האם בגלל רמאדאן או חג כזה או אחר לא עוצרים רוצחים סדרתיים?

האם בגלל רמאדאן לא מעמידים לדין רוצחים?

האם כדי לא להרגיז רוצחים ביום חגם, לא עוצרים אותם אלא מחכים לסוף החג?

אתם מבינים, אני אפילו לא מתייחס לעצם העובדה שאותם קופים ערבים מחפשים להשמיד אותנו, ככה שבכל מקרה המטרה שלנו חייבת לשאוף לטרנספר אותם במילא, טרנספר לערבים מאוד יעצבן אותם אז לא נעשה את זה?

ואני אפילו לא מתייחס לעובדה שמה כבר יכול להיות יותר גרוע מהשואה של השביעי לאוקטובר שבאה בלי קשר לשום רמאדן, ולמרות, ובעצם דווקא אפילו בגלל, שמדינת אשכנזישטן הקוקסינלית העדיפה לשחד את הערבים, בגלל התפיסה המערבית אשכנזית ששוחד וכסף לתתי אדם הערבים בעזה יגרום להם לשכוח מהרצון להשמיד אותנו.

ואני אפילו לא מתייחס לתשובה הימנית הנפוצה האחרת שאף היא נכונה אבל לא המהות, וזה שהם מעולם לא התחשבו בחגים שלנו, לא ביום כיפור במלחמת יום כיפור, ולא בשמחת תורה בטבח שמחת תורה.

אני מתייחס לאבסורד היותר ענק, שאף אחד לא שם לב, גם לא בתקשורת הימין בערוץ 14, שהלוווו, יש פה האשמת הקרבן והצדקת התקפן, שהלווו בוקר טוב, אתם בעצם מוכחים שטרור משתלם.

הרי אם אנחנו עושים מעשה שהוא מוסרי ולגיטימי והכרחי לבטחון תושבי עם ישראל, מעשה צודק, של לחסל או לעצור טרוריסטים מוסלמים ערבים, אז מה הקשר כן רמאדן לא רמאדן.

האם לא היו מוציאים את הרוצח טד באנדי להורג בגלל שהוא חוגג את הסילבסטר וזה פוגע ברגשות הנוצרים? מה ההזיה הזו.

כל הקולות האלו של הנושכי כריות האשכנזיפטים האלו שאומרים "אוו בואו לא נעצבן אותם,לא ברמאדאן הקדושי שלהם, כי זה עלול לגרום להם להתעצבן" מעבר לזה שזה הזייתי קוקסינלי מגעיל ועבמי, ולא יהודי, זה גם מוכיח שהגזע השפל המחורבן והמקקי והחסר צלם אנוש האשכנזי הזה הם בני השטן, הם חרא אנושי חסרי צלם אנוש, כי הם מוכיחים שהשפה היחידה שהרודנים הפריבילגים האלו מבינים ומכבדים זה שפת האלימות, הרצח, והטרור. בגלל שהם פחדנים שמפחדים פחד לא רציונלי יש לציין, הם לא יעצרו רוצחים ביום החג שלהם, איפה נשמע דבר כזה.

הלוווו, בוקר  טוב, יש לנו מלחמה עם הערבים, במלחמה המטרה להרוג את האויב, ולאויב יש מטרה להרוג אותך ולהשמיד אותך יותר משלך יש להשמיד אותו כפי שהוא הוכיח מקום המדינה והמחיש לנו עוד יותר בשביעי באוקטובר, אז לא תהרוג את האויב כי אתה מפחד שהוא יהרוג אותך בגלל שחיללת לו את חג הקופים? אבל בכל מקרה אתה במלחמה אתו יעבם אשכנזי קוקסינל מגעיל ורקוב, מלחמה שלא נגמרה ולא הוכרעה. ונכון, אי אפשר להשמיד את כל הערבים מסביב, אבל העם המומצא הבלסטיני הוא האויב הכי גרוע, כי מדובר על האויב שמבפנים, ואותו כן דווקא יש חובה לטרנספר, לא רק את ערביי עזה אלא גם את ערבי יהודה ושומרון וגם ערביי ישראל, בלי לטרנספר את כולם לא יהיה בטחון לעולם, לכן צריך חזון לתכנית טרנספר בשלבים, גם אם זה יקח עשרות שנים, תהיה בטוח שזה מה שהוא מתכנן לנו גם, אם יש שקט יחסי, זה בגלל העדר יכולות שלהם, לא בגלל שאין להם רצון,תמיד יהיה להם רצון, לכן מה הקשר חג כזה או אחר.

אלו אותם קוקסינלים אשכנזים גם שאומרים שצריך להוקיר תודה לערביי ישראל שהם שומרים על שקט. שזו עוד הזיה קוקסינלית שרק עבמים אשכנזים יכולים לשלשל מהפרצוף תחת המקקי שלהם. להגיד תודה על מה? על זה שהם לא רוצחים אותנו? כי יש להם זכות לרצוח אותנו? תודה על זה שהם לא מזדהים עם השואה של השביעי לאוקטובר? מהה???? ווט דה פאק, פיכס איזה גזע מסריח ומחורבן זה האשכנזים האלו, מיום ליום אני רק רוצה פשוט למעוך אותם כמו שמועכים ג'וקים, הם אפילו לא שמים לב לחרא שיוצא להם מהפה, הם פשוט משלשלים את זה כמו פליטה פרודיינית. ערביי ישראל, הם היחידים שחייבים להגיד תודה שבכלל הם חיים פה, ותודה נוספת על כך שיש להם זכויות שוות, כי לא מגיע להם ולא אמור להיות להם זכויות שוות, כי זו היתה אמורה להיות מדינה יהודית עם העדפה מתקנת ליהודים, וחוסר שוויון זכויות לאויב הערבי זה גם הדבר הצודק והמוסרי היחיד, וערביי ישראל חייבים להגיד תודה נוספת פעם שלישית, כי לא רק שיש להם זכויות שוות, יש להם למעשה הרבה יותר זכויות ופריבילגיות מכל יהודי במדינה שהיתה אמורה לעשות העדפה מתקנת ליהודים, הכל בגלל עולם הערכיים המזוכיסטי הנוצרי ותיקניסטי הסוטה הקוקסינלי של הגויים הגרמנים האשכנזים. 

וגם ערביי ישראל וגם ערבי העם המומצא("פלסטינים") שניהם צריכים לפחד מאתנו ולא ההפך, והם אכן מורתעים מאתנו בצדק, אם הם לא היו מורתעים אז מזמן כל מדינות ערב היו פותחים במלחמה כוללת, כי הם מעולם לא זנחו ולא יזנחו את הרעיון לנסות להשמיד אותנו, וזה כולל מצרים על אף הסכם השלום, מצרים לא פותחת במלחמה כי זה עדין הימור שהיא חושבת שהיא עלולה להפסיד, כלומר בגלל שאנחנו ברוך השם, חזקים מספיק, ורק בגלל זה. אז אם משהו היה צריך להבעיר את המזרח התיכון, אז המלחמה בעזה והנאקבא שאנחנו עושים, וחייבים להמשיך לעשות כדי לשמור על בטחוננו ולהציל את קיומנו, זה הדבר שיותר מכל דבר אחר צריך להבעיר את המזרח התיכון, וזה אכן מבעיר אותה בצפון עם חיזבאללה, אבל גם שם נסראללה מפחד ולא מפעיל את כל העוצמה, כי הוא מבין שישראל חזקה.

בדיוק ההפך, התחשבות בחודש הרמאדן, תשדר לערבים ובצדק שישראל, בגלל האשכנזים שמנהלים אותה, הם גזע קוקסינלי מקקי פחדני מערבי ועבמי שכל כך מפחד פחד לא רציונלי משפיכות דמים למרות שבכל מקרה כל הזמן יש פיגועי טרור כבר עכשיו,ושניתן לסחוט אותם בדרך זו, וזה יפגע גם בבטחון וגם בכושר ההרתעה.

ולמי אכפת אם זה יבעיר או לא יבעיר את הערבים בישראל, שיבעיר, נהרוג אותם, נחסל אותם, בכל מקרה אנחנו חייבים לשאוף לטרנספר אותם גם אם זה תהליך שיקח כמה דורות, אחרת לא נוכל להתקיים כאן לאורך זמן, לא יהיה בטחון לעולם, ואין לנו זכות קיום אחרת.

בכלל מה החרא הזה שבנימין אשכנזיהו אומר על חופש הפולחן? ישראל לא אמורה לכבד את כל הדתות, ובטח לא את האיסלאם, לא רק בגלל שהאיסלאם היא דת לא לגיטמית כי זו דת שכופה את עצמה על אחרים ותומכת בג'נוסייד ליהודים ומפרה זכויות נשים מעצם הקוראן שלה.

ישראל לא אמורה לכבד את חופש הפולחן המוסלמי מסיבה אפילו יותר חשובה, כי פה זו מדינה יהודית, לקופים הערבים יש יותר מדי מספיק מדינות מוסלמיות, פה אין מקום למסגדים ואללא וואקבאר, אם הם רוצים לעשות את זה יש להם מספיק ארצות ערב, אז שיעשו את זה בירדן, ולמען האמת, בכל מקרה חייבים לטרנספר אותם עם או בלי האיסלאם, אז לפחות בינתיים אם נתנו להם לאויב הזה להשאר כאן, אז שיגידו תודה, ולא יבנו לנו מסגדים מכוערים, ובמיוחד לא בהר הבית, שהרי הר הבית זה המקום הכי קדוש ליהודים, אז היחיד שצריך לפחד ולהתנצל פה זה האורקים התתי אדם הערבים שמטמאים ומחללים את המקום הכי קדוש ליהודים, אסור לאף ערבי להיות בהר הבית, לא רק ברמאדן, אלא בכלל. המצאותם של הערבים בהר הבית לא הגיונית ולא מוסרית, מעבר לסכנות הבטחוניות שהם מהווים. אם הם רוצים להקים מסגדים ולהתפלל ולהשתחוות, יש להם את מכה, פה זו מדינת היהודים לא מדינה הערבים, וגם ככה יש יותר מדי מהחרא הגנטי של האויב הזה, וצריך דחוף לדלל את אוכלוסייתם בארץ.

בעצם הסרטן האשכנזי מוכיח שוב ושוב, שזה גזע שפל, חסר צדק ומוסר, שכל עוד הוא מרגיש שלא תהרוג אותו, אז הוא יכול לעשות את הפשעים הכי גדולים נגד האנושות, כמו הרודנות שלהם בבג"ץ ובדיפ סטייט, והאכיפה הבררנית, סיוע לאויב, האשמת הקרבן והצדקת התקפן הטרוריסט, והרצח יהודים, בעיקר יהודים מזרחים באמצעות נשק ביולוגי סודני ומוסלמי, והרדיפה משפטית, והתקשורת השמאלנית/בוגדנית הרעילה שלהם, או הישיבה שלהם עם האחים המוסלמים בכנסת, או עצם זה שאשכנזים מאפשרים בכלל לערבים לכהן בכנסת, או עצם זה ששמאל שזו בגידה זה בכלל נחשב אידיאולוגיה לגיטימית בארץ, זה כבר פשע חמור ביותר ושורש הבעיה. לעומת זאת, אם תדבר עם הקוקסינלים האשכנזים השטניים בשפה היחידה שהם מבינים ומכבדים וזה שפת הגרזנים, רובים, ומצ'טות, אז הם פתאום ישמחו לדבר אתך, להתחנף אליך, להצדיק אותך, ולנסות לא להרגיז אותך, ולא משנה כמה אתה פושע, כפי שאנחנו רואים עם הרגישות שלהם לחג הרצח יהודים והוא הרמאדאן.

וכך גם חיסולו של אייכמן רבין אחראי שואת אוסלו על ידי גיבור ישראל יגאל עמיר מוכיח את זה, ודווקא בגלל העונש המוגזם להחריד שקיבל יגאל עמיר שפדופילים ורוצחים סדרתיים שפלים של תינוקות אפילו לא היו מקבלים,  ועצרת לפיהרר רבין ההומו שלהם כל שנה, אף היא, נועדה למען יראו וייראו, וממה הטראגדיה כל כך? בסך הכל מת עוד שמאלן אשכנזי מיני רבים? הטרגדיה שחיסולו של אייכמן רבין יצר תקדים חדש מסוכן לגזע מקקי ופחדני כמו אשכנזים, תקדים שבו אשכנזים קפלניסטים הם מטרה. עד כה היה נוח לאשכנזים שהימנים תוקפים רק את הפרוקסי שלהם, הם היו יכולים להתמודד עם זה שאנחנו קוראים קריאות מוות למוסלמים הערבים או קוראים לסלק מביתנו את הפולשים הסודנים, כי זה בסך הכל הפרוקסי שלהם. אבל כאשר הקפלניסט האשכנזי הפריבילג הפחדן הוא המטרה, אז פגעת בראש התמנון, וזו חציית קו אדום, זה מאוד מסוכן, כי הקפלניסטים האשכנזים הם שורש הבעיה, ולכן גם שורש הסרטן. 

תארו לכם שהיינו מצליחים לנרמל את תופעת יגאל עמיר, במקום יגאל עמיר תימני אחד בודד, היו לנו אלפי מזרחים יגאל עמירים, כל קפלניסט אשכנזיפט, בין אם הוא עיתונאי, חבר כנסת שמאלן/בוגד/רוצח יהודים, פעיל שמאל אשכנזי, שופט אשכנזי שמאלן/בוגד/רוצח יהודים, טייקון אשכנזי שמאלן/בוגד/רוצח יהודים היה מטרה לפיגוע של טרור יהודי, מה היה קורה אז? אני אגיד לכם מה היה קורה, אשכנזים גזע מאוד פחדן וקוקסינלי, ולכן כמו שהם מפחדים מערבים מוסלמים ונכנעים להם כל הזמן, הם היו חייבים להכנע גם לנו, כי הם לא יכולים לסבול טיפת דם, במקרה שלנו זה אפילו יותר מסוכן כי גיאוגרפית אנחנו יותר קרובים אליהם מאשר הערבים, ולכן יותר יכולים לפגוע בהם. ולכן לא היה להם ברירה אלא להכנע לנו, אבל להכנע לנו זה לא להכנע למוסלמים, וגם מהפרוקסי המוסלמי שלהם הם מפחדים אז מה הם היו יכולים לעשות? הדבר היחיד שהם היו עושים זה לברוח כמו עכברים לגרמניה או לארה"ב, וככה היינו שמים קץ ל40 או יותר שנים של דיקטטורת תל ביוב, וזה חלום בלהות עבורם, ובצדק.

לכן, זו השפה היחידה שחייבים לדבר עם אותם קוקסינלים מכוערי נפש מקקים קפלניסטים אשכנזים מבחילים, באמצעות טרור יהודי, מי יתן ותהיה פה אינתיפאדת יגאל עמירים של פרענקים נגד אשכנזיי תל ביוב, בעגלא ובזמן קריב ונאמר אמן!