תגובה טיפוסית, של קפלניסט זחוח מצוי, וזה עוד יחסית מהתגובות המתונות ביותר שלהם, למען האמת

 

ביחס לקפלניסט זו תגובה מאוד יפה ומכבדת, השאר רק עסוקים בלחלק שמות גנאי, נאצות, והבעת שנאה, כי הדבר היחיד שמפריע להם זה הגזע של מי שאמר את הדברים, יותר מתוכן הדברים.

אכן המלחמה בין התל ביובים , למה שהם מכנים פריפריה(כלומר כל מה שלא תל אביב), זו מלחמה על רקע גזעני, מלחמה נאצית, של אשכנזים נגד עדות המזרח.

כי אכן הקפלניסטים נאצים, נאצים בהכחשה.

 

ובכל זאת, למרות שזו תגובה יחסית מכבדת, ולא רעילה כמו של אחרים, ראוי שאתייחס אליה, שכן זו דוגמא קלאסית להיפוך התפקידים בין האמצעי למטרה.

כל הקשקושים המאוסים והלעוסים של לגיטימציה בינלאומית שכל הזמן צצה כאמתלה למה אנחנו צריכים לסרס את עצמנו, מוכיחה לי שיותר מדי אנשים התבלבלו.

הסברה או לגיטימציה בינלאומית כתוצאה של הסברה טובה, זה רק האמצעי, לא המטרה, הליגטימציה הבינלאומית נחוצה כאמצעי לצורך השגת המטרה, היא אינה מטרה בפני עצמה.

אם האמצעי לא משיג את המטרה, אז אין שום חשיבות לאמצעי בכל מקרה. במקרה הזה אם המטרה היא עונש מוות למחבלים, או מטרה יותר נעלית אפילו, טרנספר לערבים, ולצורך השגת המטרות האלו זה עולה במחיר של איבוד הלגיטימציה הבינלאומית, אז בכל מקרה אין שום חשיבות ללגיטימציה הבינלאומית, כי היא לא משיגה את המטרה.

המטרה מקדשת את האמצעים ולא האמצעים מקדשים את המטרה, איבוד הלגיטימציה הבינלאומית זה איבוד האמצעי, אין שום חשיבות לאיבוד האמצעי אם בכל מקרה האמצעי לא משיג את המטרה.

 זו טענה מעגלית , פרדוקס פשוט.

הנה אני אפשט את מצעד האיוולת סביב קדושת ההסברה.

למה צריך לגיטימציה בינלאומית?

כדי לעשות טרנספר לערבים.

אז למה לא עושים טרנספר לערבים?

כי זה יפגע בדעת הקהל העולמית.

אז למה חשוב דעת הקהל העולמית?

כדי להשיג את המטרה של טרנספר לערבים. 

אוקיי, אז למה לא עושים כבר טרנספר לערבים?

אהה, כי זה אסון הסברתי ונזק תדמיתי, זה פוגע בלגיטימציה הבינלאומית

וחוזר חלילא וחוזר חלילא

 

 

משל למה הדבר דומה, נניח היתה שריפה פורצת בביתך, וכדי להחלץ מהבית הבוער היית נדרש לפתוח את הדלת, אך זו דלת פלדה רותחת, ותקבל כוויה ביד אם תנסה לפתוח אותה, מה תעשה? התשובה כמובן, שפשוט תפתח את הדלת, אין לך פה אלטרנטיבה יותר טובה, אין ברירה אחרת, הברירה האחרת זה להשרף בחיים, אז המחיר של כוויה ביד בכל מקרה יותר קטן מן הסתם. בהקש אנלוגי, פתיחת הדלת היא השגת המטרה, במקרה שלנו טרנספר לערבים או משהו יותר קטן אפילו וזה עונש מוות למחבלים, המחיר של הכוויה ביד כתוצאה מפתיחת הדלת נמשל למחיר שנשלם בעולם, כלומר הנזק התדמיתי של ישראל , והלגיטימיות שלנו בעולם, והשרפה בחיים אם לא נממש את המטרה, זה באנלוגיה למחיר שנשלם אם לא נחתור להשיג את המטרה, ובמקום זה נעדיף להשיג את האמצעי, ולהפוך את האמצעי למטרה, השרפה בחיים תהיה במקרה הזה, שואה ל 7 מיליון יהודים.

אולי העולם יאהב אותנו אחר כך, אבל כולנו נהיה מתים בכל מקרה.

כמו שאמר הרב כהנא בזמנו

אני מעדיף שהעולם ישנא את ישראל כשהיא מנצחת, מאשר העולם יאהב את ישראל כשהיא מתה