יצחק בריק תמך בטרנספר ליהודי גוש קטיף, אך לא מוכן להודות בטעותו ופשעו, נראה שבכל זאת האגו שלו מתגבר על טובתו של העם היהודי

בראיון הזה שומעים את יצחק בריק מצדיק את התמיכה שלו בטרנספר של היהודים, בשלל תירוצים הזויים שמאלנים תבוסתנים, כמו "מתו לנו חיילים שם, אנחנו לא מעצמה, וכו"

 

 

 

הבל הבלים ורעות הרוח של יצחק בריק
כאחד ששירת בעזה בתקופה לפני שנסוגנו ממנה, אני יכול להעיד שאז לא היה להם יכולת לזרוק אבן על מוצב, ולא היו צריכים כוחות גדולים כדי להשאיר אותם מפורזים וחלשים במשך שנים
שלטנו להם על ציר פילדלפי שבגבול מצרים וכך יכלנו למנוע הברחות ובניית מנהרות.

אף אחד לא דמיין אז בחלומותיו הגרועים ביותר שיום אחד הם יוכלו לשגר רקטות לעבר שדרות, כל שכן על תל אביב.  ברגע שנסוגנו מילא את הואקום איראן, ועכשיו יש לנו פרוקסי נוסף של איראן, צבא איראן מול הבתים בדרום.
לכן ברור שהמפלצת שצמחה בעזה זה נטו תוצאה ישירה של הנסיגה מעזה.

אך בריק מתעקש שצה"ל לא היה יכול להתמודד עם הפיגועים בעזה, איזה פיגועים בעזה לעזאזל? אני שירתתי שם עד הרגע האחרון לפני גירוש תושבי גוש קטיף, זה היה השירות הכי משעמם בעולם, בתל אביב כבר יש סיכוי יותר גבוה להיתקלות עם מחבלים מאשר בעזה לפני הנסיגה.
חוץ מזה יש פיגועים בכל ישראל, אז מה הבומר יצחק בריק מציע? אולי ניסוג מכל ישראל גם על אותו משקל? דווקא אני כחייל לוחם בעזה זוכר שהיה שם פחות התקפות טרור מאשר יש היום בתל אביב.

יצחק בריק משתמש בהתחזקות של ערבי יהודה ושומרון, כדי להצדיק את החלק השחור שלו בהיסטוריה של העם היהודי כאשר תמך בנסיגה.
המפלצת שהתחילה לצמוח ביהודה ושומרון זה בגלל שצהל נסוג מחלק מהשטחים שם  ועל הדרך גם פגע במפעלי ההתנחלויות, בנוסף, עוד סיבה למפלצת שצמחה ביהודה ושומרון זה ההזרמת כספים לרשות הפלסטינית, שעד היום נמשכים כהמשך ישיר להסכם שעשו פושעי אוסלו בזמן ממשלת יצחק רבין ימח שמו וזכרו,  מדהים שבריק בוחר להתעלם מכך לכל אורך הראיון רק כדי להצדיק את החלק האפל שלו בהיסטוריה שבה תמך בנסיגה מרצועת עזה.


והרי כמו שלא יעלה על הדעת לסגת מיהודה ושומרון, כי זה יביא חורבן מוחלט לישראל, אז מה ההגיון להתעקש בכך שצדקת בכך שתמכת בנסיגה מעזה.
בנוסף, אדמה זה דבר מקודש, רק איבוד שטח אדמה ירתיע את אויבנו הערבים, ולא אמורים לתת להם מתנה את עזה אחרי הטבח.

אמירות מסוג זה של הבומר התבוסתן יצחק בריק שוברים את מורלם ורוחם של לוחמנו שנמצאים עכשיו בקרבות עזים בלב עזה, ולא רק פוגעים בהם, אלא שוברים את רוחם גם של משפחות הנרצחים והנפצעים, של הפצועים עצמם, ושל כל עם ישראל. בעבור מה נלחמים? ובעבור מה שילמנו מחיר כל כך כבד של התרסקות הקונספציה של ההתנתקות? כדי שעכשיו נתן להם בחזרה במתנה את הרצועה כפרס על השואה שלהם נגד העם היהודי בישראל?


עזה זה חלק מתוך ישראל, זה בתוך שטחי ישראל,  אז מה כל הקשקושים והברבורים התבוסתנים של יצחק בריק על "אנחנו לא אימפריה" כדבריו של יצחק בריק, הרי אנחנו לא כובשים שטח אדמה מחוץ לשטחי ארצנו, אנחנו רוצים גבולות נורמלים, ולא רוצים אויב נאצי בארצנו, עזה זה מטר מאתנו, וזה רצועה קטנה, פי 20 יותר קטנה מיהודה ושומרון, אם אנחנו לא מסוגלים לכבוש אותה וליישב אותה ביהודים, אז אין לנו זכות קיום, לא צריך להיות אימפריה בעבור זה כמו שיצחק בריק טוען בדמגוגיה זולה, פשוט צריך להיות מדינה שהיא לא כורי עכביש עבור זה, אם גם את זה אתה טוען שאנחנו לא מסוגלים לעשות, אז צריך לפרק את ישראל, ולהגר החוצה, כי לא נוכל להתקיים פה יותר לאורך זמן ואין לנו זכות קיום אם אנחנו עד כדי כך חלשים.

חוץ מזה, אדרבא, דווקא בגלל שאנחנו לא אימפריה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד אויב נאצי נוסף בתוך שטח ישראל שגם יושב לנו על חוף הים ומקבל אספקת נשק דרך מצרים.

 

אחר כך אלוף בדימוס יצחק בריק מפליא עוד יותר בתבוסתניותו ואימבצליותו, וטוען שזה יראה רע בעולם כאשר אנחנו שולטים על אוכלוסיה של 2 מיליון.

אני לא יודע מאיפה להתחיל אחרי עוד טיעון מפגר של יצחק בריק, אבל אתחיל בכל זאת.

1)קודם כל, אני מקווה שלא ישארו 2 מיליון אחרי שחרור/כיבוש הרצועה, המצב שאנחנו חייבים לשאוף ולדאוג שכל ה2 מיליון הערבים יטרונספרו בדרך זו או אחרת, ואם לא כולם אז לפחות רובם המוחלט ביותר.

2)אנחנו בכל מקרה שולטים על אוכלוסיה בעלת סדר גודל זהה ביהודה ושומרון, גם לזה קוראים כיבוש בעולם, אז אולי נגיד שזה לא נעים, נצא מיהודה ושומרון, ואז אפשר להגיד ביי ביי לישראל כי לא תשאר ישראל, שהרי המפלצת שנוצרה בעזה, תכפילו את זה פי 10000 ביהודה ושומרון, שוב אין שום הגיון בדברים שנאמרו על ידי יצחק בריק.

3)מדובר פה על חיים של 9 מיליון יהודים, זו מלחמת קיום, אם אחרי מה שעוללו לנו, לא נעניש אותם בכיבוש השטח, אז יצרנו תקדים חדש שבו מותר לפלוש לתוך שטחי ארץ ישראל, לעשות שואה/טבח המוני, לרצוח/לשחוט לנו מעל 1500 אזרחים ביום אחד, לפצוע עוד 5000 אזרחים, לערוף ראשים לתינוקות, לשרוף בחיים ילדים קטנים, לאנוס לנו נשים, לחטוף מאות קשישים ותינוקות, לנפץ ראשים של אזרחים עם פטישים, לפרוץ לבתים ולאפות לנו תינוקות בתנורים, ואז אחר כך לחזור חזרה לנקודת ההתחלה, בזמן שישראל ממשיכה לציית לחוק הבינלאומי שנאכף רק עליה, במקום לחוקי המוסר האמתיים, למוסר היהודי(הדבר המוסרי היחיד זה צבא שמגן על עמו, וצבא שמגן על אויבו זה ההפך ממוסרי). ושלא לדבר על זה שרוב תושבי הדרום לא יסכימו לחזור לבתיהם אחר כך, מה שהופך את הצורך בטרנספר וכיבוש הרצועה דבר עוד יותר קיומי והכרחי ולא מותרות. אבל מה שליצחק בריק חשוב עכשיו, זה רק שהעולם האנטישמי לא ישנא אותנו, או בגלל "שזה לא נעים לכבוש" לדבריו, כמה טימטום ואפסיות באלוף בדימוס אחד, כמו שהרב כהנא אמר, אני מעדיף שהעולם ישנא אותנו כשישראל מנצחת, מאשר העולם יאהב אותנו כשישראל מתה, הגיע הזמן להפסיק להפוך את הלגיטימציה הבינלאומית למטרה ראשונה, ההישרדות הקיומית שלנו, יותר חשוב מלגיטמציה מצד אנטישמים בעולם. 

נראה שליצחק בריק קשה להודות בכך שהוא היה בין האדיוטים שתמכו בנסיגה מעזה ותרמו לאסון, אז הוא לא מוכן להודות בטעותו ובמקום זה מעדיף לדבר בולשיט.
אני אבל לא רוצה גוש קטיף, אני רוצה טרנספר לערבים בעזה ועיר יהודית במקום
 עם ההנהגה של הבומרים מהסוג של יצחק בריק אין עתיד לישראל.

 

יצחק בריק היקר, מה דעתך פשוט להודות שטעית, לומר בצורה כנה, ישרה וטהורה כך "חטאתי, עוויתי, פשעתי, פישלתי, יצאתי טמבל, אבל היום התפכחתי".

עדיף שתתבטא כך, כי זה בטח ובטח לא מוסיף לך יותר נקודות כאשר אתה מתעקש להצדיק עם תירוצים מופרכים ועלובים, את אחת ההחלטות הכי גרועות והרות אסון שנטלת בהם חלק, וזה ההתנתקות מרצועת עזה.  ומילא זה לא עוזר לשקם את תדמיתך האסון הכי גדול שאנשים מקשיבים לך, סומכים עליך, ומעריצים אותך, גם אני הערצתי אותך עד לא מזמן, אז רק חסר עכשיו שיקשיבו לך, או יסכימו אותך, ובמקום להפיק לקחים, נדרדר שוב פעם לתהום שתוביל אותנו לאסון, הרי בגלל האגו שלך והחוסר יושרה האינטלקטואלית שאינך מסוגל להתעלות עליה, עוד תמיט עלנו את אסון השמדת מדינת היהודים.