מה אם הרעיון של שתי מדינות לשני עמים, זה כדי לחמש את הערבים המכונים פלסטינים בנשק מכף רגל ועד הראש, בכוונה על מנת שביום פקודה הם יבצעו בנו טבח המוני, ואותו טבח המוני, יתן הצדקה בינלאומית לכיבוש ולטרנספר שמדינת ישראל תבצע לערבים, גם בגלל הטבח המחריד, וגם בגלל שעכשיו הם פועלים כמדינה, ולא רק כארגון טרור?

 

מה אם הרעיון של חברי הסגל האקדמי באוניברסיטאות לתת רוח גבית להפרות סדר של הסטודנטים הערבים, לעודד אותם להניף דגלי אשף, ולאסור על יהודים להניף דגלי ישראל בו זמנית במדיניות הכי מפלה ושפלה כלפי יהודים, ואותם פסיקות לכאורה "פרו ישראליות" של בגץ בזמן ממשלת בנט לפיד, שהציתו את מאורעות תשפא של ערביי ישראל, ובו זמנית, הפקרת היהודים בפרפריה לטבח ולפרעות של ערביי ישראל, ומנגד ההתקפה האנטישמית האלימה של המשטרה כנגד המתנחלים שהיו במאורעות תשפא, ובאופן כללי, כל הצעדים המדיניאים להם שותפים ארגוני השמאל ואנשי התקשורת שנועדו לחזק את הלאומנות הפלסטינית בקרב ערביי ישראל, הם  רצון ותכנית של השמאל הקיצוני, להיפטר מערביי ישראל, במה שנראה במסווה של להיות לטובתם, שהרי אם הערבים יעוררו את השנאה והסלידה שלהם בציבור היהודי, ובו זמנית יזדהו כל כך עם הרעיון של פלסטין עד כדי ניתוק מוחלט מהזהות הישראלית, זה הצעד הראשון בהיפרדות מערביי ישראל.

 

מה אם הרעיונות החולניים שהשמיעו שמאלנים קיצונים כמו זהבה גלאון, נתן זך, אמיר חצרוני, מרב מיכאלי, אסא כשר, יוסי ביליין, ניצן הורוביץ, ודומיהם, באשר לכך שצריך להיות ראש ממשלה ערבי, ומפלגה ערבית כמו בלד שתבחר בקלפי ברוב קולות, זה נועד כדי להתסיס מלחמת אזרחים בין ערביי ישראל ליהודים, כדי שישראל תוכל סוף סוף להיפטר מהם, כך שהם לא יהיו יותר חלק מהחברה.

 

מה אם החוסר רצון של השמאל לטפל בפשיעה האלימה במגזר הערבי, זה דווקא בגלל שהם דווקא כן לחלוטין מודעים לכך שאותם חמולות פשע עשויות יום אחד להפוך לארגוני טרור, ואותם ארגוני טרור יסייעו לרעיון שלהם לנתק את ערביי ישראל מהזהות הישראלית, לטובת זהות פלסטינית, ובכך תאפשר לישראל, לעשות טרנספר לאותם ערביי ישראל ביום מין הימים לאחר עוד טבח נגדנו, כיוון שהם אינם עוד ערביי ישראל כי אם ערביי פלסטין. 

 

מה אם ההתנגדות של השמאל לסיפוח של הערבים "הפלסטינים" זה בגלל שהם לא רוצים עוד ערבים בחברה הישראלית, במיוחד כאשר הם אולי מתכננים לעשות להם טרנספר יום אחד.

 

מה אם ההתנגדות של השמאל למפעלי ההתנחלויות, היא לא מאהבת ערבים אלא משנאת דתים?

 

מה אם הסיבה שהשמאל לא בונה קיבוצים בשטחים, זה כדי שזה לא יראה שקוף מדי שהם אנטישמים שונאי דתים, אלא שכאלו הם "נלחמים בכיבוש", וגם יסווה את התכנית שהם רוקמים שנים רבות בקבינט הסודי של הדיפ סטייט שלהם, וזה טרנספר לערבים.

 

מה אם אותם שמאלנים בעצם תכננו את הטבח על ידי הבכירים שלהם במערכת הבטחון, על ידי פירוז האזרחים, סירוס החיילים על ידי טוהר הנשק ורוח צה"ל/וקסנר, ולא היה זה מחדל מודיעיני אלא תוכנית של בכירים באגף המודיעין להפקיר את האזרחים לידי מלתעותיהם של ערבי הרצועה.

 

מה אם הריבוי המלאכותי של הבדואים בנגב, נעשה על ידי השמאל כדי לדלל את ישראל השניה בדרום, ולא מתוך אהבת בדואים, שהרי יהיה ניתן להיפטר מהבדואים ביום פקודה, כאשר תפרוץ מלחמת אזרחים בין ערבי ישראל ליהודים ביוזמת ותכנון הדיפ סטייט של השמאל.

 

מה אם האפליה לרעת יהודים ולטובת ערבים בדיור הציבורי שהנהיג רון חולדאי ביפו, דבר ששינה את המאזן הדמוגרפי לרעת התושבים היהודים בעיר, זה כדי להשיג שתי מטרות, האחת זה דלול דמוגרפי של ישראל השניה, והשניה שתהיה הפרדה פיזית גיאוגרפית ברורה בין יהודים לערבים, כדי שביום פקודה, שתפרוץ מלחמת אזרחים, ישראל תוכל לעשות מהלכים צבאים בתוך מרכזי אוכלוסין של ערבים, בלי שום הגבלות מדיניות בשל סיכון לפגיעת אזרחים ישראלים שיווצרו כתוצאה מהאופי והמרקם העדין והנפיץ של הערים המעורבות.

 

 

ומה אם אני בכל זאת טועה והמטרה שלהם היא בגידה במדינה, מאינטרסים אחרים, הרי בסך הכל לכל המנהיגים שלהם יש אזרחות כפולה?