אינני מכיר בגיורים כלל, מבחינתי יהודי זה חייב להיות שני ההורים, וכל ה4 סבים וסבתות, וכל ה8 סבא רבא וסבתות רבות, כל השושלת אחורה

יהודי חייב להיראות חיצוני כיהודי, לדבר בעברית, ולא ברוסית, להיראות כמו יהודי שמי, כלומר כמו יהודים ספרדים, ליתר דיוק, כמו יהודי צפון אפריקה, יהודים עיראקים, יהודים סורים

או יהודי ארצות ערב בקיצור. יהודי לא יכול להיראות סיני, פיליפיני, הודי, רוסי, ניגרי, וכו' יהודי חייב להיות שייך לגזע יהודי, כלומר לגזע של יהודי ארצות ערב, ולכן הוא לא יכול להיראות כשייך לגזע אחר.

אני לא מכיר בהחלטה של המדינה לגבי מי הוא יהודי, ואני אפילו בז להגדרה ההלכתית החדשה של מי הוא יהודי.

אני אדם רוחני מאמין, ויש לי כבוד לדת היהודית , אולם מנגד, אין לי שום כבוד לשום פסקה הלכתית לגבי מי הוא/היא יהודי/ה.

לא אכפת לי שרב(בדרך כלל רב אשכנזי מושחת) קבע שמלוכסן, פיליפיני או סיני או רוסי/רוסיה הם יהודים, הם נראים שונה, מריחים שונה, מתנהגים שונה, מתרבות חוצנית, ומגזע חייזרי חוצני כזה או אחר, לכן איני רוצה אותם בביתי, בביתי הכוונה בארצי.

מבחינתי זה כולל את האתיופים, על אף שבניגוד לרוסים ולחייזרים המלוכסנים המגויירים, יש לי מידה של אמפתיה כלפיהם, כי זה נורא קשה להיוולד אתיופי והם אנדרדוג.

מי שסובל בעולם הזה שכרו רב יותר בעולם הבא, לכן לאתיופים ולאפריקאים שחורים אחרים שסובלים בעולם הזה בגלל שנולדו לגזע נחות יחסית, יפוצו בעולם הבא בגלל הקשיים שלהם בעולם הזה, אך אין זו סיבה להטביע אותנו יחד איתם, אני לא אמור לדאוג לצרות של כל העולם. יש לי די והותר צרות משלי, קודם כל שיהיה שלום ואחווה ביננו, ורק בימות הגאולה שנהיה חזקים אולי נוכל להתפנות לעזור גם לאחרים, אך אין זה מוסרי או הגיוני לדבר על לעזור לחייזרים מוחלטים, בשעה שאנחנו לא יכולים לעזור לנו ולאחנו, ובטח זו שערוריה לדבר על לתת מקלט לפולשים חוצנים לא קשורים מארצות זרות בעולם, בזמן  שלא רק שאנחנו מפקירים את עצמנו ואחנו היהודים, אלא אף פוגעים אחד בשני ומסוכסכים אחד עם השני. גם ככה אנחנו שקועים עמוק בצרות מכף רגל ועד ראש, אין אפילו לכידות חברתית של העם היהודי בתוך ארצו, והשסע והגזענות שגם ככה קיים אצלנו בחברה,זה בגלל שבכל מקרה ישראל היא כבר עכשיו מדינה מגוונת גזעית ותרבותית למרבה הצער, וזה בעוכרנו, שאפילו אשכנזים וספרדים די שונים, ויש לנו גם רוסים, אתיופים, קווקזים, מוסלמים, ועכשיו גם אריתראים וסודנים ופיליפינים תודות לאשכנזים. אז במקום להחזיר את החייזרים חזרה לארצות הגירתם, ישראל/אשכנזיסטן פועלת הפוך, ומוסיפה לנו עוד צרות, עוד בעיות, עוד זרים, עוד מהגרים, בעיקר מגזעים רחוקים, כמו סינים או רוסים/אוקראינים, שאפילו עברית לא טורחים לדבר. במקום לעשות חוק שכולם יהיו חייבים לדבר רק עברית, ישראל עושה שלטים ושירות לקוחות ב100 שפות. במקום לכבות את הלהבות שיש לנו בתוך החברה האשכנזים מכניסים עוד שמן למדורה, עוד חייזרים, ובכך רק יוצרים בכוונת זדון רק עוד מתחים, ריבים, סכסוכים, פילוג, גזענות, ובו זמנית תולים שלטי חוצות שקוראים להלחם "במחלה" שנקראת גזענות, ובמקום להסתכל על עצמם במראה ולהבין שהם אנשים שפלים, רעים, סדיסטים, פושעים, רקובים, מלוכלכים, נחשים, אכזרים, מכוערי נפש,  אותם וירטו סיגנלינג רק חושבים שהם אור לגויים, מתקני עולם, מוסרים, וטובים ויפי נפש. הם כבר מאמינים לשקרים של עצמם, ושכחו את המניעים האמתיים והאנוכיים הזדונים שלשמם הם פועלים, הם עד כדי כך מכרו את נשמתם לשטן, כשאנשים שרואים את כל הפוליטיקאים והפוליטיקאיות האשכנזים הוירטו סינגלינג האלו, אינם רואים את הרוע והשטניות, כי זה נראה שהם בסך הכל באמת מאמינים בזה, ובוודאי שהם מאמינים בזה, זו עבודה של השטן, עכשיו הם מאמינים לשקרים של עצמם.

אשכנזים וירטו סיגנלינג, ביום יום הם האנשים הכי סוציופתים, סדיסטים, נרקיססטים, אגואיסטים, גזענים, לא רואים את האדם שמחטט בפחים, מתעללים ב"אחיהם", בעניי עירם, לא אכפם להם מעמיתהם בלימודים, בצבא או בעבודה, לפחות כאשר עמיתהם הם ממוצא ספרדי . אבל פתאום מתיימרים לתקן את כל העולם, זורקים ססימאות ריקות לחלל על האוויר על צדק חברתי, "מוסר אוניברסלי", בשעה שהם חסרי כל מוסר, מצפון, וחסרי כבוד לזכויות אדם, ובעיקר חסרי אמפתיה וסובלנות לגבי העניים, המדוכאים, והמקופחים מתוך ארצם ומולדתם, כפי שראינו היטב בקרבנות ההגירה של דרום תל אביב, באילת, וקרבנות הריבוי המלאכותי של הבדואים בנגב והריבוי המלאכותי הערבי ביפו ובלוד, בגלל תכנית סדורה של אליטסיטם פושעים רקובים אשכנזים, שתכננו וביצעו את השינוי הדמוגרפי הזה, והשחלוף אוכלוסין הזה, באמצעות תוכניות בנייה שמפלות יהודים(בעיקר יהודים ספרדים במקרים הללו) לטובת מוסלמים ובדואים, והחדרה של פולשים סודנים ואריתראים לתוך ישובי הפריפריה, כמו שקרה בדרום תל אביב ובאילת.

 

אין שום מוסר אוניברסלי, המוסר האוניברסלי היחיד הוא המוסר של אלוהים, ואשכנזים הם האחרונים להטיף מוסר, המוסר שלהם זה מוסר מרקיססטי , מוסר של השטן, לא מוסר של אלוהים.

לחטאים, ולעוולות שלהם, הם קוראים מוסר, הם טמאים מדי לדבר על מוסר, והם לא יכולים להיות אור לגויים, כיוון שהם הזן הגרוע ביותר של גויים, הם אבי אבות הטומאה, הם לא סתם גויים, הם גזע עמלק.

אף יותר גרוע מהזרים שאשכנזים טינפו את ארצנו הקדושה בהם, זה הזרים במסווה של יהודים, שהגוף האשכנזי הידוע לשמצה, הסוכנות היהודית, אכלסה את ארצנו בהם.

כשהייתי ילד קטן, חשבתי לתומי שהסוכנות היהודית זה גוף טוב, התרגשתי יותר מדי מהמילה יהודי שצמודה למילה סוכנות, כמו גם לכיפה שעל ראשו של אברום בורג, שבאותה עת היה יו"ר הסוכנות היהודית. אולם מהר מאוד הבנתי, שזה הארגון הכי שטני שקיים, יותר אפילו שטני מארגונים אחרים ששייכים לקרן לישראל החדשה(הקרן להשמדת היהודים), יותר גרוע אפילו מארגון כמו אסף(ארגון סיוע לפליטים סודנים ואריתראים מבקשי מקלט) .

הסוכנות היהודית, או הסוכנות האשכנזית, זה לא סוכנות יהודית, זו סוכנות אנטי-יהודית, מדובר ברבנים אשכנזים מהסוג של דב הלברטל, רבנים אתאיסטים בסתר, רבנים שאין להם שום יראת שמים אמתית, אלו רבנים שהם לא עובדי השם, כי אם עובדי השטן, עמלקים במסווה של יהודים שרק רוע וזדון עוטף אותם ומנחה אותם כיצד לפעול.

שאלה שחייבת להתעורר, היא מה לפתע מעורר צורך בהול ודחוף אצל אותם מרקיססטים בתחפושת של יהודים ורבנים, לצאת למסע חיפוש של עשרת השבטים האבודים, בחורים נדחים על פני הגלובוס, ולמה התקשורת האשכנזית האנטי יהודית ואנטי דתית, כל כך מחבקת ואוהבת את הסוכנות (האנטי) יהודית, מקדישה להם כתבות מושקעות, מפרגנת להם, ואפילו מתארת את פועליהם במילים יפות ומתעתעות כמו "קירוב לבבות", מה פתאום התקשורת המרקיססטית האנטי יהודית כמו כאן תאגיד השידור האשכנזי האנטי יהודי, שבשגרה תומך בגלוי במדינת כל חוצניה, חייזריה, ולא יהודיה, מגלה פתאום התלהבות יתרה, בקרוב לבבות של "שבט אבוד" של "יהודים" חייזרים מסין, או מניגריה, בשל הקשר המזוייף לחלוטין  והדמיוני בעליל שאמור לשיטתם לחבר אותם אלנו ולשאר היהודים בעולם,  ביום יום אותה תקשורת טורחת להביע את האיבה שלה כלפי דתיים, ותהליך ההדתה שקורא במדינה, אך פתאום, באופן לא מוסבר, תמוה, וחסר פשר, כל כך נרגשת מהפעילות המיסיונרית הדתית של הסוכנות (האנטי) היהודית, ועשה שימוש תכוף בטרמינולוגיה של מילים מכובסות כמו "קירוב לבבות", "קיבוץ גלויות", "כור היתוך", וכו".

פתאום כשמדובר בשומרי דת ומצוות, מגזע חוצני וחייזרי ביותר, כמו אוקראינים/אוקראיניות, רוסים/רוסיות, פיליפינים, סינים, הודים, ניגרים, אתיופים, פלשמורה וכו', זה כל כך מרגש ומשמח את המרקיססטים בתקשורת ובארגונים הנתמכים של הקרן לישראל החדשה באופן אבסורדי על גבול הפארודי.

למי שאינו חד אבחנה וחסר יכולת להבין את המניעים האמתיים, ואת המתרחש מתחת לפני השטח, עשוי לקבל רושם מוטעה שלעובדי השטן האשכנזים בתקשורת יש ניצוץ יהודי, זיקה לעם היהודי, והם בתהליך של התקרבות וחזרה בתשובה. שהרי הם מתמוגגים ממראה של מאות אלפי סינים או סלביות אוקראניות או שחורים אפריקאים שצפויים לשטוף את מדינתנו במסות, והכל במסווה של חיזוק הדמוגרפיה היהודית בארץ ישראל.

לא רק שאין זה חיזוק הדמוגרפיה היהודית, זה ההפך המוחלט, זה מחיקת העם והזהות היהודית.

הסוכנות האנטי יהודית של העמלקים האשכנזים, לא באמת מוצאת את עשרת השבטים האבודים, היא ממציאה אותם, ובגלל שהמטרה של הארגון השטני הזה זה למחוק את העם היהודי, היא לא מסתפקת רק בלהמציא וליצור יהודים חדשים, חוצנים לגמרי, שאין להם שום קשר אמתי ליהודים ספרדים,חשוב להם גם לייבא אותם לכאן לארץ במסות כדי למחוק אותנו.

מדברים על צפיפות אוכלוסין, שלטון הזדון האשכנזי המרקיססטי רוצה לדלל ילודה אצל יהודים, וגם עושה את זה בדרכים עקיפות, בין היתר על ידי הרס התא המשפחתי שנגרם באמצעות פמיניזם והיפרסקסואליזציה ושיטות אחרות, אך פתאום, לא חסר מקום להכניס לנו מסות של פולשים, חייזרים, לא קשורים בשיט, ובמקום שזה יעורר בכם שאט נפש, גועל, חרדה ובהלה, אתם תרדמו בשמירה, כי הם ירגיעו אתכם, ויגידו לכם, אל תדאגו, הם יהודים, כמוכם בדיוק, כן יש לו עינים מלוכסנות או אף רחב ושטוח, או שיער בלונדיני כמעט לבן ופנים סלביות של גויה אבל הם חושבים שהם יהודים, וזה לפתע כל מה שחשוב, או אפילו הדבר היחיד שחשוב., אז בואו נקבל אותם בהמוניהם.

הבעיה היא, שגם הלאומנים עיוורים לחלוטין, ובולעים כמו כבשים את השקרים של האשכנזים.

כך למשל רמי רחמיאל מערוץ לאומנות, חושב שיש סיבות להיות אופטימי, בגלל שהוא קרא מהלשכה האשכנזית המרכזית לסטטיסטיקה, שיש עליה בדמוגרפיה היהודית בארץ. מה שהוא לא טרח לברר, זה מי אלו אותם יהודים, שכן הוא לגמרי פספס, שחלק נכבד ממש ממה שמוגדר כיהודים על ידי אותו הלמא"ס, זה חייזרים, פולשים, חוצנים, אויבים, כל דבר רק לא באמת יהודים, כמו אוקראנים, רוסים, אפריקאים שחורים, סינים, הודים, פיליפינים, צ'צ'נים וכל מיני גזעים חוצנים וזרים שהסוכנות האנטי יהודית האשכנזית הביא לפה במשך השנים ואחוזם גדל כל הזמן.

אבל מה אני יכול לצפות, מאחד כמו רמי רחמיאל, שהוא אפילו לא הצליח להבין עד עכשיו, שהקומוניזם שהאשכנזים מתכוונים אליו, זה לא הקומוניזם שיש בצפון קוריאה, זה בעצם מרקיסיזם, שסוציאליזם זו לא באמת מילה נרדפת לקומוניזם, ובטח לא למרקיסיזם, זה רק משחק מילים שאשכנזים יצרו, כדי שאנשים כמו רמי רחמיאל, יחשבו שקפיטליזם זה ההפך מקומוניזם, כשלמעשה לא רק שאין סתירה בין לאומנות לסוציאליזם, אלא ההפך הוא נכון, קפיטליזם זו שיטה גלובליסטית, שיותר מקושרת עם מרקיסזם, והנאצים היו הכי לאומנים שאפשר, ולא בכדי שמם היה המפלגה הנשיונל סוציאליסטית, לאחד כמו רמי רחמיאל ורבים אחרים, קל להתבלבל ולחשוב שמרקיסיזם וקפיטליזם אלו ניגודים מוחלטים, שאחד מהם רע, וזה המרקיסיזם, ושקפיטלזים זה נראה להם טוב, אך הלכה למעשה, גם המרקיסיזם וגם הקפיטליזם, שניהם שטניים, טמאים, מנצלים, ואנטי מוסריים בעליל. הקפיטליזם לחלוטין מנוגד לדת היהודית, לעם היהודי, לרוח היהודית, ובעיקר מנוגד למוסר של אלוהים, זה מוסר של השטן. בדיוק כמו המרקיסזם לפחות.

אמנם מורו הרוחני של רמי רחמיאל, זה אנשים כמו פייגלין, אשכנזים דתים ימנים, ליברטיריאנים, שדוגלים בקפיטליזם, ורק בגלל היותם כיפות סרוגות ממחנה הימין, נוצר הרושם שהם אלטרנטיבה טובה לשמאל, בדיוק כמו שאנשים חושבים באופן חיובי על ערוץ 14, סרוגים, ו7, ושאר עיתונים ימנים.

אך הם כולם ערוצים אשכנזים, גם הערוצים הימנים וגם השמאלנים, וגם בנימין אשכנזיהו, ולכן הם מקדמים מנטליות, ותרבות של גויים, ועוד גורמים לכם להאמין שזו תרבות יהודית, בדיוק כמו שהסוכנות היהודית גרמה לכם להאמין שזו פעילות לטובת העם היהודי בגלל השם יהודי.

למעשה הימין האשכנזי הוא אפילו יותר גרוע מהשמאל האשכנזי, כן, שמעתם נכון, לפחות, במקרה של השמאל, כוונות הזדון והרוע שלהם יותר בולט וניכר לעין, לעומת הציונות הדתית, והמפלגות הימין האשכנזיות, ובנימין אשכנזיהו, שהם רעים לכם לא פחות מהשמאל ורק גורמים ליהודים ספרדים להאמין שהם לטובתכם,.

אותם אליטות של כיפות סרוגות של אשכנזים, הם לא באמת יהודים, הם גויים עמלקים בדיוק כמו אחיהם מניפי הדגלים הצבעונים, ההבדל היחיד זה הדת. והם מפלים ספרדים וגזענים כלפי ספרדים, בדיוק כמו אחיהם מהשמאל.

אמנם האשכנזים מהשמאל מפלים ספרדים באקדמיה, בהיי טק, ביחידות הטכנולוגיות של צה'ל כבר במשך שנים, על ידי נפוטיזם ופרוטקציות, בשיטה של חבר ממנה חבר, בדיוק כמו שקורה בבג"ץ ועוד מקומות(חבר קיבוץ ממנה חבר קיבוץ), אך גם האשכנזים מהסוג של סמוטריץ', ובנצי גופשטיין עשו ועושים אותו דבר, על ידי בניית ערים שלמות רק לדתיים, שאמנם לא מצהירים במפורש על מדיניות של אפליה על רק גזעני כמובן, אבל תהיו סמוכים ובטוחים, שלא משנה כמה מבוססים ומקפידים אתם בשמירת מצוות, אם אתה יהודי ספרדי מעיראק או צפון אפריקה בעל חזות דומה ומסגירה, הם יעשו כל שהם יכולים כדי שאתה, משפחתך ואנשים כמוך, לא יוכלו לחיות בערים הללו.

ומקווה שרובכם לא הספקתם לשכוח את הפרסומת הגזענית של האשכנזים הדתיים, שהוחרמה מהטלוויזיה בגללה המסר הגזעני הבולט והברור מדי שלה. פרסומת שכמובן לא היתה מאושרת לפרסום בשום מדינה מתוקנת אחרת בעולם פרט לישראל.

 

 

 

 

אז לשאלה, מי הוא יהודי? יש תשובה פשוטה, רק מי שהוא יהודי ספרדי טהור גזע(כלומר יהודי ארצות ערב, בעיקר יהודי סוריה, עיראק, וצפון אפריקה), הם ורק הם, כל השאר גויים, אפילו אם רב קבע שהם יהודים, ואשכנזים הם לא סתם גויים אלא עמלקים.