הערבים האלו כבר יותר יהודים בהרבה מהרוסים ומאשכנזים רבים במדינה. חבל שאי אפשר לגייר אותם.

האשכנזים המציאו את העם הפלסטיני, כי הם לא רוצים לתת ל2 מיליון ערבים נוספים אזרחות, בגלל זה הם נגד סיפוח, לא בגלל שהם לטובת ערבים, אלא דווקא בגלל שהם שונאי דת, וגזענים, צריך דמות רוחנית מזרחית/ספרדית כמו כבוד הרב אמנון יצחק, שיעשו מעשה אמיץ ויאפשרו לערבים להיות מוכרים כגיורים.

הם לפחות הרבה יותר קשורים ליהודים העתיקים מאשר "גיורים" רוסים או סינים שהסוכנות (האנטי) יהודית האשכנזית הביאו לפה תוך שלל של תירוצים הזויים כמו חיפוש עשרת השבטים "האבודים"

הם צועקים דמוקרטיה כאלו זה ערך עליון, כאלו זה יותר חשוב ממדינה יהודית, או משלטון תאוקרטי שהולך לפי חוקים של אלוהים במקום חוקים של קומץ פקידים אשכנזים גויים, אבל לא מוכנים לקבל דמוקרטיה כאשר העם הצביע נגד מה שהמיעוט האשכנזי רצה.

אבל זה בסדר, אני בכלל לא נופל למלכודת של הטרימינולוגיה האשכנזית הזו, ששאלו מהעולם המערבי של הגויים, כלומר לא עושה שום שימוש במילים ימני או שמאלני, כי מבחינתי בנימין אשכנזיהו לא פחות גרוע מאסתר חיות, זה נבלה וזה טרפה, לא ימין אשכנזי ולא שמאל אשכנזי, שניהם שלטון של גויים עם מוסר מנוון ופרוגרסיבי מארה"ב של הגויים האירופאים עובדי השטן,

רק שלטון יהודי, לא מוסר אוניברסלי של בני(תתי) אדם גויים, אלא מוסר אלוקי אוניברסלי אמתי. לא חושש ממדינה תאוקרטית ולא מתרגש מסיסמאות של "איראן זה כאן", כי איראן מקום יותר טוב מישראל, ישראל זה "להטבי-שטן" זה כאן.

מי שדוקר אותנו הכי הרבה זה לא הערבים/ישמעאלים, זה דווקא אשכנזים גויים. מדינה של שלטון גויים, עוקרי תורה, שונאי/מכחישי אלוהים, אנטי-תאיסטים, שנגד היהדות, ושמפרה זכויות אדם של העם היהודי הספרדי(יהודים אמתים),

מדינת כל חייזריה במקום מדינה יהודית, אין למדינה כזו שום זכות קיום, וחבל שכבשנו את זה מהערבים, כבר אני מעדיף את איראן.

אין למדינה שטנית כזו זכות קיום, ואין מה להלחם על ישראל/אשכנזי-שטן. זו מדינה ללא אלוהים, מדינה של סדום ועמורה, של ממשלת זדון, של הסתרא אחרא, שמחליפה את המוסר האלוקי עם מוסר של אריסטוקרטים אשכנזים/גויים פריבלגים מנותקים פקידים שלגמרי לא שייכים ולא קשורים לארץ הקודש או לעם היהודי.

לא נראים כמו יהודים ולא מתנהגים כמו יהודים, מקומם לא כאן.

מדינה שבמקום שלטון יהודי שלטון דתי יש פה שלטון של סדר אשכנזי-עולמי חדש. אין פה אפילו עם יהודי, ואין פה אפילו שפה עברית,

יש פה אוסף של גויים רוסים שמדברים ברוסית , פיליפינים, הודים, סינים, סודנים, פלשמורה, אוקראניים, וכל מיני פולשים וזרים אחרים שאשכנזים מילאו את ארצנו בהם, כדי להשמיד את העם היהודי האמתי(יהודים ספרדים).

זו לא מדינת העם היהודי, זו מדינת כל חוצניה, חייזריה ואזרחיה,ולא יהודיה, כאשר מי שנהנה מההפקר זה אותם נחשים בני השטן העמלקים הגויים האשכנזים שנהנים מהכאוס שהם יצרו,

בכדי לכפות את המשטר הטמא הסוטה שלהם על העם היהודי.

אלוהים לא אוהב את זה, ולא יסבול את זה לאורך זמן, וזו הסיבה שלא משנה כמה אסטרטגיה, וכמה טכנולוגיה, וכמה אשכנזים ימשיכו להאמין בכוחי ועוצם ידי, בסוף איראנים חומים מנצחים מדינה שהומצאה על ידי אירופאים מתנשאים מנופפי דגלים צבעונים. עדיף כבר שישראל תחדול מלהתקיים, כיהודי ספרדי אין לי מה להלחם על המדינה הזו, זו לא מדינה שלי בכלל, זו מדינה של גויים אשכנזים שמפרים את זכויות האדם שלי ושל העם שלי, של העם היהודי האמתי(יהודים ספרדים ממרוקו, עיראק, סוריה, תימן וכו')

 

לשמחתי, יהודים ספרדים/מזרחים אחרים החלו לפקוח את עינהם.

 

 

 

 

 

הייתי מוסיף לתגובה, שגם איראן שונאת אותנו בגלל השבטאים/אשכנזים שהוא ציין. אם היתה פה מדינה יהודית אמתית, שהולכת לפי חוקי האלוקים האוניברסלים, ולא לפי החוק "האוניברסלי" של בני(תתי) אדם(כלומר של מיליארדרים, אריסטוקרטים, פוליטיקאים מושחתים, ואשכנזים/אירופאים גויים) ולא מדינת להטבי-שטן אשכנזי-שטן, מלאה בזונות רוסיות דוברות רוסית ופיליפינים, שיש עכשיו, אז לישראל היה זכות קיום, והאויבים שלנו לא היו קמים עלנו מלכתחילה, קשה לי לשנוא את האויב מבחוץ כאשר האויב הכי גדול שלי זה מבפנים(העמלקים השבתאים והרוסים/אוקראנים שקוראים לעצמם יהודים) במצב שישראל מנוהלת ונשלטת, עדיף כבר שהיא תושמד, אין מה להלחם עבור מדינת סדום ועמורה הזו.