בס"ד

 

 

 

 

לאחרונה נתקלתי בכתבה הבאה

 

 

מכת מדינה או מדינת(אשכנזיסטן) מכה?

 

כל פעם שמישהו אומר מכת מדינה אתם צריכים לדעת שהוא מלא בחרא, אין כזה דבר "פתאום מכת מדינה", סטטיסטיקה לא משתנה מין הקצה אל הקצה סתם ככה באורח פלא, על טבעי, וללא הכר.

זה שיש גננות שיכולות להתעלל בילדים, זה כמו שיכול להיות גברים שיאנסו נשים, זה כמו שיכול להיות אנשים שירצחו או יכו באלימות אחרים, או כמו שיכול להיות מקרי שוד, במילים אחרות, פשיעה ואלימות זה דבר שקיים בכל חברה, וכנראה ישאר בכל חברה, אי אפשר למגר לחלוטין עבריינות או פשיעה, אפשר למזער אותה אבל יש גבול, סוג של אסימפטוטה, שמשם אי אפשר לרדת, ככה זה שחיים בחברה עם מיליוני אנשים, וזה בסדר וטבעי.
אי אפשר לצפות שמתוך מיליוני אנשים אף בן אדם בחיים לא יבצע פשיעה, זה לא מציאותי ולא אפשרי.
אז האם בגלל שתמיד ישארו גברים אנסים כל שנה נחמיר את הענישה על אונס כאלו העונש שיש עכשיו לא חמור מספיק?
האם נשים כלוב על אבר המין של הגברים כדי למנוע את זה עוד יותר? 
זה לא הגיוני.

לכן מי שתפס טרמפ על אנקדוטה של מקרה פרטי או אפילו מקרים פרטיים שבהם נתפסה גננת שמעדה, סרחה, ופעלה שלא כדין ולא כמוסר כלפי ילדים, והחליטו להקדיש לזה מהדורות חדשות כאלו זה הנושא המרכזי שהחברה צריכה להתמקד בו, וכאלו זה מחייב רפורמה ומדיניות חדשה ודחופה של האח הגדול  בגנים, זה חייב לעלות את השאלה, למה הם נזכרו עכשיו, ואפילו זו בכלל השאלה הלא נכונה, השאלה הנכונה למה הם החליטו לפתע פתאום להסב תשומת לב יתרה, למקרה סביר סטטיסטית בכל מדינה נורמלית? הרי דברים כאלו היו מאז ומעולם וימשיכו להתקיים.
מכל הצרות בעולם, למה פתאום זה תפס את המהדורת חדשות המרכזית, ואיך כל מקרה אנקדוטלי הופך פתאום להיות למכת מדינה חדשה שחייבים פתאום לדבר על זה ואפילו לצאת להפגין?

ברור שכמו תמיד, זה לא דיווח על מציאות, זה יצירת מציאות, כמו שהם השתמשו באנקדוטות של מקרים של אלימות של שוטרים נגד אתיופים ככלי ניגוח פולטי כדי להקים את המשטרה הרב תרבותית שתגן על מונפול החוק האשכנזי, כך באופן דומה הם יחשבו על רעיון של מה יהיה הגימיק הבא שבו הם יבחרו להתמקד כדי להשתמש ככלי לניגוח פוליטי נגד יריבהים.

כשאני אומר שהם מדווחים על מציאות, אני לא טוען שהם בהכרח המציאו את המקרה הזה, יתכן שהגננת אכן פגעה בילדים במידה לא מוסרית, ראויה, וסבירה, הנקודה שכל מה שאתה רוצה לחפש אתה תמצא, באוכלוסיה עם מיליוני אנשים, אם אני רוצה לחפש מקרה של אדם שגנב אני אמצא, אם אני ארצה למצוא עברייני תנועה אני אמצא, אם אני ארצה למצוא אלימות בבתי ספר, גם את זה אני אמצא, אין מה לעשות, ככה זה כל חברה שמורכבת ממיליוני אנשים, שיט אפן אול דה טיים.

יש כבר נהלים, ומדיניות ומערכת ענפה ורחבה שנועדה לטפל בכל מקרי אלימות ופשיעה מקדמת דנא, וזה כבר השתכלל מספיק לאורך הזמן, אין צורך כל הזמן לדוש בזה כי לעולם לא יכול להיות מדינה אוטופית של מלאכים שלעולם לא יפגעו בזבוב, לכן מי שמחפש את המקרים האלו ימצא.

לכן הם יצרו מציאות, הם חיפשו מקרה מסוים להתלבש עליו, מקרה שב100% היו מוצאים, כי אותם אשכנזים תכננו מראש תוכנית פעולה נגד יריבהם הפוליטים, אז צריך פעולת הסחה.

כמו שאשכנזים משתמשים בקלף של "זכויות נשים" כדי לדבר על לב העם, כך הפעם הם בחרו להתמקד בילדים, מתוך תובנה שזה דבר שנוגע ללב של כולם, וזה כביכול נושא שחוצה מגזרים, חוצה שיוך פוליטי, ולא קשור אם אתה מרקיססט אשכנזי או מזרחי דתי. כולם יכולים להביע סולידריות, ופה טמון השלל הרב של אותם נחשים אשכנזים. הם משתמשים במשהו שמדבר אל כולם ככלי משחק פוליטי כמו תמיד, כהסחת דעה ולצורך תקדים פוליטי חדש שישרת אותם בהמשך. 

ברור כשאותם אשכנזים רשעים יורים סיסמאות וסלוגנים של צדק חברתי, שוויון, וזכויות, תמיד חובה להבין ולתרגם את זה כההפך הגמור, קרי עוול חברתי כלפי מזרחים דתים/מסורתיים במקום צדק חברתי, אפליה וקיפוח של מזרחים במקום שוויון זכויות לנשים או ילדים או כל בולשיט כזה  או אחר,
וכיוצא בזה.

אשכנזים משתמשים בילדים כמגן אנושי או כנשק נגד אחרים כמו שהם משתמשים בנשים כמגן אנושי או כנשק נגד אחרים וכהסחת דעת.


מה מתכננים הפעם אותם אשכנים, לא יודע, אבל מה שבטוח הם תכננו את אופן הפעולה עוד לפני האירוע הזוטר והפרטי והלגמרי זניח סטטיסטית של אותו מקרה של התעללות בילדים. הם רקמו תוכנית פעולה ולכן הם ידעו מה לחפש מראש, ובאוכלוסיה בת מיליוני אנשים, כל מקרה שלילי שתרצה לחפש אם תחכה מספיק זמן, ובדרך כלל לא הרבה זמן, תוכל למצוא. ברגע שזה מדווח בחדשות, אותם מקרים נדירים נראים הרבה יותר נפוצים, כי אין קנה מידה ופרופורציות.  הכל זה אוברדרמיטיזציה, תעמולה, דמוגגיה ומניפולציות של אשכנזים כמו תמיד.

הנה 2 אפשרויות אפשריות מה אשכנזים מנסים להשיג, הפעם על ידי שימוש בכלי של התעללות בילדים.


1)ניסיון להדיח את הממשלה הנוכחית, כי אכן ראיתי קריאות נגד בנימין אשכנזיהו בזמן הפגנה שהתקיימה בתל אביב(שאף אני לא אוהב את הממשלה הנוכחית, כי בנימין אשכנזיהו עדין גוי אשכנזי וגם חבר באילומינטי). כאלו שמקרים כאלו קורים רק כאשר יש מפלגה כזו או אחרת,  מספיק לבלבל את המוח.


2)משהו לטווח הארוך יותר, בדרך כלל מדובר על צעדים או תקדימים חברתיים ופוליטים, שיעזרו להם לצבור יותר כוח ושליטה יותר ממה שיש להם כבר עכשיו, למרות שכבר עכשיו הם מונופל על המדינה, למשל, יתכן שהכנסת מצלמות בגנים, יאפשר להם למצוא סיבות להתערב בחינוך של חרדים, מזרחים דתים/מסורתים, ואולי אפילו להחליף את הגננות היהודיות המזרחיות בגננות זרות, באמצעות רדיפה משפטית ופלילית.

3) אפשרויות אחרות שטרם חשבתי עליהם, זה לא קל לחשוב מה אותם אשכנזים זוממים, הרי לא ראיתי מה אותם נחשים שוחחו בינהם בחדרי חדרים. 

מה שבטוח, כמו תמיד, הכל רשע, ריקבון, שקרים, הטעיות, וכוונות זדון.

 

יתר על כן, אני אפילו לא בטוח שיש שם מקרה שראוי להחשב התעללות בילדים, יתכן שהיה שם התנהגות לגיטימית של הגננות.

 

זו היא תגובה שמישהי השאירה תחת הסרטון.

 

ואני נוטה להסכים איתה בהחלט.
חוסך שבטו שונא בנו, לא על כל כאפה חינוכית צריך לשלוח כוח משטרה הביתה, רק בגלל שאשכנזים עושים את הגירסה המודרנית של חטיפת ילדי תימן, כלומר פועלים לכך שבמקום שיהודים-ערבים(מזרחים) יוכלו לחנך את ילדיהם, להם האשכנזים יהיה מונופול על החינוך/שטיפת מוח/אילוף של ילדנו, כדי לחנך/לאלף אותם לנשק להם את התחת ולחבק את האנטי דת, ואת המרקיסיזם/הפלורליזם המקודש שלהם והטמא שלנו.(פלורליזם זה אומר מדינת כל גזעיה אזרחיה וחוצוניה ולא יהודיה, רב תרבותיות, רב לאומיות, רב גזעיות)