ההסתננות מאפריקה לישראל החלה באמצע שנות ה-90 של המאה ה-20 והתרחבה במידה ניכרת משנת 2007. רובם הגדול של הכושים חדרו למדינה דרך גבול ישראל-מצרים בחלקים שטרם גודרו אז. מוצאם של מעל 90% מהנגרואידים(מונח ביולוגי מקצועי שמגדיר את קבוצת הגזעים של האפריקאים מתת הסהרה) הוא מאריתריאה וסודן, על פי נתונים של רשות האוכלוסין וההגירה.

האזורים בהם מתגוררים הכושים בריכוז הגבוה ביותר ובצפיפות רבה הם דרום תל אביב, נווה שאנן, ושכונת התקווה, אם כי משנת 2017 אף חלה עלייה במספר המהגרים בערים נוספות, לרבות ערד, פתח תקווה, אשדוד, ירושלים, בני ברק, אילת, בת ים ועוד. 

לפי נתונים, ישנה מגמת גידול משמעותית במספר התינוקות והפעוטות המטופלים בטיפות חלב בשנים האחרונות (בשנת 2010 היו 261 מטופלים שהם ילדי כושים), וכן מספר ילדי הנגרואידים בנווה שאנן, שכונת התקווה, שפירא וקריית שלום גדול ממספר ילדי הישראלים. 

בשנת הלימודים תשע"ז נפתחו עבורם 46 גני ילדים, גידול של 58% לעומת שנת הלימודים הקודמת, ולקראת שנת הלימודים תשע"ח, השקיעה עיריית ת"א 20 מיליון ש"ח בהרחבת מתחם לוינסקי ב-8 כיתות גני ילדים נוספים.

נתונים שנחשפו בתוכנית "סדר יום" בכאן רשת חשפו כי בשנת הלימודים תשפ"א יעלו לכיתה א' ברובע 8 בדרום תל אביב 70 ילדים ישראלים, לעומת 496 ילדי זרים - מספר ילדי הזרים גדל פי 15 בתוך עשור. 

במקביל ישנה הגירה שלילית של אזרחים ישראליים משכונות דרום העיר –  500-670 יהודים עזבו מדי שנה בשנים 2010–2014.

חרף העובדה שמדינת אשכנזיסטן לכאורה נקטה בצעדים במטרה לבלום את כניסתם, כגון הקמת גדר ישראל-מצרים, הקמת מתקן חולות, יזימת תיקונים לחוק למניעת הסתננות של שנת 1954 וכדומה, ניכר כי הלכה למעשה בעיית הכושים לא נפתרה, אלא למעשה אך ורק החמירה.

ממשלת אשכנזיסטן נמנעה מלהחזירם למצרים לאחר עתירה לבג"ץ של 5 ארגונים, מחמת העובדה שהשלטונות המצריים לא התנגדו להחזרתם. כמו כן, היא העניקה מעמד של "הגנה קבוצתית" לאריתראים ולסודנים אשר הסתננו ונמנעה מלגרשם לארצם (פסק-דין בתיק עע"ם 8908/11).

יתרה מזאת, אשכנזיסטן חתומה על האמנה בדבר מעמדם של פליטים של האו"ם, לפיה ”שום מדינה החברה באמנה לא תגרש ולא תחזיר פליט, בשום צורה שהיא, אל גבולות הארצות שבהן יהיו חייו או חירותו בסכנה מטעמי גזעו, דתו, אזרחותו, השתייכותו לקיבוץ חברתי או להשקפה מדינית.“

 

אנו ממשיכים לשמוע השכם והערב פוליטיקאים, אנשי תקשורת, חברי כנסת ואנשי חינוך אשכנזים אשר גורסים כי זאת חובתנו המוסרית, בתור עם שחווה שואה וסבל מהתעמרות ורדיפה בלתי פוסקת מקדמת דנא ועד לימים אלו, לקבל מהגרים נגרואידים בזרועות פתוחות, לספק להם מקלט והגנה ולשלב אותם בתוך החברה הישראלית.

זאת ועוד, טוענים הם כי "רב-תרבותיות זאת עוצמה", ש"אין הבדל בין דם ודם", ש"כולנו שייכים לגזע אחד – הגזע האנושי", ש"הגירה מברכת אותנו בעושר תרבותי", ש"מדינת ישראל מבוססת על אידאת 'כור ההיתוך' ומושתתת על ערכים של צדק, שוויון וסובלנות" וש"עלינו למגר את תופעת הגזענות ואף לשאוף למחותה כליל".

 



 

 

 

 

 

האמנם?

להלן מספר נתונים שהתקשורת, הכנסת, הממשלה, מערכת החינוך ושאר מוסדות המדינה האשכנזים מסתירים מכם בכוונת מכוון. אאפשר לכם להחליט בעצמכם האם באמת מדובר ב"עושר תרבותי" והאם "רב-תרבותיות היא עוצמה"...

 

—---------------------------------------------------------------------------------

מחיר:

* לקראת שנת הלימודים תשע"ח השקיעה עיריית ת"א 20 מיליון ש"ח בהרחבת מתחם לוינסקי ב-8 כתות גני ילדים נוספים.

* על פי נתוני הדו"ח תקציב עיריית ת"א לאוכלוסיית הזרים בשנת 2015 עמד על כ-58 מיליוני שקלים חדשים.

* עיריית תל אביב מספקת שירותים לאוכלוסיית הכושים בתחומה, בתחומים כמו חינוך, בריאות ורווחה. בשנת 2016 השקיעה העירייה 64 מיליון ש"ח בשירותים לאוכלוסייה הזרה בתחומה.

* מחקר של מרכז המחקר והמידע של הכנסת משנת 2017 אמד את ההוצאות של גופים ציבוריים על שהיית הנגרואידים בישראל לשנת 2016. לפי המסמך ההוצאות כללו 335 מיליון ש"ח מתקציב המשרד לביטחון הפנים. סכום זה כלל בעיקר את הוצאות ההפעלה של מתקני סהרונים וחולות וכן הוצאות של משטרת ישראל. 

* עיריית תל אביב הוציאה באותה שנה 120 מיליון ש"ח על טיפול באוכלוסיית הזרים. הוצאות אלה כללו בין היתר שירותי טיפת חלב, מועדוניות, בינוי מעונות והפעלת גני ילדים. 

* משרד הבריאות הקציב עבור שירותי רפואה לזרים 76 מיליון ש"ח. שירותים אלה כללו טיפולים בבתי חולים שהזרים סירבו לשלם עבורם, שירותים רפואיים הניתנים לזרים ללא עלות, הפעלת מרפאות ייעודיות לזרים בתל אביב במימון חלקי של המשרד ועוד. 

* ב-2012 הוקמה מחלקת אשפוז ייעודית מוגנת ומסוגרת לכושים חולי שחפת בבית החולים שמואל הרופא בבאר יעקב. המחלקה שייעודה המקורי היה לטפל בחולי ריאות כרוניים נחשבת לאחת ממחלקות האשפוז המסוכנות ביותר בישראל מחשש להידבקות הצוות. על גג המחלקה הותקנה מערכת סינון אוויר בעלות של יותר ממיליון שקלים במטרה לצמצם את סכנת ההידבקות בשחפת, מחלה זיהומית מדבקת שמהגרים אפריקאים רבים סובלים ממנה.

* על פי דברי סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, מערכת הבריאות סופגת מעל 50 מיליון ש"ח כדי לממן את הטיפול הרפואי בכושים.

* עלותן של לידות הנגרואידיות לבית החולים איכילוב מוערכת ב-28 מיליון ש"ח.

* עלות ההרחקה של שוהים בלתי חוקיים ב־2015 הגיעה ליותר מ־76 מיליון שקלים, ושב־2016 היא הסתכמה ביותר מ־75 מיליון שקלים. הוצאות אלה כוללות טיסות, ליווי משטרתי, הסעות, הזנה ושירותי רפואה, אך אינן כוללות הוצאות נלוות, כגון: ניהול הליך משפטי, החזקה במשמורת של השוהים הבלתי חוקיים, שכר עובדים, ליווי משפטי, תחזוקת מבנים, שכ"ד וכדומה - המוערכות לבדן בעשרות מיליוני שקלים בכל שנה.

* מהדו"ח עולה כי עלות ההרחקה של יותר מ־23 אלף הכושים שהוצאו מגבולות המדינה, בין השנים 2015 ל־2020 (לא כולל), הגיעה לכדי 337 מיליון שקלים, כשלעלות הזו יש לצרף גם את עלות האחזקה החודשית של הזרים במשמורת, שהסתכמה, לדוגמה, ב־2019 בכ־69 מיליון שקלים.

 

—----------------------------------------------------------------------

פשיעה: 

* לדברי מפקד תחנת כיבוי אש אזורית תל אביב, כמחצית מכ-3,000 שריפות בשנה, מתרחשות בדרום תל אביב, חלק ניכר באזור התחנה המרכזית. הנגרואידים מרוכזים בריכוז הגבוה ביותר באזור התחנה המרכזית בדרום תל אביב ("אזור התחנה המרכזית בת"א הוא מלכודת מוות אחת גדולה". מקור ראשון. 2018-01-22. נבדק ב-2018-01-22.)

* בדיון שקיים מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, בדצמבר 2010, נאמר כי לעומת ירידה במקרי השוד בכלל האוכלוסייה, ישנה עלייה דרמטית בעבירה זו בקרב המהגרים השחורים, וכי "עיקר הפשיעה היא פנים מגזרית ומרבית העבירות מבוצעות על רקע שתיית אלכוהול. מעשי הפשע הם בתחומי הסדר הציבורי, אלימות ורכוש" (אבי אשכנזי, "עלייה דרמטית במקרי פשיעה אצל המסתננים", באתר nrg‏, 28 בדצמבר 2012).

* באותה שנה "נרשמו שישה מקרי רצח בהם מעורבים מסתננים".

* בדו"ח שפרסם מבקר המדינה ב-2014 נוסף תיעוד לשני מקרי רצח נוספים.

* לפי נתונים של משטרת ישראל שהוצגו בכנסת במרץ 2012, החל מ-2007 ישנה עלייה קבועה במעורבות בפשיעה של הכושים.

* בשנת 2011 נפתחו כאלף ומאתיים תיקים פליליים למסתננים מאפריקה, כחציים במחוז תל אביב. זוהי עלייה של 54% לעומת השנה הקודמת. מהנתונים עולה כי רוב התיקים הפליליים נפתחים בגין הפרת הסדר הציבורי, התקהלות אסורה, קטטות, הימורים והחזקת סכין (עומרי אפרים, המשטרה: עלייה של 23% בפשיעת הזרים, באתר ynet, 19 במרץ 2012).

* ניצב משנה דוד גז, מפקד מרחב יפתח במשטרת ישראל, אמר בוועדת הפנים של הכנסת ביוני 2012 כי המעורבות בפשיעה של כלל הזרים בדרום תל אביב, ובמיוחד האפריקאים, מכפילה את עצמה משנה לשנה, כולל עבירות של אלימות קשה, אונס ושוד (פרוטוקול הדיון באתר הכנסת, עמ' 23-22).

* המשטרה תולה גם את העלייה החדה בשוד מכשירים סלולריים בשנת 2012 בפשיעה של נגרואידים (נתנאל כ"ץ, עלייה חדה בגניבת מכשירים סלולאריים, באתר ערוץ 7, 20 בדצמבר 2012).

* לפי נתוני משטרת ישראל, בשנת 2012 נפתחו 2,208 תיקים פליליים למהגרים שחורים כאשר מתעלמים מהתיקים בגין הסתננות, מתוכם 100 תיקים על עבירות מין (אילן ליאור, יניב קובוביץ, המשטרה בונה מאגר דנ"א למהגרים מאפריקה, באתר הארץ, 2 במאי 2013).

* בשנת 2012 נחשף כי לפי נתונים משטרתיים, "מסתננים מעורבים ב-40% ממקרי הפשע בת"א" 

אתר חדשות ערוץ 2 “המשטרה: מסתננים מעורבים ב-40% ממקרי הפשע בת‘א.” גלובס, גלובס, 2 May 2012, https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000745344.

* ב-21 בדצמבר 2013 במהלך נאום של שגריר אריתריאה בפני כ-500 כושים תומכי המשטר ארעה קטטה המונית בקיבוץ כנרת בין תומכי המשטר למתנגדיו. הנגרואידים זרעו הרס רב במקום והמשטרה עצרה עשרות מעורבים. 12 מעורבים פונו לבית חולים (עדי חשמונאי, הקטטה ההמונית בכנס הסודי של השגריר: "עשו פוגרום בקיבוץ", באתר וואלה!, 22 בדצמבר 2013).

* ב-8 ביוני 2014 הסתיימה פעילות של סוכן סמוי בקרב קהילת הנגרואידים בדרום תל אביב שנמשכה 14 חודשים. בסופה נערכה פשיטה בה נעצרו 65 כושים בחשד לסחר בסמים ועבירות רכוש ואלימות (סוכן משטרתי סמוי הוביל ללכידתם של 65 מסתננים המעורבים בפלילים, באתר הקהילתי של שכונות דרום תל אביב).

* לפני הגעת המהגרים הכושים מנתה תחנת שרת בדרום ת"א שוטרים מעטים. נכון לשנת 2017 משרתים בה כ-200 שוטרים. להערכת המשטרה ישנם בדרום ת"א כ-40,000 נגרואידים שמספרם עולה במידה ניכרת בסופי שבוע. לדברי ניצב-משנה דוד פילו, מפקד מרחב יפתח, העבירות הבולטות בקרב תתי האדם השחורים הן גניבת טלפונים, סחר בסמים, אלימות ומקרי שוד בינם לבין עצמם, אלימות כלפי נשים, אירועים של אלימות במשפחה וזנות. 

* בדיון בוועדת הכנסת ביוני 2018 אמר מפקד תחנת שרת כי מאז שנסגרו מתקני סהרונים וחולות יש עלייה באלימות, בשוד ובתקיפות חמורות באזורו. 

* דוח שפורסם בדצמבר 2018 מראה כי שיעור הפשיעה (התיקים שנפתחים ומדווחים) בקרב הכושים בעבירות מין, רכוש ואלימות גבוה פי כמה משיעור הפשיעה באוכלוסייה הכללית, במיוחד ביחס לוגדלם הקטן יחסית באוכלוסיה.

כמחצית מכתבי האישום כנגד כושים שהוגשו בת"א ב-2018 נמחקו, לאחר שהנאשמים שוחררו ללא ערבות ולא אותרו. רוב התיקים שנאלצה המשטרה למחוק הם בגין עבירות אלימות, רכוש וסמים.

* על פי הנתונים, המשטרה פתחה ב-2017 פי 4.3 תיקים לאריתריאים וסודנים על עבירות מין מאשר חלקם היחסי בכלל האוכלוסייה, פי 3.5 על עבירות אלימות שלא גרמה למוות (חבלה גופנית חמורה, תקיפה וכו') ופי 3.1 על עבירות רכוש. 

אלון, אמיר, and פורסם:  16.12.18. “חשיפה: נתוני הפשיעה של הזרים מאפריקה.” Ynet, 16 Dec. 2018, https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5426603,00.html.

* כמו כן, ב-2017 נפתחו פי 3.4 תיקים לאריתריאים וסודנים על עבירות מין מאשר חלקם היחסי באוכלוסיית הזרים בישראל, פי 3.3 על עבירות רכוש ופי 3.1 על עבירות אלימות שלא גרמה למוות. המשטרה סירבה להעביר נתונים לגבי עבירת הרצח.

* עד כה, במשך יותר מחמש שנים, המשטרה לא סיפקה את נתוני הפשיעה של אריתריאים וסודנים, אלא רק את נתוני הפשיעה של כלל אוכלוסיית הזרים, הכוללת גם עובדים זרים, תיירים ואחרים. בנימוק לדחיית בקשת המרכז למדיניות הגירה ישראלית לקבלת הנתונים, המשטרה כתבה כי "בהתבסס על ניסיון העבר, מצאה משטרת ישראל כי כאשר נתונים אלה מתייחסים לשסעים בחברה הישראלית, הם עלולים להוביל לתיוג אוכלוסיות בהיבטי פשיעה ולפגיעה ברגשותיהן של אוכלוסיות שונות".

* המשטרה אף הזהירה כי "תיוג מסוג זה עלול לגרור פגיעה בשלום הציבור וביטחונו, כתוצאה מתגובות האוכלוסייה לתיוג". היא אף הפנתה לסעיף בחוק חופש המידע הקובע כי "רשות ציבורית לא תמסור מידע שיש בגילויו חשש לפגיעה בביטחון המדינה והציבור". למרות זאת, המשטרה החליטה כעת להיענות לבקשה ולהעביר חלק מהנתונים. קרי, מדובר בנתונים מעוותים אשר אינם משקפים את המציאות כדבעי, שכן ממאנת המשטרה לחשוף את האמת במלואה.

 

* בדו"ח של המרכז למדיניות הגירה ישראלית נכתב כי "מנתוני הפשיעה שקיבלנו ממשטרת ישראל עולה שוב ושוב כי אוכלוסיית המסתננים מאריתריאה וסודן מעורבת בפשיעה בשיעורים גבוהים בהרבה משיעורם באוכלוסייה במגוון עבירות … על כך יש להוסיף כי מדובר בעבירות בעלות השפעה חמורה על תחושת הביטחון האישי על האוכלוסייה, בניגוד לעבירות דוגמת עבירות צווארון לבן, עבירות מס וכד'. בנוסף למובהקות הסטטיסטית, חשוב להוסיף כי במקרים מסוימים מדובר בעבירות חמורות במיוחד שהחברה הישראלית לא רגילה להן, כגון תקיפה ואונס של קשישה, ילדה בת שמונה ונכה בבתיהן ועוד. לכן, יש בעבירות אלו כדי לייצר אווירת טרור, הרבה מעבר למספר הסטטיסטי, בוודאי על תושבים החיים בשכונות עם ריכוז גבוה של מסתננים, כגון דרום תל אביב".

* אשתקד, בשנת 2021, פורסם ב"ישראל היום" כי "אף שנפתחים עשרות תיקים נגד מסתננים, הם חוזרים פעם אחר פעם לרחובות ונחשדים בביצוע פשעים", וגורם במערכת אכיפת החוק הודה: "זה לא נורמלי, המדינה מאבדת עליהם שליטה".

 

 

"אנחנו יודעים כבר שנים ששכונת נווה שאנן מובילה במדד הפשיעה בעיר תל אביב", מסרו מעמותת "עוטף תחנה מרכזית". "אנחנו גם יודעים שנווה שאנן משוטרת כמו מזרח ירושלים, ואנחנו יודעים על כל הפשיעה שלא מדווחת בתקשורת".

"יש קטטות ודקירות על בסיס יומיומי, שודים, סחר בסמים, סחר ברכוש גנוב, זנות."

"הנתונים שחשפה המשטרה הם רק קצה הקרחון. יש עוד אלפי מקרים של פשיעה בתוך האוכלוסייה הזרה שלא מדווחים, לרבות אלימות קשה במשפחה, ואלפי מקרים שבהם האזרחים לא מתלוננים או שהתלונה לא מגיעה לכדי חקירה, לרבות ונדליזם, התפרעויות ויידוי אבנים של כנופיות ילדים, שמשוטטות בערבים ובלילות ברחובות ובגנים של השכונות, כי ברור לכולם שהמשטרה לא באמת תחקור או שמחר השופט ישחרר את המסתנן".

סבן, איציק. “44 תיקים נגד מסתנן אחד: פשיעה גבוהה יש, אבל תוכנית לטיפול - אין.” Israelhayom.co.il, 11 Nov. 2021, https://www.israelhayom.co.il/news/law/article/5641875.

ראוי לציין כי בניגוד לאוזלת היד המכוונת באכיפה מצד המשטרה (שכירי החרב של מונופול החוק האשכנזי) כלפי עבירות חמורות ופשעים אלימים של נגרואידים, ובניגוד לחוסר הענישה וה"חמלה", כביכול, שמביעה מערכת המשפט האשכנזית כלפי פורעי חוק כושים, מוסדות מדינת אשכנזיסטן דנים מזרחים לרותחין בגין עבירות מינוריות בעליל עד כדי אבסרודיות ואף תופרים להם תיקים חדשים לבקרים ללא רחמים.

לדוגמה, גל חזקיהו טננבוים(חצי מרוקאי מצד אמו) נפל קורבן להתנכלות שלטונית, דמותו הושחרה, זכויותיו נרמסו כליל ונקטו באמצעים משפטיים נגדו כאילו היו פורע חוק מסוכן או איש דמים, זאת בעיקר לאור העובדה שעמדותיו והתבטאויותיו אינן עולות בקנה אחד עם הדעה שהממסד מנסה להשליט על הציבור.

העלילו על טננבוים שהוא "מטרידן סדרתי" ושהוא "אנס נשים בתיכון" לאחר שטען כי "נשים כבדות בשר אינן בריאות" ושלח תמונה של איברו המוצנע לנשים בגירות ברשתות החברתיות, והוא אף נאסר מאחורי סורג ובריח ללא עוול בכפיו.

ישנן דוגמאות נוספות לאין שיעור של מזרחים אשר נפלו קורבן לעלילות שווא על ידי הממסד האשכנזי ו/או נגזר עליהם עונש אכזרי ובלתי מידתי בתכלית בגין "עבירות" מגוחכות ביותר, לרבות שליחת תמונת איברם הפרטי במרשתת לנשים בגירות, "בעילה אסורה בהסכמה", "עבירת אינוס במרמה", "דברי שטנה", "הסתה" וכדומה -- כל זאת כאשר מהגרים אפריקאים שמבצעים פשעים ברבריים ובלתי אנושיים נגד מזרחים נקיי כפיים, כגון: שוד, ביזה, השחתת רכוש, חטיפה, הטרדה מינית, פדופיליה, אונס, תקיפה אלימה עד זוב דם, רצח ועוד כהנה וכהנה פטורים לחלוטין מעונש ברוב המוחלט של המקרים, ובמקרים בהם גוזרים עליהם עונש, דנים אותם לפנים משורת הדין.

יתרה מזאת, הלשכה האשכנזית המרכזית לסטטיסטיקה מטייחת מקרי פשיעה ואלימות של הפולשים הנגרואידים במזיד. חרף העובדה שערוצי תקשורת אשכנזיים והמשטרה המשרתת את מונופול החוק האשכנזי לכאורה חשפו "נתונים מחרידים" המעידים על ייצוג יתר משווע של הכושים בקרב פושעים אלימים, המציאות הינה גרועה ומזעזעת פי כמה וכמה.

 

 

 

לו הייתה הלשכה האשכנזית מדווחת על האמת כהוויתה בלא כחל ושרק ונמנעת מלהסוות ולצנזר מידע מהותי בנוגע לשיעור פשיעתם, היה הציבור הישראלי מגלה כי מדובר בנתוני פשיעה גבוהים בקרבם פי כמה עשרות לכל הפחות, אם לא יותר.

 דרך נוספת בה מעוותת הלשכה המרכזית האשכנזית לסטטיסטיקה את המציאות היא בכך שהיא מתייחסת לעבירות מינוריות שביצעו מזרחים באותה חומרה לפשעים חמורים שכושים ביצעו. לדוגמה, הלשכה האשכנזית ממאנת להכיר בהבדלים בין "עבירת אינוס במרמה", במסגרתה מקיים מזרחי משגל עם אישה בגירה בהסכמה מלאה לאחר שטען בכזב כי משלח ידו שונה, לבין כנופיית פושעים נגרואידים אשר חוטפים ילדה שטרם מלאו לה שש שנים ומבצעים בה את זממם במשך שעות ללא רחמים כלל ועיקר.

זאת ועוד, הלשכה מסובבת את הציבור הישראלי בכחש בכך שהיא משווה את שיעור האלימות והפשיעה בקרב כושים לשיעור האלימות והפשיעה בכלל החברה הישראלית, המורכבת מגזעים רבים בעלי נטייה גבוהה יותר משמעותית לאלימות בהשוואה למזרחים, ואשר אינם באמת יהודים, לרבות ערבים, בדואים, אתיופים, וכדומה.

למעשה, מגדירה הלשכה האשכנזית אתיופים, אפריקאים, הודים, ערבים, בדואים ואפריקאים(שחורים מתת הסהרה) בני דת משה  כ"יהודים", כך שנוצר רושם מוטעה לפיו שיעור הפשיעה בקרב מזרחים גבוה פי כמה וכמה משיעורו האמיתי.

 

 

—-----------------------

 

בריאות:

* בכמה בדיקות שנערכו בקרב מסתננים מאפריקה בעשור הראשון של המאה ה-21 נמצא כי שיעור הנשאות של מחלות בקרבם גבוה משיעור הנשאות באוכלוסייה הישראלית. בבדיקות אלו נמצא שיעור נשאות של כחצי אחוז לנגיף ה־HIV (מחולל מחלת האיידס), כחצי אחוז לעגבת רדומה, כ־0.6% לחיידקי שחפת, אחוז אחד לסלמונלה ואחוז אחד לשיגלה.

* להערכת משרד הבריאות היו בשנת 2013 בישראל כ-150 נגרואידים נשאי HIV.

* בשנת 2010 אובחנו בבית החולים איכילוב כארבעים כושים חולי מלריה, לעומת ארבעה בשנת 2009. 

* בשנת 2011 אובחנו שם עשרים מהגרים שחורים חולי שחפת ומדי שנה מאובחנים שם כחמישים מסתננים נשאי HIV. 

* על פי משרד הבריאות, במחצית הראשונה של 2012 אובחנו 90 כושים כחולי שחפת באזור תל אביב, שהם כ־90% מכלל מאובחני השחפת בתקופה זו באזור זה.

* בשל אי הפעלת תוכנית חיסונים מסודרת בארצות המוצא של הכושים, ישנה בקרבם נשאות למספר מחלות זיהומיות שאינן שכיחות בעולם המערבי, דבר המעמיד בסכנת הדבקה אוכלוסייה ישראלית שלא התחסנה ואוכלוסייה בעלת מערכת חיסון חלשה.

* במאי 2012 התריעו פרופסור גבי ברבש, מנהל בית החולים איכילוב, וכן פרופ' פיני הלפרין, מנהל המחלקה לרפואה דחופה שם, מפני "פצצת זמן בריאותית" בגוש דן. זאת, בשל ריבוי מקרים בהם מסתננים מאפריקה מגיעים לבתי החולים באזור זה כשהם חולים בשחפת, חצבת, אבעבועות רוח ומחלות זיהומיות מדבקות אחרות שאינן שכיחות בעולם המערבי. לדבריהם, "רק מקצת מהמסתננים מתאשפזים בבידוד לתקופות זמן קצובות, הרוב נשלחים חזרה לרחוב לאחר טיפול ראשוני והסיכון להידבק מהם גבוה ביותר".

 

—-----------------------

 

אינטליגנציה ותעסוקה:

 

* עיתון "The Marker" ציין כי נתונים מעידים על כך ששיעור האבטלה בקרב המהגרים השחורים גבוה.

* כושים שכן עובדים עוסקים במקצועות שאינם דורשים השכלה או אינטליגנציה גבוהה כלל (ניקיון רחובות ושירותים ציבוריים, שמירה, עבודה במסעדות, חנויות ופאבים, פינוי זבל וכדומה).

* מנת המשכל הממוצעת באריתראה, נכון לשנת 2022, היא כ-68.

* מנת המשכל הממוצעת בדרום סודן, נכון לשנת 2022, היא כ-58.

* הקונצנזוס המדעי הוא שמנת משכל של 70-75 מוגדרת כ"פיגור שכלי".
 

—-----------------------------------------------------------

 

עתה, לאחר הצגת העובדות בלא כחל ושרק, יש לסמן את האויב האמיתי כמטרה:

האשכנזים הנאלחים והמטונפים כופים עלינו לקבל מהגרים אפריקאים אלימים, ברברים וחסרי צלם אנוש הזורעים הרס וחורבן במדינתנו בעל כורחנו.

האשכנזים הנלוזים והמשוקצים מעודדים קליטה ואינטגרציה מלאה של אוכלוסייה זרה בעלת מנת משכל ממוצעת נמוכה משמעותית מהסף העליון המוגדר כ"פיגור שכלי".

האשכנזים הטמאים והמרצחים מבצעים לנו, למזרחים, שואה שקטה בעזרת שכירי חרב כושים.

 

אין לכנות אותם "תקשורת".

אין לכנות אותם "בג"צ".

אין לכנות אותם "שמאלנים".

 

שלושת המצוינים לעיל הינם מושגים מטעים הנועדו להסוות את האויב האמיתי ולהסיר אחריות לחלוטין מהפושעים האמיתיים. 

 

יש לכנות אותם בשמם: אשכנזים.

-------------------------------------------------------------------------------

1. בג"צ - בית המשפט הגבוה לאי צדק

בית המשפט הגבוה לאי צדק הינו אחד התפקידים שממלא בית המשפט העליון האשכנזי במדינת אשכנזיסטן. במסגרת תפקיד זה, דן בית המשפט בעתירות המוגשות נגד התנהלות אי ראוייה ולא תקינה לדעת העותר של גופים מדיניים ומוסדות הממלאים תפקידים ציבוריים ומכריע בתום ההליכים בהתאם לחוק הישראלי.

בג"צ לכאורה חרט על דגלו להגן בקנאות על ערכי הדמוקרטיה, הצדק, הליברליזם, זכויות אדם וחירויות שונות למיניהן המעוגנות בחוק הישראלי, ברם ברי לכל כי מדובר, הלכה למעשה, במוסד מסואב בעליל אשר משרת את האינטרסים של אותו הגזע האוחז בהגה השלטון בצורה דיקטטורית ועריצית וחותר תחתינו עד חורמה. 

בג"צ, הנשלט רובו ככולו על ידי אשכנזים, חורג מסמכויותיו המוגדרות בחוק, מקדם תפיסות הרסניות ומיישם מְדִינִיֻּיּוֹת דסטרוקטיביות, בהתאם למוסר הנלוז והאידיוסינקרטי האשכנזי, ובעל כורחו של העם, לפיהן, בין היתר, יש לעודד הגירת פולשים נגרואידים נוספים, חל איסור לגרשם וחובה להקצות כספים ומשאבים למכביר על מנת להבטיח את רווחתם על חשבון המזרחים. 

בין העתירות הידועות ביותר בהן הכריע בג"צ ו/או בית המשפט העליון בשבתו כבית משפט לערעורים בענינים מנהליים לטובת הכושים (אשר על חלקן ארחיב בהמשך):

בג"ץ 7302/07 מוקד סיוע לעובדים זרים נגד שר הביטחון, במסגרתה חמישה ארגונים למען "זכויות פליטים ומהגרים" עתרו לבג"צ בבקשה שמדינת ישראל תימנע מלגרש נגרואידים חזרה מצריים לאחר שפלשו לגבולות ישראל דרך הגבול שלא היה מגודר בשלמותו דאז.

עע"מ 8908/11 נסנט ארגיי אספו נ' משרד הפנים, במסגרתה העניקה הממשלה האשכנזית מעמד של "הגנה קבוצתית" לאריתראים ולסודנים אשר הסתננו ונמנעה מלגרשם לארצם.

*בג"ץ 6312/10 קו לעובד ואחרים נ' הממשלה, במסגרתה התחייבה המדינה שלא למנוע העסקת בעלי אישור שהייה עד שלא יופעל מרכז שהייה בגבול מצרים.

בג"ץ 4630/17  טאגאל ואח' נ' שר הפנים, במסגרתה פרסמה רשות האוכלוסין בהתאם להוראת בג"ץ רשימה נוספת של 2426 אנשים יוצאי חבל דרפור הזכאים למעמד של תושב ארעי.

בג"ץ 7552/17 משרד תומר ורשה-עורכי דין נ. ראש הממשלה, במסגרתה הושג המצויין לעיל גם כן.

בג"ץ 2293/17 אסתר צגיי גרסגהר ואחרים נ' הכנסת ואחרים, במסגרתה ביטל בג"ץ את הסעיף בחוק המחייב הפקדת 20% משכר המסתננים בפיקדון בקרן שאותה יקבל הכושי רק כאשר יצא מישראל.

* בג"צ אדם נגד הכנסת בדצמבר 2013 תיקון (מס' 4), במסגרתה קבע בג"ץ כי החוק המאפשר משמורת של נגרואידים במתקן סגור לתקופה של 3 שנים איננו חוקתי.

בג"ץ 7385/13 זרי גבריסלאסי ואח' נ' הכנסת ואח', במסגרתה קבע בג"צ כי יש לסגור את מתקן "חולות", שכן כליאת מהגרים נגרואידים מהווה הפרה של זכויותייהם.

* בג"ץ 8665/14 טשומה נגה דסטה ואחרים נ' הכנסת ואחרים, במסגרתה קיצר בג"ץ את התקופה המרבית להחזקה במרכז השהייה ל-12 חודשים, וקבע ששוהים השוהים במרכז השהייה ביום מתן פסק הדין 12 חודשים או יותר, ישוחררו ממנו לאלתר.

* בג”ץ 679/18 סיגל קוק אביבי נ’ ראש הממשלה, שבמסגרתה בית המשפט התבקש להורות למדינה להימנע מגירוש מבקשי מקלט בהתאם להסכם עם רואנדה, וזאת עד להסדרת ההסכם בחקיקה ראשית.

בג”ץ 733/18 אביגדור פלדמן נ’ מדינת ישראל, בה התבקש בית המשפט להורות למדינה להימנע מגירושם של “המוגדרים כמבקשי מקלט או מסתננים או פליטים או כל אדם אחר […] עד שיתברר מעבר לספק כי נשלחים הם למקום שיקבל כל פליט המצהיר על רצונו להיכנס למדינה פלונית זו וכי אותה מדינה תערוב לביטחונם האישי ולביטחון בני משפחותיהם ולביטחון רכושם, וכלכלתם בדרך של הצהרה מפורשת של מדינת היעד כי כך הדבר”.

* בג”ץ 2445/18 המוקד לפליטים ולמהגרים ואח’ נ’ ראש הממשלה, בה התבקש להימנע מלדרוש ממבקשי מקלט לעזוב לאוגנדה ורואנדה, ולחלופין – להימנע מכליאתם של מי שמסרבים לצאת לאוגנדה או רואנדה; וכן לאפשר לכל מי שנדרש לצאת לאוגנדה או לרואנדה לעיין בהסכמים שנחתמו עם שתי המדינות, המכחישות את קיומם של ההסכמים.

* דיון שערך בג"צ במרץ 2018 בדבר מעמדם של המהגרים האפריקאים, בו הובהר כי הצו הארעי להקפאת הגירוש יישאר בתוקף עד להודעה חדשה ושהמדינה לא תוכל לכלוא מבקשי מקלט נוספים בכלא סהרונים עד ששופטי בג"ץ יקבלו את החלטתם הבאה בנושא.

* הנשיאה חיות, בהסכמת השופט קרא, הוסיפה וקבעה כי ככל שלא יימצא פתרון עד יום 30.12.2021, יונפק, בכפוף להיעדרה של מניעה פלילית או ביטחונית, רישיון לישיבת ארעי למבקשי מקלט שהגישו את בקשתם לפני יוני 2017 (סה"כ 2,445 מבקשי מקלט).

בר"ם 18/5040 פלוני נ. רשות האוכלוסין וההגירה – משרד הפנים, במסגרתה קבע בג"ץ כי מילת נשים מהווה עילה למתן מעמד פליט לנגרואידים.

כאמור, שופטי בית המשפט העליון, אשר אינם נבחרים באופן דמוקרטי ומכהנים למשך פרק זמן ממושך עד לפרישתם בגיל 70, הינם רובם ככולם אשכנזים.

להלן פירוט של שופטי בית המשפט העליון בתקופה בה הורה בג"צ על המדינה לשים קץ לגירוש הנגרואידים חזרה למדינות מוצאם או למדינות שלישיות:

 

אסתר חיות -- אשכנזייה טהורה (הורייה מרומניה).

רשמית: אסתר חיות מונתה לנשיאת בית המשפט העליון | כלכליסט

 

אלכס שטיין -- אשכנזי טהור (הוריו מברית המועצות).

תיקון ביחסים: דין וחשבון לבוחר - לא לשופטים - מקור ראשון

 

ענת ברון -- אשכנזייה טהורה.

האיומים על שופטת העליון ענת ברון - תוצאה של הסתה מתמשכת" | כלכליסט

 

דפנה ברק ארז -- אשכנזי טהור (קוקסינל, הוריו מפולין).

דפנה ברק-ארז - Wikiwand

 

דוד מיכאל מינץ -- אשכנזי טהור (הוריו מבריטניה).

כך הפך דוד מינץ לשופט השמרן ביותר של בית המשפט העליון | זמן ישראל

 

ג'ורג' קרא -- ערבוש

בין חאלד כבוב לג'ורג' קרא | ישראל היום

 

יצחק עמית -- אשכנזי טהור (הוריו מפולין).

יצחק עמית – ויקיפדיה

 

ניל מארק הנדל -- אשכנזי טהור (הוריו מארצות הברית).

השופט הדתי הפתיע את העותרים שרצו להשוות בין התפילות להפגנות | כלכליסט

 

נועם סולברג -- אשכנזי טהור (הוריו מהולנד).

בתו של השופט סולברג הלכה לעולמה | ערוץ 7

 

עופר גרוסקופף -- אשכנזי טהור.

העליון חוזר על ההלכה לפיה יש לתת מעמד דומיננטי ללשון החוזה העסקי - גלובס

 

עוזי פוגלמן (אשכנזי טהור) -- הוריו מפולין.

חדשות - פוליטי/מדיני nrg - ...יוגב: "קורא לשופט פוגלמן

 

יעל שפרה וילנר -- אשכנזייה טהורה (הורייה מאוסטריה).

בית המשפט העליון עושה סדר בתחום פשיטות הרגל - גלובס

 

יוסף אלרון -- מזרחי (הוריו מעיראק).

משבר המינוי של אלרון לביהמ"ש לעליון: אין פתרון | כלכליסט

 

חנן מלצר -- אשכנזי טהור (הוריו מפולין).

חנן מלצר: השופט שהפך את הצדק להגנה טובה | כלכליסט

 

מרים נאור -- אשכנזייה.

מרים נאור, יולי 2017

 

דורית ביניש -- אשכנזייה (הורייה מפולין).

DORIT BEINISCH.jpg

 

עדנה ארבל -- אשכנזייה.

Edna Arbel (3291995).jpg

 

האם אתם מבחינים בתבנית חזרתית בנוגע למוצאם?

 

נכון, כמעט כולם אשכנזים טהורי גזע.

----------------------------------------------------------------------------

 

עתה אתייחס למספר עתירות בעד מהגרים נגרואידים מהרשימה המצויינת לעיל ואוכיח כי כמעט מאה אחוזים מכלל העותרים ועורכי הדין המייצגים אותם הינם אשכנזים.

בג”ץ 679/18 סיגל קוק אביבי נ’ ראש הממשלה & בג”ץ 733/18 אביגדור פלדמן נ’ מדינת ישראל

 

העותרת בבג"צ 679/18: סיגל קוק אביבי -- אשכנזייה טהורה.

דמוקרטית | בחירות מקדימות | סיגל קוק אביבי

 

(האישה הזאת, אשר פועלת לטובת הצפת ערים שמואכלסות במזרחים במאות אלפי תתי אדם מוסלמים ואפריקאים חסרי צלם אנוש, הצהירה כי "ישראל מדינה שטנית שצריכה להיעלם").

 

 

צוויק, גלעד. “סיגל אביבי, ממנהיגות מאבק המסתננים: ‘ישראל מדינה שטנית שצריכה להיעלם.’” אתר “מידה,” 25 Jan. 2017, mida.org.il/2017/01/25/%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%90%D7%91%D7%A7-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%AA%D7%A0%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9.

 

היא פועלת להצפת דרום תל אביב בתתי אדם כושים ובו זמנית אומרת ש"ישראל מדינה שטנית שצריכה להיעלם". 

זה כאילו שהצפת המדינה בכושים אינה נובעת מחמלה, טוב-לב והומניות, אלא מתוך רצון להשמידה כליל...

 

העותר בבג"צ 733/18: עו"ד אביגדור פלדמן -- אשכנזי טהור (הוריו מפולין).

Avigdor Feldman.jpg

ראוי לציין כי פלדמן נטל חלק בהקמת ארגון "בצלם", המרכז להתדיינות באגודה לזכויות האזרח, והוועד הציבורי נגד עינויים בישראל. בשנת 1985 קיבל תואר שני בזכויות האזרח באמריקן יוניברסיטי שבוושינגטון די. סי., בעזרת מלגה שקיבל מהקרן החדשה לישראל.

---------------------------------------------------------------------------------------

 

בר"מ 5040/18 פלוני נ. רשות האוכלוסין וההגירה

המערערים, בני זוג מחוף השנהב ושתי בנותיהם הקטינות שנולדו בישראל, "הגישו" בקשה למקלט על רקע חשש שהקטינות, אם תוחזרנה לחוף השנהב, תעבורנה בכפייה השחתה של אברי מינן ("מילת נשים" או FGM) על ידי משפחתה של האם. הפועל "הגישו" כתוב במירכאות לאור העובדה שברי לכל כי הומו ארקטוסים כמוהם לא היו מסוגלים ליזום הגשת ערעור בגפם, אלא עורכי דינם, אשר נוטלים חלק בפעולות חתרניות נגד מדינת ישראל, נושאים באחריות המלאה.

להלן עורכי הדין אשר ייצגו את הנגרואידים:

עו"ד מיכל פומרנץ -- אשכנזייה.

כמה מפתיע!

את ההתמחות עשתה באגודה לזכויות האזרח (וכעת היא משמשת כחברת ועד שם), ואחרי תואר שני במשפט בינלאומי ב־NYU, שבה ארצה והצטרפה למשרדה של עו"ד סמדר בן נתן העוסק בתחומי הגירה והסדרת מעמד בישראל, איחודי משפחות, ייצוג מבקשי מקלט וקרבנות סחר בבני אדם, זכויות אסירים בוועדות שליש, עתירות אסירים, דין פלילי ועתירות לבג"צ, עם התמחות בענייני אסירים ביטחוניים, עריכת דין פמיניסטית והגנה על מגני זכויות אדם. יתרה מזאת, היא שותפה לפרויקט "האקדח על שולחן המטבח" להגברת הפיקוח על נשק קל בישראל ומייצגות לקוחות פרטיים, ארגונים ועמותות, כגון הוועד נגד עינויים ופרופיל חדש, וכן מייצגות מטעם הסניגוריה הציבורית ולשכת הסיוע המשפטי. 

היא אפילו פרסמה מאמר באתר הבלסטיני "אינתיפדה אלקטרונית" בעד שחרור פושעת בלסטינית:

 

עו"ד אסף וייצן -- אשכנזי.

עורך דין וייצן אסף - טלפון לחץ להצגה

אשכנזיפט טיפוסי העוסק כעורן דין של ה"מוקד לפליטים ומהגרים", התראיין ב"טלוויזיה החברתית" ושם הביע את תמיכתו בהצפת המדינה בכושים תתי אדם, ארגן מחאות של כושים נגד הגירוש (הממומנות על ידי ה"קרן לישראזבל החדשה") ופרסם מאמרים בעיתון האשכנזי "הארץ" בעד נגרואידים:

----------------------------------------------------------------------------------------

בג”ץ 2445/18 המוקד לפליטים ולמהגרים ואח’ נ’ ראש הממשלה

העותרים:

1 .המוקד לפליטים ולמהגרים

2 .האגודה לזכויות האזרח בישראל

3 .א.ס.ף – ארגון סיוע לפליטים

4 .ARDC – המרכז לקידום פליטים אפריקאים

5 .רופאים לזכויות אדם בישראל

6 .קו לעובד

טרם אתייחס לכל אחד מששת הארגונים האשכנזים המצויינים לעיל, אזכיר את עורכי הדין אשר ייצגו את העותרים:

* עו"ד אלעד כהנא -- אשכנזי טהור.

כהנא משרת במחלקה המשפטית לארגון "קו לעובד", וכן עבד כמדריך קליני ועורך דין בקליניקה המשפטית לזכויות פליטים באוניברסיטת תל אביב, וכעורך דין במוקד להגנת הפרט. מינואר 2020 אלעד מקדם מאבקים עקרוניים בקו לעובד, מייצג את עמדת הארגון בכנסת ועוסק בשינוי מדיניות.

 

* עו"ד ענת בן-דור -- אשכנזייה טהורה.

ענת בן־דור, מסתנן או תלמיד מן המניין? — המאבק המשפטי על שילוב הילדים של  מבקשי המקלט בבתי־הספר - YouTube

עו"ד ענת בן-דור פועלת למען מבקשי מקלט ופליטים בישראל כבר יותר  מחמש עשרה שנים במסגרת ניהול הקליניקה שייסדה באוניברסיטת תל אביב. 

 

* עו"ד טל שטיינר -- אשכנזייה טהורה.

המוקד לפליטים ולמהגרים - "אין זאת אלא שבלשונו הבוטה, הרוויה שנאת זרים, חשף  הדיין מספר אמיתות לא נוחות לממשלת ישראל, לרשויותיה, ואף למערכת המשפט עצמה:  הראשונה, כי במקום למצוא פתרון ראוי ורציונלי

שטיינר שירתה כמנהלת המחלקה המשפטית של המוקד לפליטים ולמהגרים וכן עבדה כעו”ד במוקד להגנת הפרט, נציבות זכויות האדם של האו”ם ובשוק הפרטי.

****************************

להלן פירוט של חברי הארגונים שעתרו במסגרת עתירה זו:

המוקד לפליטים ולמהגרים:

המוקד לפליטים ולמהגרים הוא ארגון זכויות אדם אשכנזי הפועל לעיגון והגנה על זכויות של "מבקשי מקלט, מהגרי עבודה, קורבנות סחר בבני אדם ופליטים מאפריקה השוהים בישראל". במילים אחרות, מדובר בארגון אשכנזי פושע ושטני אשר נוטל חלק פעיל בביצוע טיהור אתני של מרכזי אוכלוסיה של מזרחים ורצח עם נגד מזרחים.

* ד"ר איילת עוז (מנ"כלית) -- אשכנזייה.

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* סתיו פס-חי (עורכת דין) -- אשכנזייה טהורה (הורייה מפולין).

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* סיגל רוזן (מקדמת פעילות ציבורית) -- אשכנזייה.

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* אלכסנדרה רוט (מנהלת הקו החם) -- אשכנזייה טהורה (הורייה מצ'כוסלובקיה).

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* אנדה ברק ביאנקו (מנהלת הכספים) -- אשכנזייה טהורה (היא והורייה מרומניה).

המרכז האקדמי רופין | Demo erasmus+

 

*ענבר בראל (מנהלת המחלקה המשפטית) -- חצי עיראקית.

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* אלי אמון (אחראי תחזוקה) -- אשכנזי.

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* שירה עבו (דוברת המוקד) -- אשכנזייה.

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

*שחף ליטמן (רכז פניות) -- אשכנזי טהור.

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* טלי ברומברג (רכזת פניות) -- אשכנזייה טהורה (הורייה מברית המועצות).

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* שלומית בן בסת (מנהלת המשרד) -- אשכנזייה טהורה (הורייה מרומניה).

המוקד לפליטים ולמהגרים | הצוות

 

* אלן היימן קוחלי (יושבת ראש) -- אשכנזייה (נולדה בארצו הברית).

 

* ד”ר מירי אוסין -- אשכנזייה טהורה (נולדה באורוגוואי).

You - Profile Picture Question Mark PNG Image | Transparent PNG Free  Download on SeekPNG

 

(יש לציין כי רובם המוחלט של "יהודי" דרום אמריקה הינם אשכנזים מזרח-אירופאים שמשפחותייהם היגרו והשתקעו שם בשלהי המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20).

 

* פרופ’ נעמי חזן (חברת הועד המנהל) -- אשכנזייה טהורה (הורייה מאנגליה).

חדשות - פוליטי/מדיני nrg - ...נעמי חזן: הפכתי להיות מטרה של

 

* ד”ר יהודה לבנה (חבר הועד המנהל) -- אשכנזי טהור (הוריו מגרמניה וארצות הברית).

* עו”ד ברי פיליפ לבנפלד (חבר הועד המנהל) -- אשכנזי טהור (נולד בארצות הברית).

ברי לבנפלד | חבר‭ ‬אקזקוטיבה | יגאל ארנון ושות' עורכי דין | דירוג חברות -  המקיף והאמין ביותר בישראל | BDI

* עו”ד מעין נייזנה (חברת הועד המנהל) -- אשכנזייה (אימה מארגנטינה).

 

* עו”ד מיכל לין פומרנץ (חברת הועד המנהל) -- אשכנזייה.

מיכל פומרנץ - 40/40 הצעירים המבטיחים של מגזין TheMarker 2018 - TheMarker

 

* עו”ד הווארד לנגר (חבר הועד המנהל) -- אשכנזי טהור (מארצות הברית).

Antitrust Law Expert Philadelphia - Howard Langer

 

* ענת קליגר (ועדת ביקורת) -- אשכנזייה.

 

 

להלן תמונה של הזונה האשכנזייה המטונפת סיגל רוזן מפגינה לצד הומו ארקטוסים:

-----------------------------------------------

האגודה לזכויות האזרח בישראל

"האגודה לזכויות האזרח בישראל" היא עמותה שתכליתה המוצהרת הינה "לפעול למען הגנה על זכויות האדם והאזרח בישראל ובשטחים הנתונים בפועל לשליטתה ובכל מקום שבו הפגיעה בזכויות נעשית על ידי רשויות ישראליות או מטעמן". קרי, מדובר בארגון אשכנזי מסואב ושפל אשר מדבר סרה בחיילי צה"ל בריש גלי (מציג אותם כ"רוצחים", כ"פושעי מלחמה" וכדומה), מלעיז את מדינת ישראל בתפוצות, חותר למען הטלת סנקציות וחרם על ישראל מצד מדינות זרות, מוקיע התנחלויות ומעודד ריבוי ערבים, בדואים ונגרואידים בכל רחבי הארץ, כאשר הם מרוכזים בערים בעלות ריכוז גבוה של מזרחים.

הנשיאים הקודמים:

פרופ' יצחק הנס קלינגהופר (1982-1976) -- אשכנזי (נולד באוסטריה).

יצחק קלינגהופר, נובמבר 1969

 

 השופט חיים הרמן כהן (1988-1982) -- אשכנזי (נולד בגרמניה).

Cohen haim.jpg

 

 השופט שמעון אגרנט (1992-1988) -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

Shimon Agranat 1976.jpg

 

* סמי מיכאל (נשיא האגודה הנוכחי) -- עיראקי.

Credit: ullstein bild via Getty Images/ullstein bild

 

 

נועה סתת (מנכ"לית) -- אשכנזייה (הורייה מפולין).

הדילמה של האליטה הלהט"בית

 

ועד מנהל:

* רחל ליאל (יו"ר) -- אשכנזייה טהורה.

רחל ליאל בפתיחת ועידת ישראל לדמוקרטיה של עיתון הארץ - YouTube

 

* עו"ד יונתן ברמן -- אשכנזי.

המשנה ליוע"מ: "הפסיקו מיד גירוש אריתריאים בניגוד לחוק" | מגפון ניוז Megafon  News

 

* סמר ג'אבר-מסארווה -- ערבייה.

ניהול פיננסי? הגעתם למקום הנכון - SHIFT - בלוג שתיל לשינוי חברתי

 

* מייסם ג'לג'ולי -- ערבייה.

האקטיביסטיות של ישראל 2019 - ליידי גלובס - מייסם ג'לגולי

 

* אבי ילאו -- אתיופי.

אבי ילאו

 

* פרופ' עמיחי כהן -- אשכנזי (הוריו מאנגליה).

פרופ' עמיחי כהן - המכון הישראלי לדמוקרטיה

 

* פרופ' ברק מדינה -- אשכנזי (נולד למשפחה אשכנזית שהיגרה למצרים).

לאפשר לקיבוצניקים חזקה ייחודית על הבתים" | כלכליסט

 

* עו"ד דורי פינטו -- אשכנזי (הוריו מיוגוסלביה)

דורי פינטו

 

* אתי קני -- אשכנזייה.

נשיא וועד מנהל | ACRI - hebrew

 

* ד"ר תמר קריכלי כץ -- אשכנזייה (הורייה מגרמניה).

Tamar KRICHELI KATZ | Professor (Assistant) | Doctor of Philosophy | Tel  Aviv University, Tel Aviv | TAU | Faculty of Law

 

* פרופ' איריס רחמימוב -- אשכנזייה (הורייה מבולגריה).

ד"ר איריס רחמימוב

 

* פידא שחאדה -- ערבייה.

האלימות בחברה הערבית היא כלי לשלוט בנו

 

* פרופ' עמית שכטר -- אשכנזי (יליד ארה"ב).

AmitSchejter1.jpg

 

* ד"ר אדם שנער -- אשכנזי (הוריו מפולין).

המשפטן ד"ר אדם שנער: ״אין בעיה להפריד בין חוק ההסדרים לתקציב, אלו שני חוקים  שונים״ | אתר החדשות דבר

 

מנהלי מחלקות:

יעל אדליסט (מנהלת המחלקה הציבורית) -- אשכנזייה.

דוברת חדשה למוזיאון ישראל: יעל אדליסט תחליף את רחל שכטר - אייס

 

עו"ד עודד פלר (מנהל המחלקה המשפטית) -- אשכנזי (הוריו מקפריסין).

עו"ד עודד פלר | האגודה לזכויות האזרח בישראל – ארכיון משפטי

 

נעמי בייט-צורן (מנהלת מחלקת חינוך לזכויות אדם) -- אשכנזייה.

הזמן של נעמי בייט-צורן | זמן ישראל

 

מאיה פריד (מנהלת פיתוח משאבים וקשרי חוץ) -- אשכנזייה.

Maya Fried (@MayaFried_) / Twitter

----------------------------------------

 

א.ס.ף – ארגון סיוע לפליטים

ארגון סיוע לפליטים ולמבקשי מקלט בישראל (א.ס.ף) הינו עמותה חתרנית ללא כוונת רווח, לכאורה, הממומנת על ידי "פילנתרופים" אשכנזים מזדיינים, פושעים ומפלצות אדם, אשר מבצעים רצח עם למזרחים באמצעות כושים פראיים ואלימים עם מנת משכל נמוכה.

* טלי אהרנטל (מנכ"לית) -- אשכנזייה טהורה.

טלי אהרנטל – מנכ"ל עמותת א.ס.ף-ארגון סיוע לפליטים ומבקשי מקלט בישראל ע"ר -  ceopro

 

ועד העמותה:

* רועי מצר -- אשכנזי טהור (נולד בארה"ב)

אסיפה כללית והרצאה 2021 | העמותה הישראלית להנחיה ולטיפול קבוצתי

 

* עו"ד לאה מילר-פורשטט -- אשכנזייה טהורה.

דור הוואי - ידיעות אחרונות

 

* ירדן רוזנברג -- אשכנזי.

 

* טלי קמינר -- אשכנזייה.

* פרופ' ז׳רום בורדון -- אשכנזי טהור (נולד באוסטרליה).

פרופ' ג'רום בורדון | עוצרים את המאגר הביומטרי

 

* עו"ד אורית רונן -- אשכנזייה טהורה.

 

* עו"ד אסנת כהן ליפשיץ -- אשכנזייה.

אני הומו ניגרי ואם אמות לאיש לא יהיה אכפת

 

חברים פעילים אחרים:

* עו"ד אורלי לוינזון-סלע -- אשכנזייה (הורייה מברית המועצות).

עו"ד אורלי לוינזון-סלע - המרכז הבינלאומי לכנסים

 

* אמה איתן (מנהלת מחלקת פיתוח משאבים) -- אשכנזייה (מארצות הברית).

 

* מרים מאייר (מנהלת מחלקה פסיכוסוציאלית) -- אשכנזייה.

 

* דניאלה פילדס (מנהלת התנדבות) -- אשכנזייה (מארצות הברית).

 

סולומון גבריוהנס (רכז שותף במרכז סנגור ותמיכה- קבלת קהל ומגשר) -- אתיופי.

* יעל פדרמן -- אשכנזייה.

 

* ניצן פלדשטיין -- אשכנזייה (מוצאה מפולין).

ההתאחדות לכדורגל בישראל - פרטי שחקן

 

* אלי אמון -- אשכנזי.

* תומר שור -- אשכנזי (הוריו מפולין).

* טל הררי -- אשכנזייה.

 

* עדן טספמרים -- אריתראית.

 

* ד"ר שני בר-טוביה -- רבע פרסית, השאר אינו ידוע.

ד"ר שני בר-טוביה - מכון ון ליר בירושלים

 

* מיכל שכטר -- אשכנזייה.

 

* אביגיל פינטו -- אשכנזייה.

 

* הילה דובדבני -- אביה מצרפת.

 

* נור שודזיק-פטישי -- אשכנזייה.

 

ועדת ביקורת העמותה:

* דרור פולק -- אשכנזי (שורשים מרומניה או צ'כוסלובקיה).

* צבי טרופ -- אשכנזי טהור (יליד גרמניה).

קצת עלינו - בעצמי

 

אשכנזייה:

 

אשכנזי מסואב מהארגון מתדרך נגרואידי כיצד לתחמן את המדינה:

 

---------------------------------------------

 

ARDC – המרכז לקידום פליטים אפריקאים

"המרכז לקידום פליטים אפריקאים" הינו ארגון אשר מציע מקלט לפולשים נגרואידים ומספק להם שירותים ומשאבים שונים, לרבות לימודי שפה, הכשרות מקצועיות, מערך שיעורים פרטיים, סיוע במלגות, ייעוץ משפטי והעצמת זכויות, צרכים קיומיים ועוד כהנה וכהנה. במילים אחרות, ארגון שפל זה מעצים ומקדם כושים ומספק להם סיוע משפטי במטרה להגדיל את כמות השוהים האפריקאים בישראל, להגדיל את שיעור הפריון בקרבם (תנאי מחייה נוחים) והצפת ערים של מזרחים ביצורים הללו.

* אורי להט (מנכ"ל) -- אשכנזי (יליד חוף השנהב).

ועד וצוות | המרכז לקידום פליטים אפריקאיים

 

* לאה הכט (מנהלת פרויקט החינוך וההכשרות המקצועיות) -- אשכנזייה.

לאה הכט – פעילה למען זכויות הפליטים האפריקנים – או”ת עמיאל בקהילה

 

* אנדי גרגלי (מנהלת פרויקט התכנות) -- אשכנזייה (ילידת הונגריה).

ועד וצוות | המרכז לקידום פליטים אפריקאיים

 

* סומיה עומאר (מנהלת פעילות קהילתית) -- סודנית.

ועד וצוות | המרכז לקידום פליטים אפריקאיים

 

* טליה בלקין (מנהלת פיתוח משאבים) -- אשכנזייה.

WhatsApp Image 2019-07-21 at 14.46.27.jp

* גולי דולב-השילוני (מנהל מדיה) -- אשכנזי (מוצא הולנדי וגרמני).

ועד וצוות | המרכז לקידום פליטים אפריקאיים

 

* אליסון שיהאן -- אשכנזייה (נולדה בארה"ב).

ועד וצוות | המרכז לקידום פליטים אפריקאיים

 

* מולה מיכאל גושה (יושב ראש ועד מנהל) -- אתיופי.

WhatsApp Image 2019-07-24 at 19.48.05.jp

 

* איאן צ'רלס יפה (חבר ועד מנהל) -- אשכנזי (יליד דרום אפריקה).

WhatsApp Image 2019-07-22 at 17.59.48.jp

 

* קיילה נירל רוטמן (חברת ועדת ביקורת) -- אשכנזייה (מארצות הברית).

You - Profile Picture Question Mark PNG Image | Transparent PNG Free  Download on SeekPNG

-------------------------------------------------------------------------------------

 

רופאים לזכויות אדם בישראל

העמותה "רופאים לזכויות (תתי) אדם בישראל" הוקמה על ידי פמיניסטית אשכנזייה נאלחת עם היסטוריה ארוכה של נטילת חלק פעיל ואיוש תפקידים בכירים בארגונים חתרניים. כעולה מפרסומיה, העמותה "מתנגדת לכיבוש ופועלת לסיומו ורואה בו מקור וסיבה להפרת זכויות אדם", ו"נאבקת למען זכויות אדם בכלל והזכות לבריאות בפרט, בישראל ובשטחים הכבושים". במסגרת פעילותה, מעניק התאגיד, בין היתר, טיפול רפואי לטרוריסטים ערבים ובדואים, לאויב הערבי ה"פלסטיני", לתתי האדם הבדואים בישובים הבלתי חוקיים בנגב ולעובדים זרים ומהגרי עבודה הודים, מונגולואידים, היספנים, נגרואידים/כושים ועוד כהנה וכהנה.

 

* ד"ר רוחמה מרטון (מייסדת ונשיאה של כבוד) -- אשכנזייה (הורייה נולדו בפולין)

רוחמה מרטון – ויקיפדיה

 

* פרופ' רפי ולדן (נשיא העמותה) -- אשכנזי (הוריו מפולין).

פרופ' רפאל ולדן| שיבא-בית החולים של המדינה | שיבא-תל השומר

 

* רן גולדשטיין (מנכ"ל) -- חצי אשכנזי.

רן גולדשטיין | רופאים לזכויות אדם

 

* ד"ר גיא שלו (יושב ראש הועד המנהל) -- אשכנזי.

גיא שלו - האגודה האנתרופולוגית הישראלית

 

* הדס זיו (מנהלת פעילות ואתיקה) -- אשכנזייה.

Stream episode הדס זיו על רקע הסערה סביב ההפרדה בין יולדות ערביות ליהודיות  בבתי חולים by PHR Israel podcast | Listen online for free on SoundCloud

 

 

חברי/ות הועד המנהל

 

ד"ר אילן גל -- אשכנזי.

האושר יש לו סוף | כלכליסט

 

פרופ' דניאל (דני) פילק -- אשכנזי (נולד בארגנטינה).

פרופ' דני פילק | רופאים לזכויות אדם

 

 

פרופ' מרים הירשפלד -- אשכנזייה (נולדה בניו זילנד למשפחה מאוסטריה).

 

פרופ' צבי בנטואיץ' -- אשכנזי (הוריו מבריטניה ואוקראינה).

 

 

ד"ר הדיל אלסאנע - ערבייה.

 

 

ד"ר אוסאמה טנוס -- ערבי.

 

 

ד"ר שרון צדוק -- אשכנזייה.

 

 

ד"ר לינה קאסם חסאן -- ערבייה.

 

 

חברי ועדת ביקורת

 

ד"ר קובי ארד -- אשכנזי (שורשים מפולין).

 

ד"ר אבי הסנר -- אשכנזי.

 

ד"ר שרית ניסים -- חצי מזרחית, חצי שני לא ידוע.

 

 

ד"ר דניאל אפרים פלוסר -- אשכנזי.

 

 

מחלקת פעילות ציבורית

אסף מלמד קינצר (מנהל ניו מדיה, תוכן, אתר וקמפיינים דיגיטליים) -- חצי אשכנזי.

 

 

חן לוי (רכזת ניו מדיה) -- אשכנזייה.

 

 

מחלקת שטחים כבושים והמרפאה הניידת

 

אראל ירוס-חקק (רכז פרויקטים ומחקר) -- אשכנזי (שורשים מגרמניה).

 

 
 
 
 

המרפאה הפתוחה ע"ש פרופ' בלה קאופמן

זואי זיוה גוטצייט (מנהלת המחלקה) -- אשכנזייה.

 

 

אביתר שמיר (רכז מיצוי זכויות וסנגור פרטני) -- אשכנזי.

 

 

טספהלם היילה גבריוסוס (מתורגמן ומגשר תרבותי) -- אתיופי.

 

 

ענת אברמוב-שמעוני (אחראית תפעול) -- אשכנזייה.

 

 

שביט ורד ברוך (עו"ס המרפאה) -- אשכנזייה.

 

 

מחלקת כלואים

ענת ליטוין (מנהלת המחלקה) -- אשכנזייה (הורייה מברית המועצות).

 

 

נאג'י עבאס (רכז פניות) -- ערבי.

ענג בן דרור (רכזת פרויקטים) -- מזרחית (מרוקאית ותימנייה).

 

 
 

מחלקת מדיניות בריאות בישראל

 

ליטל גרוסמן (מנהלת המחלקה) -- אשכנזייה.

 

 

רוני בן-כנען (רכזת חינוך וסינגור) -- אשכנזייה (הורייה מפולין וברית המועצות).

 

 

מור אפרת (מנהלת תחום קהילה) -- אשכנזייה (שורשים מגרמניה).

 

 

 

גיוס משאבים

לי כספי (מנהלת המחלקה) -- אשכנזייה (שורשים מרומניה)

 
 

פאנג גליז (רכזת פיתוח משאבים) --  אשכנזייה (מצרפת).

 

 

רנטו בגינסקי (רכז פיתוח משאבים) -- אשכנזי (מברזיל).

רנטו בגינסקי

 

יותם רוזנר (מידע, מחקר ופיתוח) -- אשכנזי (שורשים מרומניה).

 

כספים, משאבי אנוש ותפעול

אימאן אגבאריה (מנהלת משאבי אנוש ותפעול) -- ערבייה.

 
 
זאב זמיר  (סמנכ"ל כספים) -- אשכנזי.

 

רוית בלומנטל (מנהלת המשרד) -- אשכנזייה (הורייה מארצות הברית).

 

 

סיגלית ירושלמי (הנהלת חשבונות)

 

Quotes about Unknown person (50 quotes)

 

 

סינגור בינלאומי

דנה מוס (רכזת סינגור בינלאומי) -- אשכנזייה.

 

רן ירון (דובר) -- אשכנזי (שורשים מרומניה).

רן ירון | רופאים לזכויות אדם

 

 

-----------------------------------------------------------------

קו לעובד

"קו לעובד" הינה עמותה שחרטה על דגלה "להגן על זכויות עובדים בעלי מעמד נמוך", בפרט של תתי-אדם ערבים המתגוררים הן בשטחי ישראל והן בשטחי המדינה הבדיונית "פלסטין" ושל עובדים זרים ומהגרים כושי, על ידי מתן  מידע, ייעוץ וייצוג משפטי לאוכלוסיות הנחותות הללו. באמצעות שיפור תנאי העבודה והשכר של כושים, מעודדת העמותה האשכנזית הזדונית הגירה והתרבות שלהם בערים בהן מזרחים מהווים רוב דמוגרפי מובהק.

* עדי מעוז (מנכ"לית) -- אשכנזייה.

 

ועד מנהל:

עינת פודחרני -- אשכנזייה (הורייה מארגנטינה).

 

* עו"ד ג'דיר ניקולא -- ערבייה.

Gadeer Nicola | New Israel Fund (NIF)

 

* ד"ר דבורה בלום -- אשכנזייה.

 

* ויקטור אדוארדו לדרפרב -- אשכנזי (יליד ארגנטינה).

 

* עו"ד מיכל תג'ר (ראש המחלקה המשפטית) -- אשכנזייה.

 

* עו"ד אלעד כהנא (מחלקה משפטית) -- אשכנזי.

* פרופסור אורלי בנימין - אשכנזייה (הורייה מרומניה).

המאבק בקורונה פוגע אנושות בנשים - העוקץ

 

* עלוה קולן -- אשכנזייה.

עלוה קולן - דרכנו

 

* מיכל סימונט (גרינברג) כורך (דוברת ומנהלת מחלקת מחקר ומדיניות ציבורית) -- אשכנזייה (הורייה מארגנטינה).

* איריס בר (רכזת סניף חיפה) -- אשכנזייה.

 

* שרה ואן גונסט (מנהלת פיתוח משאבים) -- אשכנזייה (מארצות הברית).

 

* עו"ד ח'אלד דוח'י -- ערבי.

 

* עו"ד מיטל רוסו -- אשכנזייה.

 

* מייקל אפוורקי - אריתריאי.

 

* ליאור מלכה - אשכנזייה.

 

* עו"ד אורית רונן - אשכנזייה.

 

* מרים ענתי - אשכנזייה.

 

* עו"ד תמר ניב ישראל - אשכנזייה.

Kav LaOved - קו לעובד - "עובד שקם בבוקר ומרגיש לא טוב או עובד שמקבל הודעה  שהוא צריך להיכנס לבידוד, השיקול היחיד שצריך להנחות אותו זה שמירה על הבריאות  שלו והבריאות של

 

* עבד אלחלים דארי - ערבי.

 

* רו"ח רן וילנר - אשכנזי.

 

* אסיה לדיז'ינסקיה -אשכנזייה.

 

* ערפאת עמרו - ערבי.

 

* אוה אברהם - אשכנזייה.

 

* קארין קורצקי - אשכנזייה.

מגרש הרוסים: מפגש ביום השנה למותו של סטאלין - מקור ראשון

---------------------------------------------------------

להלן ארגונים נוספים אשר נטלו חלק פעיל במאבק נגד גירוש הנגרואידים ובעד הגירת הפולשים הללו בהמוניהם ובהתרבותם בערים ויישובים בעלי אוכלוסיה מזרחית גדולה:

אקטיבסטילס

"אקטיבסטילס" הינו קולקטיב של צלמים המתעדים ביטויים של "הפרת זכויות אדם",  "גזענות", "דיכוי" ו"אפליה", לשיטתם (כמובן שב"זכויות אדם" הכוונה היא אך ורק לזכויות תתי-אדם ואויבי המזרחים היהודים). בין היתר עוסק הארגון בצילום תמונות והסרטת סרטונים ממחאות נגד גירוש כושים כחלק מ"מאבקם" נגד "עוולות ואי-צדק". ארגון בזוי ומסואב זה מטיל דופי בחיילי צה"ל ומשחיר את שמם בתפוצות וכן מצדד בטיהור האתני של מזרחים ובהחלפתם האלימה על ידי נגרואידים חסרי צלם אנוש, אלימים, פראיים, הומינדים רחוקים (שאינם ראויים אפילו להיות מוגדרים כ"הומו ספיינס", אלא כ"הומו ארקטוס" או כ"שלב פחות מתקדם באבולוציה האנושית) ובערבים משוקצים ותאבי דם.

 

ריאן רודריק ביילר -- גוי נורווגי.

Image

 

שירז גרינבאום -- אשכנזייה.

השומרים - "הרגע שבו אבחנתי את עצמי כדור שני להלם קרב, היה רגע מכונן בחיי"

 

קרן מנור -- חצי מזרחית (אביה מתוניסיה).

משפחות גאות - לשימוש מעריב לנוער בלבד (צילום: צילום פרטי, מעריב לנוער)

 

היידי מוטולה -- אשכנזייה.

שחף פולקאו -- אשכנזי.

Shachaf Polakow on how optimistic he is about reaching an anarchist society  or world - YouTube

 

יותם רונן -- אשכנזי.

Yotam Ronen - Staff Cameraman - Walla! NEWS | LinkedIn

 

טס שפלן -- אשכנזייה (הורייה מדרום אפריקה).

טסה גבוה

 

הת'ר שרונה וייס -- אשכנזייה.

Image

 

אורן זיו -- יליד ארצות הברית, חצי עיראקי.

אורן זיו: "המציאות בשטח מורכבת. הניסיון להציב את תושבי דרום תל אביב כנגד הפליטים נעשה על ידי קומץ גזענים"

 

מיקי קרצמן -- אשכנזי (יליד ארגנטינה).

 

טלי אידה מאייר -- אשכנזייה (הורייה מרומניה).

טלי מאייר צילמה נפגעי כדורי ספוג וזכתה בפרס "עדות מקומית"

 

רחל שור -- אשכנזייה.

You - Profile Picture Question Mark PNG Image | Transparent PNG Free  Download on SeekPNG

-----------------------------------------------

 

קוצ'ינטה קולקטיב פליטות אפריקאיות

"קונצ'יטה" מוגדר כ"קולקטיב אמנויות הפועל להעצמה כלכלית, פסיכולוגית וחברתית, לנשים מבקשות מקלט מאפריקה". 

פרט ל"העצמת נשים אפריקאיות אשר מצאו עצמן במצבים פגיעים ומוחלשים", ה"פרויקט הפסיכו-סוציאלי" הזה מתנגד במשנה תוקף לגירוש ונטל חלק פעיל במחאות האשכנזיות נגד גירוש הנגרואידים, כפי שניתן לראות בבירור לפי התוכן באתרו הרשמי וכן בחשבונותיו ברשתות החברתיות.

צוות מקצועי:

ד”ר דידי מימון - קהן (מייסדת שותפה ומנהלת קוצ'ינטה) -- אשכנזייה (נולדה בדרום אפריקה).

מבקשות מקלט וקורבנות סחר שואבות תקווה מיצירת בובות שחורות - חינוך וחברה -  הארץ

 

האחות (נזירה) עזזת האבטז'י קידאנה (מנהלת שותפה בקוצי'נטה) -- אריתראית.

צוות מקצועי | kuchinate-site

 

רות גרון (מנהלת שיווק ואירועים) -- אשכנזייה (הורייה מבולגריה).

צוות מקצועי | kuchinate-site

 

לינדסי טוסיג (ראש פיתוח) -- אשכנזייה (נולדה בארצות הברית).

You - Profile Picture Question Mark PNG Image | Transparent PNG Free  Download on SeekPNG

 

מיכל זמרי (מנהלת - שירותי תמיכה פסיכו-סוציאליים) -- אשכנזייה.

צוות מקצועי | kuchinate-site

 

חבר מנהל

סנדרה וייל (חברת הנהלה ויו"ר) - -אשכנזייה (נולדה בשוודיה)

המתנדבת השבדית: האוצרת סנדרה וייל מאמינה שניתן לגשר על מחלוקות בעזרת אמנות  | כלכליסט

 

טוני שינה -- אשכנזייה.

חבר מנהל | kuchinate-site

 

הילה ארנון -- אשכנזייה (הורייה מגרמניה).

0da068_20b86701c69f4035ae9327061205f364_

 

לין שלר -- אשכנזייה (נולדה בארצות הברית).

חבר מנהל | kuchinate-site

 

ועד מייעץ

ג'ולי פישר -- אשכנזייה (ארצות הברית).

ועד מייעץ | kuchinate-site

 

נטשה מילר גוטמן -- אשכנזייה.

ועד מייעץ | kuchinate-site

 

קדשת גברוולד -- אריתראית.

ועד מייעץ | kuchinate-site

 

מתנדבות:

לאורה לי ברץ -- אשכנזייה (נולדה בארצות הברית).

loura.jpg

 

טל ברימר -- אשכנזייה.

ראש צוות עיצוב אופנה וטקסטיל במכינה טל ברימר - 6B STUDIO

 

נלי ואן דן בוס -- אשכנזייה (נולדה בהולנד).

 

אורטל רילסקי -- אשכנזייה.

unnamed (2).jpg

 

שרון דבורה כהן טישלר -- אשכנזייה (נולדה באנגליה).

המתנדבות שלנו | kuchinate-site

 

טלי שרון -- אשכנזייה (נולדה בדרום אפריקה).

IMG_1995.jpeg

 

ליאור חרמוני גתי -- אשכנזייה (הורייה מפולין).

המתנדבות שלנו | kuchinate-site

 

מרים אלסטר -- אשכנזייה (נולדה בשוודיה)

המתנדבות שלנו | kuchinate-site

 

----------------------------------------------

 

כוח לקהילה

"כוח לקהילה" מגדיר את עצמו "התארגנות אזרחית שהקימו תושבות/י דרום תל אביב, ישראליות/ים ופליטות/ים, במטרה להאבק יחד באפליה הממוסדת נגד השכונות וכל תושביהן."

תושבי ותושבות דרום תל אביב? האמנם?

 

ארבעת מנהלי הארגון (לפי קבוצת הפייסבוק הרשמית של הארגון):

 

אסף קלדרון -- אשכנזי (חצי בולגרי וחצי יווני).

 

אפרת טולקובסקי --  אשכנזייה.

 

מקום מגורים נוכחי: לא ידוע.

 

נלי כפיר -- אשכנזייה.

 

תמר דרסלר -- אשכנזייה (שורשים מפולין).

 

תושבי דרום תל אביב?

כמובן שלא. 

האשכנזים השקרברגים, הנחשים, המזדיינים, המגעילים, המבחילים, הדוחים, המסריחים, השטניים, הפושעים, המטונפים והמלוכלכים הללו  אינם תושבי דרום תל אביב כלל ועיקר.

 הם משקרים!

 

-------------------------------------------

"רבנים לזכויות אדם"

"שומרי משפט - רבנים למען זכויות האדם" הוא ארגון המכנה את עצמו "א-פוליטי" בו חברים רבנים וסטודנטים לרבנות השייכים לשלל זרמים, לרבות אורתודוקסים, קונסרבטיבים, רפורמים ורקונסטרוקטיבים. ארגון זה מגדיר את תכליתו כ"השמעת קול המסורת היהודית בתחום זכויות (תתי) האדם" -- דהיינו, להיאבק למען "סיום הכיבוש", הסרת גדר ההפרדה, "דו-קיום", התנגדות במפגיע להריסת בתי טרוריסטים ערבים ובדואים, עידוד התרבותם של גזעים נחותים וזרים בערים של מזרחים, קיום מחאות נגד גירוש נגרואידים משטחי מדינת ישראל ועוד כהנה וכהנה.

הרב דוד פורמן (מייסד) -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

הרב דוד פורמן

 

הרב לוי יהודה קלמן-ויימן (נשיא) -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

מנהיגות רוחנית | קהילת כל הנשמה | ירושלים

 

הרב אריק אשרמן (מנכ"ל בדימוס) -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

פעילי שמאל יבואו "להגן" על אריק אשרמן מפעילי ימין - סרוגים

 

אבי דבוש (מנכ"ל) -- מרוקאי הומוסקסואל.

AviDabush.jpg

 

הרבה מעיין טרנר (יו"ר) -- אשכנזייה.

 

ראשי ההנהלה:

הרב משה יהודאי -- אשכנזי.

הרב משה יהודאי,... - שומרי משפט - רבנים למען זכויות אדם | פייסבוק

 

הרבה אניטה סטיינר -- אשכנזייה (נולדה בארה"ב).

הועד המנהל:

הרב ד״ר מיכאל מרמור -- אשכנזי (יליד אנגליה).

מיכאל מרמור | התורה

 

הרבה רותי בידץ -- אשכנזייה (הורייה מארצות הברית).

רותי בידץ | יהדות חילונית

 

הרב יחיאל גריינימן  -- אשכנזי (יליד אוסטרליה).

שומרי משפט - רבנים למען זכויות אדם - הרב יחיאל גריינימן, ראש מחלקת זכויות  בשטחים הכבושים: "דבריו של דב ליאור כפי שפורסמו ברבים על ההצדקה להרג אזרחים  חפים מפשע ועל האפשרות 'למחוק

 

יעל וורגן -- חצי אשכנזייה ותורכית.

 

הרב בנימין מיניץ׳ -- אשכנזי (יליד אוקראינה).

הרב בנימין מיניץ' | Rabbi Benjamin Minich - חוות דעת, המלצות, מחירים |  מתחתנים למען מתחתנים

 

הרב ג׳רמי מילגרום -- אשכנזי (יליד ארה"ב).

פרשת השבוע: שלח לך | Mabat USA מבט

 

הרבה נועה מזור -- אשכנזייה.

WhatsApp Image 2020-08-19 at 22.54.59.jp

 

הרב מיכה צבי אודנהיימר -- אשכנזי (יליד ארה"ב).

הרב שדיווח כעיתונאי מאזורי אסון שולח מאות ישראלים לעשות צדק עם עניי העולם

 

צוות עובדים:

עו"ד בקי כהן-קשת -- אשכנזייה (ילידת ארה"ב).

Stream עו״ד בקי כהן-קשת על הדרישה להציל את המיזם הלאומי לביטחון תזונתי -  כאן מורשת - 20.1.20 by Rabbis for Human Rights | Listen online for free on  SoundCloud

 

הרב נאוה חפץ -- אשכנזייה (בת למשפחה אשכנזית שהיגרה למצרים).

רבנים: איסור השכרה לזרים מזכיר ימים אפלים

 

לואיס סונטופ פרנקנטלר -- אשכנזי (יליד ארה"ב).

 

הרב מורי לי-דר -- אשכנזי.

מורי לידר

 

דני ברודסקי -- אשכנזי.

 

הרב סיגל אשר -- אשכנזייה.

 

עאישה סדאווי -- ערבייה.

אעישה סידאווי.jpg

 

הרב קובי וייס -- אשכנזי (חצי גרמני וחצי רומני).

התנועה הרפורמית - הרב קובי וייס : רבנים שומרי משפט | Facebook

 

מירה זילברמן -- אשכנזייה. 

Rabbis for Human Rights | About us

***********************************

מה אנו למדים מארגון זה?

(1) לזרם היהדות אליו משתייך האשכנזי אין כלל וכלל חשיבות -- "אתאיזם", "אגנוסטיות", "יהדות רפורמית", "יהדות אורתודוקסית" --  מילים אלו הינן כקליפת השום. הבעיה אינה נובעת ממידת אמונתו (או היעדר אמונתו) של האשכנזי ביישות אלוהית ומהזרם הדתי ביהדות אליו משתייך (או לא משתייך). הבעיה נובעת מהגזע האשכנזי. קרי, מהגנטיקה שלהם ומנטייתם האינהרנטית הטבועה כמעט בכל אחד ואחת מהם לחתרנות ודגנרטיות.

(2) לעמדה הפוליטית בה אוחז האשכנזי כביכול אין משמעות כלל ועיקר. כאמור, הגזע האשכנזי מורכב מפרטים אשר מאופיינים בדפוסי התנהגות מאוד דומים—כמעט היינו הך. 
אין הבדל אמיתי בין המנטליות של אשכנזים, בין אם מדובר באשכנזים מרקסיסטיים פרוגרסיביים או באשכנזים לאומנים מסורתיים.

האשכנזי יכנה את עצמו "ימני", "שמרן" או "לאומן" בעודו מקדם עקרונות נלוזים וערכים אשכנזו-אוניברסליים בזויים זהים לחלוטין לאלו של תנועות ומפלגות המגדירות את עצמן כ"שמאלניות" בגלוי. ניתן לראות דוגמאות רבות לכך בכנסת ישראל, בה חברי כנסת שגרסו במשך שנים כי הם "ימנים" ו"לאומנים" למעשה סובבו בכחש את הציבור הישראלי לאחר שהתגלו כשקרנים נאלחים ומסואבים שנוטלים חלק פעיל בביצוע רצח העם שלנו, בדיוק כמו אותו ה"שמאל" כלפיו הם מפנים אצבע מאשימה: איילת שקד, נפתלי בנט, מתן כהנא, וכן, גם בנימין אשכנזיהו.

כל המפלגות ה"ימניות" בישראל הן למעשה אופוזיציה נשלטת. היינו, תנועת "מחאה" נגד המשטר הקיים, לכאורה, המונהגת, הלכה למעשה, על ידי סוכני ממשלה. מעטים הן המדינות בהן ממשלות לא עשו שימוש בטניקה זו לאורך ההיסטוריה כדי להערים ולהכניע את היריבים שלהן (במקרה מסוים זה, "יריבים" משמע "מזרחים"). ולדימיר איליץ' לנין, מנהיג מהפכת אוקטובר ב-1917, מייסד ברית המועצות ומנהיגה הראשון (בעל שורשים אשכנזיים) הודה בעצמו כי הדרך הטובה ביותר לשלוט באופוזיציה היא להנהיג אותה בעצמך.

מ-(1) ו-(2) ברי כי אף אין לבטוח באשכנזים "לאומנים" ו"דתיים" כמו ברוך מרזל, בצלאל סמוטריץ, בנצי גופשטיין והרב המאיר כהנא.

(3) הצביעות האשכנזית המשוועת איננה יודעת קץ: האשכנזים החתרנים והעוצמתיים המאיישים תפקידים ועמדות רמי דרג במוסדות המדינה, בערוצי התקשורת, בבתי המשפט וברשויות החוק וגורמי האכיפה מסיתים ללא הרף נגד הדת, בפרט נגד חרדים ומתנחלים, מדברים בהם סרה ושופכים את דמם חדשות לבקרים. אולם כאשר זה תורם בקידום הנרטיב והאינטרסים האישיים שלהם, לפתע הם עושים שימוש בדת היהודית (או בגרסה מעוותת שלה, כמו ה"יהדות" הרפורמית) ורואים בה מקור לגיטימי לבסס עליו את עמדותייהם. לפתע הם אינם שוטמים את הרבנים, את התנ"ך ואת תשמישי הקדושה. לפתע הם אינם עוינים את היהדות. לפתע הם אינם חשים איבה כלפי אותו המגזר בו הם מטילים דופי השכם והערב. לפתע ההתבטאויות כדלהלן מצד אותם חלאות אשכנזיות טמאות לא היו ולא נבראו:

"החרדים נתפסים כגוף שחור חסר פנים המשריץ ילדים ומבקש להשתלט על המדינה. עלוקות, רודפי בצע, משונים ונלעגים בבגדיהם ובמנהגיהם, גלותיים. ארסנל הביטויים כלפיהם, זה הנקוט בערבי שבת חילוניים, נשמע לפעמים כאילו הועתק ישירות מהדר-שטרימר, שלא לדבר על האופן שבו מציירים אותם לפעמים בקריקטורות" (חברת הכנסת בדימוס שלי יחימוביץ').

"אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר'" (יגאל תומרקין. שם).

"כשאני רואה את החרדים אני מבין את הנאצים שרצחו אותם בשואה" (יגאל תומרקין, ראיון לעיתון 'תל אביב', 1986).

כשרואים אותם (את החרדים) מבינים מדוע היתה שואה, מדוע לא אוהבים יהודים... ברור שברגע שרואים את השחורים האלה, שמשריצים ילדים על ימין ועל שמאל... אני מזהה דתיים לפי הריח שלהם" (יגאל תומרקין, ראיון ל"ידיעות אחרונות", 1988).

"אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלשתינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח" (ציטוט מחומר כתוב של גדעון ספירו, מעריב 25.1.85).

"אנחנו כיפות סרוגות... חיילים בצבא אדוני צבאות ובצבא הגנה לישראל.. ואת חג חירותינו יום חג המצות הזה בקדושה ובנענועי גוף מתמכרים נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלשתיניים" (יצחק לאור, "המנון לגוש"). 

"צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם" (אורנן יקותיאלי, חבר מועצת עירית ירושלים, "ערב חדש" 22.12.85).

"אם החילוניים רוצים להמשיך לחיות פה אין להם ברירה אלא לפתוח באינתיפאדה. כן, אני מוכן לזרוק את האבן הראשונה" (יהונתן גפן, למי צלצלו הפעמונים, מעריב 8.5.98).

"החרדים יונקים מאותם יצרים אפלים שינקה הזוועה הנאצית-פשיסטית." (שולמית אלוני, עיתון "דבר", 1984)

"איני מאמין שאפשר יהיה להיפטר מהדתיים ללא שימוש בכוח ברוטלי... יש להפר חוקים בגלוי... לפרוץ את המחסומים בכוח. זו בפירוש אלימות, אבל אסור להיבהל ממנה... מלחמת תרבות לא מספיקה כאן. צריך לצאת למלחמה ממשית"‏ (עוזי אורנן, מוסף חדשות, 30.10.1992).

ישנם ציטוטים נוספים למכביר, אולם הנקודה ברורה.

***************************

 

"הטלוויזיה החברתית"

"הטלוויזיה החברתית באינטרנט" הוא אתר אינטרנט ישראלי המהווה במה לארגונים חברתיים המזוהים עם "אידאולוגיית השמאל הפוליטי", אם כי, כידוע, "שמאל" ו"ימין" הם מושגים אשכנזים שנועדו ליצור דיכוטומיה כוזבת ולשדל את הציבור להאמין כי גורלו נמצא בידיו אם יטול חלק בתהליך הבחירות ה"דמוקרטיות". באתרו הרשמי מוצהר כי הטלוויזיה החברתית הינה "ארגון לשינוי חברתי הפועל כגוף תקשורת מקצועי-עצמאי לקידום סדר יום חברתי בישראל". באופן אירוני למדי, חרף העובדה שמתיימר הארגון לבקר את הסדר החברתי הקיים בישראל ושואף "לקדם תוכן ושיח רדיקלי", "לערער על מוסכמויות" ו"לסדוק את הקשר ההגמוני של הון-שלטון-עיתונות", למעשה מהווה הארגון שופר של הממשל, בג"צ וכל שאר מוסדות המדינה הנשלטים על ידי האליטה האשכנזית, בדיוק כמו כל שאר ערוצי התקשורת האשכנזים במדינת אשכנזיסטן העריצית, והוא נתמך כלכלית ואידאולוגית על ידי בעלי הון אשכנזים עוצמתיים. זאת ועוד, חלק בלתי מבוטל בעליל מכלל חברי הארגון ויוצרי התכנים הינם בעלי הון ואנשי תשקורת בעצמם, כך שדברי החוכא ואיטלולא בדבר "סדיקת הקשר ההגמוני של הון-שלטון-עיתונות" הינם עורבא פרח -- לא מיניה ולא מקצתיה. טענה חסרת שחר בתכלית ואבסורדית ביותר.

בין הארגונים שתכניהם מוצגים באתר השטני: גוש שלום, האגודה לזכויות האזרח, קואליציית נשים לשלום, הקואליציה למאבק בסחר בנשים, קהילת סינקופה, יש גבול, שתיל, זוכרות, קו לעובד, הקרן החדשה לישראל, בצלם, הפורום למאבק באבטלה, ארגוני זכויות בעלי חיים, בית הספר למחול הקבוצה ביפו, ועמותת מען.

אהוד שם טוב (מייסד האתר ועורך ראשי) -- אשכנזי.

אהוד שם-טוב | העין השביעית

 

הילה טוב (מנכ"לית) -- אשכנזייה.

צוות הטלוויזיה החברתית | הטלוויזיה החברתית

 

מועצה ציבורית

 פרופ' נועם חומסקי -- אשכנזי (יליד ארה"ב).

נועם חומסקי – ויקיפדיה

 

 פרופ' אבישי ארליך -- אשכנזי.

Ehrlich av.jpg

 

 פרופ' גדי אלגזי -- חצי אשכנזי (אימו מסרביה).

Wissenschaftskolleg zu Berlin: Gadi Algazi, Dr. phil.

 

 ד"ר יוסי דהאן -- מזרחי (יליד מרוקו).

מתווה החינוך בקורונה יגדיל פערים: "המדינה צריכה לאזן את הרשויות המקומיות  שאין להן כסף" | אתר החדשות דבר

 

 עו"ד יפעת סולל -- אשכנזייה.

עו"ד יפעת סולל. (באדיבות המצולמת) | אתר החדשות דבר

 

 פרופ' ירון אזרחי -- אשכנזי.

ירון אזרחי – ויקיפדיה

 

 עו"ד מיכאל ספרד -- אשכנזי (הוריו מפולין).

מיכאל ספרד - ענייני פנים - הארץ

 

 

פרופ' נעמי חזן -- אשכנזייה (הורייה מאנגליה).

נעמי חזן

 

תמר גוז'נסקי -- אשכנזייה (הוריה מפולין).

פעילות ציבורית ופרסומים

 

אורנה בן דור -- אשכנזייה (הוריה מרומניה).

אורנה בן דור הרצאות מרתקות - מרכז המרצים

 

גיא מרוז -- אשכנזי.

גיא מרוז הרצאות מרתקות - מרכז המרצים

 

ועד מנהל:


גל גבאי דולפין -- מזרחייה (הורייה ממרוקו).

גל גבאי – ויקיפדיה

 

סהר ורדי -- אשכנזייה.

יהודה שלזינגר - תכירו את סהר ורדי, "סרבנית מצפון" שגם נסעה לדרום אפריקה כדי  להסביר כמה מדינת ישראל והצבא שלה לא מוסרי. סהר לא תקבל 'אפס אחוז מע"מ'.  לעומתה ישראל מבני ברק

דרך אגב, הזונה האשכנזייה המסריחה הזאת אמרה בתוכנית רדיו: "חבל שהאינתיפדה הסתיימה" ויוצאת למסעות במדינות ערב כדי להלעיז את צבא ההגנה לישראל ולהציג את חיילי צה"ל כפושעי מלחמה ואנשי דמים.

 

כמובן שאתר התעמולה האשכנזי והרעיל "וואלה!", אשר עליו אדון בהמשך, הרעיף דברי קילוסין על בת הזנונים הגועלית והבזוייה הזו:

 

ליאור רנו שקד -- אשכנזייה (משוויץ).

 

פידא שחאדה -- ערבייה.

עמיתים - השותפות

 

מיכל שליו רייכר -- אשכנזייה (שורשים מגואטמלה).

מיכל שליו-רייכר - הפורום החילוני

 

נאווה מזרחי 

Quotes about Unknown person (50 quotes)

 

מיכל חן צרנוביצקי -- חצי אשכנזייה (אביה מגרמניה).

האקטיביסטיות של ישראל 2019 - ליידי גלובס - מיכל צ'רנוביצקי

 

ועדת ביקורת:


שרון אור שמש

 

 מורלי אקשטיין -- אשכנזייה.

Quotes about Unknown person (50 quotes)

 

 

מאיה יבין - מפיקה -- אשכנזייה (שורשים מפולין).

צוות הטלוויזיה החברתית | הטלוויזיה החברתית

 

מליסה דנז (גייסת משאבים) -- אשכנזייה (נולדה בארה"ב).

מליסה דנז

 

מור דיעי חנני (כתב) -- רבע תוניסאי (השאר ככל הנראה אשכנזי).

עושה רוח- מור דיעי חנני (@Mor__DH) / Twitter

 

עדי טולדנו (צלם ועורך וידאו) -- שורשים אשכנזיים (פולין).

 

דנה הדר (צלמת ועורכת וידאו) -- (חצי מרוקאית, וסביר להניח כי החצי השני אשכנזי).

 

מאור ברזני (פיתוח ותחזוקת אתר אינטרנט) -- חצי אשכנזי (אימו מהונגריה).

 

 

------------------------------------------------------------

 

"עומדים ביחד"

"עומדים ביחד" הינה תנועה פוליטית אשר לדברייה דוגלת ב"שלום, שוויון, צדק חברתי, עצמאות וצדק לשני העמים". ארגון זה הוקם בשלהי שנת 2015 בתקופת גל פיגועי הטרור של הערבושים ("אינתיפדת הסכינים") שבמסגרתו מאות יהודים ללא עוול בכפם נפגעו או נרצחו בברבריות על ידי תתי אדם ערבים באמצעות יידוי אבנים, זריקת בקבוקי תבערה, דקירות סכין, פיגועי ירי, פיגועי דקירה ועוד כהנה וכהנה. בעת שמיליוני יהודים נאלצו לסבול מחוסר ביטחון משווע בשטחי המדינה בעקבות האלימות של החלאות המסואבות והמנוולות הללו, חברי הארגון האשכנזים היו למלחכי פינכה של ערבים, כדרכם בקודש. הלכך, כאמור, מצאו זאת לנכון להיאבק למען זכויותייהם של תתי האדם הערבים ונגד "גזענות" נגדם בשעה בה דמם של "אחייהם" המזרחים נשפך ללא הרף, חדשות לבקרים, וללא רחמים. 

יתרה מזאת, מצדד הארגון בהגירת אפריקאים ובהבאתם לערים בעלות רוב מזרחי מובהק.

מנכ"ל: אלון-לי גרי גירון (אשכנזי).

Alon-Lee Green - ألون-لي جرين - אלון-לי גרין 🟣 (@AlonLeeGreen) / Twitter

 

מזכירות התנועה:

 

אורי צבי וולטמן -- אשכנזי (הוריו מרומניה).

המועמדים הגאים לרשויות המקומיות: מי נבחר ומי נכשל?

 

ורד ליבנה -- אשכנזייה (הורייה מפולין).

 

כרמל גבעון -- אשכנזי (שורשים מפולין).

 

סאלי עבד -- ערבייה.

 

איתמר אבנרי -- אשכנזי (שורשים מרומניה והונגריה).

איתמר אבנרי | כאן

 

דני פילק -- אשכנזי (נולד בארגנטינה).

פרופ' דני פילק | רופאים לזכויות אדם

 

יואב הראבן -- אשכנזי (שורשים מארה"ב ופולין).

 

מאג'ד אל-כמאלאת -- בדואי.

קסם המדבר

 

רולא דאוד -- ערבייה.

עומדים ביחד نقف معًا - רולא דאוד קוראת לכם - תמכו בעומדים ביחד כדי לחזק את  המאבק היהודי-ערבי | Facebook

 

אלון נוטקביץ' -- אשכנזי.

 

הדיל עזאם-ג'לאג'ל -- ערבייה.

תרשום אני ערבי - הדיל עזאם ג'לאג'ל #להיות_ערביה | Facebook

 

יעל אגמון נכט -- אשכנזייה (שורשים מרומניה).

אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אונ' תל אביב - בחירות 2021

 

שולמית (שולה) טרווס -- אשכנזייה (נולדה באיטליה).

 

כל ה"יהודים" החברים בצוות התיאום הארצי וחברים נוספים (לקוח מאתרם הרשמי):

אסף יקיר -- אשכנזי (שורשים מברית המועצות).

 

ארנון פלג -- אשכנזי (שורשים מפולין).

 

הלי מישאל -- אשכנזייה (נולדה בפינלנד).

 

מעין דותן -- שורשים מגרמניה.

 

שושן אצמן -- אשכנזייה (שורשים מדרום אפריקה וארצות הברית).

 

שיר נחמקין -- אשכנזייה.

 

יונתן קדוולנדר -- אשכנזי (שורשים מסינגפור).

 

נועם שובל -- מזרחית (שורשים ממרוקו ואיראן).

 

תום יגיל -- אשכנזי (שורשים מפולין).

 

אסתר רחל ליבנה -- אשכנזייה (שורשים מצרפת ופולין).

 

מאיה גונן -- אשכנזייה (שורשים מרומניה).

 

שחר הלר -- אשכנזי (שורשים מפולין וצ'כוסלובקיה).

 

שי יצחק לרר -- חצי אשכנזי (ארגנטינה).

 

תם אביעד

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

איימי קליין -- אשכנזייה (ילידת ארה"ב).

 

לילך וייס -- אשכנזייה.

 

סתו גרסטל -- אשכנזייה (שורשים מהולנד ואנגליה).

Image

 

עמרי גורן

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

הדר (פסיה) אביאל -- חצי אשכנזייה (אימה מצ'כוסלובקיה).

 

יניב כוגן -- לפחות חצי אשכנזי.

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

מאירה הנסון -- אשכנזייה (הורייה מדרום אפריקה).

מאירה הנסון, מחבר ב-מרכז השל

 

מיכל כרמלי

 

נטע קדם -- אשכנזייה.

 

רועי כהן

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

אלמוג לוין -- אשכנזייה (שורשים מרומניה וברית המועצות).

 

גלית מס-איידר -- אשכנזייה.

לוח הדרושים של ASP - גלית מס איידר

 

דפנה יונג צירולינג -- אשכנזייה (הורייה מפולין).

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

יהודית קשת -- אשכנזייה (נולדה בממלכה המאוחדת).

Yehudit Keshet

 

טליה בר-יוסף

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

יערה שמר -- אשכנזייה (הורייה מארה"ב והממלכה המאוחדת).

 

עודד רותם -- אשכנזי.

 

תמי בשמשניקוב -- אשכנזייה (הורייה מברית המועצות).

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

עינת ליכטינגר -- אשכנזייה.

ליכטינגר עינת

 

צבי אלנסקי -- אשכנזי (ברית המועצות).

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

קרן דונדה

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

אורי שוורץ -- אשכנזי.

Image Of Confused Person - Person Question Mark Clipart, HD Png Download -  kindpng

 

מאורי נבו -- אשכנזי.

 

נגה מלכין -- אשכנזייה (הוריה מארה"ב וגרמניה).

Image

 

נעם צמחוני -- אשכנזי.

נעם צמחוני (אלבום פרטי). | אתר החדשות דבר

 

---------------------------------------------------------------

 

"ספריית גן לוינסקי"

ספריית גן לוינסקי היא ספרייה ומרכז חברתי ותרבותי שהוקם ביוזמת עמותת אַרְטִים. הפעלתה נעשית בהתנדבות במטרה "לשרת את תושבי שכונות דרום תל אביב", במירכאות, ובייחוד את קהילות מבקשי המקלט ומהגרי העבודה באזור. חברי הארגון מתנגדים למדיניות גירוש כושים וחפצים לאזרח אותם ולהעניק להם זכויות יתר (קרי, להקנות לתתי אדם זכויות אדם ואף פריווילגיות, לרבות העדפה מתקנת, אשר מחלישים באופן בלתי ניתן לערעור את המזרחים).

דפנה ליכטמן (מנכ"לית) -- אשכנזייה.

 

אופיר סיוון (רכז קורסים והכשרות למבוגרים)

 

אילאיל הדס (רכזת פעילות ילדים ונוער) -- אשכנזייה (שורשים מיוגוסלביה).

 


שיר ברבי (רכזת פעילות ילדים ונוער).

??

 

מיכל (שרה) שנדר (עובדת סוציאלית קהילתית) -- אשכנזייה.

 

חברי הועד המנהל:

פרופ' גדעון קונדה -- אשכנזי (הוריו מברית המועצות ודרום אפריקה).

Listening and long-term leadership emphasised in webinar with Professor  Gideon Kunda | GU Executive Education

 

ד"ר הני זובידה -- מזרחי (נולד בעיראק).

ראיון עם ד"ר הני זובידה - מרצה בכיר בחוג למדעי המדינה במכללה האקדמית עמק  יזרעאל - YouTube

 

חסן עבדאללה -- ערבי

?

 

פרופ' בלה דוידזון -- אשכנזייה (נולדה בברית המועצות).

פרופ' בלהה דודזון ערד | בית הספר לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל

 

אמילי שני -- אשכנזייה.

?

 

סופי שניר -- ערבייה.

בצלאל באום אל־פחם: משיק מרכז חדש למצוינות | כלכליסט

 

פרופ' לארי אברמסון -- אשכנזי (נולד בדרום אפריקה).

שנקר - פרופ' אברמסון לארי

 

ד"ר זאב דגני -- אשכנזי.

N12 - מנהל גימנסיה הרצליה: "ההתפרעות בהצגה - בגלל הכיבוש"

 

 

מעין רביד -- אשכנזייה.

 

עלמה בק -- אשכנזייה (הורייה מגרמניה).

שמונה מפגינים צעירים שנעצרו מספרים: זה מה שהוציא אותי לבלפור - חינוך וחברה  - הארץ

 

חברי ועדת הביקורת:

אופירה בן שלמה - אשכנזייה.


עדי מעוז -- אשכנזייה.

אנשי צוות קו לעובד | קו לעובד

 

מתנדבי ויוזמי הספרייה מקבוצת ארטים:

הדס עפרת -- אשכנזי (הוריו מגרמניה).

הדס עפרת

 

רומי אריה אחיטוב -- אשכנזי (נולד באיטליה).

Romy Achituv - Alchetron, The Free Social Encyclopedia

 

מרית בן ישראל -- חצי אשכנזייה.

סופרים קוראים" - מרית בן ישראל - YouTube

 

אורלי שפע מזור -- אשכנזייה.

טלי תמיר -- אשכנזייה.

טלי תמיר זוכת מענק ההוצאה לאור של בית לאמנות 2021 - מגזין פורטפוליו

 

 יואב מאירי -- אשכנזי (הוריו נולדו בארגנטינה).

תמונה ללא תיאור

-----------------------------------------

"מכון שלום הרטמן"

מכון שלום הרטמן הוא מרכז חינוך ומחקר יהודי במושבה הגרמנית בירושלים אשר לשיטתו "מפתח אפיקים חדשים בחשיבה, במחקר ובחינוך היהודי ופועל למען הכשרת מנהיגות יהודית המושתת על ערכי הפלורליזם" ו" חותר להעמיק ולחדש את השיח הערכי בנושאי יהדות וישראליות במאה ה-21, פלורליזם דתי, מדינה יהודית ודמוקרטית, מדינת ישראל והעם היהודי, ויחסי היהדות עם דתות העולם", הצהרות אירוניות בעליל בהתחשב בעובדה שנוקטים חברי המכון בעמדה חברתית-פוליטית אחת ויחידה ללא סייגים -- שמאל.

מרכז זה, אשר חרט על דגלו להגן בקנאות על ערכים ועקרונות נלוזים עליהם מושתת מדינת אשכנזיסטן, לרבות "שוויון", "צדק", "דמוקרטיה", "סובלנות" ועוד כהנה וכהנה, הביע תמיכה מפורשת בהגירת נגרואידים למדנה ובהשתקעותם בערים מזרחיות. כצפוי, רובם המוחלט של חברי המכון הינם אשכנזים בעלי אזרחות זרה שאינם מתגוררים בערים הטרוגניות:

(א = מוצא אשכנזי כלשהו, מ = מזרחי, ע = ערבי)

 

(שגית אייזנברג -- אשכנזייה)

(אליזבט גולדוין = אשכנזייה).

(מוטי זעירא = ערבי, עדי טאוף = אשכנזייה).

 

---------------------------------------

 

"הקליניקה לזכויות פליטים"

"הקליניקה לזכויות פליטים" הינה תוכנית הפועלת לקידומה של "מערכת מקלט הוגנת בישראל, ולהגנה על זכויות האדם של מבקשי מקלט ופליטים, במגוון דרכים", לרבות מתן ייצוג משפטי, הגשת ניירות עמדה בנושא מדיניות המקלט באשכנזיסטן, עתירה לבג"ץ, נטילת חלק במחאות של ארגונים אזרחיים נוספים למען קידום חקיקה בתחום וכדומה.

בין העתירות הידועות לבג"צ בהן צויינה הקליניקה כעותרת נמנות העתירה נגד הסדר הפיקדון, הערעור נגד כליאתם של אזרחי אריתראה וסודן בגין אי נכונותם לעזוב את שטחי מדינת אשכנזיסטן, ערר אשר פסל את עמדת המדינה לפיה עריקה משירות צבאי באריתראה אינה מכננת עילה לגיטימית למקלט, עתירה נגד מדיניות משרד הרווחה נגד הענקת שירותים סוציאליים לנגרואידים, עתירה נגד תיקונים לחוק למניעת הסתננות, עתירה נגד מדיניות ההפרדה של ילידי ישראל וכושים במערכת החינוך, עתירה נגד החלטת הממשלה להתחיל לקנוס מעסיקיהם של מבקשי מקלט ועתירה נגד "נוהל החזרה מתואמת מיידית".
 

ד"ר יובל לבנת (מנחה אקדמי) -- אשכנזי.

ד"ר יובל לבנת - מרכז אדוה

 

עו"ד ענת בן דור (מנחה קלינית) -- אשכנזייה.

ענת בן דור | הטלוויזיה החברתית

 

 

עו"ד אירינה (אירה) רוזינה (מנחה קלינית) -- רוסייה סלאבית (לא מגזע אשכנזי).

אירינה [אירה רוזינה] רוזינה

 

----------------------------------------------------

 

"עוצרים את הגירוש"

"עוצרים את הגירוש" הינו ארגון שטני ביותר שתכליתו המוצהרת היא "דרישת שינוי מדיניות בנושא מבקשי המקלט, מתן מעמד פליט למי שזכאי לכך וטיפול ממשלתי באזורים בהן ריכזה המדינה אוכלוסייה סודנית ואריתריאית" (היינו, ביישובים בעלי ריכוז אוכלוסין גבוה של מזרחים). פעילים ב"עוצרים את הגירוש" ארגנו והשתתפו בהפגנות למכביר נגד גירוש נגרואידים ובעד הכרתם כאזרחים שווים מן המניין.

חברי תנועה זו קשורים לארגון "דרום תל אביב נגד הגירוש". אולם האם הם אכן מתגוררים בדרום תל אביב?

 

עדי ברקוביץ' -- אשכנזייה (מתגוררת בירושלים).

 

אילאיל הדס -- אשכנזייה, שורשים מיוגוסלביה (נולדה ברמת גן)

 

כרמל נמש -- אשכנזי -- חצי רומני וחצי ארגנטינאי (מתגורר בירושלים ונולד בגליל).

 

יואב קלארמן -- אשכנזי -- שורשים מברית המועצות (מתגורר בהרצליה).

מי היה מנחש שכל ארבעת מנהלי עמוד הפייסבוק הרשמי של הארגון "עוצרים את הגירוש", אשר עורך הפגנות ענק ביישובים של מזרחים, אינם מזרחים ואינם מתגוררים בערים רב-תרבותיות והטרוגניות כמו דרום תל אביב?

ומי היה מנחש שכמעט מאה אחוזים מכלל חברי הארגונים "דרום תל אביב נגד הגירוש" ו"עוצרים את הגירוש" הם בעלי מוצא אשכנזי?

 

 

קומץ תמונות של היצורים שהאשכנזים הטמאים מכניסים לעירכם בעל כורחכם...

--------------------------------------------------

 

"היא"ס (החברה לסיוג מהגרים עבריים) ישראל"

"החברה לסיוע למהגרים עבריים" הוא ארגון אשכנזי בינלאומי הומניטרי שנוסד במקור כדי לסייע לפליטים יהודים ב-1881 להיאבק בחוקים אשר הגבילו את כניסתם למדינות לבנות. כיום תכלית הארגון היא לסייע לקלוט "פליטים הנמצאים במצוקה" ו"להגן על בטחונם" בכל רחבי תבל -- דהיינו, להציף את אשכנזיסטן, בין היתר, בנגרואידים נחשלים, רצחניים ופרימיטיביים ולשכנם בערים בעלות ריכוז ניכר של מזרחים.

צוות היא"ס ישראל:

עו"ד סיון כרמל (מנכ"לית) -- אשכנזייה.

 

עו"ד נמרוד אביגאל (סמנכ"ל, מנהל תכנית הסיוע המשפטי) -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

 

עו"ד רחל פרידמן (תכנית הסיוע המשפטי) -- אשכנזייה.

 

עו"ד מירב בן זאב (תכנית הסיוע המשפטי) -- אשכנזייה.

 

טל מיכאלי (מנהלת משרד ורכזת תכנית המלגות)

 

עו"ד רונית מזרחי שריג (תכנית הסיוע המשפטי) -- אשכנזייה.

 

מונים הארון (רכז קשרי קהילה) -- סודני אוגה בוגה.

 

***************************************

"טופז בינלאומי"

 טופז בינלאומי היא פלטפורמה בינלאומית, המאגדת בתוכה תנועות לשינוי חברתי, בישראל ובעולם באמצעות שלוש חטיבות  – טופז ישראל, ברית עולם להתנדבות ופיתוח בינלאומי ותנועת אינספרשיין – אמנות, מנהיגות ושינוי חברתי. 

כמובן שב"שינוי חברתי" הכוונה היא חתרנות חברתית עד חורמה, הכוללת, בין היתר, עידוד הגירתם של נגרואידים בהמוניהם ושיכונם בשכונות בעלות רוב מזרחי.

 

ד"ר מייק נפתלי (מייסד ונשיא) -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

חברי וועד מנהל ומנהיגות מתנדבת - טופז

 

שמואל סורק (יו"ר ומנכ"ל) -- אשכנזי (הוריו מפולין).

 

פרופסור רבקה לזובסקי (סגנית נשיא) -- אשכנזייה (נולדה באורוגוואי; הוריה מפולין ואורוגוואי).

פרופ' רבקה לזובסקי, יו"ר ויצו העולמית: ציונות מגיל צעיר - Xnet

 

רונן דוד קלר - חבר וועד מנהל (הוריו מגרמניה).

 

חברי ועד מנהל

מריה רדינסקי - אשכנזייה (נולדה בברית המועצות).

 

ג'מאל אלקרנאוי (בדואי).

 

דינה לוטטי -- אשכנזייה (נולדה בצרפת).

 

ענבר ארז -- אשכנזייה.

 

ליר רחל אלטר -- אשכנזייה (שורשים מרומניה).

Lir Alter ליר אלטר

 

**************************************

"ברית עולם"

 

ברית עולם – להתנדבות ופיתוח בינלאומי הוקמה בשנת 2005 כזרוע הבינלאומית של טופז על ידי קבוצת אשכנזים המאמינים כי על החברה הישראלית לעשות למימוש ערכי "תיקון עולם" (קרי, השמדת עולם). במילים אחרות, מדובר בעכברושים אשכנזים נאלחים, בזויים ורצחניים שאמונים על הפצת מערכת הערכים, האידאלים והעקרונות האשכנזו-אוניברסליים ה"הומניסטיים" וה"דמוקרטים" הנלוזים בריש גלי כחלק מתוכניתם הזדונית לחתור תחת מדינת ישראל עד חורמה.

במסגרת פעילותם למען "צדק חברתי" ו"רגישות תרבותית", מגישה חטיבה זו של עמותת "טופז" סיוע לנגרואידים ומשקעת אותם בערים בעלות רוב דמוגרפי מזרחי.

 

שרון זוהר (מנכ"לית ברית עולם) -- ?

sharon zohar

 

מריה רדינסקי (יושבת ראש) -- אשכנזייה (נולדה בברית המועצות).

מריה רדינסקי

 

חברי ועד מנהל:

פרופסור רבקה לזובסקי -- אשכנזייה (נולדה באורוגוואי; הוריה מפולין ואורוגוואי).

רבקה-לזובסקי366X230

 

פרופסור אפרת ברוידא -- אשכנזייה (הוריה מפולין ורומניה).

 

אפרת-ברוידא

 

ד"ר אפי הלפרין -- אשכנזי (הוריו מפולין).

אפי-הלפרין-2

 

דינה לוטטי -- אשכנזייה (נולדה בצרפת).

דינה-לוטי

 

ענת לבנת -- חצי אשכנזייה.

ענת לבנת

 

קים יונגו -- דרום קוריאני.

Yonggu-Kim

 

שמואל סורק -- אשכנזי (הוריו מפולין).

שמואל סורק

 

ד"ר מיכאל נפתלי -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

Dr. Mike Naftali

 

פעילים חברתיים

קרן שטרן -- אשכנזייה (הוריה מפולין).

קרן שטרן1

 

סילאס אוקווירוואת -- נגרואידי מאוגנדה.

סילאס

 

יורי רטומסקי -- אשכנזי (נולד בברית המועצות).

Yuri-1

 

אביטל יעל בנאי גרנות -- אשכנזייה (הוריה מרומניה וארה"ב).

אביטל בנאי

 

 

הדס נפתלי

Quotes about Unknown person (50 quotes)

 

 

-----------------------------------------------

 

'הגר ומרים' - למען נשים הרות פליטות בישראל

"הגר ומרים - למען נשים הרות פליטות בישראל" הינה תוכנית אשר שמה לה למטרה לסייע, לתמוך, ללוות ולקדם כושיות הרות וכושיות לאחר לידה בישראזבל.

באמצעות מתן סיוע, תמיכה וליווי צמוד ללא תשלום כלל ועיקר, מעודדים האשכנזים השפלים את הנגרואידיות להעמיד צאצאים נוספים שיזהמו את מאגר הגנים שלנו ו"יעשירו אותנו תרבותית" עם רמות מוגברות של אבטלה, פשיעה ואלימות -- נשק ביולוגי מתקתק שעושק את העובד הישראלי על ידי גזילת כספי המיסים ופרזיט נבוב מוח שלא תורם מאומה פרט לשוד, ביזה, אונס ורצח של גברים מזרחים ונשים מזרחיות חדשים לבקרים.

כמה מפתיע שארגון "ברית עולם", אשר פועל במסגרת עמותת "טופז" (שם כמעט כל הבכירים הינם אשכנזים טהורי גזע)  נושא באחריות להקמת הארגון הפושע:

להלן רשימה של חברים בארגון:

אביטל יעל בנאי גרנות (מייסדת ומנהלת) -- אשכנזייה (הוריה מרומניה וארה"ב).

אביטל בנאי

 

דבורה (דבי) ג'יל הרדן (מרכזת התחום הרפואי) -- אשכנזייה (מארה"ב).

Debbie Herdan (@DebbieHerdan) / Twitter

 

ד"ר סוזן וורציזר (מרכזת התחום הרפואי) -- אשכנזייה (מארה"ב).

 

שאר החברים והמתנדבים בפרוייקט שמרו על אנונימיות. עם זאת, מצויין כי ארגוני בת של הסוכנות היהודית, כגון "Career Israel", נוטלים חלק פעיל.

מה מוצאם של מנכ"לית ויושב ראש הסוכנות היהודית (לה אקדיש מאמר נפרד משל עצמה בעתיד) ושל מנכ"ל "Career Israel"?

 

אמירה אהרונוביץ (מנכ"לית הסוכנות היהודית) -- אשכנזייה.

 

יעקב חגואל (יו"ר הסוכנות היהודית) -- אשכנזי (הוריו מיוון ופולין).

יעקב חגואל למיקי זוהר: אל תפלג, אחרת תסולק | ערוץ 7

 

אדם מילבואר (קוארדינטור התוכנית)-- אשכנזי.

About Israel Career StaffCareer Israel

 

--------------------------------------------

 

בעלי מניות של ערוצי תשקורת:

יש לזכור כי בנוסף לארגונים, לעמותות ולמוסדות המצוינים לעיל, ישנם גופים אשכנזיים נוספים רבים החותרים תחת מדינת ישראל ותורמים ישירות לשואה שלנו.

בעוד שאין סיפק בידי להתייחס לכל ארגון, לדידי חשוב ביותר להזכיר את שמותייהם של אנשי התשקורת העובדים במכונת התעמולה האשכנזית, הידועה גם בשם "התקשורת הישראלית", אשר מעיילת פילא בקופא דמחטא, זורת חול בעיני הציבור, מפריחה יונים, מסובבת את אזרחי ישראל בכחש, מפיצה תעמולה חברתית דסטרוקטיבית ביותר, מקדמת ערכים ועקרונות אשכנזו-אוניברסליים חתרניים, זורקת מורה בציבור הישראלי באמצעות לוחמה פסיכולוגית ודברי רמיה ובדיה, מבצעת דה-מורליזציה, מצדדת באויביינו הרצחניים והברבריים, מהנדסת את תודעת הדור הצעיר ומפעילה לחץ ציבורי שאין כמותו על גורמים ברי סמכא ורמי דרג במטרה להחליש אותנו עד חורמה.

להלן דוגמאות למאמרים שפורסמו בערוצי התשקורת האשכנזיים שתכליתן לעורר בקרב הציבור הישראלי אמפתיה כלפי תתי האדם הנגרואידים, להעניק לברבריים הללו פלטפורמה להביע את עצמם, כאילו שזה בכלל רלוונטי, ולהפעיל לחץ ציבורי נגד גירושם:

 

(מאמר שנועד לעורר אמפתיה כלפי נגרואידים בקרב הקורא הישראלי).

 

 

 

תגובה של חלאה אשכנזייה טיפוסית:

 

להלן המאמר השטני ביותר שמצאתי אשר תכליתיו כדלהלן:

(1) עידוד נישואי תערובת בין נגרואידים למזרחים במטרה להחליש את המזרחים (כך ניתן יהיה לחלוש עליו אף עוד יותר בקלות ולחתור תחתו עד חורמה במהרה).

(2) ניסיון לעורר תחושת אמפתיה והזדהות בקרב מזרחים במטרה לעודדם לקבל את תתי האדם הכושים בזרועות פתוחות לערייהם ללא התנגדות רבה.

(3) דה-מורליזציה, דה-הומניזציה, לעג וקלס — "להזכיר" למזרחים כי הם "נחותים, פרימיטיביים, נחשלים, מכוערים וחסרי צלם אנוש" כמו הכושים, אשר הלכה למעשה כלל ועיקר אינם שייכים למין האנושי (אלא הם הומיניד ארכאי ופרימיטיבי ביותר שלא תרם אף לא דבר חיובי אחד לאנושות).

 

התעמולה התשקורתית בעד נגרואידים אינה מופצת אך ורק באמצעות פרסום מאמרים ומלל כתוב, אלא גם בעזרת סרטונים למכביר אשר עלולים להיראות תמימים ונטולי נטייה ואג'נדה לכאורה לצופה הממוצע. להלן מספר דוגמאות:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דוגמאות לפרסומות בהן מופיעים נגרואידים ומעודדים התבוללות ונישואי תערובת עמם:

קלווין קליין ישראל

 

 

תקוה גדעון - חדשות, רכילויות ועדכונים על תקוה גדעון | TMI

קסטרו ישראל

 

סטפן לגר חושף את החברה באירוע

 

חג שמח מהילדים של קסטרו - YouTube

קטסרו ילדים ישראל

למה הילדים בפרסומות ישראליות נראים לא מכאן?

---------------------------------------------------------

 

"כאן 11"

 

אלדד קובלנץ (מנכ"ל תאגיד השידור האשכנזי) -- אשכנזי (שורשים מפולין).

אלדד קובלנץ ימונה למנכ"ל הקבוע של תאגיד השידור כאן | כלכליסט

 

גיל עומר (יו"ר תאגיד השידור האשכנזי) -- אשכנזי (נולד בקנדה).

גיל עומר - המועמד המומלץ לתפקיד יו"ר תאגיד השידור הציבורי החדש | כלכליסט

 

 

 הרכב ועדות המשנה של מועצת כאן תאגיד השידור האשכנזי:

פרופסור דוד אלכסנדר (יו"ר ועדת אתיקה ופיקוח על שידור פרסומות והודעות) -- אשכנזי.

אלכסנדר ב-2015

 

אהובה פיינמסר (יו"ר ועדת דיגיטציה, חדשנות וטכנולוגיה) -- אשכנזייה.

הטכנולוגיה מאפשרת לספק לצופים תכנים שמעניינים אותם" -

 

יוחנן צנגן (יו"ר ועדת כוח אדם) -- אשכנזי.

יוחנן צנגן נבחר ליו"ר דירקטוריון תיאטרון הבימה | כלכליסט

 

יונה ויזנטל (יו"ר ועדת כספים, התקשרויות והשקעות)

יונה ויזנטל עוזב את מכבי תל אביב - וואלה! ספורט

 

אמיר סבהט (יו"ר הועדה לפיקוח על פעילותה של היחידה המסחרית) -- אתיופי.

גיל עומר (יו"ר ועדת התוכן) -- אשכנזי.

גיל עומר - המועמד המומלץ לתפקיד יו"ר תאגיד השידור הציבורי החדש | כלכליסט

 

 

 

ברוך שי (מנכ"ל חטיבת החדשות של תאגיד השידור האשכנזי) -- אשכנזי.

לפני ההשקה: ברוך שי מונה לסמנכ"ל החדשות בתאגיד - אייס

 

אילאיל שחר (משנה למנכ"ל חטיבת החדשות של כאן תאגיד השידור האשכנזי) -- אשכנזייה.

Eeleel Shahar DSC0158.jpg

 

חברי ועדה נוספים:

פרופסור מנחם בן-ששון -- אשכנזי (שורשים מבלארוס).

פרופ' מנחם בן-ששון | החוג להיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו

 

ד"ר שרון ידין -- אשכנזייה.

ועדת איתור המליצה על המשפטנית שרון ידין למועצת תאגיד השידור | כלכליסט

 

מיכל אמיליה רפאלי כדורי -- אשכנזייה.

 

אפילו שדרן רדיו ישראלי המשדר את התכנית "נותן ברוק" ברדיו כאן 88 (ובעבר ב-88FM) וכן את התוכנית "רוק ישראלי" בכאן גימל הודה כי ישנה מדיניות של הדרת מזרחים ב"כאן":

 

כמה מפתיע...

 

***********************************************

"כאן חינוכית"

כאן חינוכית ממקד את שידוריו כלפי ילדים ונוער ציבורי ומהווה חלק מתאגיד השידור האשכנזי. בחרתי לציין חלק זה של תאגיד השידור בנפרד לאור העובדה שהוא מופנה כלפי הדור הצעיר -- עתיד המדינה הזאת, כך שהנזק הנעשה גדול כפליים.

עומר מנור (מנהל כאן חינוכית-טלוויזיה) -- אשכנזי.  

מאחורי הקלעים של הזוכים ב-Booster, עם עומר מנור, מנהל כאן חינוכית | איגוד  השיווק הישראלי

 

דוגמאות לתכנים שמעלה "כאן חינוכית" בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו:

 

************************************************

 

"מאקו" ו"ערוץ 12"

קשת 12 (נקרא גם ערוץ 12) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי של שידורי קשת בע"מ, קבוצת תקשורת הכוללת גם את הזרוע הבינלאומית קשת אינטרנשיונל ואת הזרוע הדיגיטלית mako.

מייסדים:

מוזי ורטהיים -- אשכנזי.

נספח לצוואה של מוזי ורטהיים מחזק את בתו דרורית | כלכליסט

 

 דודי ורטהיים -- אשכנזי.

דודי ורטהיים מכר 4.3% ממניות אלוני חץ - נותר עם החזקה של 5% | כלכליסט

 

אלכס גלעדי -- אשכנזי (הוריו מפולין).

אחרי עדויות על אונס, אלכס גלעדי "זז הצידה" מתפקידו כנשיא קשת | כלכליסט

 

בעלים:

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (52.4% בעלות)

 ניר דוד לוינגר (מנכ"ל) -- אשנכזי (שורשים מגרמניה).

ניר לוינגר - Maoz


יורם שגיא (נשיא) -- אשכנזי.

יחליף את תמיר: יורם שגיא ימונה למנכ"ל החברה המרכזית | כלכליסט


גל נאור (22.1% בעלות) -- ביתו של יצחק תשובה.

גל נאור, בתו של יצחק תשובה: "לא הכל פה רע" - גלובס


משפחת למלבאום (10%) -- אשכנזייה (מקורה בארגנטינה)


מ. ורטהיים (7.6%) -- אשכנזי.

נספח לצוואה של מוזי ורטהיים מחזק את בתו דרורית | כלכליסט


אלכס גלעדי (6.5%) -- אשכנזי (הוריו מפולין)

אחרי עדויות על אונס, אלכס גלעדי "זז הצידה" מתפקידו כנשיא קשת | כלכליסט


ויליאם נגל (1.4%) -- אשכנזי (נולד בבריטניה).

Legendary Diamond Broker Willie Nagel Dies – JCK

 

אנשי מפתח

דרורית ורטהיים (יושבת ראש) -- אשכנזייה.

אחרי הסכסוך עם דודי ורטהיים, דרורית ורטהיים פורשת מתפקיד יו"ר קשת: "השפילו  אותה" - מדיה ושיווק - TheMarker


אלכס גלעדי (נשיא) -- אשכנזי (הוריו מפולין).

אחרי עדויות על אונס, אלכס גלעדי "זז הצידה" מתפקידו כנשיא קשת | כלכליסט


אבי ברוך ניר (מנכ"ל החברה) -- אשכנזי (שורשים מגרמניה).

אבי ניר - כל הכתבות | טיים אאוט


יחיאל (חיליק) שריר (סמנכ"ל התוכן ומנהל ערוץ 12) -- אשכנזי (שורשים מרומניה).

חיליק שריר מונה למשנה למנכ"ל קבוצת קשת

__________________________

 

ערוץ 13:

בעלים:

אשכנזים בעמדות מפתח:

אבירם אלעד (מנכ"ל ערוץ 13) -- אשכנזי (ממוצא פולני).

חסר ניסיון בטלוויזיה ועד מרכזי בפרשת 4000: מי הוא המנכ"ל החדש של חדשות 13?  - טלוויזיה - הארץ

 

אר.ג'י.אי גרופ בע"מ (RGE) (68% בעלות על ערוץ 13):

משפחת רקנאטי (בעלות על RGE) -- אשכנזייה (מוצאם בסלוניקי, יוון).

 

לן בלווטניק (בעלות על RGE) -- אשכנזי מרוסיה.

לן בלווטניק - כלכליסט - 100 המשפיעים - 2020

 

אביב גלעדי (בעלות על RGE) -- אשכנזי.

שינוי בענף התקשורת: אביב גלעדי יצא מ-RGE - גלובס

 

נדב טופולסקי (יו"ר) -- אשכנזי.

RGE - גלובס

 

אור רם (מנכ"ל) -- אשכנזי.

נמשכים השינויים ב-RGE: אור רם וירון שגב מונו למנכ"לים משותפים - מדיה ושיווק  - TheMarker

 

ירון שגב (מנכ"ל) -- אשכנזי.

נמשכים השינויים ב-RGE: אור רם וירון שגב מונו למנכ"לים משותפים - מדיה ושיווק  - TheMarker

 

רשת 13 (32% בעלות על ערוץ 13):

לן בלווטניק (52% בעלות על חברת "רשת מדיה" / "רשת 13") -- אשכנזי מרוסיה.

לן בלווטניק - כלכליסט - 100 המשפיעים - 2020

 

דיוויד זסלב (מנכ"ל Discovery Inc -- 21% בעלות על רשת 13) - אשכנזי ממוצא אוקאיני ופולני.

The Cable Center - David M. Zaslav

 

נדב טופולסקי (13.5% בעלות על רשת 13) -- אשכנזי.

RGE - גלובס

 

אודי אנג'ל (8% בעלות על רשת 13) -- אשכנזי

אודי אנג'ל פורש מדירקטוריון החברה לישראל וצים

 

משפחת שטראוס (5.5% בעלות על רשת 13) -- אשכנזים ממוצא גרמני.

יו"ר שטראוס לשעבר מיכאל שטראוס הלך לעולמו בגיל 86 | כלכליסט

 

אבי בן טל (מנכ"ל רשת 13) -- מזרחי (הוריו ממרוקו).

רעידת אדמה ברשת 13: המנכ"ל אבי בן טל פורש מתפקידו | כלכליסט

 

*************************

 

"ישראל היום"

 

 

שלדון אדלסון (100% בעלים) -- (אשכנזי מארה"ב).

שלדון אדלסון, איל ההון היהודי, הלך לעולמו בגיל 87 | חדשות מעריב

 

עמיר פינקלשטיין (מנכ"ל) -- אשכנזי.

Amir Finkelstein

 

עמר לחמנוביץ (עורך ראשי) -- אשכנזי.

עמר לחמנוביץ מונה לתפקיד העורך הראשי של "ישראל היום"

 

אריאל ריקרדו שמידברג, סגן העורך הראשי  -- אשכנזי (נולד בארגנטינה).

הטלטלה בעיתון נמשכת: גם סגן העורך עוזב - בחדרי חרדים

 

מרים אדלסון (מוציאה לאור) -- אשכנזייה (נולדה בארה"ב).

מרים אדלסון – ויקיפדיה

 

***************

 

 

**************

 

"מעריב"

 

עזריאל קרליבך (מייסד) -- אשכנזי (מגרמניה).

עזריאל קרליבך ויקישיתוף | היגיון בשיגעון

 

אלי עזור (בעלים)

המו"ל אלי עזור הפקיע עמוד שלם ב"מעריב" למטרות אישיות (לתשומת לב עיתונאי  "וואלה") | העין השביעית

 

דורון משה כהן (עורך ראשי) -- מזרחי (אפגניסטן).

דורון כהן, לשעבר מנכ"ל האוצר, מונה ליו"ר הדירקטוריון של IBC -

 

***********

 

**************

"וואלה!"

וואלה! הוא אתר חדשות ישראלי, המופעל על ידי חברת "וואלה! תקשורת".

 

מייסדים של "וואלה!":

יעקב (יקי) דוניץ 

דירקטוריון הצללים של דוניץ | ביזפורטל

 

דוד (דיוויד) אסיא -- מוצא אנגלי, נולד בשוויץ.

www.iangels.com/wp-content/uploads/2021/02/325x...

 

בעלות על "וואלה!"

אלי עזור [ג'רוזלם פוסט (100% בעלות)] -- אשכנזי.

גזר הדין הציבורי לשחיתות בתקשורת כבר נכתב: הם זכאים - הפרשנים שלנו -  TheMarker

 

חברי הנהלה של "וואלה!":

עידן אלרום (מנכ"ל) -- אשכנזי (שורשים מפולין).

גיל 40 : ארבעים השמות המבטיחים של תעשיית הדיגיטל - ICE

 

ערן גוטדנקר (סמכ"ל בכיר שיווק ומכירות) -- חצי אשכנזי (רומניה).

ערן גוטדנקר מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות בוואלה! - וואלה! ברנז'ה


ערן דב טיפנברון (עורך ראשי) -- אשכנזי.

בכיר לשעבר ב"וואלה" תובע את האתר ומאשים את העורך טיפנברון בהתנהלות מושחתת |  העין השביעית

 

תומר חבאני (סמנכ"ל כספים) -- 

2 "Tomer Habani" profiles | LinkedIn

 

אירית בר לרנר (סמנכ"לית שיתופי-פעולה אסטרטגיים ותוכן שיווקי בקבוצת ג'רוזלם פוסט) -- 

אירית בר-לרנר ורחלי ורדי הצטרפו להנהלת וואלה – זצ

 

אלעד שלו (סמנכ"ל טכנולוגיות) -- אשכנזי (נולד בברית המועצות).

מנכ"ל וואלה עם גיוס חדש: מאותת לכיוון טכנולוגי בעסקים - אייס

 

רחלי ורדי (מנהלת הפקה ראשית) -- אשכנזייה.

מנכ"ל וואלה החדש בשינויים בהנהלת החברה - אייס

 

********************

"ידיעות אחרונות" ו"ווינט"

"ידיעות אחרונות" הוא עיתון היוצא לאור בישראל והוא חלק מקבוצת "ידיעות אחרונות", המאוגדת מאז שנת 1952 כחברה פרטית בשם "ידיעות אחרונות בע"מ".

"ווינט" הוא אתר חדשות ופורטל תכנים ישראלי, הנמנה עם קבוצת ידיעות אחרונות. 

יהודה מוזס (מייסד "ידיעות אחרונות") -- אשכנזי (נולד בפולין).

יהודה מוזס.jpg

 

בעלים של "ידיעות אחרונות":

ארנון מוזס -- אשכנזי (שורשים מפולין).

סקירת עיתונות: מה בעצם נוני מוזס עוד עושה כמו"ל "ידיעות אחרונות"? | העין  השביעית

 

מרים נופך-מוזס -- אשכנזייה (שורשים מפולין).

מרים נופך-מוזס, 2000

 

ג'ודי שלום ניר מוזס -- אשכנזייה (שורשים מפולין).

Portrait judy mozes - amutat hom.JPG

 

ציון פרץ (מנכ"ל "ידיעות אחרונות")

 

נטע ליבנה (עורך ראשי של "ידיעות אחרונות") -- אשכנזי (שורשים מרומניה וקובה).

נטע ליבנה, העורך המיועד של "ידיעות אחרונות" - 100 המשפיעים של מגזין  TheMarker - TheMarker

 

"ווינט":

 

יון פדר (מייסד "ווינט" ועורך ראשי בדימוס) -- אשכנזי.

יון פדר ()

 

אבי בן טל (מנכ"ל "וייינט")

רעידת אדמה ברשת 13: המנכ"ל אבי בן טל פורש מתפקידו | כלכליסט

 

 

דרור עמית (עורך ראשי של "ווינט") -- 

 

גידו רן (משנה לעורך "ווינט") -- אשכנזי (שורשים מפולין).

 

*************

"הארץ":

 

אשכנזים בעמדות מפתח:

משפחת שוקן (75% בעלות) -- אשכנזייה (מקורה בגרמניה).

שוקן למגיבה: "משפחתי היתה בהנהגה כשעוד טיפסת על עצים" | חדשות מעריב

 

לאוניד בוריסוֹביץ' נֶבְזְלִין (25% בעלות) -- אשכנזי (נולד בברית המועצות).

Leonid Nevzlin by Anton Nossik.jpg

 

רמי גז (מנכ"ל) -- אשכנזי.

אלוף (בומשטיין) בן (עורך ראשי) -- אשכנזי.

אחרי הבחירות הכפולות / אלוף בן

 

****************************

 

"קרן הקולנוע הישראלי"

"קרן הקולנוע הישראלי" הינו גוף התמיכה המרכזי בקולנוע הישראלי הפועל כעמותה רשומה בחסות משרד התרבות והספורט והמועצה הישראלית לקולנוע. לשיטתה, "הקרן אמונה על יצירת תנאים שיאפשרו לטובי היוצרים להביא את קולם הייחודי למסך ובתוך כך מעודדת את חופש היצירה ויוצרת כר עשייה עשיר שמביא למסך מגוון של סיפורים שמטיבים לבטא את העושר התרבותי של החברה הישראלית."

כתריאל שחורי (מנכ"ל) - אשכנזי (הוריו מרומניה).

סיכום כהונתו של כתריאל שחורי, יו"ר קרן הקולנוע הישראלי והעצם בגרון של מירי  רגב - קולנוע - הארץ

 

דורלי אלמגור (יו"ר) -- מזרחייה (הוריה מעיראק).

רגע ודורלי: הדפוס המטריד של היועצת המשפטית המתפטרת - וואלה! ברנז'ה

 

ועד מנהל:

גרי אגרון -- אשכנזי.

גרי אגרון

דוד אלכסנדר -- אשכנזי.

אלכסנדר ב-2015

רמי בז'ה -- חצי תורכי.

רמי בז'ה מפיק ותושב ראשון לציון:" אני רוצה לתקן את העוול של העצמאיים בישראל"

 

יורם ("יורי") אדם גיא-רון

נסגר התיק נגד עו"ד יורי גיא-רון בפרשת קופ"ח מאוחדת - גלובס

 

רות דירקטור -- אשכנזייה (הוריה מפולין).

Ruti Direktor.jpg

 

 

דב מישור

Profile photo of Dov Mishor

 

 

עידית עמיחי -- אשכנזייה.

עידית עמיחי | בית לאמנות ישראלית

 

זיוה פתיר -- אשכנזייה (נולדה בפולין).

זיוה פתיר – ויקיפדיה

 

 

ד"ר חיים רסנר -- אשכנזי (נולד בגרמניה).

דר רסנר

 

רמי אברהם שלמור

הפרסומאי רמי שלמור נבחר ליו"ר הוועד המנהל של עמותת דוקאביב - אייס

 

ועדת ביקורת:

נטשה שוקין

נטשה שוקין: חדשות, עדכונים ומידע אודות נטשה שוקין - כלכליסט

 

נחום אדלר -- אשכנזי (הוריו מפולין).

Quotes about Unknown person (50 quotes)

צוות:

אורלי ברוק (מנהלת ההפקות) -- אשכנזייה.

 

מנהלת כספים

רונית הורוביץ -- אשכנזייה.

 

 

אביטל (חיה) בקרמן (מנהלת פיתוח, קריאה ומיון) -- אשכנזייה (הוריה מפולין).

 

קרן גולדשטיין זרעו (קריאה ומיון) -- אשכנזייה.

Quotes about Unknown person (50 quotes)

 

 

דנה גורן (מנהלת פרויקטים מיוחדים) -- אשכנזייה.

דנה גורן

 

מנהלת משרד

ברית הראל (מנהלת משרד) -- אשכנזייה (הורייה מפולין ואוסטריה).

 

רחל הללי (חשבונות)

Quotes about Unknown person (50 quotes)

 

 

עדי שחם (עוזרת למנהלת פיתוח, קריאה ומיון) 

Quotes about Unknown person (50 quotes)

 

ציון כהן (רכז מדיה וארכיון)

Quotes about Unknown person (50 quotes)

 

***************************

"קול לפליטים"

"קול הפליטים" הינו עיתון הנכתב בארבע שפות: ערבית, טיגירניה, אנגלית ועברית ומיועד לכושים. עיתון זה, אשר נכתב על ידי אשכנזים חתרניים, מופץ בחינם לנגרואידים. 

בעיתון זה חינכו האשכנזים את כל החוצנים מאפריקה כיצד עליהם להשיב לשאלותייהם של מזרחים רפי שכל שהחליטו להיאבק מול הכלב ולא מול מי ששיסע בהם אותו (היינו, אשכנזים).
לדוגמה, לימדו את הנגרואידים להגיד ליהודים בעלי חזות מזרחית שמדינת ישראל אינה מדינתם, שכן טריטוריה זו נכבשה מהערבים, שאם נאמר לכושים "שובו לאפריקה", עליהם להשיב לאותו יהודים מזרחים "אתה בעצמך הגעת מאפריקה", "אתה ערבי-יהודי" ו"אתה היית פליט ו/או מסתננן בעצמך". את אותו הדבר לימדו אותם להגיד לרוסים, הווה אומר: "תחזור לרוסיה, זו המדינה שלי":

 

 

 

יתרה מזאת, בעיתון זה מפיצים אשכנזים את משנתם הקוסמופוליטית והאנטי-לאומנית הרעילה הכוללת את הקונספט של "עולם ללא גבולות" ו"מדינה אחת לכל אזרחי העולם תחת ממשלה אחת".

חברי העיתון מארגנים הפגנות למען נגרואידים ומפיצים שקרנים נבזיים לפיהם הכושים סובלים מדיכוי והדרה במדינת ישראל כדי להסיתם נגדנו:

No photo description available.

 

 

כמובן שערוצי התשקורת המסחריים מציגים אותו באור חיובי:

 

צוות:

No photo description available.

מאיה פניג (מייסדת) -- אשכנזייה (שורשים מארגנטינה).

No photo description available.

 

ח"כ לשעבר סתיו שפיר (כותבת) -- אשכנזייה (שורשים מרומניה).

שפיר ביולי 2015

 

אור גרמולין -- אשכנזייה (שורשים מרומניה ופולין).

No photo description available.

 

ליאור בירגר (חברת מערכת) -- אשכנזייה.

Nevet- Greenhouse of Context-Informed Research and Training - חממת נבט  מברכת את ליאור בירגר על אישור עבודת הדוקטורט שלה בנושא: "השלכות של פוליטיקת  הגירה ומדיניות מקלט על היחסים בין פליטים אריתראים ועובדים

 

יונתן

No photo description available.

 

יניב

No photo description available.

 

חן

 

בן נתן -- אשכנזי (הוריו מברית המועצות).

No photo description available.

 

בקה -- אשכנזייה (נולדה בארה"ב).

No photo description available.

 

אילה פניבסקי -- אשכנזייה (הורייה מפולין).

No photo description available.

 

****************

כאמור, אין לאל ידי להתייחס לכל גוף תשקורת, אך יש זכור כי כל כלי התשקורת האשכנזיים עוינים אותנו ופועלים נגדנו, כך שאין לבטוח בהם כלל ועיקר. המושגים "ימין" ו"שמאל" הינם חסרי משמעות בעליל כשזה נוגע לאשכנזים. עיתון "הארץ" ו"ערוץ 7" הם היינו הך מההיבט הזה. 

 

זאת ועוד, יש לזכור כי קרוב למאה אחוזים מכל הכתבים בערוצי החדשות הללו הינם אשכנזיים שפלים טהורי גזע בעלי אזרחות זרה (כגון מעיין אדם, חיים אתגר, עמית סגל, אברימה גולן, איילה חסון-נשר, בן כספית, נתן זהבי, דנה וייס, גבי גזית, גיא מרוז, אורלי וילני, עודד בן עמי, אילנה דיין, גיא זוהר, שי גולדן, אושרת קוטלר, ליאור שליין, קרן מרציאנו, יונית לוי, ירון לונדון, אודי סגל, משה נוסנבאום ועוד כהנה וכהנה.

 

----------------------------------------------

 

בשנת 2018, בד בבד שהחלה רשות האוכלוסין וההגירה לערוך שימועים למבקשי מקלט ב”חולות” ולהודיע להם כי עליהם להחליט תוך 30 יום אם בכוונתם לעזוב לאוגנדה או רואנדה ואם יסרבו – יכלאו בסהרונים ללא הגבלת זמן, טייסים אשכנזיים באל על, רופאים אשכנזיים, סופרים אשכנזיים, דיפלומטים, חברי סגל אקדמי בכיר, משפטניות, אמנים, יוצרים ואנשי רוח, קולנוענים, אנשי תקשורת, מנהלי בתי ספר, תלמידי תיכון, מחנכים ומחנכות, תושבי תל אביב, אדריכלים, מתכננים ואנשי סביבה, אנשי מוסיקה קלאסית, פסיכולוגים  ועובדים סוציאליים אשכנזיים יצאו בקריאה לשים קץ למדיניות זו באמצעות מכתבים, עצומות, פניות לגורמים בכירים, הפגנות ועוד.

מפאת מגבלות אורך לא אתייחס לכל מכתב ועצומה, ברם אציין את החשובים ביותר לדידי:

 

מכתב הסופרים

 

יהושע סובול -- אשכנזי.

יהודית קציר -- אשכנזייה.

 

מאיר שלו -- אשכנזי.

 

נעה ידלין -- אשכנזייה (הורייה מארגנטינה).

 

א.ב. יהושע -- חצי אשכנזי (משפחתו מיוון).

 

אורלי קסטל בלום -- אשכנזייה (הורייה ממצרים).

 

טל ניצן -- אשכנזייה (הורייה מארגנטינה).

 

צרויה שלו -- אשכנזייה.

 

עמוס עוז -- אשכנזי (שורשים מאוקראינה).

 

דויד גרוסמן -- אשכנזי (שורשים מפולין). 

 

עדנה מזי"א -- אשכנזייה (שורשים מאוסטריה ודרום אפריקה).

 

אתגר קרת -- אשכנזי (הוריו מפולין).

 

אגי משעול -- אשכנזייה (נולדה ברומניה).

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

בכירי משק

אלון פילץ -- אשכנזי.

 

יוסי ורדי -- אשכנזי.

 

זאב קלימי -- חצי איראני.

 

צבי אגמון -- אשכנזי (שורשים מפולין).

 

אבי דור -- 

אבי כץ -- אשכנזי.

אבי מוסלר -- אשכנזי.

 

אבנר סטפק -- אשכנזי (שורשים מארה"ב).

 

בני לננדא -- אשכנזי (נולד בפולין).

 

חיים פיגלין -- אשכנזי.

 

חיים כצמן -- אשכנזי.

 

 

חנוך ברקת -- אשכנזי (נולד בקנדה להורים שהיגרו ממזרח אירופה).

 

דניאל בירנבאום בירן -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

 

דב מורן -- אשכנזי (הוריו מפולין).

 

איתן בר זאב -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

 

איתן יוחננוף-- אובזקי.

 

אלקיים רובינשטיין -- אשכנזי (הוריו מרוסיה ופולין).

 

ארז שחר -- אשכנזי.

 

איל רוזובסקי -- אשכנזי.

 

איתן סטיבה -- אשכנזי (הוריו מהולנד).

 

גיגי לוי-וייס -- אשכנזי.

 

גילעד אלטשולר -- חצי תורכי.

 

גיורא ארדינסט -- אשכנזי.

 

חגי שלום -- מזרחי (נולד בלוב).

 

ישי גרין -- אשכנזי.

 

יזהר ניצן שי -- אשכנזי (הוריו מארגנטינה).

 

ג'ואי לאו -- אשכנזי (נולד בארה"ב).

 

יהודית יובל רקנאטי -- שורשים מסלוניקי, יוון.

 

מאיר אוזן 

 

נתן צבי חץ (חייצ'וק) -- אשכנזי.

 

עופר שחטר - אשכנזי.

 

אורי יהודאי -- אשכנזי (שורשים מפולין).

 

רמי (רחמים-עבוד) לוי -- כורדי.

 

רן שריג -- אשכנזי.

 

רות ארנון -- אשכנזייה.

 

רות חשין -- אשכנזייה.

 

 

סנדרה וייל -- אשכנזייה (נולדה בשוודיה).

 

שמואל דונרשטיין -- אשכנזי (הוריו מפולין).

 

שמואל חרל"פ -- אשכנזי.

 

תמר האוזנר-רוה -- אשכנזייה (הורייה מפולין).

 

ינקי (יעקב) מרגלית -- אשכנזי (הוריו מליטא).

 

יהודית ברוניצקי -- אשכנזייה (הורייה מפולין).

 

יואל חשין -- אשכנזי.

 

יורם ראב"ד -- אשכנזי (שורשים מצרפת).

 

יוסי קוצ'יק -- אשכנזי.

 

מנכ"לים, בעלי חברות, משקיעים ויזמים אלו אינם נוטלים חלק במאבק נגד הגירוש מפאת העובדה שהם אמונים על מוסר, אלא ברי לכל כי מדובר ברשת של קורי אינטרסים כלכליים אשר מכתיבה את צעדיהם. הם אינם עומדים בחזית של מאבקים חברתיים או מתבטאים בסוגיות של אתיקה ללא כוונות רווח, כאמור.

על מאן דהוא להיות נבוב מוח בעליל כדי לא להבין את עוצמתם של בכירי משק אלו. הלחץ הציבורי שאנשים נכבדים ועוצמתיים כמוהם מפעילים והשוחד הניתן על ידיהם למדינאים רודפי שלמונים ובצע מוביל לשינויים גרנדיוזים ולמעשה מכתיב את מתווה מדינת ישראל, את המדיניות בה היא נוקטת והאמצעים שהיא מיישמת למען השגת המטרות שהוצבו על ידי בעלי ההון (קשרי הון-שלטון).

עובדים זרים נגרואידים מהווים חלק חיוני מכוח העבודה (הזול) של עסקים בענפי המלונאות, מסעדנות, קמעונאות, ביטחון, ניקיון, סיעוד ותחומים נוספים אשר אינם מצריכים מנת משכל גבוהה, כישורים ויכולות גבוהות. במקרים רבים ניתן לנצלם באופן המפר את החוק הישראלי בדבר זכויות עובדים באין מפריע, כך שניתן לחסוך כסף למכביר. ישנו אינטרס כלכלי מובהק לדרוש בשהותם הממושכת במדינה מנקודת מבטם של בכירי המשק.

במדינה בה רווח כלכלי מהווה עיקרון מנחה ואבן יסוד עליה מושתת החברה -- התכלית העילאית והמטרה האולטימטיבית בראש מעיינותיו של פלוני -- אין תמה שבעלי האמצעים "ימכרו" את רווחת אזרחי ישראל היהודים ויצדדו בחתרנות תחתינו עד חורמה על ידי קידום ערכים קוסמופוליטים ופרוגרסיביים (גלובליזם, רב-תרבותיות, הגירה המונית של זרים ללא רסן וביקורת, "כור היתוך", השמדת צביונה הלאומי של היישות המדינית וכדומה) למען צבירת ממון נוסף.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

מכתב אנשי הרוח 

מכתב של אמנים, יוצרים, שחקנים, מלחינים, סופרים, משוררים, פסיכולוגים, מהנדסים, חברי סגל אקדמי בכירים (פרופסורים ודוקטורים), מנהלי מוסדות תרבות ומוסדות לימוד אקדמיים ועוד:

לא ניתן להתכחש לעובדות: רובם ככולם בעלי מוצא אשכנזי.

 

--------------------------------------------------

 

מכתב המורים

על מכתבם של אנשי החינוך להעביר כל אדם שפוי על דעתו ולהיות לו לצנינים -- האנשים אשר "מחנכים" את ילדיינו, תורמים באופן ניכר לעיצוב אישיותם, מקנים להם כלים להמשך החיים ומטמיעים בהם ערכים ועקרונות מנחים לעתיד למעשה אוחזים בעמדות פוליטיות-חברתיות חתרניות, מחדירים לדור הצעיר "אמות מידה" משוקצות ושוטפים את מוחו לצדד בתפיסות שטניות.

נחשו לאיזה גזע שייכים קרוב למאה אחוזים מכלל החתומים?

ראו כיצד הגזע האשכנזי -- אבי אבות הטומאה -- המסואב, הנלוז, המשוקץ, המוקצה מחמת מיאוס, השפל, הנאלח והבזוי שוטף את מוחם של ילדייכם:

עצומה של תלמידי תיכון. מעניין מי הכניס לראשם את הרעיון הבזוי הזה...

 

תלמידים! לא רק אנשי חינוך!

הם מודים בזה בלא כחל ושרק: "

"אנשי ונשות חינוך, כך נוביל את הנוער להתנגד לגירוש מבקשי המקלט"...

הביטו בשמות המשפחה של אותן הדמויות המובילות...

 

מערכת האינדוקטרינציה האשכנזית.

 

"הנדסו את תודעתם של הדור הצעיר ושדלו אותם להאמין במזיד כי הצפת מדינתם בנגרואידים פולשים ברברים, אגרסיבים, נחשלים, פרימיטיביים, רפי שכל, בורים, צמאי דם וחסרי צלם אנוש זה 'טוב'. הרי 'חמלה ואנושיות', הלא כן?"

 

מורה אשכנזייה טיפוסית חושפת את הצביעות האינהרנטית המשוועת והמקוממת המאפיינת את הגזע האשכנזי רובו ככולו.

 

מעניין מדוע חוקקו בישראל "חוק 'חינוך' חובה"...

 

----------------------------------------------------------------

 

חלאות אשכנזיות נוספות שיש להזכיר:

חדוה פרימה רדובניץ -- אשכנזייה (נולדה בברזיל).

 

חדוה פרימה רדובניץ הינה חלאה אשכנזייה שטנית, מסואבת, נאלחת, בוגדנית, מסואבת, פושעת, רצחנית ומפלצתית.

רדובניץ איישה (ואף עדיין מאיישת) תפקידים רמי דרג בארגונים חתרניים: היא שימשה כסמנ"כלית הקרן לישראל החדשה ומנהלת מחלקת המענקים של הקרן בדימוס והיא חברה בארגון "המוקד להגנת הפרט" הפועל נגד הריסת בתי טרוריסטים ערבים שרצחו חיילים, גברים, נשים, וילדים ותינוקות יהודים, וכן פעילה במאבק חאן אל אחמר דרך עמותת "במקום".

יתרה מזאת, היא מנהלת הארגון השטני "רופאים לזכויות (תתי) אדם" בדימוס ובכירה ב"אגודה לזכויות האזרח" (או יותר נכון, "האגודה לזכויות האויב").

במסגרת פגישה שנערכה ב-23 בפברואר 2010 עם היועץ הפוליטי של השגרירות האמריקאית, חשפה האשכנזייה הפושעת הזאת את האג'נדה הזדונית של הקנוניה האשכנזית: מחיקת צביונה היהודי של מדינת ישראל כליל על ידי ביצוע החלפה דמוגרפית שלנו בתתי אדם ערבושים רצחניים, חסרי צלם אנוש ותאבי דם שישחטו אותנו בצורה הברברית ביותר שניתן לדמיין.  

דבריה, אשר נכתבו במסמך מסווג שנשלח מהשגרירות האמריקאית לוושינגטון ב-25 בפברואר ועליו חתום לואיס ג'י מורנו, סגן ראש המשלחת האמריקאית, הינם כדלקמן:

"בתוך מאה שנה ישראל תהיה בעלת רוב ערבי, אך היעלמותה של המדינה היהודית לא תהיה הטרגדיה שהישראלים חוששים ממנה, משום שהיא תהפוך לדמוקרטית יותר".

 

 

המפלצת האשכנזייה אף חשפה כי הקרן להשמדת ישראל פועלת כשדולה אשר חודרת לפוליטיקה הישראלית ומסכלת הצעות חקיקה הנוגדות את האינטרסים שלה באמצעות שימוש בארגונים לא ממשלתיים למכביר (הנשלטים על ידי הקרן עצמה, קרוב לודאי).

"היעלמותה של המדינה היהודית -- לא טרגדיה?" 

היעלמותך מהעולם לא תהיה טרגדיה, עכברושית שטנית שכמותך.

 

*********************

 

פרופסור נתן זך -- אשכנזי (נולד בגרמניה לאב מפולין ולאמא מיוון).

כמו העץ האדם נגדע": לזכרו של נתן זך - מקור ראשון

 

העכברוש המטונף, הנאלח, המסואב, הזדוני, הרקוב, הצבוע והבוגדני הזה התבטא כך במסגרת ריאיון בתוכנית "המקור" של עופר שלח בערוץ 10 בשנת 2010:

"כל פעם שאני פותח את הטלוויזיה שלך, אז או שמזדיינים שם (סליחה, אני לא משתמש בדרך כלל בביטוי הזה), או שכושים יורים בכושים אחרים. אז אני לא יודע למה הביאו לכאן את הכושים... שהאם... אולי יותר זול להביא כושים, ואולי חשבו שהכושים זה בשביל עדות המזרח. העדות המזרח יקבלו את הכושים והאשכנזים יקבלו את המזדיינים".

 

 

"עדות המזרח יקבלו את הכושים"...

קרי, חרף העובדה שלכאורה נשגב מבינתו מדוע הובאו לכאן נגרואידים, הוא הלכה למעשה חושף את כוונתם של האשכנזים הטמאים -- ליישב את הכושים בערים בעלות רוב מזרחי.

שימו לב שהוא אינו אומר כי נבצר מבינתו מדוע איפשרו לכושים להיכנס לשטחי המדינה, אלא הוא משתמש במילה "הביאו". היינו, הוא מודע לכך שישנו גורם חתרני האחראי להגירתם -- שהביא אותם לכאן.

 

ייתכן שחלקכם מטילים ספק בטענה לפיה מודע זך לסיבה לפיה הובאו לכאן הנגרואידים, לא מן הנמנע שאתם באמת מאמינים לדבריו וסבורים כי הוא אכן לא היה מודע ושאין לו יד בדבר.

תמוה לי שיש היגרסו כך, שכן תמוה בעליל שאדם ללא קשר וכלל ועיקר להבאת הנגרואידים יציין כי הם "הובאו" לכאן ואף יעלה ספקולוציה ש"חשבו שכושים זה בשביל עדות המזרח".

אולם בכל זאת הרשו לי להציג לכם את העובדה הבאה, המוכיחה כי נתן זך הכזבן צידד בהבאתם של הנגרואידים לישראל והיה מודע לסיבה שהם הובאו לכאן.

בבוקר יום רביעי, הראשון ליולי 2014, פרסם נתן זך שיר בעיתון "ידיעות אחרונות" בעקבות מחאת הנגרואידים, בו הוא מביע תמיכה והזדהות עמם.

שם השיר: "גם אני".

 

גם אני מסתנן בלתי חוקי

שהגעתי לכאן לא ברצוני החופשי

ולא מפני שהוריי קראו

את ספרו של תיאודור

האיש שלא כל דור ודור

זוכה באדם כמותו

אף הוא אילו נותר במולדתו

סופו שהיה לפליט

לפליט מאוגנדה או מוינה

מסתנן מצוי בפלשתינה

שבה לא היה רצוי

בעיני הספר הלבן או השחור

שבכל דור ודור.

 

 

 

באמת מעניין מדוע הביאו את הכושים, נתן פח.

בגלל אשכנזים שפלים כמוך.

 

יתרה מזאת, בריאון לתוכנית "המקור" חשף "איש השמאל ההומני" את דעותיו האמתיות לגבי מזרחים:

"קם הרעיון הזה לקחת אנשים שאין להם שום דבר משותף; אלה באים מהתרבות הגבוהה ביותר שישנה, התרבות המערב־אירופאית, ואלה באים מהמערות."

יש להבהיר כי גזענות הינה תפיסה לגיטמית בעליל. אין אני נוקפת אצבע מאשימה כלפי זך בשל היותו גזען, אלא זאת צביעותו המשוועת שחורה לי.

ברי לכל כי הבוז שחש זך כלפי מזרחים נובעת מהעובדה שהוא רואה בהם מעין סוג של ערבים. תרבותם מזכירה לו את התרבות הערבית הנחותה והפרימיטיבית. עם זאת, חרף הזלזול בתרבות זו, פח האשפה האנושי הזה הביע תמיכה והזדהות עם תתי האדם הרצחניים הערבים. צידד בחרם על ההתנחלויות, נטל חלק במחאות נגד מדינת ישראל, כינה את ישראל "מדינת אפרטהייד" ועוד. 

 

No photo description available.

 

הוא אף לעג לקורבנות של ירי הרקטות של תתי האדם הערבים:

"בשנת 2014, זך פרסם בעיתון הארץ מודעת הזדהות עם דברי אבו מאזן, שלפיהם ישראל ביצעה רצח עם בעזה במבצע צוק איתן. בעקבות המודעה הוא הוזמן לראיון בתוכניתו של רזי ברקאי, שם הוא חזר על דברי ההזדהות ובתגובה לשאלה על נפגעי הירי הישראלים בעוטף עזה הוא ענה: "אוי ווי, תסתכל על המפה פעם, עטפו אותם. מסביב לעזה הקטנה הנמושה העלובה שהשתלטו עליה אנשי חמאס, הקימו רשת של קיבוצים. למה דווקא שמה? הנגב גדול".

מדוע כך הדבר? 

הסיבה פשוטה מאוד: שנאתו העזה של זך כלפי מזרחים גוברת על הכל.

ומדוע נתן פח מצדד בהשמדת צביונה היהודי של מדינת ישראל ובהצפתה בתתי אדם ערבושים וכושים?

מכיוון שהוא לא יפגע מכך. למעשה, הוא הודה בעצמו בריאיון ל"ידיעות אחרונות" בשנת 2013 שהאשכנזים בחרו ב"איזור דפוק" להקים בו את מדינת ישראל:

"הרי כולם פה דרוכים למלחמה כל יום, כל היום. כאן מלמדים רק שנאה והכנה לפצצות האטום. במקום לנסות לקרב את השכנים, הרי אנחנו בחרנו באזור הדפוק הזה." 

 

תוכניתו, כמו תוכניתם של שאר האשכנזים באליטה בעלי אזרחות זרה, היא להימלט למדינותיו של האדם הלבן, להידמות לו, למחוק כל זכר ליהדותם ולחיות שם כפריזטים במקום להקים מדינה לאומנית משל עצמם, בעוד ש"פשוטי העם" היהודים, בפרט ימזרחים, יכולו על ידי האויבים והפולשים שהם הביאו בעל כורחנו למדינה. כך לא יישאר זכר למדינת ישראל כ"מדינת היהודים" ולא יקשרו ביניהם לבין אותה מדינה לבנטינית זרה וכן לא יאשימו אותם בצביעות ומוסר כפול (שכן עלולים לראות באשכנזי צבוע על כך שמחד גיסא מטיף לפציפיזם, שוויון אוניברסלי, צדק חברתי ודאגה לתת האדם ומאידך גיסא טובח בערבושים בישראל).

*המניעים של האשכנזים מוסברים בפרוטרוט במאמרים וסרטונים אחרים שפורסמו באתר*

זך הודה בעצמו שהוא בעל אזרחות זרה (אנגליה) ועל כך שהוא מכה על חטא ששב לישראל לאחר הגירתו למערב בעבר:

כמו אשכנזים למכביר, נתך זך סולד מיהדותו וחפץ להתנער ממנה כליל. הוא חפץ בכך שיכנו אותו "ישראלי" בתעודת הזהות ולא "יהודי" וכן טען שלחם למען ישראל ולא למען יהדותו:

בדומה לחדוה רדנוביץ, טען זך כי מדינת ישראל תחדל להתקיים בעתיד הקרוב: "יש לי חשש כבד שהמדינה הזו תפסיק להתקיים בעוד 50 שנה אם לא לפני זה, ובינתיים תהיה מלחמה אחרי מלחמה."

כן. "חשש גדול". זאת הסיבה שאתה מצדד בהצפת המדינה בתתי אדם אפריקאים וערבושים. זה בהחלט מעיד על כך שהשמדת המדינה תהא בעורכייך ונוגדת את האינטרסים שלך בתכלית.

 

**********************************************

דו"ח מחקר: "עדיף כלא בישראל מלמות בדרך".

בשלהי ינואר 2018 פורסם דו"ח "מחקר" העוסק בעדויות נגרואידים שגורשו מישראל לרואנדה ואוגנדה אשר הצליחו לחצות את הים התיכון ולקבל הגנה באירופה. מסקנות המחקר מצביעות על כך שהמעבר לאירופה כרוך במסע "רווי סכנות" ושהבטחותיה של מדינת ישראל בדבר לא התקיימו.

https://hotline.org.il/wp-content/uploads/2018/01/%D7%A2%D7%93%D7%99%D7%A3-%D7%9B%D7%9C%D7%90-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%9E%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%95%D7%97-%D7%A2%D7%93%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-25.1.18-1.pdf

 

תכלית ה"מחקר", כמובן, הוא להפעיל לחץ ציבורי שיוביל לקץ גירוש הכושים ולעידוד הגירת "פליטים" נגרואידים בהמוניהם למדינת ישראל בעטייה של העובדה שהם "חשופים לסכנות רבות" ושקיים "חשש ממשי לחייהם ולבטחונם". ראוי לציין כי אין כלל וכלל חשיבות למעמד המהגרים הכושים -- בין אם הם אכן פליטים הנמלטים ממלחמה עקובת דם או מהגרי עבודה שתרים אחר הזדמנויות עבודה ופרנסה, מדובר באותו חומר גנטי נחות, ברברי, נחשל, פרימיטיבי, ברברי, רפה שכל וסרטני.

תוצאות ה"מחקר" החתרני פורסמו בכלי התשקורת האשכנזיים השונים ונעשה בו שימוש, כאמור, כדי לסכל את תוכנית גירוש הכושים.

מעניין מה היה מוצאם של כותבי ועורכי המחקר....

 

מחקר וכתיבה:

ליאור בירגר -- אשכנזייה.

 

 שחר שוהם -- אשכנזייה (מתגוררת בגרמניה).

Shahar Shoham

 

 

 ליאת בולצמן -- אשכנזייה (הורייה מצ'ילה וארגנטינה).

 

רקע וייעוץ:

שני בר-טוביה -- רבע פרסית, השאר לא ידוע.

ד

 

עריכה לשונית

אלעד קינן -- חצי אשכנזי (אביו מאוסטריה).

עיצוב

מורין גלימר -- אשכנזייה.

לירון חומסקי -- אשכנזייה.

תרגום לאנגלית

אליזבטה (אליזבט) צורקוב -- אשכנזייה (נולדה בברית המועצות).

Elizabeth Tsurkov — Women in Foreign Policy | #wifp

 

תודות (החברים ה"יהודים" בלבד ב"מוקד לפליטים ומהגרים")

 עדי דרורי אברהם, גלעד ליברמן, סיגל קוק אביבי, יעל עגור אורגל, פרופ' תומר ברודי, דר' יוחאי נדן, לנה רוטנברג, גלי שפירא, איריס טוביא, אור קורן, חמוטל סדן, שבא סדן, רייצ'ל לי, יותם גדרון, אדי סער, ארז סגל, גלעד רייך, מישה שנברוט.

 

 

**********************************************

 

"האשכנזים המסואבים היחידים הם אלו המאיישים עמדות מפתח, לא האשכנזים ה'פשוטים'..."

לו קראתם את המאמר במלואו עד כה ועיניכם שזפו בכל שם שצוין לעיל, ודאי אין ביכולתכם להכחיש את הקורלציה החיובית החזקה ביותר בין חתרנות מדינית וחברתית לבין הגזע האשכנזי.

עם זאת, ייתכן שחלקכם עדיין ממאנים לקבל את המציאות ולהכיר בעובדות, והלכך גורסים כי אך ורק אשכנזים המאיישים עמדות מפתח ותפקידים רמי דרג נוטים לחתרנות, התנוונות מוסרית ותרבותית, בוגדנות, צביעות ותככנות.

להלן קומץ תגובות שאשכנזים פשוטים אשר אינם אוחזים בכוח פוליטי או בהון למכביר, כתבו ברשתות החברתיות:

 

תגובה שנכתבה על ידי אשכנזייה האוחזת באזרחות זרה המתגוררת ברמת גן ההומוגנית והנקייה בעמוד פייסבוק המתנגד לגירוש כושים מדרום תל-אביב:

 

אשכנזי חילוני שעבד ב"סוכנות האשכנזית" ומגורר במודיעין ההומוגנית לפתע מאמין בדת כשזה נוח לו כדי להצדיק השארת כושים בערים של מזרחים:

 

אשכנזייה נאלחת שמשקרת במצח נחושה ובהפגנתיות, ללא קורט בושה, שהיא מתגוררת בדרום תל אביב, בעודה מביעה התנגדות במפגיע לגירוש נגרואידים מדרום תל-אביב.

מזרחי יהודי המתגורר בדרום תל-אביב ונאלץ להתייסר ולהתענות יום יום מ"העושר התרבותי" שאשכנזים משוקצים הכניסו לעירו בעל כורחו חושף את השקרנית הבזוייה:

אפילו בעמוד הפייסבוק שלה היא חושפת את מקום מגוריה האמיתי:

 

מזרחי יליד דרום תל אביב מגיב תחת פוסט של עמוד פייסבוק (המנוהל כולו על ידי אשכנזים) חמתנגד לגירוש:

ועתה, שמרתי את התגובות המזעזעות ביותר לסוף.

 

אשכנזי שפל, בזוי, נאלח, נלוז, משוקץ, מוקצה מחמת מיאוס, שטני, ערל לב, מסואב, אבי אבות הטומאה חושף את עמדתם הקוסמופוליטית, הפרוגרסיבית, האנטי-לאומנית של הגזע האשכנזי הארור בנוגע לקיום מדינת ישראל:

להלן תגובה אף מעוררת פלצות עוד יותר של חלאת המין האנושי, בן נעוות המרדות -- אשכנזי מזוהם וזדוני אשר מייחל בגלוי להשמדת מדינת ישראל כליל על ידי הגירה המונית של נגרואידים חסרי צלם אנוש:

 

ייתכן כי הדבר היחיד אשר מפיח בי קורט מורת רוח ותקווה ומהווה נחמא פורתא עבורי היא העובדה שהעם המזרחי מתחיל לקוץ משנתו קמעה קמעה ולהפנות אצבע מאשימה כלפי השטן האשכנזי שמבצע את רצח העם שלו: