זו היא תגובה שקייק/בגצניקי מסוים השאיר לי ביוטיוב

 

 

 

אז מדינת ישראל תחדול להתקיים, כי אלוהים לא יאפשר לה להתקיים תחת ממשלת זדון בגצניקית-שטנית כמו שאתה רוצה, ואכן אין למלכות רשעה כזו זכות קיום, אתה אבי אבות הטומאה, אתה גוי, לי לא חשוב מדינה, חשוב לי עם, ואתה בגצניקי גוי לא חלק מעמי

ועכשיו אגיב לכל שורה שלו בנפרד

 

מדינת ישראל תהא פתוחה לעלייה יהודית ולקיבוץ גלויות.

 

קיבוץ גלויות זו מילת קוד של מדינת כל גזעיה אזרחיה וחוצוניה,ולא יהודיה, או מדינה לא יהודית, אני לא מחשיב כיהודים את הרוסים והניגרים והמלוכסנים שהסוכנות (האנטי) יהודית הבגצניקית הכניסה אותם לכאן תחת ניצול ציני של חוק השבות, כמו שאני לא מחשיב עמלקי גוי כמוך כיהודי מבחינתי ערבי הרבה יותר יהודי ממך ומבגצניקים מקקים כמוך.

 

מדינת ישראל תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה

מדינת בגצניק-שטן אולי, כי למדינת העם היהודי, לא אמור להיות תושבים אחרים פרט ליהודים, וגם אם כן,  היא תשקוד על פיתוח הארץ רק לטובת העם היהודי ולא לזרים אחרים.

לגבי הערבים המוסלמים, אני מוכן להכיר בהם כיהודים בלי שום הליך גיור מסורבל, רק כדי שבגצניקים שטניים עמלקים כמוך ימחקו מעל פני האדמה. כי אתם נהנים מהפלורליזם והרב תרבותיות, אתם גזע של חולדות ונחשים שטניים שנהנים מהפרד ומשול ומיצירת כאוס, כי ככה אתם חושבים שתוכלו להמשיך לשלוט ביד רמה על כל האחרים, על ידי יצירת פלגים, רב תרבותיות, רב גזעיות, למרבה המזל מבחינת הגזע והמנטליות ערבי הרבה יותר יהודי ממך ומכל גוי בגצניקי אחר , או גוי רוסי/אוקראני או המלוכסנים וההודים והניגרים שהבאתם לפה באמצעות הסוכנות (האנטי) יהודית הבגצניקית שלכם, ולכן כל מה שאני צריך לעשות זה להמיר אותם לדת שלי, ואז הזדיינת(בעזרת השם)

 

מדינת ישראל תהא מושתתת על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל

 

 

 

שוב, מדינת בגצניקי-שטן להטבי-שטן אולי, לא מדינת העם היהודי בכל אופן, מדינת העם היהודי תהיה מושתת רק על עקרונות המוסר האלוקי ולא מוסר של בני(תתי) אדם של גויים בגצניקים, צדק וחירות אלו מילים ריקות מתוכן בכל אופן, ראינו כמה לבני השטן כמוכם אכפת באמת מצדק וחירות, אתם סתם זורקים ססמאות ריקות של צדק חברתי, אבל בפועל אתם עושים רק עוול חברתי

 

מדינת ישראל תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין.

 

לא ולא, מדינת ישראל זו אפליה מתקנת לעם היהודי, בטח ובטח שיש הבדל בין דת גזע ומין, גם בגצניקים מרקיססטים גויים כמוך לא באמת מאמינים בשוויון, עובדה שאתם מפלים לרעה יהודים בארצם, במיוחד יהודים מזרחים, ובמיוחד עוד יותר אם הם גברים יהודים מזרחים, נורמלים מינית, ודתים

 

 

מדינת ישראל תבטיח חופש דת, חופש מצפון, לשון, חינוך ותרבות

שוב אתה מתייחס למדינת סדום של בגצניקים גויים כמוך, מדינת אשכזי-שטן, שהיא גרורה סרטנית של ארה"ב שהיא גרורה סרטנית פרוגרסיבית עם מוסר רגרסיבי של סדר עולמי-בגצניקי חדש, ואין למדינה כזו שום זכות קיום במקרה הזה, ועדיף שתבעט את עצמך מפה, כי אם זו המדינה שאתה רוצה לשמר כאן, אז לא היה לך ולאבותיך זכות לכבוש אותה מהילידים הערבים.אך כמו שאמרתי,

חופש דת? לא יש פה רק דת אחת, דת היהדות, לא דת רפורמית, לא איסלאם, לא נצרות, ולא דת האתאיזם.

חופש מצפון? מה הכוונה, חופש סרבנות מצפון? חופש בגידה על בסיס מצפוני, לא יודע למה אתה מרמז בדיוק, אני רק יודע שהתשובה היא לא ולא!

חופש לשון? אתה מתכוון לשלטים ב100 שפות, והנגשת שירות לקוחות ב100 שפות/ ודיבור ב100 שפות? לא, השפה היחידה המותר בארץ של העם היהודי, זו השפה העברית, לא רוסית, לא פיליפינית, לא סודניץת. ערבית אולי כן, בכל זאת הם הילידים, עד שנגייר אותם לפחות.

חופש חינוך? חינוך של מה, חינוך של להטבים, חינוך של פלורליזם/רב תרבותיות(מדינה לא יהודית), חינוך של פמיניזם וכו' . לא לבגצניקים מקקים מתרוממים גויים סוטים טמאים ורשעים כמוך אין שום זכות לחנך אף אחד, אין לך שום מוסר, אתה חושב שעגל הזהב שלך זה מוסר, אבל יש רק מוסר אלוקי, לא מוסר של סוטים שפלים וירטו סיגנלינג בני השטן כמוך, פשוט צריך להשמיד אתכם וזהו. אלוהים ישלם לך בגהנום זה בטוח, אתה תתענה שם לעולמי עולמים על כל חטאיך ופשעיך, בתקווה שאלוהים ישלם לך גם בעולם הזה כי נמאס לי לסבול זבל שלא ברא השטן כדוגמתך, אפילו בשביל השטן אתם יותר מדי רשעים.

חופש תרבות? לא, אין פה מקום למדינה רב תרבותית, זו מדינה יהודית, וצריך פה רק תרבות יהודית.

 

מדינת ישראל תשמור על המקומות הקדושים לכל הדתות .

מדינת העם היהודי תשמור על מקומות הקדושים רק של העם היהודי

 

מדינת ישראל תהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות

 

 

מדינת העם היהודי לא מחויבת לשום מגילה של גויים אירופאים מהאומות המאוחדות, ולא לשום מוסר אוניברסלי של בני אדם, בטח לא מוסר של בני אדם גויים אירופאים או בגצניקים(אירופאים עמלקים), רק למוסר של אלוקים.

 

"עקרונות אלה מבססים את הגדרת אופייה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"

 

עקרונות אלו דחוף אותם עמוק, עמוק, עמוק, עמוק, עמוק , עמוק לתחת המתרומם שלך, דמוקרטיה זה לא ערך עליון, חוקי האלוהים הם ערך עליון, לא חוקי סדר בגצניקי-עולמי חדש

יהודית ודמוקרטית? אולי בגצניקית/עמלקית ודמוקרטית במקרה הטוב, אין בזה שום דבר יהודי במה שאמרת, זה בדיוק חוקות הגויים, כי זה מה שאתה, אתה גוי בגצניקי, היות אתה ואנשים מסוגך אלו ששולטים במדינה, אז חבל שכבשתם את זה מהערבים, אין לישראזבל/בגצניקי-שטן שום זכות קיום במצב הזה, ואני מאחל לאיראן שתשמיד את החור תחת הטמא שיצרתם כאן.

כי כמו שאמרתי ערבים כבר יותר יהודים ממכם.

 

 

כמו כל מקק בגצניקי טוב, אתם יודעים רק לשקר, ולעוות את הכתובים, זו הסיבה שאסור לגויים בגצניקים טמאים לשמש כרבנים ולצטט מהכתובים, כי לא רק שאתם גויים, אלא אתם הזן הגרוע והדוחה ביותר של גויים אירופאים, אתם קייקס, אתם בני השטן, אתם גזע עמלק, זה מה שהתורה אומרת על גזע עמלק, שהוא משקר,וכל מה שאתם טובים בו זה רק להטעות ולשקר ולהוליך שולל, ולסובב אחרים בכחש, שקרברגים כבר אמרתי פעם?

באמת מה לך וליהדות, מה לך ולדת, זה ברור לי ולך שהדת היחידה שלך זה אתאיזם, אז אל תזכיר את שמם של נביאי ישראל, ואל תזכיר את הדת, זו עבירה חמורה ביותר של לא תשא את שם השם לשווא, בדיוק כמו שבגצניקים מקקים רקובים, מגעילים, בזויים, מאוסים, ודוחים מסוגך טוענים שהיהדות תומכת בלהטבים, בגלל שכתוב "דוד ויונתן הנאהבים והנעימים", או שאתם משתמשים ב"ואהבת את הגר"(הכוונה לגר צדק), כדי להצדיק להביא לפה מסות של זרים ממוצא רוסי, אוקראני, סודני, פילפיני, וכדומה. כבר זה לא עובד לכם יותר, כולם יודעים שאתם הבגצניקים חלאות המין האנושי,  ואתם שקופים כבר עם הניסיונות שלכם להטעות ולשקר, ואלוהים ימחק אתכם מעל פני האדמה בקרוב.

 

שאלוהים יהרוג אותך וישרוף אותך בגהנום ויטביע אותך בצואה רותחת(אני מרחם על הצואה) יגוי בגצניקי שטני אבי אבות הטומאה, אתה המיץ של החרא האנושי, שיא השפל שאפשר להגיע אליו.