הנה הצעת חוק פשוטה, במקום שהמדינה תממן מטפלת סיעודית מגזע חייזרי חוצני, כמו מלוכסנת פיליפינית.

אפשר להשתמש באותו סכום כספי, ולהציע אותו לילדים של ההורים הסיעודיים, הרי הכסף אותו כסף, אז למה שלא הילדים יטפלו ביקריהם, במקום, גויים, חוצנים, זרים מיבשת זרה?

יש גם ככה, מלא אנשים מחוסרי תעסוקה, שמתחננים לכל עבודה, אז למה שלא הם יקבלו את המשכורת, וכך גם נעזור למובטלים מהעם היהודי, וגם נהיה מדינה יותר יהודית, ויותר אנושית, ופחות להטבי-שטנית?

יש את הסתרא האחרא של הסוטים המרקיססטים עובדי השטן, שתמיד יחפשו כשלים בדרך קבע, וינסו ככל יכולתם להקשות, יאמרו שהפיליפינים הם עובדים זולים, והמשכורת שלהם נמוכה מהמשכורת הממוצעת במשק אצל יהודים, ולכן, אין טעם לנסות לשיטתם, ואפשר לזרוק את הזקנים וההורים לעזאזל אצל מטפלת פיליפינית.

נניח שכן, מה יזיק שלפחות ההצעה הזו תהיה פתוחה וזמינה על השולחן? זה לא יפגע באף אחד, ועשוי רק לצמצם את היקף המטפלים הזרים, גם אם לא יבטל את הצורך בהם לחלוטין.

ובכלל, אתם אלו שתמיד טוענים שהחוצנים האלו מנוצלים, אם כך, תעלו להם את המשכורת לשכר הממוצע במשק, ככה לא יהיה לכם מה להתלונן על ניצול, ואז כבר בכל מקרה רוב הילדים ידאגו להוריהם הסיעודיים.

נשמע רעיון מצוין, וכל כך פשוט, למה אף אחד לא הציע אותו חוץ ממני, ולמה עושים בדיוק ההפך ממנו?

התשובה היא פשוטה, ממשלת הזדון של האליטות והמיליארדרים הגויים עובדי השטן,  רוצים להכחיד את העם היהודי, ולכן הם מעוניינים במדינת כל חוצניה, חייזריה, ואזרחיה. כלומר מדינה ללא יהודים. 

לכן, הם צריכים למצוא סיבה למסיבה, למה להכניס לכאן כמה שיותר זרים, ככה הם יוכלו להגיד שזה לא בגלל שהם שפלים, סדיסטים, רקובים, ומושחתים, ושטניים, ובגלל זה בכוונות זדון הם הציפו את ארצנו בפולשים זרים חוצנים, "זה בגלל שאין מי שיטפל בקשישים".

יהיה אפשר בעתיד הקרוב אפילו לדאוג שרובוטים של בינה מלאכותית יטפלו בקשישים, המטרה האמתית היא לא לדאוג לאוכלוסיית הקשישים, בגלל שממשלת הזדון של הערב רב של האליטות של הגויים הגרמנים המגויירים,  לא רק שאינה מסייעת לקשישים, היא הסיבה היחידה שהקשישים מופקרים ומתים. 

כי המטרה האמתית שלהם היא השמדת העם היהודי!