מותר וחובה להרוג גם בדואי/ערבי טרוריסט חסר ישע, אפילו אם החוק אוסר על כך, כי החוק שאותו מכתיבים אשכנזים זה לא ערך עליון, ולא מילה נרדפת לצדק ומוסר, החוקים האשכנזים פושעים, והם הפרת זכויות אדם בוטה של יהודים ספרדים/מזרחים.
יתר על כן, אני בעד אחריות קולקטיבית, אין כזה דבר ערבי חף מפשע, גם נשים ערביות ונשים בדואיות, ותינוקות של ערבים ובדואים הם אשמים, לא רק בגלל שרובם תומכי טרור נגד יהודים ספרדים, וזה עניין של מלחמה, אלא גם בגלל שהם זבל גנטי בלי קשר וזה או אנחנו או הם.
אבל האויב העיקרי, זה אותם מאות ארגונים אשכנזיים, והשופטים האשכנזים בבג"ץ שהכירו בישוביים בדואים בנגב, חמשו אותם, התירו להם לבנות ללא מס, ללא תשלום ואפילו לא חוקי, וכך אפשרו להם להתפשט כמו סרטן, ובו זמנית גם סרסו את המשטרה והצבא ואת האזרחים כדי שלא נוכל להגיב ולנקום בהם.
בכך האשכנזים הפקירו את אנשנו והותירו את דמנו של היהודים הספרדים. 
הבדואים והערבים הם תתי-אדם תנינים, יש להם שנאה טבעית ורצחנות מולדת כלפי יהודים,  הם חיות אדם וזבל גנטי, אבל האשכנזים הם אלו שהאכילו את התנינים, והכניסו אותנו לכלוב עם אותם תנינים, ולוקחים מאתנו את הכלי נשק כדי שלא נוכל להגן על עצמנו מפני התנינים.
לכן האשכנזים הם האויב הראשון שיש לטפל, וזה אומר כל האשכנזים, גם הימנים וגם השמאלנים, כולל האשכנזים המלוכלכים בעיתון מידה שדואגים לצנזר לי את התגובות ואת כתובת האתר, כי הם מפחדים שתדעו את האמת, זו היא אופוזיציה מזויפת.

 

לא די בכך שעיתון מידה האשכנזי מצנזר לי את כל התגובות, הם אף הרחיקו לכת עד כדי כך וחסמו אותי מהאתר שלהם.(כלומר חסמו את האיי פי שלי) כמובן זה לא יעזור להם כי אני לא מטומטם, 

אני יודע איך להתגבר על חסימת איי פי, אך עדין זה מראה לכם, שכל האשכנזים הם אויבים, לא משנה אם הם ימנים או שמאלנים, זה סתם דיבור כפול של אשכנזים.

הם מ פ ח ד י ם!

mida