אף פעם לא הבנתי על איזה זכויות לעזאזל הומואים רוצים ומה הקשר זכויות לנטיה/סטיה מינית? זכויות של מה? זכויות של לקבל בתחת? סבבה שיזיינו את הassholes האלו

אבל למה להניף דגלים צבעונים ולצעוק את זה ברחובות ולהגעיל את כולם, מה הפואנטה? בכל מקרה, מאז ומתמיד התאפשר להם להתענג בסטיותיהם באין מפריע וללא חשש, אז לשם מה חשוב להם להקים זעקה?

אלא מה התחוור לי לא מזמן? שמעתי מחברי הטוב, שהומואים לא מסתפקים בפריבילגיות שהם קיבלו, עתה הם דורשים גם זכות לגדל ילדים.

זה אמתי תגידו לי? ברצינות? הם דורשים עכשיו גם את זה? הם כל כך כפויי טובה!

למה הם לא יכולים פשוט להיות שמחים ועליזים ולסתום את הלוע שלהם, הם אמורים להעריך את טוב לבנו.

אנחנו כל כך אדיבים בעלי לב רחב וחומל בכדי לאפשר להם להמשיך לעשות את הסקס האנאלי/הרקטלי/החלחולת/פי הטבעת שלהם בלי להוציא אותם להורג על כך.

אך במקום להיות אסירי תודה,  הם רק מרגישים יותר זכאים לעוד ועוד פריבילגיות, יש להם רשימה אינסופית לדרישות ופרבילגיות, ושום דבר לא מרצה אותם.

מזינים את אמ-תחתם בשפע מאכלים ללא הרף, והם רק רעבים לעוד ועוד.ואיפה לפתע נעלם הארגון של זכויות הילד? מה עם זכויות הילדים הקטנים?מה עם הזכות הבסיסית שלהם שלא יגדלו/יחטפו אותם זוג "הורים" שחיים אחד בתחת של השני(הומואים)?

הדו קיום בין הרקטומלים/הומואים לבין הבריאים נפשית/מינית נכשל ובגדול, הפתרון היחיד זה להעניק לקהילת האגזוזנים הסוטים(להטבים) מדינה עצמאית משלהם עמוק עמוק בתוך הביוב, כלומר דיפ(שיט) סטייט במובן הפשוט והטהור/טמא של המילה.

הם בכל מקרה כל כך מחוברים וקשורים לישבן, ולתוכן שיוצא מתוכו, כך שמדינה להטבית בתוך הביוב זה המקום המושלם להקים להם מדינה.

אחרי שהם יקבלו את המדינה שלהם, יהיה להם את כל הזכויות שהם תמיד חפצו, וסוף סוף נוכל להיפטר מהם, כלומר להוריד אותם עם המים באסלה אחת ולתמיד!