אני לא מחדש לאף אחד כלום, ולא המצאתי את הגלגל כאן, ההיסטוריה אמנם אף פעם לא חוזרת על עצמה ב100%, אבל לפחות חלקית כן,

ויש אמרה ישנה עתיקת יומין, שהון שלטון עולם תחתון, אמרה בסגנון אחר, והיא, בעל המאה הוא בעל הדעה.

ישראל היא דוגמא מעולה לכך, שכן ישראל על הנייר רשומה כדמוקרטיה, אך בפועל זו דיקטטורה, עריצות מוחלטת, חסרת בלמים, מאזנים, ומעצורים, של קבוצת אוליגרכים בגצניקים,

מרקיססטים, מנותקים מעם, אולי אוהבים את המדינה, אך שונאים ועוינים את העם, ומטרתם להשמיד את העם היהודי, ולהחליף אותנו בזרים, מלוכסנים, סודנים, רוסים, וגויים לא קשורים אחרים.

הגופים הידועים בצדק לשמצה כמו בג"ץ, ערוצי התקשורת הרבים, מוסדות האקדמים, השב"כ, המוסד, ורבבות ארגוני הקרן לישראל החדשה, שמכתיבים בכפיה וברודונות מוחלטת הכל בארץ במשך כמה עשורים ברציפות, הם למעשה הזרועות המבצעות של אותם אוליגרכים מיליארדרים בגצניקים, בארץ ובחו"ל, כמו שטראוס, עזריאלי, ורטהיימר, מנדלבאום, שרי אריסון, האחים עופר, וחלאות שפלות שטניים אחרים מסוגם.  

כמובן יש להם דריסת רגל, ושליטה מוחלטת מלאה במדינה, והם לא מתכוונים לוותר על מילמטר מהכוח שלהם, ולכן הם באכזריות רבה דרסו את חופש הביטוי, אחראים לאכיפה בררנית, הרדיפה האנטישמית נגד יהודים, והפרת זכויות אדם חמורות ביותר נגד זכויות אדם, כמות הפשעים שלהם עצומה מדי מכדי לתפוס, ולפרט במאמר אחד, ואת העונש האמתי שלהם הם יקבלו בגהנום, אך כמובן שאסור לוותר להם על עונש ונקמה גם בעולם הזה. להם ולכל משפחותהם ויוצאי חלציהם, אפילו אם מדובר בילדים קטנים. כי הרי במלחמה נגד עמלקים, אין חפים מפשע.

הם חונקים אותנו במיסים, אחראים לכך שהכל מאוד יקר במדינה, ושדירה אינה ברת השגה, הם גורמים לעוני, ורעב, הם עושקים ובוזזים את האזרחים יום יום במשך שנים, וחיים על שוק עבדים, והחמדנות שלהם לא יודעת שובע, בגללם יש יהודים רעבים שקופים שמחטטים בפחים.

הארגון הצדקה המרקיססטי השייך להם כמו לתת למשל, נועד לייחסי ציבור, טקטיקה ידועה של כל מיליארדר, כך נהגו מאז ומעולם, מיליארדרים כמו ביל גייטס, ומשפחת רוקפלר, שהרי זה בבחינת שתי ציפורים במכה, גם משפר יחסי ציבור, וגם מעשי צדקה אינם אף פעם לשם צדקה, אלא הם למטרת רווחים ארוכי טווח, למשל באמצעות מעשי "צדקה" במדינות אפריקה, אתה יכול להשיג שליטה על ממשלות באפריקה, מה שמקנה לך עוד שליטה, כוח, והון.

זה מאוד אירוני שארגון לתת נזכר פעם בשנה לחלק מזון לנזקקים, בשעה שהמיליארדרים המרקיססטים הבגצניקים הם הגורם הבלעדי והישיר לכך שאנשים מחוסרי קורת גג ומזון.

זה כמו מי שהצית שריפת ענק,  לשם הנאתו ותועלתו האישית, ועכשיו מתנדב לסייע בתור צוות כיבוי אש של כמה שריפות קטנות פה ושם.

בדיוק באותו אופן ומאותם מניעים שבדרך דיקטטורית ורודנית הם מנסים להשתיק באכזריות ושפלות ערוצים מתחרים כמו ערוץ 14(להשתיק את ערוץ 14 זה בעצם להשתיק אותנו, את העם), כך הם רומסים את העסקים הקטנים, ומונעים מהם את האפשרות גם להתעשר ולהצליח, לכן הבירורקטיה המתישה המעייפת, והעוולות שנגרמות מכך, זה גם מעשה ידיהם של אותם אוליגרכים מרקיססטים בגצניקים ששולטים במדינה, ושל החונטה המשפטית והתקשורתית שמגבה ומגנה על אותם אוליגרכים מרקיססטים אלו, שהרי הם הקימו אותם, ולכן הם הבאר שהם שותים ממנה.

מה שעוד יותר מקומם ומרתיח את הדם לא פחות, זה שאת רוב הונם, הם גם עושים פעמים תכופות, מחברות שאין להם שום תרומה חיובית לחברה, ואפילו גרוע מכך, אף סרטן לחברה.

למשל קחו לדוגמא את ה"סטארטאפ" של תן ביס, וולט למשל. פעם כשהיינו מזמינים משלוחים, כל חברת מזון היתה מגייסת את השליחים שלהם, היום כחלק מהגלובליזציה, שזה בעצם מונופוליזציה, יש רשת משלוחים גלובלית, בלתי תלויה כלל וכלל מהחנויות בהם ביצעתם את הרכישה.

האם הרגשתי שזה איכשהו תרם לי לחיים או שיפר לי בקצת את החיים? לחלוטין גרונישט, לא תורם בשיט, אבל לכסף של אותם יזמים בגצניקים באופן פרטי, ולמונפול ההון-שלטון המרקיססטי-קפיטליסטי-מונפוליסטי האנטשימי הבגצניקי זה כמובן תרם להם רבות, גם בגלל שהם ממשיכים להתעשר על חשבונו, ועל גבנו, על משהו שהוא לא יותר ממכירת אוויר לצרכן, וגם בגלל השינוי הדמוגרפי שהם גורמים על ידי העסקת עובדים זרים. למעשה זו חלק מהמכונה המשומנת הנאצית שלהם, שעושה טיהור אתני ליהודים.

כמובן, יהיו סמוכים ובטוחים, שגם מינהל מקרקעי ישראל, שעל הנייר זה גוף ממשלתי, בפועל הוא שייך לאותם אוליגרכים/מיליארדרים/טייקונים מרקיססטים בגצניקים, בדיוק באותו אופן שבג"ץ או כאן תאגיד השידור הבגצניקי למשל שייך להם ובבעלותם, המדינה הרי שייכת להם, זכרו, הון שלטון עולם תחתון. אז אם אתם טועים למה אתם יכולים לעבוד כמו עבדים כל החיים, ועדין לא תוכלו להרשות לעצמכם קורת גג, אז הם התשובה, והמניע? כסף, שליטה, מגלומניה, סדיסטיות, ואנטישמיות, אחת הדרכים הכי יעילות לדלל את האוכלוסיה היהודית, זה למנוע מהם את הזכות הבסיסת המינמלית לשטח אדמה וקורת גג, כל זאת בזמן שהם חיים בארמונות, וכל זאת גם בזמן, שהם יצרו וניהלו את האופוזיציה המזויפת שבזמנו העמידו פנים שהם זועקים נגד יוקר המחיה ומחירי הדיור(עיין ערך סתיו שפיר/ממאיר, ודפני ליף), או במילים אחרות על "צדק" חברתי, שזה הלכה למעשה עוול חברתי, וזה עוד בלשון עדינה שמייפה את המציאות. שהרי מדובר בפשעים חמורים בלתי נתפסים ובלתי נסלחים.

מי היה מאמין שאותם אלו שצעקו וצועקים דמוקרטיה ומתכוונים לדיקטטורה של האריסטוקרטים הפריבילגים הבגצניקים, הם גם אותם אלו שצעקו צדק חברתי אבל דה פקטו עשו וממשיכים לעשות עוול חברתי.

 

לכן, גם אם אתה לא אחד שבא לו לצאת להפגין ולהתלכלך בבוץ הפוליטי, אתה עדין יכול להביע את המחאה השקטה שלך, בלי שום מאמץ, פשוט מינמום כבוד עצמי, לא מזמינים אוכל מוולט ותן ביס, נקודה!