מראש בנימין אשכנזיהו ושאר חבריו האשכנזים לקבינט בנו לעצמם המון נתיבי מילוט מהמלחמה

 

זה אשכרה לא יאומן אבל המזדיינים האפסים האשכנזים האלו בהנהגה עושים כל מה שהם יכולים כדי להפסיד, כי אין להם כוח להלחם, אין להם ומעולם לא היה להם שום תודעה לאומנית, ושום דחף טבעי שמתחייב מכוח מעמדם ותפקידם, לדאוג לעם ולמדינה, זה לא מנהיגים זה פקידים רקובים, אין להם שום אחריות לעם.

 

זה פשוט לא יאומן

אשכנזים זה גזע טפילי שחושב רק על עצמו, האינטרסים האישים שלו, האגו שלו, הנרקיסיזם שלו, ועל הזין שלו העם והמדינה.

 

 

אמיר חצרוני האשכנזי הקוקסינל דוגמא בולטת לכך, אבל מתייחסים אליו כקריקטורה, אבל לאחרונה אנשי ציבור יותר רצינים כמו אהוד אולמרט, עופר כסיף, ואהוד ברק ולפיד מכרו את ישראל בתקשורת הזרה רק בעבור המאבקים הפוליטים הילדותים והאגונצנטרים בינהם לבין בנימין אשכנזיהו, כלומר גם הם לא שונים מאמיר חצרוני הילד קטן הקוקסינל האשכנזיפט במנטליות של, שתשרף המדינה והעם, זה רק אני ואנוכי ועצמי והאינטרסים האישים שלי בלבד.

 

זה גזע שלא בנוי ולא מתאים להקים ולהחזיק מדינה.

אשכרה חרפא כזו לא נראתה בתולדות המין האנושי, שאפילו בזמן מלחמה קיומית של ממש, כל מה שאנשי הציבור האשכנזים בשלטון חושבים זה רק על עצמם ועל האגו המזוין שלהם, ושתלך לעזאזל מבחינתם המדינה, איזו רמה של אינפנתיליות וחוסר אחריות ואכפתיות.

 

 

אבל זה לא מסתיים רק באשכנזים שנמצאים במחנה השמאל, בנימין אשכנזיהו לא באמת שונה מהם.

הוא עשוי מאותו חומר בדיוק, הרי בנימין אשכנזיהו מראש בנה לעצמו תכנית מילוט מהמלחמה, כי גם לו מעולם לא היה אכפת מהעם והמדינה, אלא רק מהמשחקים הפוליטים שלו, הוא רק בא לחמם את הכסא ותו לא, ואין לו ז למלחמה כלל. אנחנו חשבנו שבגץ מנע מביבי אשכנזיהו במשך 15 שנים לעשות את מה שצריך.

אבל גם אם הנרטיב הזה שציבור בוחריו מחזיק באמונה עיוורת כמעט כמו כת היה אכשהו נכון, אז אפילו כך, לא היה שום הצדקה להצביע לו מעולם, שהרי מה ההבדל היה אתו ובלעדיו?

 

ולמה בנימין אשכנזיהו היה צריך לחכות 15 שנים כדי סוף סוף לעשות את תכנית הרפורמה המשפטית? למה הוא חיכה עד הרגע האחרון, מה עשית במשך 15 שנים? חוץ מלעשות כלום? ולמה זה אפילו לא היה יוזמה של בנימין אשכנזיהו, אלא של חבר כנסת שלו מר לוין?

 

חמור מכך, בנימין אשכנזיהו התערב לפני כמה שנים כדי למנוע באופן יזום ואקטיבי קיצוץ בסמכויות בבגץ, ואף התראיין כך בתקשורת, הראיון שלו שמור למי שרוצה לראות ומסרב להאמין.

 

ועל עסקת שליט, על תמיכה בלהטבים ובפמיניזם, ועל העובדה שבכל זמן 15 שנות כהונתו של הפרזיט האוכל חינם העבם האמריקקי בנימין אשכנזיהו , לא היה שום הבדל בולט לעין בינו לבין ממשלת שמאל של אשכנזים, מה שלחלוטין מייתר אותו ומעלה שוב פעם את השאלה, למה להצביע בכלל לחרא הזה? מה זה משנה אם הוא אומר שהוא ימין כאשר בתוצאה אין הבדל בינו לבין שמאל?

 

 

האמת היא שנראה שבגץ היה יותר בעוזריו של בנימין אשכנזיהו מאשר בעוכריו, הוא היה צריך גוף כזה שהוא יוכל לעשות השלכת אחריות עליו, כזה שיעצור אותו, גוף כמו בגץ שיאפשר לבנימין אשכנזיהו ההדוניסט הפרזיט העצלן הגוי הנהנתן עם הסיגר להעביר קדנציה של 4 שנים באוננות חסרת תועלת וחסרת תכלית, ואז לשקר לכולם ואפילו אולי לעצמו, את הקשקוש המוכר והידוע, "אני רציתי אבל מנעו ממני",

מה אתם רוצים, אני בסך הכל ראש ממשלה, אין לי כוח לעשות כלום.

אז אם זה באמת נכון שאתה לא יכול לעשות כלום, אז למה לבחור בך בכלל? למה אתה רץ בבחירות? הרי בכל מקרה הודת שאתה חסר תועלת, מה הטעם לבחור בראש ממשלה שהוא עציץ?

 

 

ובגץ היה שם בשבלו, בשביל אשכנזיהו, זה אחלה גוף ששישרת את בנימין אשכנזיהו לצורך השלכת אחריות, איזה כיף שהיה לבנימין אשכנזיהו את בגץ האשכנזי שנותן לו אמתלה למה הוא יכול להשאר אפס, עצלן, וחסר אחריות, ולהמשיך לחמם את הכסא עוד 4 שנים ולא לעשות כלום, ולהמשיך לחרבן על ציבור בוחריו הטיפשים.

 

בגץ היה כמו האיש הזה שעוצר את בנימין אשכנזיהו, "תחזיקו אותי, אני משוגע, אני אכנס בו" ובגץ החזיק את בנימין אשכנזיהו "המשוגע" במרכאות כפולות , כי זה מה שבנימין אשכנזיהו הפחדן הכושל הרופס והעצלן רצה, הוא רצה מישהו שיחזיק אותו וימנע ממנו לפעול.

 

וכמו שהיה עם בגץ, ככה היה עם ארה"ב, ארה"ב זה החבר הנוסף של בנימין אשכנזיהו, כי כשהידיד הטוב בגץ לא נחלץ לעזרתו של בנימין אשכנזיהו, יש את הסירת הצלה השניה של בנימין אשכנזיהו ושאר חבריו האשכנזים לקבינט, וזה אמריקה, אני רציתי העולם עכשיו מנע ממני.

 

אבל גם זה שקר וכזב, וגם זה לא יותר מעוד אמתלה עבור בנימין אשכנזיהו ו"מנהיגים" אשכנזים אחרים לא לעשות את מה שצריך.

 

העובדה היא שבנימין אשכנזיהו ויתר חבריו האשכנזים לקבינט עשו כל מה שביכולתם כדי להמלט מהמלחמה במקום לנצח, הם עשו ועדין עושים כל שביכולתם להפסיד.

 

בנימין אשכנזיהו מראש דאג להגיד לאמריקאים שהמלחמה שלו היא רק נגד חמאס ולא נגד עזה, ולא טרח להסביר לאמריקאים שמדובר במלחמת קיום, ושאין עם פלסטיני, ושכל עזה זה חמאס, ולא טרח לנסות להסביר למה זה חלק משטח ישראל רצועת עזה, ולמה ישראל חייבת לשלוט שם אחר כך ולהתיישב שם, הוא לא עשה שום דבר מזה, הוא דיבר בטרמינולוגיה שהיא יותר פוליטיקלי קורקט ומנותקת מהמציאות אפילו ביחס לגוי אמריקאי שמעולם לא חי בישראל, כלומר הוא דיבר בצורה פוליטיקלי קורקט הרבה יותר מעבר למה שהוא בכלל מצופה, לא די בכך שהוא עשה אבחנה בין עזה לחמאס, אלא טרח מיוזמתו לומר שאנחנו לא מעוניינים לכבוש את עזה, ואפילו לא מעוניינים לשלוט בה, אלא רק רוצים לבנות ולשקם את עזה בעבור ולמען ערביי הרצועה.

 

רגע המטרה שלנו עכשיו זה לעזור לעזתיים? לחבק ולנשק אותם? לא להלחם בהם? איפה התבלבלתי בהצבת המטרות והיעדים? והאם בנימין אשכנזיהו העבם הגוי החלאה הזה בכלל יצור אמתי או יצור מהתחת?

 

איכססססס פאקינג לא יאומן, איזה מזדיין שפל מחורבן מגעיל ודוחה ובוגדני ורקוב הבנימין אשכנזיהו אמריקקיהו

 

 

 

הנה ציטוט של בנימין אשכנזיהו בפוקס ניוז רק שבוע אחרי תחילת המלחמה למי ששכח

 

 

 

 

"we don't seek to concur gaza, we don't seek to occupy gaza, and we don't seek to govern gaza. what i expect to see is rebuild gaza for the gazans".

 

 

תרגום

 

 

אנחנו לא שואפים לכבוש את עזה, אנחנו לא שואפים להתיישב בעזה, אנחנו לא שואפים למשול בעזה, אנחנו רק רוצים לשקם ולבנות מחדש את עזה בעבור ולמען ערביי הרצועה.

 

 

איכס, איכס, איכס, מה זה?????. מה זה החרא הזה? זה ראש הממשלה של עם ישראל? מדבר ונשמע כמו עבם אמריקאי, אפילו עבם אמריקאי מערבי ממוצע שמעולם לא חי בישראל, יש לו יותר צלם אנוש, והיה מדבר בצורה פחות מנותקת מהמציאות וחסרת כבוד לאומי מאשר בנימין אשכנזיהו השפל הגוי הזה, איכס!!!! ביזיון!

 

 

והוא עשה את זה, כדי שהוא יוכל גם להתנהג בצורה פוליטיקלי קורקט מערבית, לא רק לדבר ככה, כי הוא רצה שהוא יוכל שוב פעם לעשות השלכת אחריות על ארה"ב , ולהגיד היא מנעה ממני, כאשר זה כמו תמיד, היה אינטרס של הפחדן, הרופס, העצלן, האפס, המושחת, הבוגד, הכלומניק, בנימין אשכנזיהו, להתבטל, לברוח מאחריות, ולא לעשות כלום, ולהעביר עוד 4 שנות קדנציה באוננות תוך כדי שהוא מפקיר את העם והמדינה, ובוגד בעם ובציבור בוחריו ומחרבן עליו, ובסוף מאשים את אמריקה במקום את עצמו כראש ממשלה.

 

 

שבנימין אשכנזיהו ילך לספר סיפורי מעשיות שכאלו ארה"ב מונעת ממנו, היום גם לביביסטים הכי טיפשים נפל האסימון שהוא הונה את כולם במשך 15 שנות שבהן הוא חמם את הכסא אונן ולא עשה כלום, והאשים את כל העולם שמנעו ממנו

נניח וזה היה נכון, והוא לא עשה כלום בגלל שהוא לא יכל לעשות כלום, אז למה להצביע בכלל? הרי בכל מקרה אתו ובלעדיו אין הבדל

ממשלת אשכנזים על מלא מלא

איתמר בן גביר המזרחי היחיד והצדיק בסדום היחיד

הוא היחיד שהיה נגד ההפוגה, מסמוס המלחמה, היחיד שנגד להעביר כספים לרשות, היחיד שנגד הסיוע ההומנטרי

היחיד שפועל מרצון לעזור לעם, ולא מאינטרסים בניגוד לכל האשכנזיפטים

די חאלס, לא רוצים עוד אשכנזי גוי זבל קוקסינל רקוב ומגעיל שימלוך עלנו

 

 

 

בנימין אשכנזיהו מראש דאג להכניס לקבינט את בני גנץ ואייזנקוט, ע"י שימוש בתירוץ "מהההההה אחדות" כאשר זה לא עניין של אחדות, זה יותר עניין של אחידות מאשר אחדות, אחידות בעמדות הפוליטיות האוסלואיות אומניקיות תובסתניות, כי זה היה נוח לבנימין אשכנזיהו שיהיו אתו אנשים שימנעו ממנו לעשות דברים במקום כאלו שיכריחו אותו לצאת ממקום הנוחות שלו, ואתם יודעים, להלחם בעבור הקיום ועתיד העם שלנו ושל ילדנו בארץ כאלו.

 

ואם זה לא מספיק, אז בנימין אשכנזיהו גם דאג להעיף מהקבינט את הציונות הדתית ועוצמה יהודית במיוחד, כדי להקל על עצמו עוד יותר בתהליך בריחה מאחריות ובריחה מהמלחמה.

 

בנימין אשכנזיהו מראש דאג לעשות הפוגות ארוכות במלחמה בגלל התירוץ של "מההההה חטופים" ובעבור קומץ מהחטופים, מה שמראה עוד יותר שזה תמיד היה אינטרס שלו להמלט מהלחמה, יותר מאשר של האמריקאים, יותר מאשר האופוזיציה של השמאל, ויותר אפילו מהקפלניסטים הפריבילגים האשכנזים שבנימין אשכנזיהו העדיף לרצות אותם מאשר ציבור בוחריו, שהרי עליהם מאז ומעולם הוא חירבן וממשיך לחרבן ולבגוד, כי מי סופר כמה מפגרים מזרחים בפריפריה, הרי גם ככה הם תמיד ישתקו כמו ילדים טובים, או גרוע מכך, יפתחו את הפה ויבקשו מהמלך שלהם אשכנזיהו שיחרבן להם עמוק לתוך הגרון.

 

כשבנימין אשכנזיהו הפר את הבטחתו שלא יכניס דלק לרצועה, ערוץ 14 בעוונותיו אמר שאין בעיה עם זה שהוא הכניס, אלא רק זה שהוא הבטיח, כלומר לשיטתם, אם בנימין אשכנזיהו לא היה מתחייב מלכתחילה ולא מפזר הבטחות, אז כאלו הכל היה בסדר אם הוא היה מכניס דלק, וזה פשוט הזיה.

אם לא הבטחת לא לבגוד, זה לא עושה את הבגידה מוצדקת או לגיטימית בשום צורה.

בנימין אשכנזיהו הוא אפס לא רק בגלל שהוא אפילו לא יכול לעמוד בהבטחותיו, ולא משנה כמה ההבטחות האלו צנועות וקטנות, בנימין אשכנזיהו אפס לא פחות, בגלל שמראש הוא דואג לא להבטיח ולא להתחייב על כלום.

 

שוב בשביל מה האוכל חינם המיותר הגוי הזה ראש ממשלה לעזאזל?

 

 

בל נשכח שזה לא רק בנימין אשכנזיהו, אלא כל אשכנזי באשר הוא.

 

הרי גם בצלאל סמוטריץ, התחיל לבגוד כמו שאר האשכנזים בקבינט, על אף שהוא מהציונות הדתית.

 

ובל נשכח שנפתלי בנט, אף הוא היה מהציונות הדתית, ונחשב ימני קיצוני אפילו לדעת רבים, אפילו כינו אותו בעבר נא3י מתון, אך בסוף גם הוא העדיף לבגוד בקהל בוחריו המזרחים, כדי להתאחד עם יאיר לפיד והערבים המוסלמים שאתם ישב בקואלציה בממשלה הקודמת, והפקיר אותנו לטבח של מאורעות תשפא

 

ולכן אני אומר את הדבר הבא

 

 

אם בבחירות הבאות, שוב אתם תצביעו למועמד האשכנזי, ויהיה זה מועמד מבטיח ככל שיהיה, שעל פניו נראה לאומן ואיש ימין אמתי, כמו נניח משה פייגלין מהציונות הדתית, או אפילו בנצי גופשטיין, כל עוד זה יהיה מועמד אשכנזי, אתם תגלו שהוא יבגוד במוקדם ובמאוחר בכל אותם ערכים ועקרונות שהוא הצהיר

 

 

ההיסטוריה לא משקרת

 

אם אתם תצביעו במועמד אשכנזי אז לא למדתם כלום מ75 שנות כשלון של מדינת ישראל

 

 

לכן, בבחירות הבאות מצביעים רק לדוקטור מיכאל בן ארי הספרדי

 

 

אשכנזים הם קייקס מלוכלכים, נחשים, שקרנים, מושחתים, מטונפים, רקובים, שטניים, סרטנים, שפלים, ממש הזבל הכי גדול והחרפה הכי גדולה שהיתה בתולדות המין האנושי

 

זה לא בטעות שמדינה מתקדמת כמו גרמניה מחליטה ביום אחד להשמיד 6 מיליון אזרחים מתוכה בגלל המוצא האשכנזי שלהם.