אומר אדוארד הספרדי

שימשיכו לספר לכם על אחדות כדי לסתום לכם את הפה בעוד רוצחים אתכם בעקיפין אם אתם זכרים או יוצאי עדות מזרח. אתם לא שווים יותר מזה. אם הייתם שווים יותר מזה, לא הייתם מאפשרים לממשלה שלכם לזרוק את הבעלים, האבות, החברים שלכם לעזה בגלל שהיא מפחדת מהפגנות של הפריבלגים ויודעת שאתם תשבו ותשתקו כמו ילדים טובים, כמו תמיד. אתם שווים בדיוק מה שהייתם שווים עשרות שנים — כלום, לעומת אלה שנטשתם בעזה, ששווים הרבה הרבה יותר.

אני מחזק את דבריו ומוסיף

האחדות היחידה שאני רואה זה אשכנזים עם אשכנזים
הרי זו ממשלת אשכנזים על מלא, ככה זה היה מקום המדינה ושום דבר לא השתנה גם עכשיו

הרבה הספיקו לשכוח שנפתלי בנט של פעם היה מהציונות הדתית כמו סמוטריץ', אבל ברגע שאותו אשכנזיפט מתועב נבחר, הוא בגד בקהל בוחריו המזרחים הפתאים, והלך עם לפיד, כדי "להתאחד"

אשכנזיהו מעדיף להתאחד עם קבינט אשכנזי
בגלל זה הם רוצים שנדבר במונחים של ימין ושמאל, כאשר האויב הוא לא ימין ולא שמאל, האויב הוא כל האשכנזים באשר הם

אך זו גם אשמת הספרדים בגלל שהם חלשים ולא יודעים להתארגן ולהפגין למען הזכויות שלהם

חוקי הג'ונגל לא השתנו, מי שחלש נטרף
במיוחד אשכנזים שהם גזע שמבין רק כוח ואלימות

ראיינו קיבוצניקית אשכנזיה שערביי עזה רצחו ושחטו באכזריות 1/4 מהקיבוץ שלה
ובהתחלה זה נשמע מבטיח, זה נשמע שהיא בכוון שכאלו היא עוד מקרה של אשת שלום עכשיו לשעבר

נראה לכאורה בהתחלה שכאלו היא התחילה להתפכח, משום שהיא אמרה שזה לא חמאס, זה כל הערבים, ושבין הפורעים, הטובחים האנסים והבוזזים הרוב היו אזרחים

אז המראיין מ14 שהאמין לתומו שיש פה פוטנציאל שזה הולך להתפתח לכוון טוב וחיובי, התפתה לשאול אותה שאלה נוספת, וזה מה היא חושבת שהמדינה צריכה לעשות מול עזה עכשיו,

אך התאכזב קשות והוכה בתדהמה לנוכח תשובתה ההזויה

היא אמרה "אולי הגזמנו, גם אנחנו צריכים לוותר, צריכים לעשות שלום ובלה בלה בלה"

בקיצור אותה גישה ומנטליות אשכנזית ישנה ורעה מאוסלו

 

אני אומר לעצמי, כמה אפשר להיות מכוער נפש, חסר צלם אנוש, מקק מגעיל שפל בזוי, וחתיכת חרא אנושי, כדי שאחרי ששחטו לך את הילדים והאחים, ואחיות וההורים, בצורה הכי ברברית, שטנית , ואכזרית שיש, עדין, כל מה שיש לאותה קיבוצניקית אשכנזיפטית תת אנושית "נאורה" לומר, זה לסנגר על הרוצחים השפלים של בניה ואחיה, להתרפס בפני התוקפן, להצדיק אותו, להאשים את הקרבן, לתת לו פרס ומתנה על כך ששחט את ילדך, איזה גוש חרא חסר צלם אנוש יכול לדבר כך, רק אשכנזים מכוערי נפש מארץ ישראל "היפה"/מכוערת כנראה מסוגלים. זה ממש חילול כבוד הנשחטים והנרצחים לדבר כך, אם זו היתה חס ושלום אמא שלי, הייתי יכול לשרוף אותה על כזה דבר, מזל שאמא שלי, מעולם לא היתה מהחומר של הגזע המלוכלך והמטונף של אותן אשכנזיות. היטלר צדק לגביהם.

והמדהים מהכל, שזה עוד היה קיבוץ של אותם בוגדים משלום עכשיו, אותם אנשים שהקדישו את כל חייהם במסירות רבה למען ולטובת התתי אדם הערבים ברצועת עזה, דאגו לזכויתיהם של מפלצות האדם האלו, של האויב הערבי, הרבה יותר מאשר לאחיהם, מאשר לעמם.

וזו ההכרת תודה שאותם אכזרים אורקים ערבים גמלו להם, ולמען האמת, זה רק מראה שאלוהים שילם לאותם בוגדים, מכוערי נפש, צבועים אשכנזים כגמולם, אין אנשים רקובים יותר מהם, ואין אנשים יותר שפלים מהם, מוסר המתרוממים הנוצרי שלהם זה הרבה יותר גרוע מלתת את הלחי השניה, זה לזרוק אותנו היהודים הספרדים כתרנגול כפרות בעבור ההתיידדות וההתרפסות שלהם מול האויב הערבי האכזר, במקום להגן על עמם, אותם נציגי זכויות תתי אדם מגינים על זכויות האויב, רק שלקרוא לזה מוסר המתרוממים האשכנזי זה קצת מטעה, אין בזה שום דבר מוסרי באמת, זה ההפך ממוסר, זה הדבר הכי שפל, אכן האשכנזים הגרמנים המומרים, הם בדיוק ההפך ממוסר, הם חושך לגויים ולא אור לגויים, הם יותר גויים מגויים.

אשכנזים המכוערי נפש החסרי צלם אנוש, משיבים טובה תחת רעה, ורעה תחת טובה, תשוו את היחס המפנק והמכבד שלה לאורך כל השנים כלפי הערבים הצמאי דם הרצחניים, לעומת היחס המדכא והמפלה שלהם כלפי היהודים הספרדים למשל.

הרי באמת מדכא שהמזרחים בנווה שאנן לא יכלו לשים גם שער צהוב כדי למנוע כניסת נתינים אפריקאים זרים, או מפגינים אשכנזים מתל ביוב שבאו להטביע אותם באותם זרים
מה שמותר לאותם גרמנים מומרים, לחסום כבישים, ולעשות ישובים על טהרת הגזע הלבן, זה אסור לנו עדות המזרח
בעוד שבמערב לאנדרדוג יש יותר זכויות מהלבן, פה זו המדינה היחידה שזה ההפך, העדפה מתקנת רק לאשכנזים, והם כביכול פרוגרסיבים
שמים שער צהוב אצלם בקיבוצים, אבל מכריחים אותנו לקבל זרים, בשם הרב תרבותיות

 

זו השפה היחידה שאשכנזים מבינים, אלימות וכוח

הוא כועס הוא רוצח בי הוא שוחט בי, סימן שעשיתי משהו רע, סימן שאני צריך לבוא לקראתו, הוא טוב אלי, אז אני יכול לחרבן עליו

וזו הסיבה שהם מכבדים את הערבים בעוד הם מחרבנים כבר 75 שנה ברציפות על הספרדים/מזרחים

הם רומסים אותנו הספרדים הרבה יותר מערבים, בגלל שערבים לפחות יודעים לדבר עם האשכנזיפטים בשפה שבני השטן האלו מבינים

הגיע הזמן שאנחנו הספרדים סוף סוף נלמד לדבר עם אותם אשכנזים ארורים בשפה היחידה שהם מבינים ומכבדים, וזה טרור.