אנקדוטות, ועוד אנקדוטות, ועוד אנקדטודת. שקרים על גבי שקרים על גבי שקרים.

הלוחמה הפסיכולוגית של התקשורת, של הערוצים הבגצניקים השונים כמו כאן תאגיד השידור האילומיניטי, 12, 13, כלכליסט, גלובס, הארץ, יינט, ידיעות, וואללה, זו תעמולה רעילה 24/7 נונסטופ

שהמציאות כל כך קשה ובלתי נסבלת צריך כמה שיותר ערוצי תעמולה עוצמתים ומתוקצבים ביותר, בעיקר מתוקצבים באמצעות קרנות זרות,  שעובדים מסביב לשעון, ללא הפסקה, כמו מכונת מלחמה משומנת, אך נגד מי הן נלחמות, נגד העם עצמו, ולמה הן צריכות להלחם נגד העם? בגלל  שמקום המקלט היחיד של יהודים, ישראל, הפכה להיות מחנה ריכוז והשמדה ליהודים, מדינה שטובעת ושורצת בערבים, נתינים אפריקאים זרים, ובדואים,  מדינה שמוסכן ולא בטוח להסתובב בה, וזה לא רק בגלל הטרור הערבי, גם הפשיעה של הערבים והאלימות של הערבים ושל הנתינים האפריקאים, גם הם פוגעים לא פחות בתחושת הבטחון והרווחה האישית של כל אזרח במדינה, זה לא מנחם שרצח או מקרה אלימות קשים נעשו על רקע פלילי ולא לאומני, הטרימינולוגיה הזו היא תעמולה בפני עצמה.

 

מי שלרוע מזלו הוא יהודי שכלוא בגטו של נווה שאנן, מוקף בזרים אפריקאים, צריך לדעת שהאנקדוטות הנחמדות והיפות  שערוצי התשקורת כמו כאן תאגיד השידור הבצגניקסטי, ו12, 13 אוהבים להציג על סודני או אריתראי בעל אופי שובה לב, שעשה חיל, ותרם לחברה, או על ערבי או בדואי שלחם בצה"ל או הציל יהודים  למשל, לא משקפים את המציאות שבה הוא חי, הוא יודע שהוא חי בגהנום, והוא יודע שהגהנום הזה יכול להפסק רק אם כל הנתינים האפריקאים יעלו על מטוס חזרה לאפריקה, ובמקרה של יהודי מסכן שחי בלוד , יודע שהוא ימשיך להרגיש מאוים ולא בטוח בארצו, כל עוד נשארת הצרה הדמוגרפית של ערביי ישראל, כנל לגבי יהודים בדרום שמוקפים בבדואים.

למען האמת, כל אחד בישראל, גם אלו שגרים באזורים יותר בטוחים, ויחסית יותר נקיים, אף הם לא מרגישם בטוחים בגלל כל אותם זרים, אפילו שמשווקים להם השכם וערב באמצעות ערוצי השקר האוטואנטישמים מציאות אחרת של אוטופיה.

 ראינו ספורטאי סודני שמייצג את ישראל בריצה ל100 מטרים באולימפידה וגם פטריוט.

שכחנו שנווה שאנן זה גהנום עלי אדמות בגלל כל אותם נתינים אפריקאים 

ראינו בדואי לוחם שהציל יהודי או ראינו ערבי שתורם לעוטף עזה, והפלא פלא.

שכחנו את הפרוטקשיין שלהם בדרום, את ההשתלטות שלהם על קרקעות, את ההטרדות המיניות שלהם כלפי נשים יהודיות, את האלימות הגואה שלהם, את הפשיעה, את הברבריות, את המנטליות המכוערת, שכחנו את הפריצות לבתים, את הפריצות שלהם לרכבים, שכחנו שמדובר בתתי אדם, שהם אסון דמוגרפי וסכנה קיומית, שכחנו שזו אמורה להיות מדינה יהודית ולא מדינה ערבית, שכחנו את הכל, בגלל כמה אנקדוטות של יוצאי מהכלל.

אז נכון, יש יוצאי מהכלל, גם אצל תתי-אדם יש בני אדם, וגם אצל בני אדם יש תתי אדם, אבל היוצא מהכלל מעיד ההפך על הכלל.

דווקא בגלל שמדובר בתתי אדם, ערוצי התעמולה השקריים כמו ערוץ כאן תאגיד השידור האומניקי, יראו לנו מציאות מדומה ודמיונית הפוכה מהמציאות, היא תראה לנו רק את היוצאים מהכלל ולא את הכלל, כדי שנשכח מהכלל, כדי שנהיה עוורים למציאות הקשה והמפחידה והמאיימת שעומדת לנו מול מפתן הדלת.

כשאתה סגור מפוחד בין 4 קירות ומרותק מול מסך המחשב או הטלויזיה, אולי האוטופיה השקרית הזו יכולה לרגע לנתק אותך מהמציאות שנמצאת במרחק מטר מחוץ לדלת ביתך, אבל לחלק מאתנו, אלו שגרים לפחות בנווה שאנן, אפילו זה כבר לא יכול לשכנע אותם, כי נתינים זרים לפעמים פורצים להם לתוך ביתם ומבצרם.

 

כן נכון הם תתי אדם, נכון הם סרטן, נכון הבנתי שזה לא מזיז לך יותר שאני מכנה אותך גזעני, אבל היי תראה, עבד הוא חמד של בחור, תורם ליהודים מעוטף עזה.