הנה תגובה טיפוסית של גוי בגצניקי מתרומם וירטו סיגנלינג מצוי

 

 

 

 

 

 

שי כהן בוא נעשה סדר בבלאגן

 

1)בגצניקים הם לא יהודים, הם גויים אירופאים מהזן הכי גרוע, זרע עמלק, שמתחזים ליהודים.

 

2)לכן מ1 משתמע שאתה לא יהודי.

 

3) בגצניקים וירטו סיגנלינג כמוך גורמים להפרות אדם חמורות במסווה של "הומניות", מה לכם ולמוסר, ביום יום אתה לא רואה את העני היהודי הספרדי "מעמך" מחטט בפחים, מתעמר בו וגזעני כלפיו, ולא תרמת שקל להומלס, אבל מתיימר לי לתקן את כל העולם ונהנה מהסנפת הפלוצים של עצמו, וגם דואג לכפות את מוסר המתרוממים הצבוע שלו על כולנו, ומנסה להראות את עצמו כאדם טוב ורציונלי וחכם מכולם. כמו הבגצניקי הטוב המתנשא הישן, והמוקצה מחמת מיאוס.

 

4)בעולם החופשי אתה מתכוון לגויים בארה"ב ולשאר האירופאים האחים שלך במערב, כלומר "למוסר" המערבי המנוון של הגויים הלבנים, סדר עולמי חדש, ולמדינת להטבי-שטן, (להטבי-שטן זה כאן),ולמדינת כל חוצניה אזרחיה ולא יהודיה, למוסר של בני(תתי-אדם) גויים אוניברסלי, במקום מוסר אלוקי אוניברסלי, למדינה של כת אנטי-תאיסטית שמכחישה את האל ומפיצה חושך וקוראת לזה בהפוך על הפוך "נאורות", זה קצת סותר את זה שהצגת את עצמך כיהודי בהודעות הקודמות, אבל לבגצניקים יש הגדרה אחרת ליהודי, רק חבל שערבי אפילו יותר יהודי ממך ומכל גוי בגצניקי, ולכן אין לך זכות להגדיר יהודי מחדש, רק כדי להתאים אותו לסולם ערכים נוצרי או גוי כזה או אחר.

 

5)רוסים ואוקראנים זה אותו זבאללה, שניהם גויים פריבילגים אירופאים(הקרובי משפחה שלך), שניהם חייזרים, ואני שונא את שניהם באותה מידה, וכבר מעדיף את הערבים על פניהם. בגלל שישראל נשלטת על ידי אנשים מסוגך ומוצאך, עדיף באמת שאיראן ומדינות ערב ינצחו, וישראל תחדול להתקיים, לא הרגשתי שייך לכאן מעולם, וגם לא מנסה או רוצה להרגיש שייך למדינת סדום הזו. ואין ליהודי ספרדי היום שום סיבה להיות פטריוט או להלחם עבור המדינה המזוהמת שייסדתם.

 

ואכן הפלא ופלא, חומים מצליחים אט אט למוטט את המדינה שהוקמה על ידי אירופאים מיוחסים מניפי דגלים צבעונים. וזה בגלל שאלוהים לא יכול לסבול טומאה ורוע כזה, זה שאתה מאמין לשקרים של עצמך, וכבר רואה את העוולות והחטאים שלך כמוסרי במקום פשע, זה מרוב שמכרת את נשמתך לשטן, זה אולי משכנע הרבה פתאים שעלולים לקבל רושם מוטעה שכאלו אתה אדם טוב, כולל להטעות אותך בעצמך, שכן גם אתה מאמין לשקרים של עצמך, אבל את אלוהים זה לא משכנע, ואלוהים לא יאפשר למדינת סדום הזו ולממשלת זדון הזו להתקיים לאורך זמן, וזו הסיבה שכוחם של האויבים מבחוץ גובר, וכוחה של ישראל/בגצניק-שטן/להטבי-שטן נחלש, אבל עדיף כבר את האויבים מבחוץ יראי השם, מאשר האויבים מבפנים הבגצניקים. ביננו, אתה לא יותר מוסרי מאחרים, ולא יותר הגיוני רציונלי ושפוי מאחרים, ואתה אפילו גם לא כזה חכם כמו שאתה רוצה להאמין, אתה רק קייק סוציופת, נרקיססט, אגוצנטרי מצוי וטיפוסי, שחושב שהאמת זורחת לו מהתחת ובא לכפות את התפיסה שלו על כולנו.