הבגצניקים הבכירים במוסד ובשב"כ, בצמרת הצהלית, ובממשל (בני גנץ וכו)
תכננו את הטבח/רצח עם הזה, והחמאס זה הזרוע המבצעת שלהם

המודיעין הישראלי הוא הטוב ביותר בעולם, מסוגל לדעת כל מה שקורה באיראן הרחוקה אלפי קילומטרים, איך יתכן שלא ידעה כולם על מה שקורה לה מתחת לאף
במיוחד שמבצע צבאי בסדר גודל כזה כמו שעשו הנאצים החמאסניקים זה דבר שלוקח המון המון זמן לתכנן ולארגן.
למעשה המודיעין הישראלי כל כך טוב, שהם ידעו את השיחות של אנשי המודיעין האיראני, ולכן הם בכוונה זרו חול בעיני הדרג הצבאי הזוטר, והשאירו פירצות אבטחה במכוון, והסתירו מידע רלוונטי בכוונה, כדי שהמודיעין של האויב יתרשם בהתאם, ויבנה תוכנית התקפה נגדנו.
הפירוז הצבאי של האזרחים מנשק, זו עוד הוכחה לכך שהבגצניקים בשלטון תכננו את הרצח עם שלנו.
החמאס זו הזרוע המבצעת של אותם בגצניקים אנשי זמבורות ועוזריהם

מה הם תכננו להשיג בזה? זוכרים שלגלגתם על אהוד ברק שאמר שישפך פה דם והרבה? הוא דווקא ממש את ההבטחה, זה הדם שנשפך, זה הדם שהבגצניק אולמרט והבגצנאציק רון חולדאי רמזו אלו

ומה הם ניסו להשיג בזה?


1)להפיל את הממשלה בכדי להדק עוד יותר את ההגמוניה הדיקטטורית שלהם בבג"ץ, כי ככה הם יציבו תנאים להצטרפותם, בעקבות זאת הממשלה הנוכחית הואלצה לצרף פושעי אוסלו, או בעצם פושעי השואה הנוכחית, לממשלת אחדות, זוכרים שכמה בגצניקים אמרו שהם לא מתאחדים עם האויב, גם לנו אסור להתאחד עם האויב, ולכן אסור לצרף אותם לממשלת חירום ויהיא מה, עדיף חמור בדרג הבטחוני מאשר גיס חמישי.


2) יתכן שהם גם נהנים שמסורתיים בדרום נשחטים בגללם כי הם האנטישמים הכי גדולים, אותה שואה תגרום למאות אלפי יהודים מסורתיים ודתים להתייאש ולעזוב את הארץ, ובכך הם בעצם ביצעו טרנספר לישראל השניה כפי שתכננו.
לדעתי הם אפילו לא ערב רב, הם צאצאי קציני אס אס שהסתננו לארץ והתחזו ליהודים.

3)יתכן שאותם פושעים שפלים בגצניקים במערכת הבטחון ובממשל דאגו שהזרוע המבצעת שלהם החמאס תקדים את ההתקפה, על ידי כך שהם שבשו וחבלו במערכות הבטחון בעצימות גבוהה יותר וביתר שאת בתקופה האחרונה, במיוחד לאור ההסכמים עם סעודיה, כדי למנוע מהממשלה הנוכחית לצבור עוד הישגים מדיניאים ובכך להדק עוד יותר את אחזיתם של שלטון האריסטוקרטים הפריבלגים הבגצניקים על פני ישראל השניה.

4)אני לא שולל גם אפשרות לאינטרס גיאופוליטי, שהרי אם הערבים הנאצים מעזה לא היו נותנים לנו צידוק לצאת למלחמה כדי לעשות להם טרנספר, בכל מקרה היינו צריכים לעשות את זה, כי אי אפשר להשאיר את הסרטן הערבי בעזה, וגם לא ביהודה ושומרון.


לא צריך להמתין לאחר המלחמה, חובה לחסל את פושעי בג"ץ ועוזריהם עכשיו. 

ועדת חקירה מדינית לא תחשוף שום שחיתות, גם כי בזמן שאנחנו עסוקים במלחמה הם עוסקים בלהשמיד כל עכבות וראיות המעידות על המעורבות שלהם בשואה נגדנו , וגם כי בועדת החקירה יהיו בגצניקים מסוגם שייצגו אותם במקום אותנו, נגוד אינטרסים מובהק, בדיוק כמו שהרועצת המשפטית לממשלה מייצגת את הבגצניקים ולא את הממשלה, כי הממשלה זה העם והעם הוא ישראל השניה.
ולכן הם לא רק נגד ביבי, הם נגד כולנו, החרדים, הבבוניסטים, המתנחלים, היהודים בעצם.

לפני שיהיה טרנספר לערבים העזתיים ברצועת עזה, יעשו טרנספר לנו ישראל השנייה, ואולי שואה לכל ה9 מיליון יהודים בארץ.