מי שאומר מדינת כל מהגריה חוצוניה חייזריה ואזרחיה , ומי שבעד מדינה ערבית נוספת בתוך ישראל (שקוראים לה פלסטין) לא למד כלום מהשואה!! ישראל אמורה להיות מקום המקלט היחיד של יהודים, לא של עם אחר, בטח לא של אויב שטני ועוד יותר חמור שהבגצניקים השפלים עשו "שלמיעוטים" הזרים האלו יהיו יותר זכויות מהעם היהודי בארצו במקום ההפך אין גבול לשפלות של מכוערי הנפש הבגצניקים האלו

 

הלקח העיקרי שחובה להפיק מהשואה, הוא לא "מוסר" המתרוממים הבגצניקי של לא להיות כמו הנאצים, הפוך, המוסר חייב להיות להשמיד את כל אויבנו ומבקשי רעתנו, כדי שהשואה לא תתרחש שוב

 

הלקח מהשואה הוא שדווקא בגלל שנרדפנו במשך 2000 שנות גלות, אנחנו חייבים מקלט ומדינה רק ליהודים, ולא מקלט לעמים וזרים אחרים שאינם יהודים ועוד מגזעים של תתי אדם כמו סודנים, אריתראים, ערבים,  וכדומה

 

הלקח מהשואה חייב להיות שאנחנו חייבים לאומנות יהודית, כדי להגן על העם היהודי, ולא מרקיסיזם של רב תרבותיות, רב לאומיות, מדינת כל אזרחיה גזעיה וחוצוניה, שזו מילת קוד למדינה עם רוב ערבי אפריקאי, שבה אנחנו נהיה מיעוט.

 

הלקח מהשואה חייב להיות העדפה מתקנת לטובת יהודים, ולא כמו עכשיו, אפליה לרעת יהודים בארצם לטובת זרים וגרוע מכך, לטובת האויבים, שזה לטובת ערבים, אפילו שוויון זכויות לאויבים ללאומים זרים שאינם יהודים זה שפל ולא מוסרי כלפי העם היהודי. שכן ליהודי מגיע יותר זכויות בארצו.

 

הלקח מהשואה חייב להיות שנפסיק להיות גלותיים, ונפתח עבודה עברית ולא נביא לפה מלא זרים פיליפינים ואפריקאים שיעבדו במקומנו

 

הלקח מהשואה שאנחנו חייבים לסעוד ולדאוג לזקננו, ולא להפקיר את זקננו ניצולי השואה ביד זרים מאפריקה או מהפיליפינים.

 

הלקח מהשואה חייב להיות שאנחנו מכבדים את היהודים המסורתיים והדתיים, ולא רודפים אותם כמו אחרוני האנטישמים הנאצים, ובדיסוננס קוגנטיבי, מכבדים ומחבקים את דתם של המוסלמים בארצנו.

 

הלקח מהשואה זה שאנחנו לא אמורים להיות סובלנים לזרים בארצנו, אנחנו צריכים לקבל רק את השונה מתוכנו היהודים, ולא את הזר שמאים עלנו דמוגרפית להכחדנו.

 

הלקח מהשואה זה לא שאנחנו חייבים לקבל פליטים כי גם אנחנו היינו פליטים, הלקח מהשואה זה שאנחנו לא אמורים לקבל פליטים זרים, כדי לא להפוך שוב פעם לפליטים.

 

הלקח מהשואה שחיים של האויב לא חשובים, רק חיים של יהודי חשובים.

 

הלקח מהשואה שצריך לדבר פה רק עברית, ולא ערבית, רוסית, או אוגה בוגה אפריקאית.

 

הלקח מהשואה שאנחנו חייבים לחסל את הקפואים הבגצניקים מתוכנו, ולא לכבד אותם כי "דמוקרטיה" , או כי "הם גם יהודים" או כי "זה מלחמת אחים", או "כי זה בסך הכל דעות שונות"יש דעות שאין להם שום לגיטימציה, אם מישהו רוצה לומר שלדעתו צריך להשמיד 6 מיליון יהודים, אולי מותר לו לחשוב על זה אבל אסור לו להשמיע את הדעה הזו.שמאל זו לא דעה שונה, זו בגידה, ובגידה היא לא דבר לגיטימי, על בגידה צריך לחסל, בג"ץ לא שומר על כולנו, הוא שומר על אויבנו. מחלוקת על הדרך זה מבורך, אני בעד סיעור מוחות,  אך פה זו לא מחלוקת על הדרך,  אלא מחלוקת על המטרה, המטרה היא רק טובת העם היהודי, לא טובת עם אחר, לא טובת הזר, לא טובת האויב, כמו שיש עכשיו, לכן אין לגיטימציה לשמאל, ואם זו חלק מהדמוקרטיה לבגוד, אז דמוקרטיה זה לא ערך עליון. ולא שבג"ץ זו דמוקרטיה, זה הסוג הגרוע ביותר של דיקטטורה, דיקטטורת האוליגרכים הארסיטוקרטים הגיס חמישי, שהחליפו את המוסר האלוקי האוניברסלי והמוסר היהודי, במוסר אומניקי "אוניברסלי' של קרן וקסנר(אילומינטי).

 

הלקח מהשואה שצה"ל לא אמור להיות הצבא הכי מוסרי בעולם, אלא הצבא הכי קטלני וחזק בעולם, כדי שהשואה לא תקרה שוב. יודעים מה, אני חוזר בי, צה"ל כן חייב להיות צבא מוסרי, אלא שעד עכשיו רוח צה"ל, שזו רוח וקסנר, שזה מוסר אומניקי "אוניברסלי", זה בדיוק ההפך ממוסר, זה לא הצבא הכי מוסרי בעולם, זה הצבא הכי שפל בעולם, כי אין שום דבר מוסרי בלהגן על זכויות האויב, חובת הצבא היא להגן אך ורק על עמו ועל אזרחיו, ולא על האויב, וזה נכון אף אם האויב היה אויב צודק בדיוק כמונו או יותר, ואפילו אם האויב היה אנושי ולא תתי אדם ערבים, גם אז המוסר היחיד הוא תמיד להשמיד את האויב ולא להגן על האויב. לכן כל הפעילי זכויות תתי-אדם של הבגצניקים ועוזריהם נאמני בגץ, הם לא באמת יפי נפש, כי אם מכוערי נפש שפלים ובוגדים שחובה לחסל. קאפו יהודי הוא אויב ולא אח, אפילו אם הוא יהודי. והסרבני גיוס מצפונים אינם אלא סרבני חוסר מצפון.

 

הלקח מהשואה זה שאין כזה דבר אהבת חינם למי שלא יהודי, את האהבה הוא חייב לזכות בה ביושר, הברירת מחדל צריך להיות חשדנות ואפילו שנאה.

 

הלקח מהשואה שהסרטן הוא לא הגזענות,  אלא רק אותם אלו שאומרים שהסרטן הוא גזענות, כי אם יהודים יקבלו את האויב זה יגרום להשמדתנו, ורק אם נהיה גזענים כלפי האויב, נשמיד אותו ובכך ננצל.

 

ואולי הלקח הכי חשוב מהשואה שכולנו פספסנו, זה שישראל אמורה היתה להיות מקום מקלט ליהודים ולא מחנה ריכוז והשמדה ליהודים.