעם, וזה לא אמור להשפיע כהוא זה, בגרמניה הנאצית רוב העם תמכו בנאציזם, לא רק חצי, אז האם הם היו פחות נאצים בגלל זה? האם הם היו יותר לגיטימים? ממש לא.

לכן זה שחצי מהעם הם אשכנזים שמאלנים נאצים גזענים אנטישמים בוגדים ופושעים, זה לא אמור להטריד אותנו, אנחנו פשוט צריכים להגדיר אותם כאויב ולהלחם בהם.

עכשיו דיבר איזה אשכנזיפט פרשן/חרטטן כלכלי בכיר על יוקר המחיה עם המגישה השמאלנית האשכנזיפטית שעובדת בערוץ  14
בתכנית של החרטוט הכלכלי, והם זיינו את השכל למה המחירי דירות נורא יקרים, ואז הוא אמר לה כמעט בקריצת עין שהנקודה האופטימית היא שאחרי המלחמה יהיה שגשוג ופריחה והזכיר עליה של יהודים לארץ בגלל גל אנטישמיות, "יהודים" איכותיים, כלומר עוד גל מהגרים של רוסים, אוקראנים וגויים גרמנים רפורמים אשכנזים מאמריקה וקנדה כדי לתת עוד תגבורת דמוגרפית לנאצים האשכנזים השמאלנים במדינה, ככה הם מוחקים אותנו, איכותיים עלאק, ממש עליונות ארית של אשכנזיפטים מקקים מגעילים , וזה נאמר עוד בערוץ שנחשב הכי ימני בישראל או למען האמת הערוץ היחיד שהוא ימני בישראל.

ישראל היא לא מדינת מהגרים יותר, וזה לא משנה שאתם מכבסים את המילה הגירה במלים קיבוץ גלויות, זה לא עושה את זה פחות גרוע, די עם מחיקת הזהות המזרחית היהודית, די להגירה של גויים ואשכנזים שמאלנים מארצות המערב!