בפועל זו לא מלחמה בין שמאל לימין

אין באמת שמאלנים אצל אשכנזים, הקפלניסטים התל ביובים האלו הם נאצים במסווה של מרקיססטים.

הסיבה שהם קוראים לכל האחרים נאצים זה בגלל שהפוסל במומו פוסל

הרי הם באו מגרמניה, הם אלו שהמציאו את תורת הגזע, אז איך הם יכולים לקרוא למזרחי כמו איתמר בן גביר נאצי? הם כפריבילגים מעיזים לכנות מזרחי מדוכא ומקופח כנאצי? הרי הוא האנדרדוג, זה נוגד את חוקי הפוליטקלי קורקט שהם המציאו, זו צביעות ומוסר כפול.

לכאורה אידיאולוגיות סותרות לחלוטין, כיצד פעילי אנתיפה מרקיססטים התומכים במדינת כל אזרחיה, רב תרבותיות, יכולים להיות בו זמנית לאומנים סוציאליסטים? קרי נאצים

אך אין זו סתירה כלל וכלל, ואסביר מדוע.

כמו שלמדינת ישראל היה אינטרס לממן את דעאש, כדי להלחם בחיזבאללה ובשלטון של אסד, מרווח גיאופוליטי טהור, כך באותה אסטרטגיה אשכנזים יכולים להשתמש בנתינים האפריקאים הזרים, לצורך טיהור אתני נגד "ישראל השניה"(עדות המזרח) בנווה שאנן, ולהשתמש בבדואים כדי לעשות טיהור אתני למזרחים בבאר שבע, ובדרום, ולהשתמש בערביי החמאס כדי לעשות טרנספר מרצון כפי שקרה לאחרונה, לתושבי שדרות והעוטף, כן נכון שחלק מהנפגעים הם בני קיבוצים, אבל רוב האוכלוסיה שהיגרה מאזור הדרום למרכז זה "ישראל השניה". כמובן שהם לא יחזרו לשם, בגלל שישראל תדאג שנפסיד במלחמה, בלחץ הקפלניסטים, ואז התוצאה שרובם יעזבו את הארץ בלית ברירה מתוך יאוש ותסכול, ובכך הקפלניסטים ינצחו במלחמה.

אנחנו בתמימותנו חושבים שצריך להתאחד כדי להתגבר על האויב, אבל הקפלניסטים הנאצים האשכנזים אומרים שלא מתאחדים עם האויב, מאחר ומבחינתם עדות המזרח זה גם חמאס וגם דעאש, אז הם לא מעוניינים להתאחד אתנו, הם מעוניינים להלחם בנו.

וסכסכתי מצרים עם מצרים, זה לא מתוך שמאלנות, או אהבת ערבים זו מתוך שנאת ערבים אחרים, כלומר שנאת מזרחים.

אם זו היתה מדינה על טהרת הגזע הלבן, אני מבטיח לכם, חותם לכם, שכל אותם אנרכיסטים שמאלנים אשכנזים בתל ביוב, אותם בריונים שעוצרים את התנועה עכשיו בכבישי תל אביב בניגוד לחוק, כי הם חושבים שהמדינה שייכת לאבא שלהם, אותם נאצים ארורים היו הופכים ביום אחד ללאומנים קיצונים, כהנא היה הופך להיות מתון לידם, שהרי אחיהם של הקפלניסטים הם הגרמנים והרוסים, ואפילו הלבנים האמריקאים היו במשך רוב ההיסטוריה לאומנים קיצונים.

המערב היום חולה במרקיסיזם, אבל זו תוצאה של סדר עולמי חדש, ולא של רצון האזרחים עצמם כמובן, אלמלא זה, אפילו ארה"ב היתה נשארת כפי שהוגדרה במגילת העצמאות של תומס ג'פרסון, מדינה עבור האדם הלבן, ולא מדינת כל גזעיה.

כאלו הקפלניסטים האשכנזים, היו נאצים ונשארו נאצים.

זה רק בגלל שחצי מהמדינה הם ישראל השניה, כלומר מהגזע הלא נכון, רק בגלל זה אין להם מוטיבציה להלחם בחמאס עד הסוף, או יותר נכון, רק בגלל זה יש להם מוטיבציה לעזור לחמאס לנצח, בדיוק כמו שישראל ממנה את דעאש לא מאהבת דעאש, אלא מתוך שנאת חיזבאללה. כך הם עוזרים לחמאס, לא מאהבת חמאס, אלא משנאת מזרחים.

מספיק רק להסתכל באזור התגובות של הסרטון בו איתמר בן גביר הציע את הרעיון של עונש מוות למחבלים כאן כדי להתרשם שאכן, המלחמת אחים פה היא אינה מלחמת אחים כלל, אלא טרור נאצי גזעני , רצח עם של נאצים פריבילגים אשכנזים נגד בני עדות המזרח.

 

 

כל התגובות שם נגד איתמר בן גביר הן מאותו סוג בערך

אפס, בוגד, טיפש

כל אלו זה סתם הטחת עלבונות ואין כאן שום טיעון

מעניין שכל התגובות נאצה כאן זה רק מהסגנון הזה

אף אחד לא טורח לנמק למה הוא לא מסכים ולמה הוא מתנגד להצעה של בן גביר של עונש מוות למחבלים

פשוט סתם באו לקלל את הבן אדם ומעניין שזה בא רק מצדם של אשכנזים או רוסים בחברה

מפה אני מקבל עוד חיזוק נוסף לטענה המקורית שלי, שאכן כל השנאה והאנטיגוניזם אין בבסיסם שום רציונל מלבד גזענות טהורה.

 גזענות והתנשאות, ושנאה על רקע גזעני טהור רק בגלל שהוא עיראקי

 

סתם הם קוראים לו בשמות גנאי בלי לנמק למה הם  נגד כי הסיבה האמתית היחידה שהם נגד כי הוא לא בא להם טוב בעין, הוא שחום מדי, מזרחי מדי, או פשוט מזרחי

השנאה שלהם מתגברת על כל רציונל ועל הצורך להיות מאוחדים נגד האויב

עוד הוכחה שרב תרבותיות או מדינת כל אזרחיה זה אסון קולוסאלי, והנאציזם צדק שתמך בלאומנות והומגניות אתנית בארץ

ממש נאצים מבחילים ושפלים

בעזרת השם, ננקום, נחסלם, ונצליח!