המטרה של עם ישראל זה שיעשו טרנספר לערבים, זה המשאלת לב שלנו כבר עשרות שנים, במקום זאת, כל העסקנים הפוליטים, המשפטנים, ושאר אנשי הציבור, שהיו אמורים במדינה מתוקנת לשרת את טובת הציבור, במקרה הזה, טובת הציבור שחייבת לעמוד לנגד עינהם זה אך ורק העם היהודי בישראל, אך לא די בכך שהם מתנערים מכל אחריות כלפי הציבור, הם בשיא שפלותם כבר במשך עשרות שנים נוהגים בגישה רודנית, מתנשאת, זחוחה, מנותקת מהעם, ואף לועגת ומזלזלת ובזה לעם.

גישה שעוד התחילה משנות ה70 המוקדמות, שבה נאמר שלאספסוף לא מחלקים זרי פרחים, והיום מכנים את כל מי שלא נאמן בגץ ולא ממעמד האריסטוקרטים כ"ביביסט" שזו מילה נרדפת לאספסוף, אמנם אני כהניסט ולא ביביסט, וביבי נתניהו בעצמו חלק מאותם אריסטוקרטים ולא באמת ימין ולאומן, אלא סתם אמריקקי שבא לחמם את הכסא, ולכן לא מתחייב  על שום מצע פוליטי, כל נאומיו סיסמאות ריקות, ללא כל הצהרות מתחייבות, או עם לכל היותר הצהרות מעורפלות שנותנות לו מרחב תמרון אינסופי, כדי לא לעשות שום דבר. וגם את ההבטחות המעטות שלא היתה לו ברירה אלא להבטיח הוא הפר יותר מדי פעמים.

גם בפעמים בהם בנימין נתניהו כן כלל מצע פוליטי וחברתי מונח וברור על השולחן, ואף דבק בו, זה היה רק דברים שהם בגדר להתפרץ לדלת פתוחה. לדוגמא, "לא אחזיר את רמת הגולן", טוב שמצע הפוליטי של ביבי לא כלל התחייבות שהוא לא יחזיר את תל אביב לערבים, הרי למעט כמה שמאלנים קיצונים ביותר והזויים וסהרורים ביותר, אף אחד מעולם לא תכנן למסור את רמת הגולן לערבים, היו פה כבר כמה מפלגות שמאל, ואף אחת מהן לא עשתה את זה, זה דבר שתמיד כמעט היה בו קונצנזוס, כך שזה בגדר להתפרץ לדלת פתוחה, בעצם הרבה יותר חמור מלהתפרץ לדלת פתוחה,  זה לתת חומר למחשבה ורעיונות לפסיכופתים מהשמאל , ולהעיר את השטן הערבי משנתו, הרי בזה שביבי בזמנו אמר שהוא לא יחזיר את רמת הגולן כדי להבחר, הוא השמיע דברים שאסור אפילו לעלות על הדעת כאפשריים, זה כמו שאני אומר, תבחרו ביבי, אני מנהיג ימני אמתי, לא אסכים שיטבחו ביהודים בגלל היותם חובשי כיפה, ואאפשר תפילה של יהודים בבתי כנסת, לא אסכים שידרסו דוסים,  אני נגד עונש מוות לחרדים, זה הקמפיין בחירות שלי, ועכשיו תגידו שאני לא ימני, זה בערך הקמפיינים של ביבי, או יותר נכון, אלו המקרים הבודדים שבהם בנימין נתניהו מוסר הצהרות מדיניות.

כשביבי אמר לא תהיה הפוגה בלי שחרור חטופנו, התחלחלתי אך כלל לא הופתעתי לצערי, התחלחלתי מכמה סיבות, כי אסור לעשות שום משא ומתן על החטופים, ואסור לעשות כל הפוגה, לא עושים משא ומתן עם נאצים ערבים, המטרה של הטרנספר חייבת להיות המטרה הנעלית, השחרור החטופים חייבת להיות בתחתית סדר העדיפויות, חיים של 7 מיליון יהודים יותר חשובים מחיים של 240 חטופים. אך סיבה שנייה שהתחלחלתי זה בגלל שביבי לא אמר את מילת הקסם "כל", הוא לא אמר כל החטופים, הוא אמר רק חטופים, וזו טקטיקה ביביסטית ידועה, של מילים מעורפלות ולא מתחייבות, כדי להשאיר לביבי כמה שיותר מרחב תמרון להתקפל תחת כל לחץ הכי קל שבקלים, אך עדין להראות כאלו הוא בסדר במחנה האוהדים מהימין.

 

ביבי הוכיח את עצמו כאפס מוחלט במשך כל הזמן הזה.  נתן לערבים סיוע הומניטרי, בלי לדרוש מהם לקבל את החטופים, סיכן את חיילנו בבתי חולים במקום להפציץ אותם מיד כבר בהתחלה, שלח את החיילים שלנו להביא ציוד רפואי לערבים התתי אדם בשיפא, שלח כספים לרשות הפלסטינית, הכניס את האוסלואים גנץ ואייזנקוט לקבינט, גירש את הציונות הדתית מהקבינט המצומצם, אפשר לשב"כ לפעול נגד מתנחלים בזמן המלחמה, אסר על הפצצת מסגדים, נמנע מלומר באופן גלוי שלא משתמע לשני פנים, גם לאמריקאים וגם לישראלים, שרק אנחנו חייבים להשאר ולשלוט ברצועה אחרי המלחמה, מבלבל את המוח על לא מעורבים, וחפים מפשע, ושהמלחמה היא נגד חמאס ולא נגד הערבים בעזה עצמם, עוד יותר מפחד לומר שחייבים לעשות להם טרנספר וליישב שם יהודים, הכי הרבה שביבי מוכן לומר זה בצורה מעורפלת דיפלומטית וחסרת התחייבות, שהוא לא יתן לאף גוף תומך טרור להשאר שם, אבל כמובן שפה הוא לא התחייב שאנחנו נתיישב שם בחזרה. בנאומיו ממסיבת העיתונאים הוא ניצל את הבמה כדי להיות אהוד על הארגונים הפמיניסטים על אף שאלו ארגונים חתרנים מבית היוצר של הקרן לישראל החדשה, ודיבר בשפה המגדרית המרב-מיכאלית של לוחמות גיבורות, ואותו ביבי שפל אף חיבק את המגזר הבדואי בשל שירותם הצבאי, ולא רק שנתן תמיכה לארגונים פמיניסטים שמומנים על ידי קרן וקסנר, אלא גם זנח לחלוטין את הרעיון של מדינה יהודית, ביבי מאוד מזכיר את בני גנץ בעניין הזה, בעוד בני גנץ בגלוי סולד מהמילה יהודי ומחליף אותה באזרחי ישראל, ביבי עושה אותו דבר רק טיפה יותר באלגנטיות, אבל מדובר באותם שרצים. 

אך אם זה לא מספיק, ביבי בנוסף אף הפר את הבטחתו, הדבר היחיד שאפס, פחדן, וכלומניק כמוהו אי פעם העז להצהיר ולהתחייב, וזו אספקת הדלק לרצועה, מראש הוא לא דאג להתחייב לשום דבר, שזה הכי גרוע, אבל גם את אותו דבר קטן שלביבי היה אילוץ להתחייב, וזה לא להעביר דלק, אף את זה הוא הפר, כלומר הבנימין שקרניהו הוא ממש האפס הכי גדול בתולדות מדינת ישראל.

ולמרות שבנימין נתניהו הפחדן, הרופס, הכושל והבוגד במשך כל הזמן הזה מחרבן על ציבור בוחריו, ומתחילת המלחמה ועד עכשיו רק אכזב ואכזב, ולמעשה, עשה פחות מהמינמום הנדרש, אפילו את המס שפתיים בנימין נתניהו לא הצליח לשלם, למרות זאת, זה לא מנע ממנו לקשור לעצמו כתרים, ולזקוף לעצמו שורת הישגים, שהם דברים בסיסים שיש לקחת כמובן מאליו, ובשום אופן לא ראויים לשמוש לצורך טפיחה של ביבי על השכם של עצמו. זה מה שביב אמר במסיבת העיתונאים אמש.

"היו לחצים מהעולם נגד המלחמה ויצאתי להלחם בכל זאת"

"היו לחצים לשחרר את המחבלים בלי שום תמורה, ולא שחררתי"

"היו לחצים מהעולם, לא להכנס קרקעית, ונכנסתי"

  "היו לחצים מהעולם לא להכנס לשיפא ונכנסתי בכל זאת"

 

באמצעות אמירות אלו ביבי טפח לעצמו על השכם, וקשר לעצמו כתרים, אבל בואו ננתח אותם, אני לא יודע מאיזה צד באו אותם לחצים שביב מתגאה בכך שהוא עמד בהם בהצלחה, אני יכול לנחש שמאלג'זירה כנראה לחצו עליו לא להחזיר מלחמה על הטבח, ואולי כמה ערוצים אנטישמים בעולם, אבל בשורה התחתונה, זה הזוי הלוחמה הפסיכולוגית שביבי מפעיל על ציבור בוחריו בהם הוא בגד, שהרי מי באמת היה יכול למנוע מישראל להגיב בחזרה אחרי הטבח הנוראי הזה, ואיזו ממשלה לא היתה מגיבה, גם אם היתה פה ממשלת שמאל על מלא, אין מצב שמישהו לא היה מגיב בחזרה, ואין מצב שלא היתה כניסה קרקעית גם אם מפלגת העבודה היו בשלטון, לכן כל ההשגים שביבי נופף בהם אתמול, כאלו עמד בגבורה בלחצים, וכאלו שצריך לקבל את זה כאלו זה לא מובן מאליו, זה עוד טקטיקה ביביסטית מבאישה נפוצה, כל אלו זה אפילו לא 5% מהמינמום הנדרש שכל ממשלה היתה עושה, ואני חוזר כל ממשלה, אפילו אם היה את החמור השמאלן הלפיד, או מרב מיכאלי, אפילו אלו לא היו עושים פחות מזה, אז על מה ביבי קושר לעצמו כתרים, על זה שהוא עשה הרבה פחות מהמינמום הנדרש? על דברים שהם מובנים מאליו שכל אחד היה עושה וכל אחד חייב לעשות לפחות אם לא הרבה יותר מהם?

אם ביבי היה קבלן בניין, הוא היה בונה בניין עם יסודות הרוסים, בלי צבע, בלי חלונות, בלי מעלית, בלי שירותים, בלי צנרת, ובלי חשמל בדירות, ואז היה קושר לעצמו כתרים ואומר ללקוחות.

 

"היו לי לחצים לא לבנות לכם מדרגות ובניתי"

"הפעילו עלי לחצים, לא לבנות יותר מקומה אחת, ובניתי כמה קומות"

"הפעילו עלי לחצים לא לשים דלתות לדירות, ובכל זאת בחלק גדול מהדירות יש דלתות"

"הפעילו עלי לחצים מהעולם, לא לשים מעקה בטיחות לצד המדרגות, ואפילו את זה עשיתי"

 

וואוו ביבי אתה כל כך "מנהיג" ענק, מזל שכל האחרים גרועים כמוך ודרומה, אז אין לנו ברירה כרגע, אבל אני מעדיף את דוקטור מיכאל בן ארי בכל זאת.

 

שורש הבעיה בחברה בישראל, היא אותה התנשאות וזחיחות של אותם מושחטים האוסלואים, נאמני בג"ץ , נאמני האום, ונאמני המערביזציה, ביבי בינהם, אך זה לא רק ביבי, זה גם כמובן כל השמאל, כל השופטים בבגץ, כל עסקני התקשורת, אבל לא התמקדתי בהם הפעם, כי היה חשוב לי להבהיר שגם הליכוד, והימין ככלל, לא ממש רחוקים מהם בגישה המערבית הפרוגרסיבית/רגרסיבית. אותה התנשאות וזחיחות היא נגד העם, נגד רוב העם לפחות. 

העם זועק לטרנספר לערבים ולבדואים וגירוש של כל הנתינים האפריקאים הזרים, אבל במקום שנבחרי הציבור, או רודני הציבור במקרה שהם לא נבחרו(שופטי בגץ למשל), ישרתו את רצון העם, הם יפעלו ההפך נגד העם, וגם אלו שממחנה הימני, לא הובילו שום שינוי מהפכני לטובה במשך עשרות השנים, וגם הם העדיפו לזלזל וללעוג לעם, רק לא למלא את המטרה שלשמה הם נבחרו.

כשאנחנו רוצים טרנספר הם יאמרו דברים בסגנון מתוך זחיחות והתנשאות

"זה לא ריאלי"

"אנחנו לא יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים, אנחנו תלויים בעולם"

"זה רעיון משחי קיצוני"

"זה לא הומני, זה רעיון פשיסטי"

"טרנספר לערבים לא ימנע פיגועים, ואין לזה שום קשר בשיט לבטחון"

"עזוב אותך טרנספר לערבים, הפתרון הוא שלום ושתי מדינות לשני עמים"

"זה גזעני"

"עזוב בוא נתן להם כסף במקום, ככה הם יחדלו מהטרור והאיסלאם"

וכו וכו

 

 

כלומר שימו לב לבעיה החמורה כאן, אנחנו העם, זה הלקוח, "מנהיגי" הציבור, הם אמורים להיות נותני השירות עבור העם. נותני השירות מתווכחים עם הלקוח, במקום לתת ללקוחות את מבוקשם הם מעדיפים להתווכח איתו, שהם יודעים יותר טוב ממנו, מה כדי לו לקבל בעבור הכסף ששלם.

 

משל למה הדבר דומה, למהנדס אזרחי, שביקשו ממנו לעשות פרוייקט של העברת צינורות מים בעיר מסוימת, ובמקום לעשות את מה שהתבקש, הוא מתווכח עם חברי המועצה בהתנשאות, שזה לא ריאלי, שזה רעיון משיחי לבנות צינורות מים, שעדיף שהאזרחים ישתו את השתן של עצמם במקום, או ייבאו מים מינרלים מחול, ושפתרון יותר טוב עבורם זה למות מצמא, כי זה יותר אקולוגי וחסכני לכדור הארץ.

במקרה של אותו  מהנדס אזרחי הזוי, היה מענה פשוט, היו אומרים לו "חחח טוב, אוקיי, בסדר בסדר", ושוכרים מישהו אחר במקומו שמסוגל ויודע לעשות את העבודה, ולא ממציא תירוצים ועוד בהתנשאות, יהירות וזחיחות, לא היה צריך מאבקים פוליטים של עשרות שנים ותסכול מצד אזרחים, ב5 דקות הבעיה היתה נפתרת, פשוט שוכרים מישהו שמסוגל לבצע את העבודה. חבל רק שבמקרה של מנהיגי או רודני הציבור, אנחנו העם שמבקשים טרנספר לערבים, אנחנו כעם, אנחנו כלקוחות נתפסים כהזויים במקום ההפך, ובו זמנית, אין לנו אפשרות לפטר את "המנהיגים"(האפסים).