מדינת ישראל לא היתה קמה ללא תמיכה של האו"ם וארה"ב

בהשקפת הציונים האשכנזים הראשונים שהקימו את המדינה, לפחות לרווזיוניסטים, ולתנועת חיבת ציון,  המטרה היתה לאומנית, בית לעם היהודי, חזרה מהגלות, עבודה עברית, וכו'

אולם לארה"ב, וללובי האשכנזי בארה"ב היו תוכניות אחרות, וזה סדר עולמי חדש.

סדר עולמי חדש, זה סוף למדינות, קומוניזם מקיף וגלובלי תחת שלטון הטכנוקרטים ההיי טקיסטים, שרואים את רוב בני האדם כמיותרים, כמטרד שש להפטר ממנו, כחסרי תועלת, שיש להעדיף רובוטים ומכונות על פניהם, לדלל אותם כמה שיותר באמצעות יצירת מגפות, אסונות טבע, זריקות חיסול, מלחמות, או מחנות ריכוז שיהיו בהמשך, השחתה גנטית במקום השבחה גנטית(דיסגניקס) ואלו שישארו להשתמש בהם כעבדים חסרי זכויות, כמשאב אנושי לצורך ניסויים, שפני מעבדה, ללא אפשרות להחזיק שום רכוש בבעלותם, שום זכאות לפרטיות, אפילו לא על מחשבותיהם, ואף הגבלת חופש התנועה שלהם, ושלילת החופש והעצמאות שלהם באופן מוחלט.

התכנית השטנית והאפוקליפטית הזו מנסה להגשים את עצמה באמצעות ארגוני ענק בינלאומים, כמו הפורום הכלכלי העולמי, האו"ם, ארגון "הבריאות" העולמי, נאסא,  הארגון הבינלאומי לשמירת הטבע, הארגון הבינלאומי להגירה, ועוד ארגונים בינלאומיים רבים אחרים.

המטרה האולטימטיבית שלהם זה שלטון האריסטוקרטים, המיליארדרים, האליטיסטים, או שלטון הגזע העליון, של אותם בני אצולה, על פני כל שאר האנושות, יש להדגיש האנושות שתשאר, כי הם מתכוונים להיפטר מרובנו.

אותם אליטיסטים ששולטים היום בעולם הם ברובם חלאות אדם, סוציופתים, סדיסטים, נרקיססטים, שפלים, ערמומים, מרושעים, מפלצות אדם, שאין להם לא דין ולא דיין, שאין להם שום מוסר באמת, ואין להם אלוהים בעצם, ולכן, לא במקרה, הם שונאים את אלוהים, ומנסים כמיטב יכולתם להכחיש את קיומו, ולכן אין דבר שהם יותר שונאים מדתות.

לכן המטרה הראשונה הכי חשובה שלהם, זה להשמיד את כל הדתות, את האמונה באלוהים, את האמונה בנשמה וברוח, הם רוצים שתחשבו שאתם לא יותר ממכונה, או לא יותר מבעל חיים שניתן לשלוט לו במוח בדיוק כמו רובוט, ושאין לכם שום רצון אמתי, שום נשמה, ואין לרגשות שלכם שום חשיבות, או כפי שאמר יובל נוח הררי, ציטוט

we are just hackable animals

אולם יש דת אחת שהם בכל זאת רוצים להשאיר, ולמעשה להפיץ בכל העולם, וזו דת האתאיזם, לכת הזו הם קוראים שלא בצדק נאורות, שלא בצדק כמובן, כי נאורות זה מלשון אור, ואתאיזם זה ההפך המוחלט מאור, זה החושך הכי גדול, האור זו האמת, ואין מציאות ללא אלוהים, אלוהים הוא הבורא של היקום, אלוהים יודע הכל וכל יכול, אלוהים זו ישות מודעת וחשה,  וכל מודעות שקיימת ביקום היא צלם/תמונה של אלוהים, אלוהים הוא הכל, ואין שום דבר אחר חוץ מאלוהים. אין עוד מלבדו!

ישראל הוקמה לא פחות ולא יותר, במרכז הרוחני הכי גדול בכדור הארץ, במזרח התיכון, אין מדינה ערבית שהיא לא תאוקרטית, יאמר לזכותם של הערבים, שכולם כמעט מאמינים באל אחד, אמנם אני לא רוחש חיבה יתרה לדת האיסלאם, מהרבה סיבות שונות, אך תאמינו או לא, גם בדת הזו יש דברים חיובים, ולכל הפחות, כל הדתות המונתאיסטיות ראויות לכבוד על היותן מכירות במציאותו של אלוהים אחד ויחיד, והוא הזהות הכוללת של המציאות.

לכן, האמת היא, שזה לא הוותיקן אלו שרוצים ברעת היהודים, שכן היהדות היא לא המטרה היחידה, גם הנצרות והאיסלאם, אף הם אויבים של אנשי סדר עולמי חדש, שהרי הם רוצים עולם ללא אלוהים, ולכן הדת שהם פועלים להפיץ בעולם זה אתאיזם.

ולצערנו, ארה"ב זה הסרטן של כל העולם, הם שולחים את גרורות האתאיזם שלהם לכל שאר אומות העולם. ובכך ארה"ב היא השטן, וישראל, היא בת טיפוחה של ארה"ב, ולכן בת השטן.

מי שיצר את החמאס, ומי שמחמש את החמאס, זה לא איראן, זה ישראל, ישראל לא יכולה לתת לפלסטינים אזרחות, ולא מעוניינת גם לגייר אותם, אבל לא יכולה להיות גם מואשמת באפרטהייד, לכן היא היתה חייבת להצדיק את האפרטהייד שלה כלפי הערבים, לכן היא המציאה את הישות הפלסטינית, ליצור אשליה, כאלו הם לא רוצים להיות חלק מישראל, ליצור אשליה כאלו הם לא חסרי אונים, שהם אלו שלא מעוניינים בשלום, שהם אלו שיורים ושפותחים מלחמה על ישראל, כדי שזה יצטייר כאלו זה סכסוך בין שתי מדינות, בין שני לאומים, ולא שישראל ידה על העליונה, והיא מדכאת עם אחר, בגלל שהיא לא מוכנה לגייר או לאזרח אותם(לומר לספח את הפלסטינים לישראל)

המטרה שלהם בטווח הארוך, זה לא רק למחוק את העם היהודי, אלא גם למחוק את המוסלמים, כי המוסלמים הם גם מאמינים, ולכן את אותם אג'נדות פרוגרסיביות שהם מקדמים אצל יהודים, הם מתחילים לקדם גם אצל ערבי ישראל, הם יושבים בכנסת עם חברי כנסת ערבים, כדי להחליש את מחנה הדתים והמסורתיים היהודים, אך בו זמנית, הם גם לא רוצים שהמוסלמים יהיו חזקים מדי, הם צריכים לשמור על אזון, שאף צד לא יהיה חזק, לא הדתים המוסלמים ולא הדתים היהודים, הם משסעים אותנו אחד בשני, כדי שבסוף נשאר ללא שום דת וללא שום אלוהים. לכן זו הסיבה שהם צריכים להמציא את החמאס ולחמש את החמאס, ולהמציא גם את הישות הפלסטינית, כי אם היינו נותנים אזרחות ל 2 מיליון ערבים נוספים, האזון היה מופר, והיה לנו מדינה תאוקרטית מוסלמית. אבל המדינה התאוקרטית היחידה שהם רוצים זו מדינה תאוקרטית אתאיסטית.

ושאיפתם להדביק את כל המזרח התיכון עם הרעל האתאיסטי. איראן מבינה את הסכנה, וזו הסיבה שמנהיגיה יראי השמים צועקים מוות לישראל ומוות לאמריקה.

אמנם האיסלאם היא דת שקר אך בכל זאת יש בה יותר אמת מדת השטן של האתאיזם, הם אלו שבוחרים באלוהים, ומדינת ישראל/אשכנזישטן בוחרת בשטן.

ומאחר ואני בוחר באלוהים, ולא בשטן, במלחמה בין איראן לישראל, אני בוחר בצד של איראן.