אשכנזים מתעקשים שהטבח שהערבים ביצעו ביהודים בארצות ערב, זה פרעות ולא שואה.

זה לא יכול להיות פרעות, כי זה לא אירוע ספונטני, כי זה היה בהוראת השליטים והמנהיגים שלהם לבצע את הטבח.

בנוסף, גם כוחות המשטרה והצבא היו מעורבים בטבח.

אבל אשכנזים ימשיכו להתווכח ולהתעקש שהמספרים היו קטנים מדי כדי להצדיק לקרוא לזה שואה.

למרות, שאם לוקחים בחשבון את פרק הזמן הקצר מאוד, בהשוואה ל9 שנים של מלחמת העולם ה2, מגלים שבאופן יחסי לפחות, נרצחו הרבה יותר יהודים מזרחים בארצות ערב מאשר אשכנזים "בשואה". 300K אשכנזים נהרגו בידי הנאצים לפי נתוני הצלב האדום, לא 6 מיליון כפי שמשקרים לנו.

 

מסמך רשמי של הצלב האדום שמוכיח שנהרגו רק 300K אשכנזים על ידי הנאצים

 


בנוסף, יש להטיל ספק מאוד מאוד גדול במספר שנקבו על ההרוגים היהודים שנרצחו/נשחטו בארצות האיסלאם, בגלל שכנראה לא ידוע את האמת על היקף הנזק באדם ורכוש שנגרם באמת, אני בטוח שנרצחו/נטבחו הרבה יותר יהודים ממה שמלמדים בספרי ההיסטוריה המשוכתבת שמלמדים.

ולא פחות חשוב, לערבושים המסריחים היתה כוונה לרצוח את כל היהודים, והם רצחו ללא אבחנה, גם ילדים ונשים, ורצחו אותם רק בגלל שהם יהודים, ובשיטה הרבה יותר אכזרית ממה שנאצים הרגו אסירים פוליטים אשכנזים, למרות שבמקרה של אסירים פוליטים אשכנזים, היה מדובר בהרבה מקרים במרצחים שפלים, מהסוג שיש לנו היום בבג"ץ, בתקשורת, ובקרן האשכנזית לישראזבל החדשה.

בניגוד למזרחים שנרצחו בארצות ערב על לחלוטין לא עוול בכפם, רק בגלל שערבים הם חיות אדם רצחניות, אשכנזים גרמו לרצח של 30 מיליון לבנים במזרח אירופה, עם הקומוניזם, לכן היו סיבות לכך שהגרמנים ולבנים אחרים שנאו אותם, זו לא היתה שנאת חינם.

אבל איכשהו אשכנזים מתעקשים להכחיש שזו היתה שואה, רק בגלל הכמות המספרית של היהודים הנרצחים, בעוד בדיסוננס קוגנטיבי, הם משקרים שהנאצים עשו שואה ליהודים מזרחים, רק בגלל קומץ מזערי ביותר של יהודים מארצות ערב שעבדו במחנות כפיה של הפשיסטים או הנאצים.

יותר חמור, אשכנזים מנצלים את הטרגדיה והטראומה שנגרמה ליהודים בארצות ערב, כדי לשייך את זה שוב להיסטוריה המשוכתבת שלהם, להיטלר, לאנטישמיות(אנטי-אשכנזיות) ול"שואה" המומצאת שלהם, על ידי כך שהם אומרים שכל השואה שהערבים עשו ליהודים בפרהוד זה בגלל הסתה נאצית, למרות שאין לכך שום הוכחה שהסתה נאצית היא זו שגרמה לטבח/פרהוד, וגם בלוב ובארצות ערביות אחרות היה טבח נגד יהודים, למרות ששם מעולם לא נחשפו לתעמולה הנאצית.
ולמרות שבסופו של דבר אלו שרצחו יהודים שמים("מזרחים") עם רובים וסכינים, היו כולם ערבים.

 

אך למרות שזה היה בהוראת השליטים הערבים, ולמרות שאפילו הצבא הערבי בעצמו טבח ביהודים בארצות ערב, למרות הכל, אשכנזים מסרבים להכיר בזה כשואה, הם קוראים לזה פרעות, והם אפילו עוד יותר שפלים מכך, שהם מעדיפים להאשים לבנים בשואה שביצעו ערבים, כדי לקשר הכל לסיפור שלהם, ולהיסטוריה שלהם כאשכנזים, ונשאלת השאלה למה הם עושים את זה?


אז הנה התשובות


1)כי זה ערבים רצחו יהודים ערבים מבחינתם, זה לא חלק מההיסטוריה שלהם, ואכפת להם רק מהשבט שלהם האשכנזים, יהודים זו רק מילת קוד שהם משתמשים כדי להסוות את העובדה שהם פועלים אך ורק עבור השבט שלהם, ולעזאזל הסבל שלך וההיסטוריה שלך, אתה לא בן אדם עבורם, אתה חשוב פחות מקליפת השום.

2)בגלל אינטרסים פוליטים או כלכלים, המוסלמים הם הקואליציה הכי גדולה שיש לאשכנזים בארה"ב ובארצות לבנות אחרות, הם צריכים אותם גם ככוח אלקטורלי וגם כאופוזיציה מתחרה נגד אנטישמים לבנים שמאיימים עליהם בארה"ב, ולכן חשוב להם ללקק להם.


3) לא רק שהם צריכים את אותם מיעוטים מוסלמים במערב כקואליציה נגד אנטישמים לבנים, אלא הם גם מפחדים מאותם מיעוטים מוסלמים, כי אנטישמים לבנים בתמורה מסיתים את המוסלמים נגד אשכנזים, כדי להחליש את הקואליציה שאשכנזים בנו עם מוסלמים, והם מצליחים להסית אותם על ידי שימוש בסכסוך הישראלי בלסטיני והצגת ישראל כמדינה כובשת, דבר שמוביל לכך שאחת לכמה זמן, מוסלמים בארה"ב, כולל כושים מוסלמים לא רק ערבים,  רוצחים אשכנזים, והאשכנזים בארה"ב בוחרים לכנות את המעשי רצח האלו כאנטישמיות, למרות שאין לזה שום קשר לאנטישמיות/אנטי-אשכנזיות, אלא נטו רצחנות ערבית, אבל האשכנזים מעמידים פנים, כי הם צריכים את המוסלמים נגד הלבנים