בנימין זבליהו/אפסיהו/פחדניהו/שקרניהו/בוגדניהו הוא בעל מנטליות אוסלואית, אומניקית, אמריקקית, מערבית, מנותקת לגמרי לעם היהודי ולמזרח התיכון, הוא שמאל במסווה של ימין

ולמעשה, הוא גרוע באותה מידה כמו מחנה נאמני בג"ץ(שנקראים שמאלנים) של האוסלואים דוגמת אהוד ברק, רון חולדאי, בוז'י הרצוג, אסא כשר, אהוד אולמרט, מרב מיכאלי ודומיהם

וזאת למה?

אמנם אין זה סוד שישראל היא דיקטטורת ממשלת בג"ץ על מלא, הבעיה היא שהנרטיב שכל מחנה הביבסטים הטיפשים החזיקו בו באמונה עיוורת דוגמטית היא

שביבי בסדר, בג"ץ פשוט מונע ממנו, וזה גם מה שביבי תמיד טען, ולכן עוד יותר האמינו לו.

בואו נעזוב בצד, שגם אם אכן לבנימין נתניהו היתה כוונה טובה ובג"ץ אכן מנע ממנו, אז לכל הפחות מדובר בראש ממשלה, חסר תועלת, חלש, רופס, פחדן, וחסר חשיבות שכן 10 שנים והוא לא מצליח לעשות שום דבר כדי להחליש את בג"ץ, זה בלבד, היה צריך לכל אחד עם הגיון בריא לא לבחור ביבי ואפילו לדרוש את סילוקו מהממשלה.

אך אני טוען שאף חמור מכך, לביבי נתניהו למעשה היה נוח שבג"ץ קיים, כי הוא היה צריך אמתלה כדי לעמוד מנגד ולא לעשות כלום, ולא להתערב, זה אחלה תירוץ עבור ביבי לומר "בגץ מנע ממני"

או כמו שמישהו אומר "תחזיקו אותי, אני מסוכן, תחזיקו אותי שאני לא אתנפל עליו" כאשר בפועל הוא לא מוכן לעימות הוא רוצה שיחזיקו אותו, ובשביל זה בג"ץ היה מגן של ביבי, ולא רועץ של ביבי.

בנימין נתניהו במשך עשר שנים ויותר, ציית לבג"ץ מבחירה, מבחירה ורצון מלא הוא ציית לבג"ץ, הרי אם בג"ץ פסק פסיקות שאין לו סמכות לפסוק, לראש ממשלה יש את הזכות לסרב, אך ביבי לא רצה לסרב, ביבי העדיף לציית, ואז למכור לכולם שקרים שבג"ץ מונע ממנו, ולכן הוא בא רק לחמם את הכסא, לקבל משכורת מנופחת, תואר של ראש ממשלה, ובעצם מוכר את העם.

אבל לא תאמינו, זה רק נהיה יותר גרוע, ביבי לא רק ששיקר במשך 10 שנים שבג"ץ מונע ממנו, כאשר הוא מבחירה ורצון החליט לציית לבג"ץ

ביבי אפילו באופן אקטיבי, ויזום, הגן על דיקטטורת ממשלת בג"ץ על מלא, לא מאמינים? תראו את הסרטון הקצר מאוד הזה, פה ביבי אומר בראיון בתקשורת, כי חבריו בסיעה ובקואליציה יזמו הצעות חוק לקצץ בסמכויות בג"ץ לפני מספר שנים, והוא גנז את כולם, כדי "לשמור על הדמוקרטיה", שוק מוחלט!

 

 

 

, לפי דיווח בוולסטריט ג'ורנל מהשעות האחרונות, ביבי אמר שהוא רוצה בהפסקת אש, אבל הוא רוצה שביידן ישחק משחק כאלו הוא הכריח אותו, כדי שזה לא יראה שהוא בגד בעמו, ומכר אותנו לחמאס, אתם קולטים?

בנימין אמריקקיהו/שקרניהו/נחשיהו/זבליהו/אפסיהו/בוגדניהו/נתניהו לוחץ על ביידן שילחץ עליו להפסיק את המלחמה, כדי לשקר שוב פעם שהוא רצה אבל "מנעו" ממנו. בדיוק כמו ההצגה שעשה עם בג"ץ במשך למעלה מ10 שנים.

בנימין שקרניהו/זבליהו/פחדניהו/אפסיהוו/בוגדניהו מוכר את העם אחרי השואה של שבת השחורה שבה נשחטו באכזריות בלתי אנושית מעל 1400 יהודים, ומעל 4800 פצועים,  ואם נחשף רק עכשיו שביבי היה מוכן לרדת כל כך נמוך, כדי לביים הצגה שבה ביידן "מנע" ממנו לעשות את מה שצריך, שזה להגן על עצם קיומנו בארץ ישראל, אז למה שיהיה לכם קשה להאמין שביבי שיחק משחק במשך 10 שנים שבג"ץ מנע ממנו, כאשר הוא בחר לציית לבג"ץ, כי נוח היה לו לא לעשות כלום.

 

 

 

אם יש משהו שהוא יותר גרוע משמאל/בגידה, זה שמאל שמתחזה לימין, לכן ביבי הוא אפילו יותר גרוע מהשמאל, הוא עושה משחק כפול, הוא אופזיציה מזויפת, ולכן אולי זה לא מפתיע שהוא חבר בכיר באילומינטי, מספר 27, כי הדרך הכי טובה לנצח את האופוזיציה, זה להנהיג את האופזיציה בעצמך, האופוזיציה זה האינטרס של העם היהודי במקרה הזה שביבי נלחם בה על ידי משחק שכאלו הוא משלנו.

 

 

בגלל זה תמיד בחרתי רק במיכאל בן ארי, ולא בבנימין שקרניהו/זבליהו/פחדניהו/אפסיהו/שקרניהו/בוגדניהו.