גזענות זה בסך הכל אינסטינקט טבעי שקיים בכל יצור חי, זה בסך הכל נטיה שבטית.

אשכמז שרוצה לנטרל אותך, הוא ישר יכנה אותך בשמות גזען או אפילו נאצי, למרות היותם הכי גזענים בעצמם.

הטעות הכי גדולה שיהודים מזרחים עושים, זה נסיון להתגונן או להוכיח שהם לא גזענים, במקום פשוט לומר משהו בסגנון, "כן אנחנו גזענים ונאצים וזדיין לנו מהפנים יאשכנזי מכוער נפש שפל קייק מסריח"

לא משנה כמה האשכנזים יזבלו לכם את השכל עם הקשקוש של כור היתוך, רב תרבותיות, פלורליזם, ושטויות בסגנון.

זה פשוט לא עובד, ולא יעבוד, אנשים לא רוצים ולא יכולים לחיות עם אנשים שכל כך שונים מהם, בין אם זה שוני במראה החיצוני,שוני גזעי, גנטי, שוני מנטלי.

על אחת כמה וכמה שמדובר בגזעים תת אנושיים, הומו הרקטוס, שמשקרים לכם שהם הומוספיינס, סוג של קופים, שיש להם נטיה מולדת לפשיעה ואלימות.

כמו גזעים של כושים, כושים  הם סוג של צורת חיים יותר פרמיטיבית, הומינד קדום, שנראה כמו שלב ביניים בין אדם לקוף, בעלי מאפייני פנים וגוף יותר קרובים לשימפנזים ופרמיטים אחרים ביחס לבני אדם אחרים.

הם נראים כמעט העתק זהה לשחזור של ההומינד הקדום ההומו הרקטוס, הם מעולם לא הקימו שום ציביליזציה או שום תרבות, והצורת חיים שלהם היא לא יותר מתקדמת מאשר הומו הרקטוס, אולי אפילו פחות מתקדמת.

עתה אתם אמורים להבין, שמילים כמו "כור היתוך, רב תרבותיות, פלורליזם, גיוון, מיזוג גלויות, וכיוצא בזה" פרוש הדבר מדינה ללא יהודים ספרדים/מזרחים.

ההפרת זכויות אדם הנוראיות ביותר שהתרחשו באנושות, נגרמו בגלל ציות לחוקים, ולא בגלל חוסר ציות.

תגידו לא לאשכנזים הפושעים המרצחים, לא לרב תרבותיות, לא למיזוג גלויות, לא "לשוויון"(הפרת זכויות של יהודים מזרחים/ספרדים לטובת מוסלמים, כושים וכו') ולא לשואה של האשכנזים.

התעוררו! האשכנזים רוצחים אתכם ואתם ישנים!