אסטרטגיית הפרות קדושות, זו אסטרטגיה נפוצה בשימוש השמאל מאז ומעולם, אסטרטגיה פוליטית מניפולטיבית, ערמומית, ושפלה, אך מתוחכמת ביותר.

כך למשל אותם קייקס בצגניקים פרוגרסיבים הפכו את שופטי בגץ לקדושים, מלאכים, לוחמי צדק, אנשים שדנים ללא משוא פנים, שרק האמת והצדק לרגלם, כאלו מדובר באנשים ממלכתים נטולי פניות, ושלערער על פסיקותיהם זה חטא נגד הדמוקרטיה ופשע כנגד האנושות, שכן אסור לערער על פסיקות של שופטים כי זה בעצם לערער על פסיקותיהם של אלוהים.

וכל פניה לשופט או שופטת, צריך את הפרפיקס "כבוד" לפני, "אוחחח כבוד השופטים, אוחחחח כבוד השופטת, כן, יססס אסתר חיות, תצליפי בי עם שוט, אוחחחח כן, תענישי אותי, יסססס דמוקרטיההההה", זה המזוכיזם הקפלניסטי.

אותם פרות קדושות הם פרות טמאות, הם רודנים, גיס חמישי, רקובים, שפלים ומושחתים, בחליפות, אריסטוקרטים, ומרצחים שפלים, עוכרי העם היהודי, ובוגדים, נאצים יהודים, אך השמאל הפך אותם לקדושים. ממש הפוך על הפוך.

אבל יש אסטרטגיה יותר גאונית לצורך לוחמה פסיכולוגית ומאבקים פוליטים, וזו הכבשה הקדושה האוניברסלית, הרי את השופטים אף אחד לא אהב אותם ממילא, למרות ההנדסת תודעה, אך ילדים קטנים, נשים, או משפחות חטופים, זו כיבשה קדושה אוניברסלית, אוניברסלית, כי זכויות ילדים, זכויות נשים, אמפתיה כלפי נשים מוכות, או אמפתיה כלפי משפחות חטופים, אלו נושאים חוצי מגזרים, חוצי זהויות פוליטיות, חוצי שיוך עדתי, חוצי תרבויות, אלו נושאים שלכולם יש יכולת להזדהות אתם, ללא שום קשר למיקום שלהם על הקשת הפוליטית, שהרי גם לדתים/מסורתיים וגם לאתאיסטים יש נשים במשפחה, גם לימנים וגם לשמאלנים יש ילדים במשפחה, גם לתומכי בגץ וגם למתנגדי בגץ יכול להיות להם משפחות נעדרים או חטופים.

וזה מה שהופך את הקמפיינים ומהדורות החדשות האלו סביב נושאים שטחים או בעיות מדומיינות בחברה, כמו הדרת נשים, "מגפת" התעללות בגנים, ולאחרונה סוגיית החטופים,  לכלי תעמולתי מושלם ואולטימטיבי לצורך מלחמה פוליטית, זה כלי ניגוח מושלם, השלל הרב נמצא תמיד בכבשה הקדושה האוניברסלית, ואם לא קיימת כבשה קדושה אוניברסלית, צריך לייצר אותה.

 

כך למשל, כשבגצניקים רצו להלחם במדינה היהודית, לטובת מדינת כל אזרחיה, וכדי למנוע את השבתם לארצם של כל המהגרים מסודן, אריתריאה והפיליפינים, הם רתמו ילדים קטנים כקמפיין לצורך השגת המטרה, הכבשה הקדושה האולטימטיבית היתה ילדים קטנים במקרה הזה, כפי שניתן לראות כאן בתמונה, שימו לב שהם בכוונה בחרו ילדים פיליפינים, למרות שהלחץ הציבורי שהם יצרו, גרם למאות אלפי נתינים אפריקאים לשרוץ בישראל, הרבה יותר מאשר ילדים פיליפינים, אבל ילד פילפיני נראה פחות מפחיד מאשר ילד סודני. וכדי ליצור את האפקט, צריך להשיג מקסימום אמפתיה ציבורית מהעדר השוטה.

 

בזמן אחר ובמקום אחר, נאמני בגץ רצו להלחם בזהות היהודית של מדינת ישראל, על ידי פירור יסודות הדת היהודית, לצורך כך הם השתמשו בנשים, כ"כבשה הקדושה האוניברסלית"

 

 

כדי לנתק את ישראל מהזהות היהודית שלה, לפעמים הכלי הכי טוב זה הרס התא המשפחתי, לא במקרה הקרן לישראל החדשה מממנת ותומכת במאות ארגונים פמיניסטים שונים, וזה כלי מעולה, כיוון ששוב הקלף הפוליטי כאן זה נשים, ונשים יכולות לשמש בתור "כבשה קדושה אוניברסלית", אם נהפוך את הבעל היהודי כאויב האישה, זה יכול לתרום לפירוק מוסד הנישואים, מה שיכול לתרום באופן שלילי לדמוגרפיה של היהודים בארץ.

 

 

 

 

נשים בכלל זה אחד הכלים הפוליטים הכי שימושים בידהם של חוגי השמאל בארץ, אולי הכלי הכי נפוץ, לפעמים הקשר בין הארגונים הפמיניסטים לבין המטרה של ביטול המדינה היהודית, שקוף וברור מדי, כפי שניתן לראות בארגון הפמיניסטי הזה, שאף הוא כמו יתר הארגונים הפמיניסטים, גרורה של הקרן לישראל החדשה.

 

 

 

ובחודש האחרון, הכבשה הקדושה האוניברסלית של מחנה נאמני בגץ, זה משפחות החטופים, אסור לעשות שום משא ומתן על החטופים, ואסור לעשות כל הפוגה, לא עושים משא ומתן עם נאצים ערבים, המטרה של הטרנספר חייבת להיות המטרה הנעלית, השחרור החטופים חייבת להיות בתחתית סדר העדיפויות, חיים של 7 מיליון יהודים יותר חשובים מחיים של 240 חטופים. 

אך למרות זאת, אסור לבקר אותם, אסור לגנות אותם, אסור אפילו להתנגד לכל מה שהם מבקשים ודורשים, אפילו אם זה יגרום לנו להפסד צורב במלחמה, ואסון קולוסאלי של שואה לעם היהודי בישראל, ואיבוד הכבוד הלאומי, עדין, נאמני בגץ קבוע שהם קדושים, ושזו המטרה העליונה, החזרת החטופים, לא טרנספר לערבים, אלא החזרת החטופים, פשוט הזיה.

אסור אפילו לעשות עונש מוות למחבלים, למה, בגלל שאחת ממשפחות החטופים התבכיין שזה עלול לפגוע בגורל החטופים, לעניות דעתי זה רק אמור לשרת את החזרת החטופים, אם מדברים עם ערבים בערבית זה יותר יעיל מלדבר אתם יידיש, אבל גם אם זה לא היה משרת את המטרה של החזרת החטופים, החזרת החטופים חייבת להיות בתחתית סדר העדיפויות, המטרה העליונה זה טרנספר לערבים, חיים של 7 מיליון יהודים קצת הרבה יותר חשובים מ240 חטופים, אבל בגלל החטופים, אפילו לשטח את עזה אסור פתאום, כי זה יכול לפגוע בחטופים, כלומר מוכרים ומפקירים את חייהם של 7 מיליון יהודים בעבור 240 חטופים, ואפילו גרוע מכך, כל הקמפיינים של החטופים והמשא ומתן עם החמסניקים הנאצים המרצחים, אפילו רק פוגעים גם ביכולת של החזרת החטופים יותר מאשר תורמים.

שהרי הכלל הראשון במשא ומתן, זה להיות אדיש ולא להראות שאתה מתלהב מהמוצר, כאשר החמאס רואה שהחטופים הם נקודה כל כך רגישה לישראלים, הם יכולים להעלות את המחיר, להציב תנאים יותר גדולים, שיחבלו בנסיונות הצבאים לנצח את המלחמה, יאלצו אותנו לשחרר מספר רב של מחבלים ולעצור את המלחמה, יוציאו אותנו עם חרפה וקלון והשפלה לאומית, והפסד צורם ומחיר כבד שאותו ישלמו כל הדורות הבאים שלנו בגלל חטאהים של הבומרים נאמני בגץ,  ובסוף גם ישחררו מספר קטן הרבה יותר של חטופים, במקום את כולם.

ואלו היינו ממשיכים להכות בהם ללא רחמים, בלי שום משא ומתן עם אותם נאצים תתי אדם שפלים מהחמאס, אז או שהינו כבר משחררים אותם במבצע צבאי, או שהם היו נכנעים ומוסרים לנו את כל החטופים רק בתמורה שנחוס על חייהם.

ואם היה עונש מוות למחבלים, אז היינו יכולים להוציא מחבלים שלהם להורג וכך ללחוץ אותם יותר להחזרת החטופים.

 

לכן לא די בכך שכל הקמפיינים סביב החטופים מזיקים למטרה העיקרית והעליונה של נצחון במלחמה, (כאשר נצחון זה טרנפסר מלא לערבים ברצועת עזה),  אפילו למטרה המשנית והפחות חשובה של השבת החטופים, אפילו בה היא פוגעת.

כי האמת שזה מעולם לא היה החטופים, זה עוד כלי ניגוח פוליטי ציני של אותם נאמני בגץ, גיס חמשי, בוגדים, קפלניסטים, מרקיססטים, חלאות אדם, שפלים, רקובים, שכל מה שמעניין אותם זה להיות בשלטון, ומשפחות החטופים זה רק אמצעי, והם מסוגלים להפקיר את בטחונם של 7 מיליון יהודים בישראל, לגרום לתבוסה צורמת שלנו במלחמה, ועצירת המלחמה בלי השגת היעד של כיבוש הרצועה, הכל רק בגלל הקמפיין המזויין , הסוטה, הטמא והמזוכיסטי המסריח שלהם סביב החטופים, רק בגלל שהם רוצים להמשיך לרדות בעם, ותו לא.

שימו לב למילה עכשיו, להחזיר את החטופים עכשיו, מה זה מזכיר לי? אממממ, אולי את שלום עכשיו?